abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:30:47 #1
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60619808
quote:
AD

HELLEVOETSLUIS - Steeds meer Nederlandse meiden in Hellevoetsluis worden zwanger van leiders van straatgroepen.

De Hellevoetse Tamara Schilthuizen (28) zat zelf zwanger in de klas. FOTO JOHN BIERT/JOHN DE PATER

Deskundigen spreken zelfs over een ‘verontrustende modetrend’. Voor de jongens is een meisje bezwangeren statusverhogend, maar ook de meiden krijgen meer aanzien, stellen de tienermoeders zelf. Je bent immers de moeder van zíjn kind.

Cijfers zijn er niet, maar genoeg tienermoeders kloppen voor hulp aan bij woonmaatschappelijk werker Nicko van Straaten van de Hellevoetse woningcorporatie Maasdelta. ,,Nederlandse meisjes van een jaar of 15, 16 die hangen rond groepen Antilliaanse jongeren. Ze zijn compleet onder de indruk van die stoere gozers. Ze bieden zichzelf aan,’’ weet Van Straaten. Van Straaten vergelijkt de trend onder de Nederlandse meiden met vroeger. ,,Toen rees jouw ster ook als je de populairste jongen of meisje van de klas aan de haak had geslagen.’’

Ook de jongens happen graag toe. Geven een meisje een aai over haar bol, geven haar alle aandacht. Die krijgen ze thuis lang niet altijd. Blind van verliefdheid hopen de meisjes hem te binden door zwanger te worden. Van Straaten: ,,Als vriendinnen er dan op wijzen dat hij vreemdgaat, terwijl zij met haar dikke buik zit, dan nóg geloven ze dat het anders zal zijn als de baby eenmaal is geboren.’’
Eerst zaten we opgescheept met alleenstaande Antilliaanse moeders. Nu wordt deze cultuur ook overgedragen op autochtone meisjes en dat terwijl 10-20 jaar geleden Nederland de minst aantal tiener zwangerschappen had van heel Europa.

Doekle Terpstra zal tevreden zijn met deze culturele verrijking. Waarom zouden we nog trots moeten zijn op de Nederlandse cultuur?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:31:49 #2
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60619830
Oeps ... kan de topictitel worden aangepast (Hellevoetsluis etc. deleten). Thanks.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:32:13 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60619834
Weer een mooi voorbeeld hoe dom en slecht voorgelicht de mensen zijn
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_60620132
Niet echt een modetrend want dit was een jaar of 5-6 geleden al bekend. Ze moeten weer een keertje een buurt vol huurhuizen naar koophuizen omzetten want hellevoetsluis lijkt weer onder een negerinvasie te lijden.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:00:48 #5
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60620366
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:07:01 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_60620485
Ik denk dat de geachte onderzoeker zich aardig om de tuin laat leiden.

Door de eeuwen heen hebben meisjes/vrouwen altijd excuses gezocht, zowel naar zichzelf als naar de buitenwereld, om zwanger te worden. Buiten een relatie, of binnen een duidelijk niet functionerende relatie. Ze weten er dan altijd een mouw aan te passen dat het een bewuste en logische keuze was.

Ik ben nu bijna 50, en zowel ik als mijn iets jongere broer zijn ook op de wereld gezet om onze vader, die wel getrouwd was, maar niet met onze moeder, aan zich te binden. En natuurlijk werkt dat niet.
In Engeland was er een tijd het fantastische excuus dat een tiener-moeder automatisch zelfstandige woonruimte kreeg, ook in gebieden met extreme woningnood.

Bepaalde (groepen) meisjes/vrouwen willen nou eenmaal zwanger worden/kinderen hebben, en alle logica wordt overboord gegooid om het te rechtvaardigen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_60620558
Wat een kul bericht vooral die foto erbij. Een blanke moeder met blanke kinderen en een donkere gast op de bank, die zou dan de vader van die kinderen moeten zijn?
pi_60620651
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:10 schreef Basp1 het volgende:
Een blanke moeder met blanke kinderen en een donkere gast op de bank, die zou dan de vader van die kinderen moeten zijn?
Je snapt er nix van man,die gozer is de vader en die vrouw een blijde oma.
***** Kraak.....
pi_60620805
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:14 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Ow dus haar dochtertje die zei op haar 13e gekregen had heeft zelf ook weer op haar 14e een kindje gekregen en zodoende is ze als oma op haar 28e
pi_60620815
volgens mij is dat gewoon iets wat we uit de dierenwereld hebben overgehouden, jezelf aanbieden aan de alfa-male in de hoop om daarmee status te krijgen en cq met rust gelaten te worden door de rest
pleased to meet you
pi_60620824
Ik dacht dat het over die makker van BrauN ging.
pi_60620869
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ow dus haar dochtertje die zei op haar 13e gekregen had heeft zelf ook weer op haar 14e een kindje gekregen en zodoende is ze als oma op haar 28e
Ik wist niet dat je zo bekend was met die familie.
***** Kraak.....
pi_60621236
Jammer dat de overheid er niets aan kan doen
pi_60621414
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:14 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

En moeder zit bij hem op schoot wou je zeggen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_60621451
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:25 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je zo bekend was met die familie.
Ja die donkere meneer is mijn stiefpapa als hij niet in de gevangis zit op vakantie is.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:50:01 #16
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_60621461
Niks nieuws hoor, zo is het altijd al geweest in bepaalde wijken
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_60621505
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:07 schreef mvdejong het volgende:
Ik denk dat de geachte onderzoeker zich aardig om de tuin laat leiden.

Door de eeuwen heen hebben meisjes/vrouwen altijd excuses gezocht, zowel naar zichzelf als naar de buitenwereld, om zwanger te worden. Buiten een relatie, of binnen een duidelijk niet functionerende relatie. Ze weten er dan altijd een mouw aan te passen dat het een bewuste en logische keuze was.

Ik ben nu bijna 50, en zowel ik als mijn iets jongere broer zijn ook op de wereld gezet om onze vader, die wel getrouwd was, maar niet met onze moeder, aan zich te binden. En natuurlijk werkt dat niet.
In Engeland was er een tijd het fantastische excuus dat een tiener-moeder automatisch zelfstandige woonruimte kreeg, ook in gebieden met extreme woningnood.

Bepaalde (groepen) meisjes/vrouwen willen nou eenmaal zwanger worden/kinderen hebben, en alle logica wordt overboord gegooid om het te rechtvaardigen.
En dat soort mensen (tienermoeder-wannabe's) moeten tegen zichzelf beschermd worden.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:56:05 #18
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_60621613
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

En dat soort mensen (tienermoeder-wannabe's) moeten tegen zichzelf beschermd worden.

preventief onvruchtbaar maken
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ow dus haar dochtertje die zei zij op haar 13e gekregen had heeft zelf ook weer op haar 14e een kindje gekregen en zodoende is ze als oma op haar 28e
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_60621634
Moet je je kind maar opvoeden.
pi_60621640
Ook al is deze een ietsje eerder, ik denk toch dat we qua discussie meer aan die andere hebben (een bredere discussie krijgen). Met andere woorden. Deze gaat dicht, maar je mag uiteraard je OP heus als mening in die andere kwijt.

[UNTERGANG DES ABENDLANDES] tienerzwangerschappen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')