Net of mij dat nog luktequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt haar niet eens volgeblaft met etwas pappiches und weiß..
quote:
15 minuten? In nuchtere bui deden wij er alsnog een half uur over. van de chin chin naar het park. Maar we liepen waarschijnlijk elke keer omquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef DaMart het volgende:
2 uur vanaf het dorp naar het bungalowpark? Dan moet je inderdaad enorm bezopen zijn geweest, want anders loop je dat in 15 a 20 minuten.
20 minuten is te doen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
15 minuten? In nuchtere bui deden wij er alsnog een half uur over. van de chin chin naar het park. Maar we liepen waarschijnlijk elke keer om
Hmm het was dan ook een waardeloze tent. Al was het wel vanaf 18 jaar. Heb ook geen jonge meisjes gezien helaasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
20 minuten is te doen hoor.
Maar de Chin Chin... dat was vroeger altijd een soort veredelde kinderdisco.
Dan hebben ze het beleid aangepast, blijkbaar. Ik ben daar jaren geleden voor het laatst geweest en toen had ik de indruk dat er behoorlijk wat publiek van onder de 16 rondliep.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm het was dan ook een waardeloze tent. Al was het wel vanaf 18 jaar. Heb ook geen jonge meisjes gezien helaas
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt haar niet eens volgeblaft met etwas pappiches und weiß..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:28 schreef donroyco het volgende:
Je hebt dan ook wel een Duits hoofd, dus dat trekt zulke mensen aan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet het nogmaals zeggen, als kanker een gezicht had...
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Hihi.. sterkte man, met de verwerking!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik moet het nogmaals zeggen, als kanker een gezicht had...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:40 schreef maartenducrot het volgende:
Op vakantie gaan naar Zandvoort
slechte lemming + lemmings zijn pas leuk als je ze niet in het originele topic komt showenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:38 schreef cohen het volgende:
Ik heb laatst ook zoiets meegemaakt!!
Lelijke Nederlandse gozer aan de haak slaan + staand slapen
ow ok, dan weet ik dat voor de volgende x. ik wist niet precies of ik wel leuk zou zijn of niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:55 schreef KELDER het volgende:
[..]
slechte lemming + lemmings zijn pas leuk als je ze niet in het originele topic komt showen
Is het vrijdag??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef cohen het volgende:
[..]
ow ok, dan weet ik dat voor de volgende x. ik wist niet precies of ik wel leuk zou zijn of niet.
moet ik nu dood?
Graagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef cohen het volgende:
[..]
ow ok, dan weet ik dat voor de volgende x. ik wist niet precies of ik wel leuk zou zijn of niet.
moet ik nu dood?
Als het even kanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef cohen het volgende:
[..]
moet ik nu dood?
Tyft anders een kanker eind op, naar Geenstijl ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
+1 voor het woord regelen
+1 voor heidi
-3 voor het niet volspuiten van die duitser
Ik ben een maand gebanned geweest, en heb in die tijd veel meegemaakt jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:09 schreef behangplakker het volgende:
Je opent de laatste tijd wel veel topics
Gelukkig zijn jouw topics wel altijd van hoogstaande kwaliteitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:24 schreef Sjibble het volgende:
Waarom krijgen kutusers als jij niet per direct een perm.ban?
TS is te lelijk voor een te lelijk wijf
Homiesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:49 schreef afcajos het volgende:
en zitten mn homies mij uit te lachen.
Jep.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef cohen het volgende:
[..]
moet ik nu dood?
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:49 schreef afcajos het volgende:
Klachten: Zo lam zijn dat je geen weerstand meer hebt tegen lelijke mofinnen met dikke aarsch.
Nee want deze heidi was fucking lelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:11 schreef De_Ananas het volgende:
Lekker wijf kotst vanwege mijn foto :'(
Heidi
Jat je weer iets van me hé!!!
Hmm ja ach ze was op het 1e gezicht ook niet echt lelijk, en op zo'n moment boeit het je ook geen fuckquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Man zelfs als je dronken bent kan je toch wel een waardeloze moffin van je af slaan?:D
Jij koopt wiet,vloei en een tip om ze zelf te draaien?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:39 schreef Breathtaking het volgende:
Wie koopt er nou een jointdaar haakte ik al af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |