quote:
CL, deze is veiligquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:27 schreef Dickies het volgende:
[..]
De mensen voor wie ik af en toe een pc maak wil ik helemaal geen seks mee.
Ja!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
met roze strikjes op de huid geniet?
Dat zegt meer over de mensen die mijn kennis willen misbruiken dan over mijzelf.quote:
Met wat jij voor onvermoede lusten in CL bovenbrengt? Ik denk het nietquote:
*Trekt kaplaarzen aan om de achterpoten erin te zettenquote:
CL weet je nu al of je Zondag er bij gaat zijn ?quote:
Tof. Meeten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ohja, ik ben er zondag niet.
Iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oh wij kennen elkaar nog niet!
Oh ja, da's waar. Tofquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry. Ik zit bij Liejannuh zondag avond.
Ik zal ook schitteren door mijn afwezigheid.quote:
Die zie ik vanavond.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry. Ik zit bij Liejannuh zondag avond. Andere keer lukt wel.
Dat heb je ook pas gisteravond afgesprokenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry. Ik zit bij Liejannuh zondag avond. Andere keer lukt wel.
Ik koester goede hoop voor de toekomstquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat hij geen tieten heeft he?
Zal ik je een (schoonmaak)beurt geven?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
volgens mij heb ik m'n haar dagen niet gewassen want ik voel me heel vies
Andrèlon en babylotion all the way!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:34 schreef Dickies het volgende:
[..]
Zal ik je een (schoonmaak)beurt geven?Daarna samen douchen.
Daarna douchen? Wat wil je dan schoonmakenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:34 schreef Dickies het volgende:
[..]
Zal ik je een (schoonmaak)beurt geven?Daarna samen douchen.
Ik ben benieuwd wat hij gaat antwoordenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daarna douchen? Wat wil je dan schoonmaken
lees het nog een keerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Eerst:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De nadruk ligt op beurt natuurlijk. En die ga ik je niet geven als je vies bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Fotografie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:37 schreef Miss_S het volgende:
TVP
Maar even druk bezig met me voorbereiding op mij nieuwe studie
Dan stel ik voor dat je nog eens over je volgorde nadenkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:39 schreef Dickies het volgende:
[..]
De nadruk ligt op beurt natuurlijk. En die ga ik je niet geven als je vies bent.
Het begint weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:38 schreef Belsezar het volgende:
Hmm hier is het alweer opgehouden. Dat was snel zeg. Beetje jammer, had wel wat dat knusse herfst idee zeg maar.
Ik denk het niet, ben blutquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
CL weet je nu al of je Zondag er bij gaat zijn ?
Die hoef je me niet te geven..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:39 schreef Dickies het volgende:
[..]
De nadruk ligt op beurt natuurlijk. En die ga ik je niet geven als je vies bent.
Tieten en bier, een stilleven.quote:
Ja dat was zeg maar ook mijn puntquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je nog eens over je volgorde nadenkt.
Nee hoor. Douchen != schoonmaken. Is gewoon geyl!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je nog eens over je volgorde nadenkt.
Ahh okquote:
Ach, als dat je enige bezwaar is...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat was zeg maar ook mijn punt
Tof!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die hoef je me niet te geven..
Oooo B!
Gister belde vriendje (Die in DH zat) ja hoi waar zit je ik kom nu naar je toe![]()
En ik zo huh maar je bent in DH?
En hij... jaa maar onderweg naar jou ik MOET je zien!
En nu zie ik hem vanavond weer en nu blijft ie slapen
Zijn de schommelhaken al weer verankerd?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof!![]()
Overmorgen onvlucht ik almere weer en verruil het voor deventerKan niet wachten!
Ja als het goed is zijn die nu industrieel bevestigd. De kerel die ze vastmaakte garandeerde dat een bulldozer ze er niet eens uitruktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zijn de schommelhaken al weer verankerd?
Ik ben eigenlijk best benieuwd waar dat uit je CV naar voren komt. Of zouden ze echt wanhopig zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
Net gebeld of ik geinteresseerd was in een commerciele functie. Dat past totaal niet bij mij.
Die kerel heeft zeker gelijk een proefritje gemaakt?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja als het goed is zijn die nu industrieel bevestigd. De kerel die ze vastmaakte garandeerde dat een bulldozer ze er niet eens uitrukt
Dat is géén uitdaging, B.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef Belsezar het volgende:
De kerel die ze vastmaakte garandeerde dat een bulldozer ze er niet eens uitrukt
quote:
Ik denk dat ze wanhopig zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best benieuwd waar dat uit je CV naar voren komt. Of zouden ze echt wanhopig zijn?
Ik bedoel, niks mis met jouw kwaliteiten als technicus, maar commercieel? Ik haal het er niet uit.
Wel wat meer toeschouwers.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon buiten gaan staan, scheelt je weer water!
Nee, ik wilde natuurlijk wel bewijs hebben van zijn statement dus hij zijn pick-up eraan vastgemaakt maar die verloor zijn achteras bij poging 1. Was er wel van overtuigdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Die kerel heeft zeker gelijk een proefritje gemaakt?
Jij onderschat de hoeveelheid bezoekers van mijn PF douchecamsite.quote:
Ik keek hem ook al aan met een veelzeggende blik. Moet te doen zijn dacht ik zo bij mezelf.quote:
Oh. Heb ik wel of geen bad en zo ja wat voor 1. En welke kleur heeft mijn douchegordijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij onderschat de hoeveelheid bezoekers van mijn PF douchecamsite.
Linkje?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij onderschat de hoeveelheid bezoekers van mijn PF douchecamsite.
Voor sommige, verstandige, mensen houdt het dan wel op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
That never stops me from doing anything.
Was het niet gemakkelijker voor de uitvoering met buizen te gaan :quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, ik wilde natuurlijk wel bewijs hebben van zijn statement dus hij zijn pick-up eraan vastgemaakt maar die verloor zijn achteras bij poging 1. Was er wel van overtuigd
Past vast niet onder het bed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was het niet gemakkelijker voor de uitvoering met buizen te gaan :
[ afbeelding ]
Die was natuurlijk meteen stuk gegaan. Plus dat ding ziet er zo pauper uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was het niet gemakkelijker voor de uitvoering met buizen te gaan :
[ afbeelding ]
En zaten er nog leuke routes tussen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Fietsen
Heb pas nieuwe fietsroutes gekocht
zo'n baan is toch mega onpraktisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:56 schreef Dickies het volgende:
Ik ben meer van 'fiets 'm erin'.
'Gebroken been, paar jaar geleden.'quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
En hoe verklaar je die schommelhaken midden in je slaapkamer aan je bezoek?
Kelder thraxx, kelderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ow daar heeft ooit de klamboe gehangen Tis ook maar 1 oog hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ja zekerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:58 schreef Dickies het volgende:
[..]
En zaten er nog leuke routes tussen?
Precies, voor je het weet kom je van 9 tot 5 niet meer aan 'fietsen' toequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
zo'n baan is toch mega onpraktisch.
En ook goed uit te voeren?quote:
Fietsroutes kopen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Fietsen
Heb pas nieuwe fietsroutes gekocht
Hoest in Zutphen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |