Waar heb je haar ontmoet? Op het werk of uit je vrienden kring.quote:Ik twijfel, ik heb nu een paar biertjes op maar niet veel. Jaja![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan het ook alleen bij een kaartje houden, bloemetje erbij is een beetje overkill vindt je niet
En niet al teveel zoetsappige tekst erin zetten...
Bel aan en geef haar dat boeket spontaan, met een "gefeliciteerd, hier heb je een mooie bos bloemen".quote:Stuur een bloemetje met een leuke tekst.
Mjah, ik denk dat: "Gefeliciteerd lieverd, gegroet, die HR-droplul van de 3e verdieping" beter werkt..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:30 schreef qwox het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet langs gaan met een kaartje/bloemetje omdat ze me misschien uitnodigt om te blijven terwijl ze dat eigenlijk niet wil.
En het kaartje erbij zou niet veel verder gaan dan: 'Gefeliciteerd, een klein cadeautje omdat ik je mag'
Psies, dat zal zij ook denken..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:44 schreef qwox het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik hier op moet reageren punt
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:39 schreef AntiHero het volgende:
Bloemen zijn uit, palmbomen zijn 2008.
En vervolgens hard wegrennen zeker?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:23 schreef IBAZ het volgende:
Stuur een bloemetje met een leuke tekst.
Bel aan en geef haar dat boeket spontaan, met een "gefeliciteerd, hier heb je een mooie bos bloemen".
want zij vind jou niet zo leuk of????quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:30 schreef qwox het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet langs gaan met een kaartje/bloemetje omdat ze me misschien uitnodigt om te blijven terwijl ze dat eigenlijk niet wil.
En het kaartje erbij zou niet veel verder gaan dan: 'Gefeliciteerd, een klein cadeautje omdat ik je mag'
Ja, dat is wel een goede opmerking, alleen commentaar geven is ook makkelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:20 schreef qwox het volgende:
Doe dan een suggestie hoe ik het moet aanpakken.
[..]
Waarom zou dat een kansloze missie zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:11 schreef heiden6 het volgende:
Is dit wel een serieus topic? Want het is echt te kansloos voor woorden dat je er überhaupt over peinst om haar 'een bloemetje te sturen om haar te laten weten dat je haar leuk vindt'. Kansloze missie natuurlijk. Maar goed, je moet het zelf weten natuurlijk, misschien leer je ervan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom zou dat een kansloze missie zijn?
Daarom dus.quote:Ik vind het lief.
Dat is toch ook juist zijn bedoeling?quote:
Nou nee, niet echt, volgens mij wil hij iets met haar, dan moet hij natuurlijk niet schattig gevonden worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is toch ook juist zijn bedoeling?
Misschien had ik attent moeten zeggen in plaats van lief.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt, volgens mij wil hij iets met haar, dan moet hij natuurlijk niet schattig gevonden worden.
Ik geloof dat je je eigen topic niet hebt gelezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:49 schreef qwox het volgende:
Bij een reactie moet ik jullie maar meer om advies vragen als ik het zelf niet weet.
Er is een heel duidelijke reden waarom je deze mensen in het dagelijks leven niet spreekt...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef qwox het volgende:
maar Fok! is juist de plek om mensen te spreken die je in het dagelijkse niet spreekt.
Dat verdient een bloemetje!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:41 schreef Re het volgende:
men.... OK waarom is alles weg en waarom gaan we het gewoon terugplaatsen?... juist...
de kater valt wel mee, ben wel wat gewentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:46 schreef Re het volgende:
Ik neem aan dat TS lekker slaapt en zo met een mooie kater wakker wordt
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
Als je het niet meer weet is FOK! bij uitstek de plek om géén advies te vragen!
Zijn ze wel behamerd?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verdient een bloemetje!
[ afbeelding ]
Dat hoeft toch alleen met rozen?quote:
Mee eens, maar het is bewezen dat jezelf voor iemands voeten werpen als een cadeautje (incluis. bos bloemen) niet de meest effectieve strategie te zijn om een vrouwenhart te veroveren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat kansloze hard to get, dát is zielig.
Mee eens maar een bloemetje voor haar verjaardag sturen is niet hetzelfde als je aan haar voeten werpen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mee eens, maar het is bewezen dat jezelf voor iemands voeten werpen als een cadeautje (incluis. bos bloemen) niet de meest effectieve strategie te zijn om een vrouwenhart te veroveren.
aandacht he, altijd die aandacht...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:51 schreef LoudGirl het volgende:
Vooropgesteld dat ze, voor zover jij weet, niet bezet is: doen, any time! Het is zoooo leuk om bloemen te krijgen van een man
Nou nee. Als het een man is die ik nauwelijks ken en waar ik helemaal niets mee heb, maar waar ik wel dagelijks mee werk of in ieder geval op het werk zie, zou ik dat verre van leuk vinden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:51 schreef LoudGirl het volgende:
Vooropgesteld dat ze, voor zover jij weet, niet bezet is: doen, any time! Het is zoooo leuk om bloemen te krijgen van een man
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals die portier (married with kids) bij een oude werkgever die me een liefdesverklaring van tien (!!!) kantjes stuurde. Omdat ik altijd zo vriendelijk gedag zei, dacht hij dat ik wel interesse zou hebben om samen met hem richting noorderzon te vertrekken. [/sup]
Jij bent gemeen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou nee. Als het een man is die ik nauwelijks ken en waar ik helemaal niets mee heb, maar waar ik wel dagelijks mee werk of in ieder geval op het werk zie, zou ik dat verre van leuk vinden.
Zoals die portier (married with kids) bij een oude werkgever die me een liefdesverklaring van tien (!!!) kantjes stuurde. Omdat ik altijd zo vriendelijk gedag zei, dacht hij dat ik wel interesse zou hebben om samen met hem richting noorderzon te vertrekken.
valt mee,quote:
Was het maar waar. Tien kantjes volgeschreven met de meest nutteloze informatie en meest clichématige complimenten. I kid you not.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:01 schreef hersenchirurg het volgende:
Dat was dan zeker een brief vol met hartjes tussen de regels door want hoe de fuk kan je 10 kantjes wijden aan een vrouw die je niet kent zonder in onzinnigheden te vervallen?
Heb je hem verteld over ons?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou nee. Als het een man is die ik nauwelijks ken en waar ik helemaal niets mee heb, maar waar ik wel dagelijks mee werk of in ieder geval op het werk zie, zou ik dat verre van leuk vinden.
Zoals die portier (married with kids) bij een oude werkgever die me een liefdesverklaring van tien (!!!) kantjes stuurde. Omdat ik altijd zo vriendelijk gedag zei, dacht hij dat ik wel interesse zou hebben om samen met hem richting noorderzon te vertrekken.
Straight to the point.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:23 schreef emily89 het volgende:
Gewoon doen:)
Een bos bloemen en geen rozen
klein kaartje met gefeliciteerd geen liefdesverklaring.
een dag erna.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |