Tartaarsausquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Geef mij maar Spongebob, Patrick is een held
homotopicquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:19 schreef supertard het volgende:
Poll: Een na laatste opent nieuwe topicJa, dat is stoer Nee, ik ben homo
Tussenstand:
[imghttp://www.gfxpoll.nl/pollgfx/18017.png[img]
Ook een poll maken? klik dan hier
nee, ben er echt een paar keer geweest, alleen voor goedkope pc onderdelenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef reetveter het volgende:
Nu vindt iedereen Raalte stoer door onze rappuurrrrsssss
Waar de fok woon jij als het met benzine enzeau nog goedkoper isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef supertard het volgende:
[..]
nee, ben er echt een paar keer geweest, alleen voor goedkope pc onderdelen
iets met lease en een autoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waar de fok woon jij als het met benzine enzeau nog goedkoper is?
Of heb je het via marktplaats gedaan
Orgineel is hij zekerquote:
zo kun je het ook noemenquote:
Politiek correct antwoord.quote:
zoiets jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Politiek correct antwoord.
Ik heb net een bakkie gehaald.quote:
Neem voor mij ook mee?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
* -_Guitarist_- is even koffie halen
ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:15 schreef De_Ananas het volgende:
Eerst een grap van mij jatten en nu de term Heidi.
whehe net of jij de term heidi hebt uitgevonden. Die term is zo oud als de weg naar das drittes reich manquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:15 schreef De_Ananas het volgende:
Eerst een grap van mij jatten en nu de term Heidi.
bootleggersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:48 schreef reetveter het volgende:
Ik dacht, kom, even tegen de verveling weer eens na een jaar bootleggers spelen![]()
God wat saai, ben volgens mij de enige 'scum'klootviool die er zit
Ja, ik was mijn inbox aan het legen toen zat ik dat onlinespel weer, en ik verveelde me toch de pestlazerus. Maar goed, om te zien hoe saai het is www.bootleggers.usquote:
guildwarsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:55 schreef reetveter het volgende:
Iemand een beter spel dat in de winkel te koop is en online gespeeld kan worden ? En dan niet WOW![]()
Warcraft 3.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:55 schreef reetveter het volgende:
Iemand een beter spel dat in de winkel te koop is en online gespeeld kan worden ? En dan niet WOW![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |