Ik ook, op youtube 100xquote:
Ik heb alleen serie 2quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
Oja, kheb ze alle 3 op dvd [ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef De_Ananas het volgende:
Ik vind dat de één na laatste het nieuwe topic moet openen.
Omdat?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef De_Ananas het volgende:
Ik vind dat de één na laatste het nieuwe topic moet openen.
Ohja. Nou, ik heb de fito.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat we dan consequent zijn in het onzinnig doen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb trouwens van meinher father geheurt dat the younger ones, nog droger is dan Bottom en met dezelfde hoofdrolspelerts.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef BigKahuna het volgende:
HOI JONGENS IK BEN OOK WEER VAN DE PARTIJ! FIJN HE??!?
De vorige keren ging het er gewoon om wie hem het snelst opendequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:33 schreef De_Ananas het volgende:
Zet ff in de OP dat vanaf nu de één na laatste het topic opent!
Of doe maar eerst een poll erover
quote:
Vanaf nu niet meerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De vorige keren ging het er gewoon om wie hem het snelst opende
trustequote:
quote:Deel vol? De OP vind je hier.
De op een na laatste poster opent het nieuwe topic. Tenzij de op een na laatste post en de laatste post van dezelfde gebruiker zijn. Dan geld dat de poster voor de op een na laatste poster een nieuw topic aanmaakt. Dit is anti-democratisch besloten door De_Ananas.
wees eens liefquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Juicyhil was er vandaag helaas wel BK.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Juicyhil was er vandaag helaas wel BK.
Ben ik altijd.quote:
kan je ons niet een klein tipje van de sluier gevenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:48 schreef afcajos het volgende:
Ik ga zo maar eens maffen, weinig meer te belevenHeb nog wel een GENIAAL topic klaar, maar rond dit tijdstip zijn er toch niet zo heulveul userts meer online. Ik zal dat morgen wel doen
weet ikquote:
Alleen niet tegen mensen die me niet aanstaan.quote:
Fietsenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:50 schreef De_Ananas het volgende:
Morgen fysio, dan voetbal kijken en dan fietsen
Hmm ik heb er nog 1 klaar liggen over mijn nachtelijke escapades in de clubsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:50 schreef gers het volgende:
[..]
kan je ons niet een klein tipje van de sluier geven
En terecht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alleen niet tegen mensen die me niet aanstaan.
wie had er eigenlijk vandaag gewonnen ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:50 schreef De_Ananas het volgende:
Morgen fysio, dan voetbal kijken en dan fietsen
Fietsen is ook voor het plebs. De echte elite gaat lopend. Lopen is het nieuwe rijden in een ferrari.quote:
ben benieuwdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm ik heb er nog 1 klaar liggen over mijn nachtelijke escapades in de clubs![]()
In mijn bantijd heb ik al mijn klachten opgeschreven in een word document zodat ik ze later 1 voor 1 kan met jullie kan delen
volgens mij welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:52 schreef afcajos het volgende:
Wordt Nederland - Negeria morgen live ( dus 13:45) uitgezonden?
jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:52 schreef afcajos het volgende:
Wordt Nederland - Negeria morgen live ( dus 13:45) uitgezonden?
Mwa dat verhaal skip ik maar evenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:53 schreef gers het volgende:
[..]
ben benieuwd![]()
was dat met die minderjarige chick?
Oh godquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
In mijn bantijd heb ik al mijn klachten opgeschreven in een word document zodat ik ze later 1 voor 1 kan met jullie kan delen
Er was toch al zo'n topic over dat verhaal met die id-vervalser?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mwa dat verhaal skip ik maar evenmisschien dat ik dat verhaal over een paar weken eens erop gooi. Het is namelijk wel de moeite waard. Maar afgelopen maanden al teveel topics over minderjarigen gepost, ik moet daar mee oppassen he
Nee, dat had ik tussen de wandelgangen door in de SC verteldquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er was toch al zo'n topic over dat verhaal met die id-vervalser?
owja anders krijg je yvonne achter je anquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mwa dat verhaal skip ik maar evenmisschien dat ik dat verhaal over een paar weken eens erop gooi. Het is namelijk wel de moeite waard. Maar afgelopen maanden al teveel topics over minderjarigen gepost, ik moet daar mee oppassen he
Ik weet.quote:
Ah vandaar. Het kwam me zo bekend voorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, dat had ik tussen de wandelgangen door in de SC verteld
Pics van Yvonne's dochter? Of is dat ijsmeis? Dat zou een hele nieuwe betekenis geven aan ijsmeis.rarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef gers het volgende:
[..]
owja anders krijg je yvonne achter je an
die heeft wel trouwens een lekkere dochter
Haar dochter regelen, dan ben je echt koning der kongingenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef gers het volgende:
[..]
owja anders krijg je yvonne achter je an
die heeft wel trouwens een lekkere dochter
keihard anaal vernederenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben voor vrijdagavond uitgenodigd bij een hockeysletje dat alleen thuis is.
we verwachten een uitgebreid verslag!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef BigKahuna het volgende:
Welterusten relnicht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haar dochter regelen, dan ben je echt koning der kongingen![]()
Maar ik ga slapen
trusten
Neem zo'n kokosnoot mee man.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef BigKahuna het volgende:
truste ik wacht met spanning op je legendarische topicsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haar dochter regelen, dan ben je echt koning der kongingen![]()
Maar ik ga slapen
trusten
Ik zal m'n blocnote meenemen om notities te makenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
we verwachten een uitgebreid verslag!
geloof er niks vanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef BigKahuna het volgende:
Dus?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond niets laten vallen, ik heb mezelf alleen wel gebrandmerkt.
En ik ben geslagen met een friteusemandje wat net uit het fituur kwam.
Pijnig -jezelf -dag?
aawhquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pijnig -jezelf -dag?
goed dat je niks hebt laten vallen, ik heb nog voor je gebeden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pijnig -jezelf -dag?
Huismus.quote:
Uhm, noem het een ongelukkige samenloop van omstandigheden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:02 schreef gers het volgende:
[..]
aawh![]()
maar waarom slaat iemand je met het frituurmandje
maar toch niet gewond ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, noem het een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Plus mijn altijd aanwezige lompheid
okquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:04 schreef DeHangui het volgende:
Volgens mij ligt het halve forum al te stinken.. dood hiero
Nee hoorquote:
Heeft geholpen dusch...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:03 schreef supertard het volgende:
[..]
goed dat je niks hebt laten vallen, ik heb nog voor je gebeden.
gelukkig maarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Het was een sensatie zoals bijvoorbeeld je teen stoten.
1e 2 seconden niets en dan daarna: auw.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:07 schreef supertard het volgende:
[..]
Heb je al een zee-egel als huisdier?
Ja joh, laatst nog gebeden voor een mountain bike, heb er vandaag de hele dag op zitten crossenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft geholpen dusch...
Werkt dat ook met andere dingen?
neenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:07 schreef supertard het volgende:
[..]
Heb je al een zee-egel als huisdier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Blijft van boven naar beneden scrollen en weer van beneden naar boven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iedereen zijn hobby hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Blijft van boven naar beneden scrollen en weer van beneden naar boven.
Die verdient ook een repost op de 3e pagina.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
alsof ze bij de dierenwinkel zee egels hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:12 schreef supertard het volgende:
[..]
Ga er is een keer een kopen dan, je loopt er al tijden over te zeuren.
Wow, dat is best leukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Special effects.quote:
wel sjieke special effectquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Special effects.
Je weet zelluf.
quote:
Wil je daar mee ophouden?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
probeer het zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:16 schreef supertard het volgende:
Hoelang was de ban ook alweer voor tubgirl?
iig beter als kwakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je daar mee ophouden?
Mijn beeldscherm zit nu onder de tandpasta.
*Proest...
Mja.. okequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker uitsmeerbaar..quote:
trustequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:17 schreef DeHangui het volgende:
Mensen, ik ga plat. Baggerse en tot morgen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker uitsmeerbaar..
Beter, dan kwik..
/flauw.
ban?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:16 schreef supertard het volgende:
Doe eens?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:16 schreef supertard het volgende:
Bier is toch ook vloeibaar?quote:
owjaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bier is toch ook vloeibaar?
Nah, je wilt niet weten hoeveelste account dit van mij isquote:
Ok.quote:
ik heb nog wel een kloontje voor jequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:21 schreef supertard het volgende:
[..]
Nah, je wilt niet weten hoeveelste account dit van mij is.
Ik wil deze maar houden.
quote:
Geen geld enzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:12 schreef supertard het volgende:
[..]
Ga er is een keer een kopen dan, je loopt er al tijden over te zeuren.
Ik werk niet, weinig sparen dus.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik werk niet, weinig sparen dus.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:20 schreef gers het volgende:
[..]
hoe lang is trouwens het effect
stel ik neem het zaterdag middag in kan ik dan dinsdag normaal werken ?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik werk niet, weinig sparen dus.
*kras*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Deze mag ik jullie niet onthouden:
Gers had een vraagje over paddo's
[..]![]()
![]()
Mwah, an sich wil ik wel. Maar ik ga niet vakkenvullen of zoeen krantenwijkje doen want daar voel ik me te goed voorquote:
lol, na een uurtje of 6-7 ben je er wel weer vanaf hoor (hangt ook af van de soort/portie).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Deze mag ik jullie niet onthouden:
Gers had een vraagje over paddo's
[..]![]()
![]()
space-cake is leuk, maar wel goed bereiden, anders is het effect matig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit ga ik een keer space-cake maken.
Kijken of dat wat is.
Het is vakantie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:26 schreef supertard het volgende:
[..]
![]()
Je kan dus ook gaan werken ipv hele dagen op fok door brengen
ik zie ineens dat je even oud ben als ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is vakantie.
En het is niet zo dat ik al 25 ben en nog thuiszit.
Ik ga nog naar school hoor
Hou op, weet je hoe lekker...quote:
Whehe had een vriend zijn broer een keer gemaakt. Nouja wel vaker. Maar hij vertelde zo dat die broer dacht dat hij dood ging. En het enige wat die tegen mijn maat zei was; VERSTOP MIJN WIET, VERSTOP MIJN WIET!!!11quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit ga ik een keer space-cake maken.
Kijken of dat wat is.
echt wel zo'n groot stuk eet ik in 1 keer opquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op, weet je hoe lekker...
Nou, het hoeft niet per se een extreem effect te hebben, want zo vaak gebruik ik nou ook weer geen drugs.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:28 schreef supertard het volgende:
[..]
space-cake is leuk, maar wel goed bereiden, anders is het effect matig.
veel succes.
Van een beetje space-cake ga je echt niet zo hard trippen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whehe had een vriend zijn broer een keer gemaakt. Nouja wel vaker. Maar hij vertelde zo dat die broer dacht dat hij dood ging. En het enige wat die tegen mijn maat zei was; VERSTOP MIJN WIET, VERSTOP MIJN WIET!!!11
Ik kom volwassen over hè?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:28 schreef supertard het volgende:
[..]
ik zie ineens dat je even oud ben als ik![]()
Dan moet je er maar niet teveel grammetjes in gooienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, het hoeft niet per se een extreem effect te hebben, want zo vaak gebruik ik nou ook weer geen drugs.
(zeg maar helemaal niets)
Toch is het geen gelul hoor. Ik weet niet of die daarvoor ook al dingen op had enzo. Alcohol enzulks.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:30 schreef supertard het volgende:
[..]
Van een beetje space-cake ga je echt niet zo hard trippen hoor, je wordt er meer een beetje chill van
Ik weet.quote:
Succes verhaal dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whehe had een vriend zijn broer een keer gemaakt. Nouja wel vaker. Maar hij vertelde zo dat die broer dacht dat hij dood ging. En het enige wat die tegen mijn maat zei was; VERSTOP MIJN WIET, VERSTOP MIJN WIET!!!11
En daarnaast: SCRUBSquote:22:32 Auschwitz heeft miljoenen nodig
22:08 Man bouwt zelf replica Batmobile
21:44 Slachtoffers Holocaust krijgen 1900 euro
Koop het anders bij de AH ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes verhaal dus.
Ik heb het overigens 3x gelezen en ik snap er nog niets van
Oke.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Koop het anders bij de AH ofzo.
Vervelend.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke.
Ben alleen wel mn bonus-dingetje kwijt.
Nu moet ik wat bekennen... kheb 1 jaar op vwo, 1 jaar op havo en 2 jaar op vmbo=tl gezetenquote:
vmboquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:37 schreef supertard het volgende:
[..]
Nu moet ik wat bekennen... kheb 1 jaar op vwo, 1 jaar op havo en 2 jaar op vmbo=tl gezeten.
Nu doe ik MBO (versneld aangezien ik super goed ben) over 2 jaar klaar (1 jaar er op zitten)
Daarna HBO doen in utrecht of arnhem
Oja, ik ben nog net geen 17 trouwens
kheb idd niks uitgevoerd op schoolquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:40 schreef Paaskonijn het volgende:
*gniffel*
van vwo naar vmbo, gosh.
Doorbranden dan, tot ze fikken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als muggen op een elektrische vliegenmepper roken, zijn ze toch dood?
Want als ik vliegen mep, zijn ze enkel versufd en herrijzen ze na 1 minuut.
je moet ze even laten doorbranden op de elektrische vliegenmepperquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als muggen op een elektrische vliegenmepper roken, zijn ze toch dood?
Want als ik vliegen mep, zijn ze enkel versufd en herrijzen ze na 1 minuut.
Ik voer ook geen bal uit op school, maar in VMBO4 zal ik nooit meer kunnen komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:41 schreef supertard het volgende:
[..]
kheb idd niks uitgevoerd op school
Bij mij zat het bij duits en frans, daar was ik zo ontzettend slecht in, dat ik toch naar vmbo moestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik voer ook geen bal uit op school, maar in VMBO4 zal ik nooit meer kunnen komen.
Jaja,quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:43 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb sinds maart 2008 dingen voor school gedaan, met als resultaat dat ik over ben naar 6vwo,
fransquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frans is de hel.
Duits vind ik vrij makkelijk (wel: dood aan de naamvallen)
Als je naar Italie gaat moet je helaas door frankrijk heen rijden (in principe kan je ook via duitsland en nog een land) en dus ook frans spreken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:46 schreef gers het volgende:
[..]
frans![]()
wat was dat een kuttaal zeg ben blij dat ik dat niet meer heb
herkenbaarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je naar Italie gaat moet je helaas door frankrijk heen rijden (in principe kan je ook via duitsland en nog een land) en dus ook frans spreken.
Ze weigeren elk andere taal.
Ja, zeg het dan. Welk ander land?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je naar Italie gaat moet je helaas door frankrijk heen rijden (in principe kan je ook via duitsland en nog een land) en dus ook frans spreken.
Ze weigeren elk andere taal.
Echt serieus, een wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:49 schreef GasTurbine het volgende:
Ik had spaans.
MAAR IK WIL EEN SCRUBSPOSTER GODVERDOMME.
En als het dan toch in het frans moet:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:48 schreef gers het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
probeer je nog zo je best kijken ze aan of je een mongool bent
Ik zal even als enige wel de tijd nemen om op je reagerenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:49 schreef GasTurbine het volgende:
MAAR IK WIL EEN SCRUBSPOSTER GODVERDOMME.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:50 schreef supertard het volgende:
ohw wacht, we hebben het ineens over frans
Zwitserland? (mijn topografie is ook dermate slechtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, zeg het dan. Welk ander land? [ afbeelding ]
precies en als je dan zegt kun je iets langzamer praten doen ze het gewoon nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als het dan toch in het frans moet:
langzaam en duidelijk (dan kan ik er nog enigzins chocola van maken) praten doen ze dan ook niet.![]()
Rats rats rats en je moet het maar verstaan
Ik denk Zwitserland...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, zeg het dan. Welk ander land? [ afbeelding ]
Dus toch dat. Maar waarom zou ik er over moeten posten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Scrubs, kankerlul! Comedy Central enzo.
oostenrijk spreken ze duits hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk Zwitserland...
Maar ik ben altijd in de war met Oostenrijk
Ik ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben er best vaak uitgezet bij Frans
Docenten aardrijkskunde waren ook zo fakking modieus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef supertard het volgende:
[..]
Zwitserland? (mijn topografie is ook dermate slecht)
Poster kankeridioot! Voor aan de muur enzo!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus toch dat. Maar waarom zou ik er over moeten posten?
Goedzo je gaat door voor het koffiezetapparaat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk Zwitserland...
Maar ik ben altijd in de war met Oostenrijk
Niet jij bent een nerd.quote:
Zeg dat danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Poster kankeridioot! Voor aan de muur enzo!
POOOOOOOOOSTER
Geloof me, zo zijn ze nogsteedsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Docenten aardrijkskunde waren ook zo fakking modieus.
Ribbroek met ruitjesoverhemd en dan zo'n lichtbruine leren tas.
Ja, maar in Frankrijk niet.quote:
toen ik in zwitserland was sprak iedereen engelsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar in Frankrijk niet.
We hadden het nu over de "alternatieve" route.
Voor als je juist niet door Frankrijk heen wilde.
Dacht ik?
En dat lokaal dan: grote kaarten aan de muur.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Geloof me, zo zijn ze nogsteeds
Je moet eens engels proberen te spreken tegen een Italiaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:56 schreef gers het volgende:
[..]
toen ik in zwitserland was sprak iedereen engels
van die ouderwetse kaarten met reliëf erinquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat lokaal dan: grote kaarten aan de muur.
De geur van stof en krijt...
SNUIF....
Die kaarten zijn tof.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat lokaal dan: grote kaarten aan de muur.
De geur van stof en krijt...
SNUIF....
Valt reuze mee over het algemeen. Italianenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je moet eens engels proberen te spreken tegen een Italiaan.
Vinden ze niet zo leuk
Als je het goed doet haal je dat in 10 minquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:57 schreef supertard het volgende:
[..]
Zegt iemand met gemiddeld 35 posts per dag op FOK!
En stukgelezen De grote bosatlassen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:57 schreef gers het volgende:
[..]
van die ouderwetse kaarten met reliëf erin
Italiaans spreken dan is helemaal geen succesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet eens engels proberen te spreken tegen een Italiaan.
Vinden ze niet zo leuk
terwijl je hem eigenlijk nooit nodig hadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En stukgelezen De grote bosatlassen.
Als je pech had moest je de hele dag met zo'n bos atlas zeulen.
Als een echte baggeraarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als je het goed doet haal je dat in 10 min
Ja zeverwachten bij ons altijd dat je naar een toets je eigen atlas meeneemtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal wel aan de plaats liggen ofzo, maar ze begrijpen de taal echt niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Valt reuze mee over het algemeen. Italianen
Hoelang hadden jullie AK op een dag?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar zat je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal wel aan de plaats liggen ofzo, maar ze begrijpen de taal echt niet.
In het restaurant werd er gelijk een oud mannetje die wel engels kon naar onze tafel geduwd.
Ik kan alleen maar om de rekening vragen in het Italiaansquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:58 schreef gers het volgende:
[..]
Italiaans spreken dan is helemaal geen succes
duits verstaan ze wel ze willen alleen geen duitsers helpenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja of je moet naar Tsjechië gaan, daar spreken ze geen Engels, Duits of iets anders dan Tsjechisch.
Niet waar wij warenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:01 schreef gers het volgende:
[..]
duits verstaan ze wel ze willen alleen geen duitsers helpen
Ik snapte dat concept ook niet helemaalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja zeverwachten bij ons altijd dat je naar een toets je eigen atlas meeneemt!
Wtf, de school ligt er vol mee
ik had een economie en maatschappij wel havoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Ben ik de enige hier die een N-Profiel heeft?
Lamaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
en dan krijg een slap verhaaltje over het jodendom ofzo en moest je mee gaan bidden op de joodse manierquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snapte dat concept ook niet helemaal
En mijn boekentas puilde al helemaal uit.
Voor godsdienst (hihi, ze zei godsdienst) hadden we alleen al 2 multo mappen
Griekenland ook niet, schijnt... ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:01 schreef gers het volgende:
[..]
Een nerdprofiel. Oftewel natuurkunde, scheikunde, wiskunde enzo itt geschiedenis, aardrijkskundequote:
N-Profielquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Uhm, ik heb het wel verdrongenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoelang hadden jullie AK op een dag?
Had jij geen kluisje ofzo waar je alle boeken indoet? En dan pak je je boeken waarvan je dan even les hebt. En dan wissel je in de pauze weer om?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snapte dat concept ook niet helemaal
En mijn boekentas puilde al helemaal uit.
Voor godsdienst (hihi, ze zei godsdienst) hadden we alleen al 2 multo mappen
hit me with your best shotquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:03 schreef supertard het volgende:
Ik ga ff guitar hero spelen
toedels
x
Ik ben superslecht in die vakken, maar ik heb ze wel in mn pakket jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een nerdprofiel. Oftewel natuurkunde, scheikunde, wiskunde enzo itt geschiedenis, aardrijkskunde
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
N-Profiel!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:01 schreef gers het volgende:
[..]
HELE DAGEN MET DIE BOEKEN ZEULENN!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ik heb het wel verdrongen
Ik schat zo'n 2 uur per week.
Het eerste jaar niet, omdat we in een dependence zaten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Had jij geen kluisje ofzo waar je alle boeken indoet? En dan pak je je boeken waarvan je dan even les hebt. En dan wissel je in de pauze weer om?
Welk niveau/jaar?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben superslecht in die vakken, maar ik heb ze wel in mn pakket ja
Nou wat moet dat een duivelse bende addergebroed zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
Je moest eens weten hoe het in onze klas eraan toe gaat
Ja, godsdienst, hallow ...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HELE DAGEN MET DIE BOEKEN ZEULENN!!!
meestal was het wel tofquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, godsdienst, hallow ...
Perinaldo, maar we gingen uit eten in Ventigmilia of Saldanoquote:
precies daarom zijn tsjechen ook tofquote:
pwnd. Ik gebruikte het kluisje mijn eerste 2 jaar nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het eerste jaar niet, omdat we in een dependence zaten.
Die hadden geen kluisjes, omdat... weet ik niet.
Wij hadden zo'n wijf dat weigerde over andere godsdiensten les te geven behalve het christendomquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:06 schreef gers het volgende:
[..]
meestal was het wel tof
proberen een zwaar gristelijk wijf over de zeik te helpen
Toen ik er was vond ik het maar kankersukkels, maar dit is natuurlijk wel mooiquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:07 schreef gers het volgende:
[..]
precies daarom zijn tsjechen ook tof
Daarvoor ben ik er al 3x uitgestuurdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou wat moet dat een duivelse bende addergebroed zijn
Doe je wel je lab-jas aan en je veiligheidsbril op?
Hebben ze niet bij mij op schoolquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, godsdienst, hallow ...
Zucht..quote:
Ja dat is de invloedssfeer van Frankrijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Perinaldo, maar we gingen uit eten in Ventigmilia of Saldano
Dankjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:07 schreef gers het volgende:
[..]
precies daarom zijn tsjechen ook tof
Ik ben een keer in de zuurkast gaan zitten toen ik nog scheikunde hadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik er al 3x uitgestuurd![]()
Welke opleiding dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zucht..
Ehm, ik ben begonnen met Mavo ()
Daar heb ik in principe maar 1 jaar scheikunde gehad, 2 of 3 jaar natuurkunde en 4 jaar wiskunde.
Toen mbo: dezelfde vakken nog een keer 4 jaar (vergelijkbaar met havo niveau)
En nu ga ik HBO doen en daar krijg ik nog steeds scheikunde.
Tja, de godsdienstleraar probeerde de klas ervan te overtuigen dat radio 538 heidens was.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hebben ze niet bij mij op school![]()
Dat is het enige positieve aan mijn school.
Voeding en dietetiek.quote:
mijn godsdienstlerares vond me pornstar shirtjes ook nooit zo leukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, de godsdienstleraar probeerde de klas ervan te overtuigen dat radio 538 heidens was.
Zat ik daar met mn kaftpapier van 538
Jaaa, ik wil scheikundelerares worden...quote:
Ach, het is vast soms ook wel grappig, maar van de andere kant. Al die dingen die ik hoor van mensen uit mijn voetbalteam over godsdienstquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, de godsdienstleraar probeerde de klas ervan te overtuigen dat radio 538 heidens was.
Zat ik daar met mn kaftpapier van 538
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:11 schreef gers het volgende:
[..]
mijn godsdienstlerares vond me pornstar shirtjes ook nooit zo leuk
Aha, zegt me niks.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voeding en dietetiek.
Ik wilde eerst Life Sciences doen, maar dat is denk ik te hoog gegrepen.
Die leraar werd helemaal panisch en stuurde me onmiddelijk naar de dokter.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben een keer in de zuurkast gaan zitten toen ik nog scheikunde had
Zeker toen er gekke stoffen inzaten? Hoe kom je anders zo raros.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben een keer in de zuurkast gaan zitten toen ik nog scheikunde had
Wie nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa, ik wil scheikundelerares worden...
Ik zat op een chrrrrristelijke basisschool en het was elke vrijdag of maandag raak:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Die zitten trouwens op een van oorsprong christelijke school (nu niet meer eigenlijks) maar als je daar voor alles een 8 staat maar een onvoldoende voor godsdienst blijft je automagisch zitten![]()
als puber was dat best stoerquote:
Hoeft ook nietquote:
Jezelf quotenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die leraar werd helemaal panisch en stuurde me onmiddelijk naar de dokter.
Hoor de dokter zo van "er is niks aan de hand, maar er kunnen binnen 24 uur nog chemische reacties optreden. als er iets ongebruikelijks zich voordoet, moet je meteeen hierheen komen."![]()
raros?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zeker toen er gekke stoffen inzaten? Hoe kom je anders zo raros.
ow god (quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat op een chrrrrristelijke basisschool en het was elke vrijdag of maandag raak:
PSALMEN opzeggen.
OMG
Ik.quote:
Psalmen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat op een chrrrrristelijke basisschool en het was elke vrijdag of maandag raak:
PSALMEN opzeggen.
OMG
vastquote:
raarquote:
Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:13 schreef gers het volgende:
[..]
ow god 9)
ben ik blij dat ik op de openbare zat
Gezangen, liederen, lofuitingenquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
En met kerst van die debiele dingen opzeggen.
Op de middelbare school kregen we dan een kerstafsluiting van 3 uur en je moest verplicht aanwezig zijn.
Er stonden zelfs leraren in de fietsenhokken, om er zeker van te zijn dat je niet weg sneakte
x 1000000000000000000000000000000000000000000000000000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |