Zijn ze wel behamerd?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verdient een bloemetje!
[ afbeelding ]
Dat hoeft toch alleen met rozen?quote:
Mee eens, maar het is bewezen dat jezelf voor iemands voeten werpen als een cadeautje (incluis. bos bloemen) niet de meest effectieve strategie te zijn om een vrouwenhart te veroveren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat kansloze hard to get, dát is zielig.
Mee eens maar een bloemetje voor haar verjaardag sturen is niet hetzelfde als je aan haar voeten werpen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mee eens, maar het is bewezen dat jezelf voor iemands voeten werpen als een cadeautje (incluis. bos bloemen) niet de meest effectieve strategie te zijn om een vrouwenhart te veroveren.
aandacht he, altijd die aandacht...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:51 schreef LoudGirl het volgende:
Vooropgesteld dat ze, voor zover jij weet, niet bezet is: doen, any time! Het is zoooo leuk om bloemen te krijgen van een man
Nou nee. Als het een man is die ik nauwelijks ken en waar ik helemaal niets mee heb, maar waar ik wel dagelijks mee werk of in ieder geval op het werk zie, zou ik dat verre van leuk vinden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:51 schreef LoudGirl het volgende:
Vooropgesteld dat ze, voor zover jij weet, niet bezet is: doen, any time! Het is zoooo leuk om bloemen te krijgen van een man
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals die portier (married with kids) bij een oude werkgever die me een liefdesverklaring van tien (!!!) kantjes stuurde. Omdat ik altijd zo vriendelijk gedag zei, dacht hij dat ik wel interesse zou hebben om samen met hem richting noorderzon te vertrekken. [/sup]
Jij bent gemeen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou nee. Als het een man is die ik nauwelijks ken en waar ik helemaal niets mee heb, maar waar ik wel dagelijks mee werk of in ieder geval op het werk zie, zou ik dat verre van leuk vinden.
Zoals die portier (married with kids) bij een oude werkgever die me een liefdesverklaring van tien (!!!) kantjes stuurde. Omdat ik altijd zo vriendelijk gedag zei, dacht hij dat ik wel interesse zou hebben om samen met hem richting noorderzon te vertrekken.
valt mee,quote:
Was het maar waar. Tien kantjes volgeschreven met de meest nutteloze informatie en meest clichématige complimenten. I kid you not.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:01 schreef hersenchirurg het volgende:
Dat was dan zeker een brief vol met hartjes tussen de regels door want hoe de fuk kan je 10 kantjes wijden aan een vrouw die je niet kent zonder in onzinnigheden te vervallen?
Heb je hem verteld over ons?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou nee. Als het een man is die ik nauwelijks ken en waar ik helemaal niets mee heb, maar waar ik wel dagelijks mee werk of in ieder geval op het werk zie, zou ik dat verre van leuk vinden.
Zoals die portier (married with kids) bij een oude werkgever die me een liefdesverklaring van tien (!!!) kantjes stuurde. Omdat ik altijd zo vriendelijk gedag zei, dacht hij dat ik wel interesse zou hebben om samen met hem richting noorderzon te vertrekken.
Straight to the point.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:23 schreef emily89 het volgende:
Gewoon doen:)
Een bos bloemen en geen rozen
klein kaartje met gefeliciteerd geen liefdesverklaring.
een dag erna.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |