Jongstleden bevonden mijn maten en ik zich in het pittoreske plaatsje genaamd Zandvoort. Hier hadden wij een huisje en bevonden wij ons een week. De dagindeling was ongeveer zo: Ontbijten, Bier drinken, uit eten gaan, stappen, slapen.. enz....Oftewel precies wat ik thuis ook in het weekend doe

Nou weet ik het nog goed, het was op een Dinsdag en we waren nét ff iets te vroeg begonnen met het nuttigen van pils waardoor ik aan het eind van de dag echt een waardeloze kerel was. Naar mensen schreeuwen op straat, kleine meisjes bang maken en het nodig vinden om nog ff naar de coffeeshop te gaan om een joint te kopen voor verdomme 5 euro 50!!
Maargoed Na het eten verplaatsten wij ons naar één of andere vage toko. Eenmaal daar aangekomen bleek het vol te zitten met Duitsers. Nu kunnen wij goed overweg met duitsers dus dat was het probleem niet. Wat wel het probleem was, was dat er zo'n Duitse heidi van ongv 23 jaar met van die 2 staartjes, vreemde kleren en een te dikke kont naar mij zat te lonken. Dus ik naar de WC in de hoop dat ze daarna weg was. Maar neen, terug op de dansvloer was ze daar weer. Ze stapt op mij af

En we beginnen te dansen. (ik had absoluut geen weerstand meer) Dus voor ik het weet sta ik met haar zoenen (wat echt waardeloos was, ik had mijn tong net zo goed in een centrifuge kunnen stoppen), en zitten mn homies mij uit te lachen. Afijn, daarna stond ik dus een beetje te schuren tegen haar dikke reet. Na een paar minuten werd ik zo slaperig dat ik telkens in fase 1 van het slaapproces kwam

Ik half op haar leunen zodat ik niet omviel en met mn oogjes dicht al bijna in dromenland

Totdat ze het zat was en mij een duw gaf waardoor ik languit op de grond terecht kwam en weer klaarwakker was
Toen vonden mn vrienden dat het tijd was om naar huis te gaan, en na een terugreis met de benenwagen van 2 uur lag ik eindelijk uitgeput in mijn bedje. Rest van de week ben ik nog gepest met het regelen van zulks een lelijke MOFFIN waarvan de opa vroeger waarschijnlijk bij de SS zat
Klachten: Zo lam zijn dat je geen weerstand meer hebt tegen lelijke mofinnen met dikke aarsch.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?