quote:
Religieus opgevoed, maar nu ook geen behoefte om paddo's te gaan kopen of om te roken etcetera. Ik kan het immers niet missen, nooit gehad namelijk.quote:
Oke hier komt een reactie wat velen denken:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
omg, al de 2e keer hetzelfde nummer op tmf in een half uur
tmfquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
Renatequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:16 schreef gers het volgende:
[..]
tmf![]()
die sletjes die het vroegah presenteerden waren trouwens wel lekkah
Best duidelijk geformuleerd anders. Ooit gecopuleerd onder de invloed van paddo's? (Moest even aan je ijsblokjes vraag van gisteren denken.)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:13 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Uhm, combinatie ook.
Issues die een rol spelen in mijn onderbewustzijn komen naar boven drijven... En extreem/open/hard. Zeg maar... Bijvoorbeeld over politiek... Ik heb bijvoorbeeld wel een bepaalde gedachte bij een bepaalde politieke kwestie... Maar de gedachte was eigenlijk heel vaag... Door de paddo's wordt deze gedachte ineens heel concreet en duidelijk.
Maar tijdens mijn paddo-trips stel ik ook erg veel existentiele vragen... Afgelopen donderdag heb ik aan mijn partner 2 uur lang alleen maar existentiele vragen gesteld... Maar ook... Tijdens mijn paddo-trip verwonder ik over De Dingen... Ik zie dan hoe bijzonder bepaalde zaken zijn die de mens over het algemeen als vanzelfsprekend aanneemt, zoals dieren (die slachten wij af voor eigen consumptie), natuur (idem), hoge welwaart...
Het zijn allemaal gedachtes die ik wel eens heb gehad, maar paddo's maken deze gedachtes veel concreter/duidelijker.
Maar het is zo lastig om te formuleren...
TMFquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
leven die nogquote:
Je topic over lieve jongens verliest geloofwaardigheid na al je posts hier..quote:Op maandag 28 juli 2008 15:45 schreef delano.888 het volgende:
het lijkt op mij over te komen alsof ik de enigste ben die zo denkt, en eigenlijk alle jongens van mijn leeftijd alleen maar "er boven op willen" hoe zit dat nou?
Krijg de tyfusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je topic over lieve jongens verliest geloofwaardigheid na al je posts hier..
Hey stukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb het idee deze NB al eens eerder gelezen te hebben.
Gisteren ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ben jij niet nieuwsgierig? Uit allerlei wetenschappelijke onderzoeken is gebleken dat paddo's(geen overdosis natuurlijk) veilig zijn, tenzij jij psychotische trekken hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Religieus opgevoed, maar nu ook geen behoefte om paddo's te gaan kopen of om te roken etcetera. Ik kan het immers niet missen, nooit gehad namelijk.
Ah, ook een stukje herkenning dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
hoe lang is trouwens het effectquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:19 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Maar ben jij niet nieuwsgierig? Uit allerlei wetenschappelijke onderzoeken is gebleken dat paddo's(geen overdosis natuurlijk) veilig zijn, tenzij jij psychotische trekken hebt.
Echt zarGon. Echt verschrikkelijk cool om jouw omgeving te zien transformeren...
owokequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dude, natuurlijk leven ze nog
Hai!quote:
En als je manisch depressief bent ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:19 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Maar ben jij niet nieuwsgierig? Uit allerlei wetenschappelijke onderzoeken is gebleken dat paddo's(geen overdosis natuurlijk) veilig zijn, tenzij jij psychotische trekken hebt.
Echt zarGon. Echt verschrikkelijk cool om jouw omgeving te zien transformeren...
Nog kutterquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hai!
Mijn 'eerste' training ging kut. De jouwe?
Tsjah, de ene houdt van experimenteren, de ander wat minder. Het lijkt mij inderdaad ook wel een leuke ervaring om mee te maken, van jouw verhaal hierboven uitgaande, maar nop, niet nieuwsgierig genoeg, zou je kunnen zeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:19 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zelfde plaatjes, een OP uit het jaar 0, paddo geouwehoer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, ook een stukje herkenning dus..
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:21 schreef Seam het volgende:
[..]
En als je manisch depressief bent ?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:20 schreef gers het volgende:
[..]
hoe lang is trouwens het effect
stel ik neem het zaterdag middag in kan ik dan dinsdag normaal werken ?
Scarymovie, wat zijn dat een kutfilms zeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:22 schreef delano.888 het volgende:
Iedereen die scary movie heeft gezien moet deze even zien btw
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:20 schreef gers het volgende:
[..]
hoe lang is trouwens het effect
stel ik neem het zaterdag middag in kan ik dan dinsdag normaal werken ?
Beetje een kuthumeur, hmmm Ludo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zelfde plaatjes, een OP uit het jaar 0, paddo geouwehoer.
dat was best wel een domme opmerkingquote:
Niet eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje een kuthumeur, hmmm Ludo?
Goeie grapquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
En nu komt de prestige
ik ben terug
Hoe kom je erbijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:24 schreef gers het volgende:
[..]
dat was best wel een domme opmerking
Oh, mijn knie heeft het voor het eerst sinds anderhalf jaar weer volgehouden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn beenspieren zijn nu kapot ja
Ik kwam niet meer bij inderdaadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je moest lachen he
El TLK
Ik raad het dan af. Ik heb namelijk een keer een behoorlijke badtrip gehad...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:21 schreef Seam het volgende:
[..]
En als je manisch depressief bent ?
Ben jij de zwakzinnige vannacht?quote:
Wat heb jij te verliezen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tsjah, de ene houdt van experimenteren, de ander wat minder. Het lijkt mij inderdaad ook wel een leuke ervaring om mee te maken, van jouw verhaal hierboven uitgaande, maar nop, niet nieuwsgierig genoeg, zou je kunnen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |