Ik heb net een bakkie gehaald.quote:
Neem voor mij ook mee?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
* -_Guitarist_- is even koffie halen
ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:15 schreef De_Ananas het volgende:
Eerst een grap van mij jatten en nu de term Heidi.
whehe net of jij de term heidi hebt uitgevonden. Die term is zo oud als de weg naar das drittes reich manquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:15 schreef De_Ananas het volgende:
Eerst een grap van mij jatten en nu de term Heidi.
bootleggersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:48 schreef reetveter het volgende:
Ik dacht, kom, even tegen de verveling weer eens na een jaar bootleggers spelen![]()
God wat saai, ben volgens mij de enige 'scum'klootviool die er zit
Ja, ik was mijn inbox aan het legen toen zat ik dat onlinespel weer, en ik verveelde me toch de pestlazerus. Maar goed, om te zien hoe saai het is www.bootleggers.usquote:
guildwarsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:55 schreef reetveter het volgende:
Iemand een beter spel dat in de winkel te koop is en online gespeeld kan worden ? En dan niet WOW![]()
Warcraft 3.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:55 schreef reetveter het volgende:
Iemand een beter spel dat in de winkel te koop is en online gespeeld kan worden ? En dan niet WOW![]()
quote:
heejquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef Paaskonijn het volgende:
hoi
Acerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:00 schreef reetveter het volgende:
heeft er ook iemand ervaring met een acer? Telkens als ik een site open opent dat kankerding een 2e met de acerwebsite
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:47 schreef BigKahuna het volgende:
Maar Paaskonijn had er nog 100 bovenop!
Ik heb een Acer monitorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:00 schreef reetveter het volgende:
heeft er ook iemand ervaring met een acer? Telkens als ik een site open opent dat kankerding een 2e met de acerwebsite
ben jij nou nog niet dood met die kut schuine letters van je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:02 schreef elfzesendertig het volgende:
Wat gaan ze hard tegenwoordigNummer 24 ook al
Duh, ik moet wel iedereen up to date houden hèquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:48 schreef gers het volgende:
[..]
die typte ook praktisch elke scene uit
als heidi weer werd gepwnd enzo
quote:
waarvoor dankquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Duh, ik moet wel iedereen up to date houden hè
Ik hoop maar voor je dat je uit Eindhoven komt, KANKERLIJER! KANKERLIJER! Anders ben je een neppe kankersupporter, KANKERLIJER!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ben jij nou nog niet dood met die kut schuine letters van je?
was inderdaad een goede wedstrijdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Nederland-Negeria sucked.
KANKERLUL ALS JE BREDA KOMT BEN JE VOOR KANKERNACquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat je uit Eindhoven komt, KANKERLIJER! KANKERLIJER! Anders ben je een neppe kankersupporter, KANKERLIJER!
De eerste helft was nog wel puick.quote:
Die scheidsrechter was kankurslechtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
En die rode kaarten voor België!!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:07 schreef gers het volgende:
[..]
KANKERLUL ALS JE BREDA KOMT BEN JE VOOR KANKERNAC
vet zijn meestal wel lekkere sletjes die er in voorkomenquote:
Inderdaadsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die scheidsrechter was kankurslecht
wat een huilliequote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:12 schreef reetveter het volgende:
Die chick heeft me schokdempers
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:16 schreef reetveter het volgende:
shuuuut uuuppp, that's soooo cuute
quote:
Ohquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik ga ervandoor!
Ben er vanavond misschien nog wel even
Zoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik ga ervandoor!
Ben er vanavond misschien nog wel even
ze zijn toch wel dood hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:27 schreef BigKahuna het volgende:
BTW die 2 monsters in me kamer vannacht was wel een geschenk van god
sorryquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:27 schreef slindenau het volgende:
Uhm, wtf heren? Ik ben even 6 uur slapen + 8 uur werken, er zijn gewoon VIER FAKKING TOPICS volgebaggert
Saai.quote:
No problem.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:27 schreef slindenau het volgende:
Uhm, wtf heren? Ik ben even 6 uur slapen + 8 uur werken, er zijn gewoon VIER FAKKING TOPICS volgebaggert
Ja?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Denk je dat ik foto's ga maken ofzo met zo'n monster!
BK heeft familiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef BigKahuna het volgende:
Want doordat die kankerbeesten waren binnengekomen heb ik mn raam dichtgedaan om te zorgen dat er niet nog meer komen!!
EN
DAARDOOR
Was mn kamer drooggebleven, bij mn broer lag er een hele plas water muhahahahahah
Uiteraard.quote:
Ik vond die helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:46 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0481536/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |