Klopt!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:08 schreef Q. het volgende:
JIj zal het wel weten.
Van dezelfde vulkaanuitbarsting?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:08 schreef Belsezar het volgende:
Is mijn desktopIk denk dat het een vulkaanuitbarsting ofzo is, ben er nog niet helemaal uit waarvan die rookwolk is.
Duh, maar kan ook een bosbrand zijn ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:11 schreef Dickies het volgende:
[..]
Van dezelfde vulkaanuitbarsting?
Dat was het hier ook maar het is weer weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:15 schreef Den_Haag het volgende:
het is nu echt goed aan het regenen
Sorry Dickies, volgende keer weerquote:
Droog. 25 graden. Zon.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:15 schreef Den_Haag het volgende:
het is nu echt goed aan het regenen
Zal wel wat regen, wind, hagel en onweer losbarsten. Hier al het gevalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:27 schreef Q. het volgende:
Het begint wel HEEL donker te worden hier nu. Zal zo wel lekker losbarsten.
Mja, maar de router waarmee je draadloos zit, is weer in het lichtnet gestokenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:51 schreef Q. het volgende:
Ik heb de stekkers van mijn gewone pc er maar even uit getrokken. Draadloos op de laptop zou het toch wel veilig moeten zijn?
Wow, je ziet hier echt nog geen tien meter als ik uit het raam kijk.
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:54 schreef knep het volgende:
[..]
Je nachtrust naar de klote geholpen door die kleine parasieten?
Het ergste onweer lijkt al weer voorbij getrokken te zijn dus het valt mee. Maar ik zit nog lekker hier op de bank, heb ik al tijden niet meer gedaan eigenlijk. Dus ik blijf nog even zitten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, maar de router waarmee je draadloos zit, is weer in het lichtnet gestoken
Dan is alleen je router verziekt bij inslag, niet je laptop.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, maar de router waarmee je draadloos zit, is weer in het lichtnet gestoken
Dan leen ik wel internet van de buren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan is alleen je router verziekt bij inslag, niet je laptop.
Wel terug brengen danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan leen ik wel internet van de buren.
IKEA-lamp? Hoe moeilijk kan het zijn, zou je denkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Het ergste onweer lijkt al weer voorbij getrokken te zijn dus het valt mee. Maar ik zit nog lekker hier op de bank, heb ik al tijden niet meer gedaan eigenlijk. Dus ik blijf nog even zitten.
En ik heb nog steeds geen idee hoe ik die IKEA lamp zou moeten aansluiten, vage troep. Zit ook geen enkele vorm van handleiding bij.
Hoezo aansluitenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:56 schreef Q. het volgende:
En ik heb nog steeds geen idee hoe ik die IKEA lamp zou moeten aansluiten, vage troep. Zit ook geen enkele vorm van handleiding bij.
Gewoon M-M uitnodigenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IKEA-lamp? Hoe moeilijk kan het zijn, zou je denken.
Het is een pauperig kutding iig. Zal zo eens gaan prutsen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:58 schreef knep het volgende:
[..]
Hoezo aansluiten? Heeft ie internet aansluiting ofzo?
.
Is dat tegenwoordig de manier om een vrouw je bed in te krijgen? Door te vragen of ze een IKEA lamp in elkaar wilt komen zetten?quote:
Tegenwoordig?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig de manier om een vrouw je bed in te krijgen? Door te vragen of ze een IKEA lamp in elkaar wilt komen zetten?
Jij zou dat moeten weten, jij bent de player hier. Samen met L. en A. natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig de manier om een vrouw je bed in te krijgen? Door te vragen of ze een IKEA lamp in elkaar wilt komen zetten?
als je een man in bed wilt krijgen, moet je vragen of hij je pc komt maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ugh, de mental images nu van de mensen waar ik de PC voor moet repareren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als je een man in bed wilt krijgen, moet je vragen of hij je pc komt maken.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In jou tijd hadden ze toch nog geen IKEA?
Hij houdt even op met studeren en direkt zijn de bezittelijke voornaamwoorden te moeilijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In jou tijd hadden ze toch nog geen IKEA?
....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij houdt even op met studeren en direkt zijn de bezittelijke voornaamwoorden te moeilijk.
Wat zeg je? Is je pc kapot?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als je een man in bed wilt krijgen, moet je vragen of hij je pc komt maken.
Die zijn voor 90% van onze landgenoten te moeilijk. Ik snap dat niet, het is zo belachelijk simpel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij houdt even op met studeren en direkt zijn de bezittelijke voornaamwoorden te moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |