quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:45 schreef Armageddon het volgende:
Wij hebben dus de enige slaapkamer die over is straks nodig voor de kleine. In die kamer zitten nu onze 6 !! katten. (Dit is zo gekomen omdat wij zijn gaan samenwonen en er allebei drie hadden)
2: Die katten moeten nu dus naar beneden en daar loopt Foxy rond.![]()
3: Dit gaat niet samen omdat Foxy het kattenvoer opeet en ook zo nu en dan achter de katten aan gaat.
4: Wij doen haar liever niet weg maar het zal toch moeten. Zes katten en een hond en een kleine gaat niet echt samen.
tsja deze poessies kunnen lief delenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef Jarno het volgende:
Waarom heb je 6 katten? En geen 7? He?! En waarom maar drie bakjes?! Nou?! En waarom is het zo'n zooi in hun kamer!?!?!
Ik was eerst.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:05 schreef Burdie het volgende:
Ik wil wel een van die rode katers. Wat een dotjes zeg!
Dus zodra mensen kinderen krijgen veranderen prioriteiten en moeten de dieren plaats maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Levens veranderen, prioriteiten veranderen, gezinssamenstellingen veranderen
Foxy heeft al een huis inmiddels!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Misschien kan een mod hier met een bezem doorheen?
Euh ja, ik ben het eens met Mimu, maar dat boeit niet. ( ik overigens omdat het woefie nog maar 1 is, ik bedoel..die had je kunnen zien aankomen, want je kind is geen ongeluk lijkt me )
Anyhow; een huisje is belangrijk nu. Ik zal eens even rondvragen. Ze heeft trouwens schitterende oren
Heb je trouwens een tuin Arma? Want anders was woefie naar buiten wellicht een optie?
Zou jij je kinderwens in de ijskast zetten vanwege je huisdieren?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:04 schreef SHE het volgende:
Euh ja, het is niet zo dat voortplanten MOET ofzo.
Die dieren heb je toch ooit genomen om ze een goed leven te geven? Inruilen voor een koter vind ik op z'n minst opmerkelijk ja.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers omdat je wel een oldbie bent maar toch niemand je aardig vindt
Ben je nou es klaar met je offtopic geneuzel? Ja? Mooi, kunnen we het hier weer over Arma's hondje hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:05 schreef Aneurism het volgende:Toch altijd weer leuk hoe ik mij zo snel weer terug waan in de peuterschool met jullie 3.
![]()
Zullen we nog effe in de zandbak spelen Merel.
Uiteraard, de dieren waren eerst en ik houd van ze alsof het mijn kinderen zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Zou jij je kinderwens in de ijskast zetten vanwege je huisdieren?
Nou snap ik het niet helemaal he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
MiMu hoeft zich helemaal nergens druk over te maken. Die moet d'r lekker met d'r eigen zooi bemoeien. Wij zoeken een goed huis voor Foxy en anders blijft ze gewoon. Als er iemand is, die goed voor z'n beesten zorgt dan ben ik het wel. Het gaat nu gewoon niet anders. Helaas.
Wat fijn dat jullie zo'n goed nieuw huisje voor haar hebben gevondenquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:32 schreef Armageddon het volgende:
Foxy heeft een nieuw thuis gevonden! Ze woont nu op een boerderij in de buurt van Zaltbommel met een lap grond van 18.000m2
Het zijn hele lieve mensen. Ze is deze week op proef maar het gaat harstikke goed daar.
Ik heb af en toe echt het idee dat het merendeel op FOK gewoon een één of andere zware stoornis hebben en heel erg veel moeite hebben met lezen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Foxy heeft al een huis inmiddels!
Ik snap niet zo goed wat mensen er nou niet aan snappen. Arma had 3 katten, vriendinnetje had 3 katten en een hond. Ze gaan samenwonen en dat was een grote beestenboel bij elkaar, maar geen probleem. Daarna wordt vriendinnetje al snel - gepland - zwanger. Hadden ze dan maar moeten beslissen om nooit kinderen te nemen omdat ze al zoveel beesten hadden?
Nee, we hadden een advertentie gezet bij een herplaatsingstichting op internet en na een uur kregen we al een telefoontje van iemand. De mensen wonen sinds kort op een boerderij bij Zaltbommel en zochten nog een hond voor oma waar oma lekker mee kon wandelen over de dijk enzo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:54 schreef senesta het volgende:
Ontopic:
[..]
Wat fijn dat jullie zo'n goed nieuw huisje voor haar hebben gevonden![]()
Kenden jullie deze mensen al?
"donateur asielactie"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig maar voor de hond, ik hoop voor de katten dat je die ook nog moe wordt, kunnen die ook een leuk huisje zoeken!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, we hadden een advertentie gezet bij een herplaatsingstichting op internet en na een uur kregen we al een telefoontje van iemand. De mensen wonen sinds kort op een boerderij bij Zaltbommel en zochten nog een hond voor oma waar oma lekker mee kon wandelen over de dijk enzo.
Wij zijn daar afgelopen zondag geweest en Foxy is daar nu een weekje op proef. Het was wel heel raar om haar daar achter te laten en als je thuis bent is het ook wel heel stil nu. Maar Foxy heeft het daar goed heb ik het idee. Ze kan de hele dag buiten rennen en haar energie kwijt.
Ik zal straks even wat foto's plaatsen van Foxy daar in actie.
Hou ook van jou.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:53 schreef SHE het volgende:
Ondanks mijn gekanker houd ik nog steeds van je Arma.
Beetje jammer dat jebabies
maakt, maar goed. Foxy is met haar neus in de boter gevallen zo te zien
Ook leuk om eens herplaatsings foto's te zien.
Mis je haar niet heel erg? En moest je huilen bij het afscheid?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:42 schreef Armageddon het volgende:
Even een update, en deze update is voor mijn vrienden en niet voor al die doemdenkers die ook even in dit topic kwamen kankeren. Hou alsjeblieft je bek.
Ze is ook echt heel mooi ( wij hebben altijd herders ( mechelaars ) gehad ivm politie training van mam ) .quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hou ook van jou.
We missen Foxy heel erg ja. M'n vriendin heeft al heel wat traantjes weg lopen pinken maar ze zit daar heel goed. We zijn vandaag weer geweest om te kijken hoe het ging. Foxy is daar helemaal op haar plaats. Ze heeft alleen van de week een hele dure bril van d'r nieuwe baas overmidden gekauwd.
Jij weet ook niet wat je wil hequote:Op zondag 31 augustus 2008 22:23 schreef Armageddon het volgende:
Waar zijn nu al die F&F fundi's met hun grote smoel?
Luister scheet, wij doen niet zomaar iets met dieren. Wij denken echt wel over dingen na. Als er iemand is die niet tegen dieren onrecht kan dan ben ik het wel. Het ging alleen nu niet anders en als we niet zo'n huis voor Foxy hadden gevonden dan hadden wij haar nooit laten gaan.quote:Op maandag 1 september 2008 09:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze is ook echt heel mooi ( wij hebben altijd herders ( mechelaars ) gehad ivm politie training van mam ) .
Die grote oren zijn om op te vreten.
Ik begreep/begrijp echt niet hoe je zoiets kan laten gaan, maar ik word ook helemaal warm als ik zie waar ze nu is.
Dat is echt liefde, want je hebt je best gedaan en ze heeft het nu veel beter.
Ze zal ook wel blij zijn van die 6 rotkatten te zijn verlost![]()
Ik trek mijn commentaar deels in; nice job Arma.
Is Fox nou zuiver of een mix?
Voor wie is dit nou bedoeld?quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:44 schreef Armageddon het volgende:
Allemaal leuk en aardig mensen maar zo zie je maar weer, laat je niet meeslepen door emoties. Het is vaak dat mensen hun hond weg doen om zomaar een reden. Maar het kan ook anders. Hou dus voortaan even je grote smoel voor dat je wat roept.
Nou, als je daar toch niet tegen kan, neem ik even de brutale gelegenheid om even in je topic te spammen. Sue me, maar alles voor de dieren, toch?quote:Op donderdag 4 september 2008 23:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Luister scheet, wij doen niet zomaar iets met dieren. Wij denken echt wel over dingen na. Als er iemand is die niet tegen dieren onrecht kan dan ben ik het wel. Het ging alleen nu niet anders en als we niet zo'n huis voor Foxy hadden gevonden dan hadden wij haar nooit laten gaan.
Ze heeft het nu inderdaad veel beter en het is geen zuiver ras. Het is een kruising. Maar dat maakt niet uit. Het blijft een ondeugende scheet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |