Klopt!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:08 schreef Q. het volgende:
JIj zal het wel weten.
Van dezelfde vulkaanuitbarsting?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:08 schreef Belsezar het volgende:
Is mijn desktopIk denk dat het een vulkaanuitbarsting ofzo is, ben er nog niet helemaal uit waarvan die rookwolk is.
Duh, maar kan ook een bosbrand zijn ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:11 schreef Dickies het volgende:
[..]
Van dezelfde vulkaanuitbarsting?
Dat was het hier ook maar het is weer weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:15 schreef Den_Haag het volgende:
het is nu echt goed aan het regenen
Sorry Dickies, volgende keer weerquote:
Droog. 25 graden. Zon.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:15 schreef Den_Haag het volgende:
het is nu echt goed aan het regenen
Zal wel wat regen, wind, hagel en onweer losbarsten. Hier al het gevalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:27 schreef Q. het volgende:
Het begint wel HEEL donker te worden hier nu. Zal zo wel lekker losbarsten.
Mja, maar de router waarmee je draadloos zit, is weer in het lichtnet gestokenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:51 schreef Q. het volgende:
Ik heb de stekkers van mijn gewone pc er maar even uit getrokken. Draadloos op de laptop zou het toch wel veilig moeten zijn?
Wow, je ziet hier echt nog geen tien meter als ik uit het raam kijk.
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:54 schreef knep het volgende:
[..]
Je nachtrust naar de klote geholpen door die kleine parasieten?
Het ergste onweer lijkt al weer voorbij getrokken te zijn dus het valt mee. Maar ik zit nog lekker hier op de bank, heb ik al tijden niet meer gedaan eigenlijk. Dus ik blijf nog even zitten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, maar de router waarmee je draadloos zit, is weer in het lichtnet gestoken
Dan is alleen je router verziekt bij inslag, niet je laptop.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, maar de router waarmee je draadloos zit, is weer in het lichtnet gestoken
Dan leen ik wel internet van de buren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan is alleen je router verziekt bij inslag, niet je laptop.
Wel terug brengen danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan leen ik wel internet van de buren.
IKEA-lamp? Hoe moeilijk kan het zijn, zou je denkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Het ergste onweer lijkt al weer voorbij getrokken te zijn dus het valt mee. Maar ik zit nog lekker hier op de bank, heb ik al tijden niet meer gedaan eigenlijk. Dus ik blijf nog even zitten.
En ik heb nog steeds geen idee hoe ik die IKEA lamp zou moeten aansluiten, vage troep. Zit ook geen enkele vorm van handleiding bij.
Hoezo aansluitenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:56 schreef Q. het volgende:
En ik heb nog steeds geen idee hoe ik die IKEA lamp zou moeten aansluiten, vage troep. Zit ook geen enkele vorm van handleiding bij.
Gewoon M-M uitnodigenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IKEA-lamp? Hoe moeilijk kan het zijn, zou je denken.
Het is een pauperig kutding iig. Zal zo eens gaan prutsen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:58 schreef knep het volgende:
[..]
Hoezo aansluiten? Heeft ie internet aansluiting ofzo?
.
Is dat tegenwoordig de manier om een vrouw je bed in te krijgen? Door te vragen of ze een IKEA lamp in elkaar wilt komen zetten?quote:
Tegenwoordig?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig de manier om een vrouw je bed in te krijgen? Door te vragen of ze een IKEA lamp in elkaar wilt komen zetten?
Jij zou dat moeten weten, jij bent de player hier. Samen met L. en A. natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig de manier om een vrouw je bed in te krijgen? Door te vragen of ze een IKEA lamp in elkaar wilt komen zetten?
als je een man in bed wilt krijgen, moet je vragen of hij je pc komt maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ugh, de mental images nu van de mensen waar ik de PC voor moet repareren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als je een man in bed wilt krijgen, moet je vragen of hij je pc komt maken.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In jou tijd hadden ze toch nog geen IKEA?
Hij houdt even op met studeren en direkt zijn de bezittelijke voornaamwoorden te moeilijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In jou tijd hadden ze toch nog geen IKEA?
....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij houdt even op met studeren en direkt zijn de bezittelijke voornaamwoorden te moeilijk.
Wat zeg je? Is je pc kapot?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als je een man in bed wilt krijgen, moet je vragen of hij je pc komt maken.
Die zijn voor 90% van onze landgenoten te moeilijk. Ik snap dat niet, het is zo belachelijk simpel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij houdt even op met studeren en direkt zijn de bezittelijke voornaamwoorden te moeilijk.
AirwiN zou zeggen dat de vorm aanvallen in plaats van de inhoud juist een teken is dat de persoon in kwestie geen antwoord heeft. Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom heb jij altijd direct een antwoord op alles?
Ja. Dus?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, maar ze had mij al gevraagd Q.
Ze is je inderdaad vast dankbaar als je én zelf niet langskomt én haar in contact brengt met die leuke jongen van de Appleshop.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, maar ze had mij al gevraagd Q.
Ik kom ook regelmatig in een Apple-shop hoor. Bij de service-balie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze is je inderdaad vast dankbaar als je én zelf niet langskomt én haar in contact brengt met die leuke jongen van de Appleshop.
Als ik zelf langsga krijg ik ruzie met Anna. Maanden op de bank slapen horen daar ook bij.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze is je inderdaad vast dankbaar als je én zelf niet langskomt én haar in contact brengt met die leuke jongen van de Appleshop.
Jij bent dan ook niet die leuke jongen maar eerder die kalende dertiger.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom ook regelmatig in een Apple-shop hoor. Bij de service-balie.
Met dit weer de bank maanden op straat zetten ook zeker?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik zelf langsga krijg ik ruzie met Anna. Maanden op de bank slapen horen daar ook bij.
Hier is het al weer weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:14 schreef Dickies het volgende:
Onweer. Tof.
En AirwiN heeft gelijk!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:12 schreef Litpho het volgende:
AirwiN zou zeggen dat de vorm aanvallen in plaats van de inhoud juist een teken is dat de persoon in kwestie geen antwoord heeft. Maar dat terzijde.
Ik ben niet kalend, ik ben kaal. Heb je mijn nieuwste haardracht nog niet gezien?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet die leuke jongen maar eerder die kalende dertiger.
Alleen als het regent.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met dit weer de bank maanden op straat zetten ook zeker?.
Werkt d'r ook een leuke dame bij de service-balie ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom ook regelmatig in een Apple-shop hoor. Bij de service-balie.
Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben niet kalend, ik ben kaal. Heb je mijn nieuwste haardracht nog niet gezien?.
Idd. Het drijft hier ook weer voorbij. Was zo donker dat het net avond leek hierquote:
Helaas. Wel een leuke roodharige bij de verkoopbalie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkt d'r ook een leuke dame bij de service-balie ?
The thunder saved another 5 minutes of your life!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:16 schreef Belsezar het volgende:
Hier barst het nu ook aardig los moet ik zeggen. Ik had eerder moeten gaan roken op het dakterras
Op je hoofd?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben niet kalend, ik ben kaal. Heb je mijn nieuwste haardracht nog niet gezien?.
Ik zie al weer waar mijn vakantiegeld naar toe gaatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas. Wel een leuke roodharige bij de verkoopbalie..
Dat was drie maanden geleden al op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie al weer waar mijn vakantiegeld naar toe gaat.
quote:
Mijn vakantiegeld, wat doen julliequote:
Uiteraard!quote:
Het is well-spent hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Mijn vakantiegeld, wat doen jullie.
Nah, dan maar beneden onder het afdakjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:16 schreef thefunny het volgende:
[..]
The thunder saved another 5 minutes of your life!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom heb jij altijd direct een antwoord op alles?
En daarom stemden we dus tégen Europaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:21 schreef Dickies het volgende:
Betaal je daar per tiet?
Hangt ervan af wat je wil doenquote:
Als ik een Apple neem heb ik heel vaak seks.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben om 15:00 bij je, okay?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe. Komende weken geen seks dus. Of dagen. Uren.
Slimme meid. Als haar PC kapot gaat koopt ze gewoon een nieuwe. Anders moet ze weer zo'n nerd uitnodigen voor een nacht saaie seks.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe. Komende weken geen seks dus. Of dagen. Uren.
Dat maakten ze mij ook wijs.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een Apple neem heb ik heel vaak seks.
Ze heeft liever geen seks dan saaie seks.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Slimme meid. Als haar PC kapot gaat koopt ze gewoon een nieuwe. Anders moet ze weer zo'n nerd uitnodigen voor een nacht saaie seks.
Heb je vlechtjes getekend met watervaste stift?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze heeft liever geen seks dan saaie seks.
Ik moet volgens mij vaker met mn MacBook over straat lopen. Nou ja, niet over deze straat want dan wordt ie gejat door zo'n kansenjongere.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is je libido niet omhoog gegaan?
Dat vond je toch tof?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je vlechtjes getekend met watervaste stift?
De mensen voor wie ik af en toe een pc maak wil ik helemaal geen seks mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Slimme meid. Als haar PC kapot gaat koopt ze gewoon een nieuwe. Anders moet ze weer zo'n nerd uitnodigen voor een nacht saaie seks.
als je het doet, doe het dan goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze heeft liever geen seks dan saaie seks.
Wanneer gaan we oefenen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als je het doet, doe het dan goed.
quote:
CL, deze is veiligquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:27 schreef Dickies het volgende:
[..]
De mensen voor wie ik af en toe een pc maak wil ik helemaal geen seks mee.
Ja!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
met roze strikjes op de huid geniet?
Dat zegt meer over de mensen die mijn kennis willen misbruiken dan over mijzelf.quote:
Met wat jij voor onvermoede lusten in CL bovenbrengt? Ik denk het nietquote:
*Trekt kaplaarzen aan om de achterpoten erin te zettenquote:
CL weet je nu al of je Zondag er bij gaat zijn ?quote:
Tof. Meeten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ohja, ik ben er zondag niet.
Iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oh wij kennen elkaar nog niet!
Oh ja, da's waar. Tofquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry. Ik zit bij Liejannuh zondag avond.
Ik zal ook schitteren door mijn afwezigheid.quote:
Die zie ik vanavond.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry. Ik zit bij Liejannuh zondag avond. Andere keer lukt wel.
Dat heb je ook pas gisteravond afgesprokenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry. Ik zit bij Liejannuh zondag avond. Andere keer lukt wel.
Ik koester goede hoop voor de toekomstquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat hij geen tieten heeft he?
Zal ik je een (schoonmaak)beurt geven?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
volgens mij heb ik m'n haar dagen niet gewassen want ik voel me heel vies
Andrèlon en babylotion all the way!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:34 schreef Dickies het volgende:
[..]
Zal ik je een (schoonmaak)beurt geven?Daarna samen douchen.
Daarna douchen? Wat wil je dan schoonmakenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:34 schreef Dickies het volgende:
[..]
Zal ik je een (schoonmaak)beurt geven?Daarna samen douchen.
Ik ben benieuwd wat hij gaat antwoordenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daarna douchen? Wat wil je dan schoonmaken
lees het nog een keerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Eerst:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De nadruk ligt op beurt natuurlijk. En die ga ik je niet geven als je vies bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Fotografie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:37 schreef Miss_S het volgende:
TVP
Maar even druk bezig met me voorbereiding op mij nieuwe studie
Dan stel ik voor dat je nog eens over je volgorde nadenkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:39 schreef Dickies het volgende:
[..]
De nadruk ligt op beurt natuurlijk. En die ga ik je niet geven als je vies bent.
Het begint weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:38 schreef Belsezar het volgende:
Hmm hier is het alweer opgehouden. Dat was snel zeg. Beetje jammer, had wel wat dat knusse herfst idee zeg maar.
Ik denk het niet, ben blutquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
CL weet je nu al of je Zondag er bij gaat zijn ?
Die hoef je me niet te geven..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:39 schreef Dickies het volgende:
[..]
De nadruk ligt op beurt natuurlijk. En die ga ik je niet geven als je vies bent.
Tieten en bier, een stilleven.quote:
Ja dat was zeg maar ook mijn puntquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je nog eens over je volgorde nadenkt.
Nee hoor. Douchen != schoonmaken. Is gewoon geyl!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je nog eens over je volgorde nadenkt.
Ahh okquote:
Ach, als dat je enige bezwaar is...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat was zeg maar ook mijn punt
Tof!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die hoef je me niet te geven..
Oooo B!
Gister belde vriendje (Die in DH zat) ja hoi waar zit je ik kom nu naar je toe![]()
En ik zo huh maar je bent in DH?
En hij... jaa maar onderweg naar jou ik MOET je zien!
En nu zie ik hem vanavond weer en nu blijft ie slapen
Zijn de schommelhaken al weer verankerd?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof!![]()
Overmorgen onvlucht ik almere weer en verruil het voor deventerKan niet wachten!
Ja als het goed is zijn die nu industrieel bevestigd. De kerel die ze vastmaakte garandeerde dat een bulldozer ze er niet eens uitruktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zijn de schommelhaken al weer verankerd?
Ik ben eigenlijk best benieuwd waar dat uit je CV naar voren komt. Of zouden ze echt wanhopig zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
Net gebeld of ik geinteresseerd was in een commerciele functie. Dat past totaal niet bij mij.
Die kerel heeft zeker gelijk een proefritje gemaakt?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja als het goed is zijn die nu industrieel bevestigd. De kerel die ze vastmaakte garandeerde dat een bulldozer ze er niet eens uitrukt
Dat is géén uitdaging, B.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef Belsezar het volgende:
De kerel die ze vastmaakte garandeerde dat een bulldozer ze er niet eens uitrukt
quote:
Ik denk dat ze wanhopig zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best benieuwd waar dat uit je CV naar voren komt. Of zouden ze echt wanhopig zijn?
Ik bedoel, niks mis met jouw kwaliteiten als technicus, maar commercieel? Ik haal het er niet uit.
Wel wat meer toeschouwers.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon buiten gaan staan, scheelt je weer water!
Nee, ik wilde natuurlijk wel bewijs hebben van zijn statement dus hij zijn pick-up eraan vastgemaakt maar die verloor zijn achteras bij poging 1. Was er wel van overtuigdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Die kerel heeft zeker gelijk een proefritje gemaakt?
Jij onderschat de hoeveelheid bezoekers van mijn PF douchecamsite.quote:
Ik keek hem ook al aan met een veelzeggende blik. Moet te doen zijn dacht ik zo bij mezelf.quote:
Oh. Heb ik wel of geen bad en zo ja wat voor 1. En welke kleur heeft mijn douchegordijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij onderschat de hoeveelheid bezoekers van mijn PF douchecamsite.
Linkje?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij onderschat de hoeveelheid bezoekers van mijn PF douchecamsite.
Voor sommige, verstandige, mensen houdt het dan wel op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
That never stops me from doing anything.
Was het niet gemakkelijker voor de uitvoering met buizen te gaan :quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, ik wilde natuurlijk wel bewijs hebben van zijn statement dus hij zijn pick-up eraan vastgemaakt maar die verloor zijn achteras bij poging 1. Was er wel van overtuigd
Past vast niet onder het bed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was het niet gemakkelijker voor de uitvoering met buizen te gaan :
[ afbeelding ]
Die was natuurlijk meteen stuk gegaan. Plus dat ding ziet er zo pauper uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was het niet gemakkelijker voor de uitvoering met buizen te gaan :
[ afbeelding ]
En zaten er nog leuke routes tussen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Fietsen
Heb pas nieuwe fietsroutes gekocht
zo'n baan is toch mega onpraktisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:56 schreef Dickies het volgende:
Ik ben meer van 'fiets 'm erin'.
'Gebroken been, paar jaar geleden.'quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
En hoe verklaar je die schommelhaken midden in je slaapkamer aan je bezoek?
Kelder thraxx, kelderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ow daar heeft ooit de klamboe gehangen Tis ook maar 1 oog hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ja zekerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:58 schreef Dickies het volgende:
[..]
En zaten er nog leuke routes tussen?
Precies, voor je het weet kom je van 9 tot 5 niet meer aan 'fietsen' toequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
zo'n baan is toch mega onpraktisch.
En ook goed uit te voeren?quote:
Fietsroutes kopen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Fietsen
Heb pas nieuwe fietsroutes gekocht
Hoest in Zutphen ?quote:
Zolang het de Alpe d'Huez niet is zou je de beklimming aan moeten kunnen.quote:
Hoi mrbox. Ik ben nu in Rotterdam, straks eventjes naar Den Haag op bezoek bij een meisje dat ik al jaren ken en daarna weer naar Rotterdam om een andere kennis te bezoeken.quote:
Wow, jij bent ook overal!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoi mrbox. Ik ben nu in Rotterdam, straks eventjes naar Den Haag op bezoek bij een meisje dat ik al jaren ken en daarna weer naar Rotterdam om een andere kennis te bezoeken.
Ze was toch flink afgevallen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang het de Alpe d'Huez niet is zou je de beklimming aan moeten kunnen.
Blijf uit m'n stad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoi mrbox. Ik ben nu in Rotterdam, straks eventjes naar Den Haag op bezoek bij een meisje dat ik al jaren ken en daarna weer naar Rotterdam om een andere kennis te bezoeken.
Hoi MLI. Ik ben ook in Rotterdam.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Kijk MLI, Rotterdam is onvriendelijk. Kom naar het zonovergoten Almerequote:
Jij mag blijven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoi MLI. Ik ben ook in Rotterdam.
Ja. Ik kom net gisteren uit Amsterdam. En dan nog Apeldoorn en Zutphen natuurlijk. Bij iedereen blijven slapen enzo, supergezellig tot nu toe. Alleen iedereen moet werken.quote:
Zijn jullie al geannexeerd dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:
Hoi Anthraxx! Ik moet een beetje wennen aan Rotterdam.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klutsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:18 schreef Kluts het volgende:
Mogguh allemaal!
Hier nog zon trouwens, voor zolang het duurt.
Moeten we toch wat vaker oefenen.quote:
Geloof me, aan deze kant van jouw vakantie is dat nauwelijks beterquote:
Hoi Kluts.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:18 schreef Kluts het volgende:
Mogguh allemaal!
Hier nog zon trouwens, voor zolang het duurt.
Mijn collega's die wel aan het werk zijn zitten mij continue te mailen dat ze zich zo dood vervelen omdat er niemand is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geloof me, aan deze kant van jouw vakantie is dat nauwelijks beter.
Heb je ook in iedere stad een andere psych?quote:
Oeh, goeiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn collega's die wel aan het werk zijn zitten mij continue te mailen dat ze zich zo dood vervelen omdat er niemand is..
Ja. 14.gif.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef Kluts het volgende:
MLI, beetje zin in zondag?
Zondag!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef Kluts het volgende:
MLI, beetje zin in zondag?
Zit alleen nog met die lompe tas die ik mee ga slepen en nergens kan dumpen. Niet handig.quote:
Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef Dickies het volgende:
[..]
Heb je ook in iedere stad een andere psych?
Baggage kluis ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit alleen nog met die lompe tas die ik mee ga slepen en nergens kan dumpen. Niet handig..
Dat is om te voorkomen dat je gaat dansen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit alleen nog met die lompe tas die ik mee ga slepen en nergens kan dumpen. Niet handig..
Ik zit er zelfs serieus aan te denken om dan maar met de auto te komen. Enquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Kluisje op het station?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hebben ze niet meer op het station, eerst stonden ze in dat stationsgebouw, maar daar zit nu La Place. Dus volgens mij hebben ze die niet meer.quote:
Nu dat je het zegtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zijn er niet op station Apeldoorn.
Volgens NS.nl ("voorzieningen op dit station") ook niet. Dus dat is lastig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die hebben ze niet meer op het station, eerst stonden ze in dat stationsgebouw, maar daar zit nu La Place. Dus volgens mij hebben ze die niet meer.
Een stad met 155.000 inwoners en geen kluisjes op het station.quote:
Blijkbaar is dat in Almelo dan ook harder nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:26 schreef Q. het volgende:
Een stad met 155.000 inwoners en geen kluisjes op het station.Dat hebben ze in Almelo zelfs man.
.
Ja. Niet echt handig. Enzo. Auto dan maar. Dat wordt geen bier drinken, Kluts!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:27 schreef Kluts het volgende:
Op Deventer station hebben ze het wel, maar dan zou je dus weer eerst terug naar Deventer moeten. Is maar 10 minuten, maar toch.
Wie komt er ook met baggage naar Apeldoornquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Een stad met 155.000 inwoners en geen kluisjes op het station.Dat hebben ze in Almelo zelfs man.
.
Zit Vork niet te pesten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
Dat was de vierde concrete afspraak. Dat Monsterboard.nl werkt goed.
Deventenaren die de beschaving opzoekenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wie komt er ook met baggage naar Apeldoorn
Ik ga dus de avond er voor stappen in Enschede, moet slaapzak enzo meezeulen. En daar laten liggen is ook geen optie, heb hem nodig voor Lowlands.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wie komt er ook met baggage naar Apeldoorn
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deventenaren die de beschaving opzoeken.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Niet echt handig. Enzo. Auto dan maar. Dat wordt geen bier drinken, Kluts!.
Auto, parkeren in Apeldoorn, zuipen, trein. Volgende dag trein naar Apeldoorn, auto. Of je moet in je Twingo willen slapenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga dus de avond er voor stappen in Enschede, moet slaapzak enzo meezeulen. En daar laten liggen is ook geen optie, heb hem nodig voor Lowlands..
Daar ben ik eergisteren nog naartoe gefietst.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef knep het volgende:
Als iedereen hier stad en land afreist moet ik ook maar meedoen; morgen naar Haarlem.
Maandag moet ik werken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Auto, parkeren in Apeldoorn, zuipen, trein. Volgende dag trein naar Apeldoorn, auto. Of je moet in je Twingo willen slapen.
Aan de weersvoorspelling te zien mogen jullie ook wel een lompe paraplu meeslepenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis parkeren in Apeldoorn is lastig, maar ik zal even voor je rondvragen waar je gratis of zo goedkoop mogelijk kan parkeren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Maandag moet ik werken.. Alhoewel het misschien wel een optie zou zijn als ik hem ergens gratis kan parkeren, Amersfoort - Apeldoorn is ook weer niet zo heeeel ver. Er rijden ook al geen treinen tussen Apeldoorn en Amersfoort op zondag.
.
In de buurt van het station hè?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gratis parkeren in Apeldoorn is lastig, maar ik zal even voor je rondvragen waar je gratis of zo goedkoop mogelijk kan parkeren.
Oh ja, handigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:34 schreef Q. het volgende:
Er rijden ook al geen treinen tussen Apeldoorn en Amersfoort op zondag..
Tuurlijk. Op 5 minuten vh station zit een Lidl, daar kun je gratis parkeren.quote:
Hmm, hoe moet ik dan in godsnaam terug naar almere?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Maandag moet ik werken.. Alhoewel het misschien wel een optie zou zijn als ik hem ergens gratis kan parkeren, Amersfoort - Apeldoorn is ook weer niet zo heeeel ver. Er rijden ook al geen treinen tussen Apeldoorn en Amersfoort op zondag.
.
Oeh, hendig! Eens kijken. Bedankt!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk. Op 5 minuten vh station zit een Lidl, daar kun je gratis parkeren.
Bus tot Stroe, vanaf daar gaan weer treinen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm, hoe moet ik dan in godsnaam terug naar almere?
Niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet. Gewoon lekker terug naar Deventerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:
GMTAquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet. Gewoon lekker terug naar Deventer.
Word je auto daar niet erg snel opengebroken !?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk. Op 5 minuten vh station zit een Lidl, daar kun je gratis parkeren.
quote:
Nee toch? Jij mag trouwens ook wel ff meedenken,want jij woont in Apeldoorn!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Word je auto daar niet erg snel opengebroken !?
Enig idee wat voor auto ik heb? Zodra ze mijn radio-cassetterecorder zien lopen ze wel verder.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Neequote:
Niet teveel van hem gaan verwachten hè?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee toch? Jij mag trouwens ook wel ff meedenken,want jij woont in Apeldoorn!
Als een verwarde zondagsklant Q.'s auto maar niet verwart met een winkelwagentje... krijgt hij zijn slot niet meer open, omdat iemand er 50 eurocent in gepropt heeftquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zou mijn baas niet waarderen als ik er maandag niet benquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet. Gewoon lekker terug naar Deventer.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee toch? Jij mag trouwens ook wel ff meedenken,want jij woont in Apeldoorn!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef Q. het volgende:[/b]
[..]
Niet teveel van hem gaan verwachten hè?
Wat is Stroe? Komt niet voor in de routeplanner van 9292quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Bus tot Stroe, vanaf daar gaan weer treinen.
Flauw zeg, van je baas. Je mag ook nooit wat!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou mijn baas niet waarderen als ik er maandag niet ben
Een tijdelijk station halverwege Apeldoorn en Amersfoort. Wordt vaker voor dit soort dingen gebruikt. Ligt direct langs de snelweg dus goed bereikbaar voor de bussen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat is Stroe? Komt niet voor in de routeplanner van 9292
Osseveld heeft op zondag een uurdienst, dat schiet dus niet echt op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer te denken aan een van de lokale stations apeldoorn-osseveld of apeldoorn-maten, daar kan je altijd gratis parkeren.
Tussen Apeldoorn en Barneveld inquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat is Stroe? Komt niet voor in de routeplanner van 9292
Kansenjongeren?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:41 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)van_bendeleider.html
Vage shit.
Die bazen van tegenwoordig ook altijd. Slavendrijvers.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Flauw zeg, van je baas. Je mag ook nooit wat!
Vroegah, toen daar nog een echt station wasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Een tijdelijk station halverwege Apeldoorn en Amersfoort. Wordt vaker voor dit soort dingen gebruikt. Ligt direct langs de snelweg dus goed bereikbaar voor de bussen.
Tuuuuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
En nee, Annie, dat was niet in mijn tijd.
Net niet.quote:Op 15 mei 1937 werd het station gesloten; tussen 1943 en 1944 was het weer tijdelijk geopend.
Ja, belachelijk zeg. Je moet gewoon ook nog echt wat doen om je geld te verdienen tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Die bazen van tegenwoordig ook altijd. Slavendrijvers.
Gewoon ziekmelden!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou mijn baas niet waarderen als ik er maandag niet ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |