Dit is geen terugval in de beschaving meer maar haar einde. Wijfjes die zich instinctief laten bevruchten door het alfa-mannetje, die een schare van soortgelijke mutsjes om zich heen verzamelt. Verder geen enkele verantwoordelijkheid meer neemt en de maatschappij draait op voor levensonderhoud van moeder en haar jong.quote:Meisjes willen baby van bendeleider
HELLEVOETSLUIS - Steeds meer Nederlandse meiden in Hellevoetsluis worden zwanger van leiders van straatgroepen.
Deskundigen spreken zelfs over een ‘verontrustende modetrend’. Voor de jongens is een meisje bezwangeren statusverhogend, maar ook de meiden krijgen meer aanzien, stellen de tienermoeders zelf. Je bent immers de moeder van zíjn kind.
Cijfers zijn er niet, maar genoeg tienermoeders kloppen voor hulp aan bij woonmaatschappelijk werker Nicko van Straaten van de Hellevoetse woningcorporatie Maasdelta. ,,Nederlandse meisjes van een jaar of 15, 16 die hangen rond groepen Antilliaanse jongeren. Ze zijn compleet onder de indruk van die stoere gozers. Ze bieden zichzelf aan,’’ weet Van Straaten. Van Straaten vergelijkt de trend onder de Nederlandse meiden met vroeger. ,,Toen rees jouw ster ook als je de populairste jongen of meisje van de klas aan de haak had geslagen.’’
Ook de jongens happen graag toe. Geven een meisje een aai over haar bol, geven haar alle aandacht. Die krijgen ze thuis lang niet altijd. Blind van verliefdheid hopen de meisjes hem te binden door zwanger te worden. Van Straaten: ,,Als vriendinnen er dan op wijzen dat hij vreemdgaat, terwijl zij met haar dikke buik zit, dan nóg geloven ze dat het anders zal zijn als de baby eenmaal is geboren.’’
Dit topic werd nét één minuut later geopend. Maar trekt het geheel wel weer in een bredere context.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:53 schreef MuRKie het volgende:
dubbel topic (Meisjes willen baby van bendeleider)
Slotje!
Als blanke man wel ja. Als Antiliaanse man gelden er heel andere regels en wetten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:38 schreef SeLang het volgende:
Op zich best slim.
Als man kun je je hele leven voor dat kind gaan dokken als je pech hebt
Voor hen geldt de Antilliaanse wetgeving.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:45 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als blanke man wel ja. Als Antiliaanse man gelden er heel andere regels en wetten.
En dat is de Sharia toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor hen geldt de Antilliaanse wetgeving.
En goed voor de Nederlandse rechter die weer zijn salaris kan verdienen met jou een racist te noemen en je eindeloos op te sluiten voor verkeerd denken. Een hekel hebben aan Antiliaanse gangsters is namelijk veel gevaarlijker dan de gangsters zelf. En het recht in eigen handen nemen is veel gevaarlijker dan wat die gangsters allemaal uitspoken terwijl de rechters welwillend toekijken hoe ze het toch zo moeijlijk hebben met integratie in die racistische Nederlandse maatschappij.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
Oplossing is dus de bendeleider ten overstaan van z'n matties en bitches z'n dakpannetje in 3'en te slaan.
Weg status.
Goed voor de maatschappij qua kosten, goed voor de nederigheid van de gangster in spe en goed voor de dame die de harde realiteit onder ogen krijgt en daar uiteraard niet mee om kan gaan.
En dat wou je gaan afdwingen bij een Antiliaanse gangster waar de politie bang voor is omdat Nederlandse rechters ze de hand boven het hoofd houden?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:54 schreef SeLang het volgende:
Slimme wijven
Stel: je maakt iemand zwanger... $$$ ?
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit topic werd nét één minuut later geopend. Maar trekt het geheel wel weer in een bredere context.
Is het gemiddelde IQ van de aardbewoner de afgelopen 10 jaar gaan dalen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:03 schreef Scorpie het volgende:
Dit is gewoon een symptoom van het steeds dommer wordende volk wat rondloopt op deze aardkloot.
Blank of zwart is mij in dezen om het even.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef Viajero het volgende:
[..]
En goed voor de Nederlandse rechter die weer zijn salaris kan verdienen met jou een racist te noemen en je eindeloos op te sluiten voor verkeerd denken. Een hekel hebben aan Antiliaanse gangsters is namelijk veel gevaarlijker dan de gangsters zelf. En het recht in eigen handen nemen is veel gevaarlijker dan wat die gangsters allemaal uitspoken terwijl de rechters welwillend toekijken hoe ze het toch zo moeijlijk hebben met integratie in die racistische Nederlandse maatschappij.
En anders die in dit topic welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het gemiddelde IQ van de aardbewoner de afgelopen 10 jaar gaan dalen dan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Idiocracyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:08 schreef SeLang het volgende:
Daar is toch ook zo'n film over (van mike judge).
Ben de titel even kwijt...
Die inderdaadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Idiocracy
deze?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:03 schreef Scorpie het volgende:
Dit is gewoon een symptoom van het steeds dommer wordende volk wat rondloopt op deze aardkloot.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef NDAsilenced het volgende:
De grote illusie die voorgehouden wordt tegenwoordig is dat het probleem ligt bij het gebrek aan kennis bij jongeren, geen of te weinig sexuele voorlichting op school, alle publieke instellingen worden ingezet. Het is zogenaamd de taak van de overheid om de jongeren zo vroeg mogelijk wijs en verantwoordelijk te maken en zodoende dus ook vroeg volwassen. Maar was dat niet juist het probleem? dat jongeren zich te vroeg volwassen wanen? De ouders in dit verhaal worden verdacht lang buiten schot gehouden, want erkennen dat ouders het probleem zijn is erkennen dat sommige mensen niet geschikt zijn om kinderen op te voeden. Men is heel bang voor de redeneringen die hier logisch uit volgen, deze angst gaat naar mijn idee zelfs verder dan een taboe en is alleen te verklaren vanuit historisch oogpunt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef NDAsilenced het volgende:
De ouders in dit verhaal worden verdacht lang buiten schot gehouden, want erkennen dat ouders het probleem zijn is erkennen dat sommige mensen niet geschikt zijn om kinderen op te voeden. Men is heel bang voor de redeneringen die hier logisch uit volgen, deze angst gaat naar mijn idee zelfs verder dan een taboe en is alleen te verklaren vanuit historisch oogpunt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:58 schreef RM-rf het volgende:
Nou, dit doet wel de deur dicht, dit betekent wdat we onmiddelijk het budget van 'woonmaatschappelijk werker Nicko van Straaten ' eens flink moeten verhogen zodat hij meer praatgrioepjes kan opzetten met die meisjes.....
eigenlijk heeft die vent wel eend droombaan; betaald worden om achter domme, breezer-meisjes aan te lopen met een lage sexuele moraal ... hooguit is het wel een beetje een gevaar dat die meiden zo makkelijk zwanger worden, dat houd dan weer wél een zeker risico in... kan me voorstellen dat dat hem verontrust.
Niet 100%, maar dingen als huwelijk, sexuele moraal en ander gedrag kunnen we toch al vele eeuwen behoorlijk handhaven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:55 schreef waht het volgende:
[..]
Spijker & kop.
Echter zijn regels die ingaan tegen de menselijke natuur (voortplantingsdrang) niet te handhaven.
Dan ga je er vanuit dat er binding is met de samenleving als geheel. En ik denk dat die er bij een hoop mensen niet is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:14 schreef NDAsilenced het volgende:
De deskundingen spreken over redenen als modetrend, status, verhoging van aanzien..
Een oplossing is om dit gewoonweg weer om te draaien en het (overheids opgelegde) publieke beeld te veranderen door van een zielig hulpbehoevende tienermoeder gewoon weer een dom onverantwoordelijk uilskuiken te maken die onze respect en medeleven niet verdient (in dat opzicht).
Ik zeg overigens niet dat er dan ook geen hulp meer moet uitgaan, alleen dat het besef er moet zijn dat zij een last is voor de samenleving.
het is een vicieuze circel die doorbroken moet worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat er binding is met de samenleving als geheel. En ik denk dat die er bij een hoop mensen niet is.
Uiteindelijk niet zo heel gek.
Uhuh.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:47 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
het is een vicieuze circel die doorbroken moet worden.
Dat er meer binding met de samenleving moet zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Uhuh.
World Peace NOW!
Je punt is?
Dit soort gedrag wordt al jaren gepropageerd door de échte mannen op FOK! Ik weet niet of je ooit in SEX of R&P komt, maar daar halen de stoere mannen ook altijd de evolutie erbij om hun mannelijkheid te bewijzen. En zoals een leeuw alle leeuwinnen bezwangert, omdat dat goed is voor het nageslacht zo vinden de stoere mannen dat ze ook met meerdere wijfjes mogen paren. (In R&P herken je die users aan hun opmerkingen dat vrouwen tussen hun 14-18de het mooist zijn en evolutie gewijs het beste zijn om mee te paren.)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:31 schreef LXIV het volgende:
Dit is geen terugval in de beschaving meer maar haar einde. Wijfjes die zich instinctief laten bevruchten door het alfa-mannetje, die een schare van soortgelijke mutsjes om zich heen verzamelt. Verder geen enkele verantwoordelijkheid meer neemt en de maatschappij draait op voor levensonderhoud van moeder en haar jong.
Dat vrouwtjes zich willen laten bevruchten door de stoerste en sterkste mannetjes zit in hun instinct, zelfs bij de hoogst opgeleidde van hen. En daar is ook helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:38 schreef Herald het volgende:
[..]
Dit soort gedrag wordt al jaren gepropageerd door de échte mannen op FOK! Ik weet niet of je ooit in SEX of R&P komt, maar daar halen de stoere mannen ook altijd de evolutie erbij om hun mannelijkheid te bewijzen. En zoals een leeuw alle leeuwinnen bezwangert, omdat dat goed is voor het nageslacht zo vinden de stoere mannen dat ze ook met meerdere wijfjes mogen paren. (In R&P herken je die users aan hun opmerkingen dat vrouwen tussen hun 14-18de het mooist zijn en evolutie gewijs het beste zijn om mee te paren.)
Alleen als een Antilliaan het doet is het alsof een aap met leeuwinen neukt en dat kan natuurlijk niet door de beugel.
Prachtig. Hoe dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:26 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Dat er meer binding met de samenleving moet zijn?
Dat is wel een zeer ernstige oversimplificatie van het spanningsveld tussen man en vrouw en de hele mikmakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat vrouwtjes zich willen laten bevruchten door de stoerste en sterkste mannetjes zit in hun instinct, zelfs bij de hoogst opgeleidde van hen. En daar is ook helemaal niks mis mee.
Het probleem is dat je als soort kunt kiezen voor twee verschillende "strategiën": ofwel veel nageslacht krijgen waarin door de man nauwelijks geïnvesteerd wordt, of minder nageslacht maar dat nageslacht dan wel zo goed mogelijke kansen geven.
Typisch Europees en Aziatisch is het tweede.
Nu zijn anderen natuurlijk vrij om vrouwtjes te bevruchten en aan hun lot over te laten, maar de door onze cat. II mensen opgezette verzorgingsstaat gaat nu die kansen aan dat nageslacht verstrekken. Nota bene op kosten van de "brave" mannetjes die wél werken en zorgen. Dit geeft een oneerlijk concurrentievoordeel aan de mannetjes van cat. I die veel kinderen krijgen en wiens kinderen het óók nog allemaal overleven. In de natuur was dát natuurlijk niet mogelijk!
Het gevolg van het ongebreideld voortzetten van dit koekoeksgedrag is dat er uiteindelijk zoveel cat I volk komt dat onze zorgmaatschappij gewoon instort. Dan heeft niemand meer kansen.
Ik dacht dat we om deze reden het concept "alimentatie" in het leven hadden geroepen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef LXIV het volgende:
Nu zijn anderen natuurlijk vrij om vrouwtjes te bevruchten en aan hun lot over te laten, maar de door onze cat. II mensen opgezette verzorgingsstaat gaat nu die kansen aan dat nageslacht verstrekken. Nota bene op kosten van de "brave" mannetjes die wél werken en zorgen. Dit geeft een oneerlijk concurrentievoordeel aan de mannetjes van cat. I die veel kinderen krijgen en wiens kinderen het óók nog allemaal overleven. In de natuur was dát natuurlijk niet mogelijk!
In theorie wel, in de praktijk is het lastig als de BMW op naam van een neefje staat, en de vader van een uitkering vijf kinderen bij vijf vrouwen moet onderhouden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:50 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik dacht dat we om deze reden het concept "alimentatie" in het leven hadden geroepen?
-> Hoe zit dat met onze bling-bling patsers eigenlijk, worden die niet verplicht ook op te draaien voor de kosten van hun kinderen?
Wat wil je nou met deze onzin zeggen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat vrouwtjes zich willen laten bevruchten door de stoerste en sterkste mannetjes zit in hun instinct, zelfs bij de hoogst opgeleidde van hen. En daar is ook helemaal niks mis mee.
Het probleem is dat je als soort kunt kiezen voor twee verschillende "strategiën": ofwel veel nageslacht krijgen waarin door de man nauwelijks geïnvesteerd wordt, of minder nageslacht maar dat nageslacht dan wel zo goed mogelijke kansen geven.
Typisch Europees en Aziatisch is het tweede.
Het gevolg van het ongebreideld voortzetten van dit koekoeksgedrag is dat er uiteindelijk zoveel cat I volk komt dat onze zorgmaatschappij gewoon instort. Dan heeft niemand meer kansen.
Lijkt me geen slecht idee. Ik snap ook niet waar het hele idee dat er een soort recht op het krijgen van kinderen is(en bijbehorende steun van de maatschappij als mensen die kinderen niet kunnen opvoeden) vandaan komt. Kinderen krijgen en opvoeden is zo'n gigantische verantwoordelijkheid dat het inderdaad heel raar is dat er van wordt uitgegaan dat iedereen dat zomaar kan. Helemaal omdat we aan de andere kant wel eisen wel dat iedereen die een fucking bootje met motor heeft eerst een vaarbewijs haalt voor hij ermee mag varen, of dat iemand die kapper wilt worden een kappersdiploma heeft behaald.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:57 schreef t-8one het volgende:
[..]
Wat wil je nou met deze onzin zeggen?
Dat een overheid/instantie/jij gaat bepalen wie wanneer wel of geen kinderen mag krijgen, afhangende van het nut voor de staat/zorgmaatschappij?
Stalin en consorten zullen jaloers op je zijn, een plannen economie is er niets bij.
Omdat het volstrekt onuitvoerbaar is en moreel uitzonderlijk verwerpelijk om het toch te proberen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Lijkt me geen slecht idee. Ik snap ook niet waar het hele idee dat er een soort recht op het krijgen van kinderen is(en bijbehorende steun van de maatschappij als mensen die kinderen niet kunnen opvoeden) vandaan komt. Kinderen krijgen en opvoeden is zo'n gigantische verantwoordelijkheid dat het inderdaad heel raar is dat er van wordt uitgegaan dat iedereen dat zomaar kan. Helemaal omdat we aan de andere kant wel eisen wel dat iedereen die een fucking bootje met motor heeft eerst een vaarbewijs haalt voor hij ermee mag varen, of dat iemand die kapper wilt worden een kappersdiploma heeft behaald.
dat zal reuze mee vallen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:06 schreef Xith het volgende:
ach, ondergang des nederlanden... lijkt me dat er vroeger meer tienerzwangerschappen waren dan nu.
De norm is het zeker niet en er zijn nu eenmaal 16-jarigen die te dom zijn om te schijten... dat was vroeger ook al.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:31 schreef LXIV het volgende:
Ik zeg: als dérgelijk primitief, nee zelfs dierlijk, gedrag de norm wordt dan ook niet de uitkeringen van onze beschaving. Laat ze dan zichzelf maar redden in het Takkie-takkie bos op de Veluwe.
tja kijk eens terug naar je middelbare schooltijd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:20 schreef Synthesist het volgende:
Hoe dom ben je als Nederlands meisje als je zwanger wordt van zo'n Antilliaanse rimboe neger
naja, als ik het mag bepalen vind ik het wel een goed plan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Lijkt me geen slecht idee. Ik snap ook niet waar het hele idee dat er een soort recht op het krijgen van kinderen is(en bijbehorende steun van de maatschappij als mensen die kinderen niet kunnen opvoeden) vandaan komt. Kinderen krijgen en opvoeden is zo'n gigantische verantwoordelijkheid dat het inderdaad heel raar is dat er van wordt uitgegaan dat iedereen dat zomaar kan. Helemaal omdat we aan de andere kant wel eisen wel dat iedereen die een fucking bootje met motor heeft eerst een vaarbewijs haalt voor hij ermee mag varen, of dat iemand die kapper wilt worden een kappersdiploma heeft behaald.
Prima. Denk jij dan eens na over de implicaties van het 150 jaar ongelimiteerd fokken door de mens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Omdat het volstrekt onuitvoerbaar is en moreel uitzonderlijk verwerpelijk om het toch te proberen.
Denk zelf maar eens na over de implicaties van je geweldige idee, maar bv ook wie er gaat bepalen wie wel en wie niet, op grond waarvan en wat dat betekent voor de inrichting van de samenleving.
Het alternatief is de natuur die zichzelf reguleert en daarbij goeddeels onpartijdig en onvooringenomen te werk zal gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef waht het volgende:
[..]
Prima. Denk jij dan eens na over de implicaties van het 150 jaar ongelimiteerd fokken door de mens.
Mensen niet laten voortplanten of beperkt laten voortplanten is moreel verwerpelijk, wat is het alternatief?
het krijgen van een kind is een grondrecht maar slechte ouders zijn ook weer een gevaar voor het kind en schending van zijn rechten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef waht het volgende:
[..]
Prima. Denk jij dan eens na over de implicaties van het 150 jaar ongelimiteerd fokken door de mens.
Mensen niet laten voortplanten of beperkt laten voortplanten is moreel verwerpelijk, wat is het alternatief?
En denk je dat op dit moment de natuur zichzelf reguleert? Of dat de mens met behulp van technologie natuurlijke selectie grotendeels heeft uitgeschakeld?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het alternatief is de natuur die zichzelf reguleert en daarbij goeddeels onpartijdig en onvooringenomen te werk zal gaan.
Dus jij zou het prima vinden als Balkenende voor jou zou bepalen hoeveel kinderen jij mag nemen en hoe jij ze opvoed, welk beroep ze later gaan uitvoeren, welk vriendinnetje zij nemen, met wie zij trouwen, hoeveel kinderen zij krijgen, etc. etc.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef waht het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet prima. Ik bekijk alleen het grote plaatje, mijn persoonlijke wil heeft daar vrij weinig mee te maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus jij zou het prima vinden als Balkenende voor jou zou bepalen hoeveel kinderen jij mag nemen en hoe jij ze opvoed, welk beroep ze later gaan uitvoeren, welk vriendinnetje zij nemen, met wie zij trouwen, hoeveel kinderen zij krijgen, etc. etc.
Het is al bezig ja - bacterien die resistent worden tegen antibiotica (ook onze eigen schuld), razendsnelle mutaties van bepaalde virussen en - het mooiste - juist de bestrijding van bv kanker, maar ook allerhande andere virussen gaat gepaard met kleine risico's op mondiale rampspoed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef waht het volgende:
[..]
En denk je dat op dit moment de natuur zichzelf reguleert? Of dat de mens met behulp van technologie natuurlijke selectie grotendeels heeft uitgeschakeld?
Dus een persoonlijke wil is ondergeschikt aan de wil van de baas van het land?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:33 schreef waht het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet prima. Ik bekijk alleen het grote plaatje, mijn persoonlijke wil heeft daar vrij weinig mee te maken.
Jezus, we hebben het over een democratisch gekozen man en jij vergelijkt hem met big brother.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:36 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus een persoonlijke wil is ondergeschikt aan de wil van de baas van het land?
Damn dude, lees het volgende boek eens: 1984
domboquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:41 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Jezus, we hebben het over een democratisch gekozen man en jij vergelijkt hem met big brother.
Rule of the jungle, wet van de sterkste, anarchie? dus ook geen kinderbijslag, opvang, etc etc etc meer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het alternatief is de natuur die zichzelf reguleert en daarbij goeddeels onpartijdig en onvooringenomen te werk zal gaan.
Nee... als je een paar posts boven je kijkt zie je wat ik bedoelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:45 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Rule of the jungle, wet van de sterkste, anarchie? dus ook geen kinderbijslag, opvang, etc etc etc meer?
Ach, moreel verwerpelijk is maar relatief. 80 jaar terug was ongetrouwd een kind hebben moreel verwerpelijk, nu hebben we 15 jarige meiden die zich op de lokale alfa-bosaap gooien om zo zwanger te worden en status te krijgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Omdat het volstrekt onuitvoerbaar is en moreel uitzonderlijk verwerpelijk om het toch te proberen.
Denk zelf maar eens na over de implicaties van je geweldige idee, maar bv ook wie er gaat bepalen wie wel en wie niet, op grond waarvan en wat dat betekent voor de inrichting van de samenleving.
Ik snap wel degelijk waar het over gaat, mislukte user, jij misleidt user waht met een strooiman politicus.. nergens heeft waht gesuggereerd dat hij een dictator wilt hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:43 schreef t-8one het volgende:
[..]
dombo, anders lees je het hele topic even door, dan snap je waar het over gaat.
Het gaat hier over kinderen krijgen en opvoeden, niet over beroepskeuze en vriendinnetjes. WIJ bepalen nu al voor een groot deel het wel en niet van een mens (zie wetboek), niet Balkenende. Als je de mening hebt dat er in dat boek nog een extra regel bij (of af) moet, hoe is dat in godsnaam dan stellen dat iemands wil ondergeschikt is aan Balkenende (of wie dan ook)?quote:Dus jij zou het prima vinden als Balkenende voor jou zou bepalen hoeveel kinderen jij mag nemen en hoe jij ze opvoed, welk beroep ze later gaan uitvoeren, welk vriendinnetje zij nemen, met wie zij trouwen, hoeveel kinderen zij krijgen, etc. etc.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee... als je een paar posts boven je kijkt zie je wat ik bedoel
Je bent een dwaas als je stelt dat de natuur zichzelf reguleert, dat suggereert doelmatigheid, een intelligentie. Een oplossing voor ongeoorloofd gebruik van antibiotica en technologie is niet om dit los te laten en 'de boel de boel' te laten. En als die pandemie volgens jou gaat komen dan is dat des te meer een argument voor menselijke regulatie en niet de natuur, dan weet je zeker dat het verkeerd gaat lopen. Naturalistic Fallacyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het is al bezig ja - bacterien die resistent worden tegen antibiotica (ook onze eigen schuld), razendsnelle mutaties van bepaalde virussen en - het mooiste - juist de bestrijding van bv kanker, maar ook allerhande andere virussen gaat gepaard met kleine risico's op mondiale rampspoed.
We spelen met vuur, en het is goed mogelijk dat onze technologische voorsprong teniet gedaan wordt door de bijbehorende arrogantie.
Die pandemie gaat er komen, dat is 100% zeker. Het is alleen afwachten wanneer.
sjeesss, m'n reacties gaan verder terug dan die op user wath, er wordt door een aantal users weldegelijk gesuggereerd dat een overheid hier best een hand in kan hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:24 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Ik snap wel degelijk waar het over gaat, mislukte user, jij misleidt user waht met een strooiman politicus.. nergens heeft waht gesuggereerd dat hij een dictator wilt hebben.
[..]
Het gaat hier over kinderen krijgen en opvoeden, niet over beroepskeuze en vriendinnetjes. WIJ bepalen nu al voor een groot deel het wel en niet van een mens (zie wetboek), niet Balkenende. Als je de mening hebt dat er in dat boek nog een extra regel bij (of af) moet, hoe is dat in godsnaam dan stellen dat iemands wil ondergeschikt is aan Balkenende (of wie dan ook)?
Het gaat er niet om of de overheid hier een hand in moet hebben. De overheid zou er moeten zijn bij de gratie van het volk niet andersom. Het is een maatschappelijk vraagstuk. Niet een overheidsvraagstuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
sjeesss, m'n reacties gaan verder terug dan die op user wath, er wordt door een aantal users weldegelijk gesuggereerd dat een overheid hier best een hand in kan hebben.
mislukte user![]()
Het gemiddeld IQ is en blijft 100quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het gemiddelde IQ van de aardbewoner de afgelopen 10 jaar gaan dalen dan?
Criminaliteit viert hoogtij bij die lui dus gewoon vaker en langer vastzetten, dan worden die sletjes ook minder zwanger.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
Natuurlijk hebben die meisjes zelf een verantwoordelijkheid, maar ik zou graag zie dat die gang-cultuur in Nederland eens keihard wordt aangepast, zodat meisjes niet meer opkijken tegen een bendeleider, maar dat deze bendeleider zijn dagen mag slijten in een gesloten inrichting.
Mwah, als de ene bendeleider opgesloten zit, staat de andere op. Onzekere meisjes blijven altijd zoeken naar dergelijke figuren en dergelijke figuren blijven altijd zoeken naar onzekere meisjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
Natuurlijk hebben die meisjes zelf een verantwoordelijkheid, maar ik zou graag zie dat die gang-cultuur in Nederland eens keihard wordt aangepast, zodat meisjes niet meer opkijken tegen een bendeleider, maar dat deze bendeleider zijn dagen mag slijten in een gesloten inrichting.
Een uitzendbureau voor libidineuze Antillianen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:19 schreef ShaoliN het volgende:
Tijd voor een carriere move. Prik maar raak voor een knaak.
Afgekeurd. Dat lijkt ze teveel op werken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Een uitzendbureau voor libidineuze Antillianen.
Hoe wil je dat doen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:47 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
het is een vicieuze circel die doorbroken moet worden.
Nergens stel ik dat we de boel de boel moeten laten. Die pandemie komt er namelijk toch wel en dat houden wij met geen mogelijkheid tegen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:34 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
[..]
Je bent een dwaas als je stelt dat de natuur zichzelf reguleert, dat suggereert doelmatigheid, een intelligentie. Een oplossing voor ongeoorloofd gebruik van antibiotica en technologie is niet om dit los te laten en 'de boel de boel' te laten. En als die pandemie volgens jou gaat komen dan is dat des te meer een argument voor menselijke regulatie en niet de natuur, dan weet je zeker dat het verkeerd gaat lopen. Naturalistic Fallacy
Op globale schaal wel ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:08 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Het gemiddeld IQ is en blijft 100
Triest ja. Einde van de beschaving: nee. Dat is wel erg dramatisch. In dat geval zou de beschaving al jaaaren geleden beeindigd zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is geen terugval in de beschaving meer maar haar einde. Wijfjes die zich instinctief laten bevruchten door het alfa-mannetje, die een schare van soortgelijke mutsjes om zich heen verzamelt. Verder geen enkele verantwoordelijkheid meer neemt en de maatschappij draait op voor levensonderhoud van moeder en haar jong.
Ik zeg: als dérgelijk primitief, nee zelfs dierlijk, gedrag de norm wordt dan ook niet de uitkeringen van onze beschaving. Laat ze dan zichzelf maar redden in het Takkie-takkie bos op de Veluwe.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:38 schreef Herald het volgende:
[..]
Dit soort gedrag wordt al jaren gepropageerd door de échte mannen op FOK! Ik weet niet of je ooit in SEX of R&P komt, maar daar halen de stoere mannen ook altijd de evolutie erbij om hun mannelijkheid te bewijzen. En zoals een leeuw alle leeuwinnen bezwangert, omdat dat goed is voor het nageslacht zo vinden de stoere mannen dat ze ook met meerdere wijfjes mogen paren. (In R&P herken je die users aan hun opmerkingen dat vrouwen tussen hun 14-18de het mooist zijn en evolutie gewijs het beste zijn om mee te paren.)
Alleen als een Antilliaan het doet is het alsof een aap met leeuwinen neukt en dat kan natuurlijk niet door de beugel.
Nee; welke vrouw wilt nou een man die een gemiddeld bestaan heeft? zo moet je het bekijken..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:15 schreef rockdahouse het volgende:
[..]
tja kijk eens terug naar je middelbare schooltijd.
de stoere bikkels met petje en cigaret waren ontzettend populair bij alle meisjes.
de "nerd" die vwo doet en in het weekend werkt/studeerd en zo nu en dan een cafeetje pakt met zijn vrienden word niet gezien.
echter na een paar jaar als de stoere bikkel bouwvakker is en de nerd studeerd/reist/feest en later een goede baan heeft is opeens weer populair bij heel veel vrouwen.
kortom, vrouwen zijn domme hoeren die gaan voor geld en macht
Medicatie ( verbetering van het immuun systeem, antibiotica bijvoorbeeld ) en de bevolkingsexplosie na jaren 60 ( misschien door de sexuele revolutie? ik bedoel.. daarvoor gingen we allemaal naar de kerk, en de pil e.d heeft het rondneuken aardig bevorderd ) heeft alles uit z'n balans getrokken..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef waht het volgende:
[..]
En denk je dat op dit moment de natuur zichzelf reguleert? Of dat de mens met behulp van technologie natuurlijke selectie grotendeels heeft uitgeschakeld?
Eens..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:38 schreef Herald het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |