Waar gaat dit nou weer over?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, als je daar toch niet tegen kan, neem ik even de brutale gelegenheid om even in je topic te spammen. Sue me, maar alles voor de dieren, toch?![]()
![]()
http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&a...tie&id=3054
Hier een huis met 7 katten (helaas tijdens de zwangerschap 1tje ziek geworden anders waren het er 8) en het gaat prima!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ZES katten, poeh...![]()
Hoop voor je dat als de kleine er is dat dit goed gaat.
quote:Het gaat heel goed met Foxy, waar zal ik beginnen……
Ze doet het super met onze kinderen, in het begin dacht ik dat we het goed in de gaten moesten houden, maar ze is helemaal aan ze gewent en ze zijn de beste maatjes. Waar de kids zijn is zij ook.
In de tuin gaat het super het hele terrein is van haar en ze laat ook zichzelf rustig een blokje om uit. De katten verjagen is wel sport nummer 1, mollenkuilen uitgraven 2 en de vijver is in aantocht en wordt denk ik nummer 3. Het is nu al pootje baden, de schrik is er dus af.
We hebben de afgelopen 2 weekenden snoeiweekenden gehad en bleven er veel mensen slapen, ook dat is heel goed gegaan.
Op cursus doet ze het voorbeeldig en ze leert snel. Mijn moeder oefent ook leuk met haar. Loop ik dan met onze saarloos hopeloos, die leert het waarschijnlijk nooit.
Mijn ouders heeft ze al goed om haar pootje gewonden en ze wint steeds meer terrein. Eerst mocht ze niet op de bank en niet naar boven. Nu ligt ze op de stoel en ook boven bij de deur. (nog even en ze ligt bij ze in bed!) Mijn moeder zei al "waarom gaat ze toch steeds boven bij de deur liggen". Ja duh ik begrijp hem wel.
Wist je dat ze gechipt was? Wij niet maar bij de dierenarts is ze gecontroleerd en geënt. Op haar chipnummer hebben we haar laten registreren mochten we haar ooit kwijt raken.
Met kerst komt de witte herder van mijn oom logeren en die 2 zijn de grootste maatjes. Erg leuk om te zien en erg makkelijk omdat ze elkaar dood moe maken als ze in de tuin aan het ravotten zijn.
Het gaat hier echt heel goed, ze past zich goed aan en heeft het erg naar haar zin. Waarschijnlijk gaat binnen enkelen weken de bench er ook uit. We hebben geoefend, in het begin heeft ze eenmaal de deken gesloopt. Nu gaat het erg goed en ze heeft een burbarry geruite mand gekregen. Ze ligt dus op chique.
Hoe gaat het verder bij jullie en met de zwangerschap. Je kunt ons altijd bellen *** (ikke) of ****(mijn ouders).
Langskomen mag natuurlijk ook altijd.
Het gaat prima met de zwangerschap. Het is een meisje trouwens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:38 schreef Hekates het volgende:
Wat leuk dat je blijft updaten.En heerlijk dat het zo goed met haar gaat!
Enne, die laatste vraag mag je hier ook wel even beantwoorden.We horen hier ook graag hoe alles gaat met de zwangerschap en de katten.
Ik had geen update verwacht dus ik kijk nu pas weer in dit topic. Ben overigens nauwelijks een f&f fundi te noemen want ik kom hier zelden maar dat terzijde. En ik vind het oprecht fantastisch voor fox dat ze daar zo goed terecht is gekomen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:23 schreef Armageddon het volgende:
Waar zijn nu al die F&F fundi's met hun grote smoel?
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:52 schreef Adelante het volgende:
Katten verjagen hobby nr. 1, nee dan was dat laten wennen bij jullie vast goedgekomen
Aight!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had geen update verwacht dus ik kijk nu pas weer in dit topic. Ben overigens nauwelijks een f&f fundi te noemen want ik kom hier zelden maar dat terzijde. En ik vind het oprecht fantastisch voor fox dat ze daar zo goed terecht is gekomen.Ik blijf bij mijn eerdere standpunt maar ze heeft het daar inderdaad goed voor elkaar. Iedere hond wil wel 1800 m2 om vrij rond te rausen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |