Waar heb je haar ontmoet? Op het werk of uit je vrienden kring.quote:Ik twijfel, ik heb nu een paar biertjes op maar niet veel. Jaja![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan het ook alleen bij een kaartje houden, bloemetje erbij is een beetje overkill vindt je niet
En niet al teveel zoetsappige tekst erin zetten...
Bel aan en geef haar dat boeket spontaan, met een "gefeliciteerd, hier heb je een mooie bos bloemen".quote:Stuur een bloemetje met een leuke tekst.
Mjah, ik denk dat: "Gefeliciteerd lieverd, gegroet, die HR-droplul van de 3e verdieping" beter werkt..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:30 schreef qwox het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet langs gaan met een kaartje/bloemetje omdat ze me misschien uitnodigt om te blijven terwijl ze dat eigenlijk niet wil.
En het kaartje erbij zou niet veel verder gaan dan: 'Gefeliciteerd, een klein cadeautje omdat ik je mag'
Psies, dat zal zij ook denken..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:44 schreef qwox het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik hier op moet reageren punt
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:39 schreef AntiHero het volgende:
Bloemen zijn uit, palmbomen zijn 2008.
En vervolgens hard wegrennen zeker?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:23 schreef IBAZ het volgende:
Stuur een bloemetje met een leuke tekst.
Bel aan en geef haar dat boeket spontaan, met een "gefeliciteerd, hier heb je een mooie bos bloemen".
want zij vind jou niet zo leuk of????quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:30 schreef qwox het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet langs gaan met een kaartje/bloemetje omdat ze me misschien uitnodigt om te blijven terwijl ze dat eigenlijk niet wil.
En het kaartje erbij zou niet veel verder gaan dan: 'Gefeliciteerd, een klein cadeautje omdat ik je mag'
Ja, dat is wel een goede opmerking, alleen commentaar geven is ook makkelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:20 schreef qwox het volgende:
Doe dan een suggestie hoe ik het moet aanpakken.
[..]
Waarom zou dat een kansloze missie zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:11 schreef heiden6 het volgende:
Is dit wel een serieus topic? Want het is echt te kansloos voor woorden dat je er überhaupt over peinst om haar 'een bloemetje te sturen om haar te laten weten dat je haar leuk vindt'. Kansloze missie natuurlijk. Maar goed, je moet het zelf weten natuurlijk, misschien leer je ervan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom zou dat een kansloze missie zijn?
Daarom dus.quote:Ik vind het lief.
Dat is toch ook juist zijn bedoeling?quote:
Nou nee, niet echt, volgens mij wil hij iets met haar, dan moet hij natuurlijk niet schattig gevonden worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is toch ook juist zijn bedoeling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |