abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60397564
Als ik er met mensen over heb zijn ze meestal verbaasd, dat ik, als jongen van 17, het bijvoorbeeld heerlijk vind om gewoon uren lang met mijn vriendin op bed te knuffelen enz, zonder speciaal seksuele bedoelingen daarachter, of gewoon graag cadeautjes koop enz om haar blij te maken, het lijkt op mij over te komen alsof ik de enigste ben die zo denkt, en eigenlijk alle jongens van mijn leeftijd alleen maar "er boven op willen" hoe zit dat nou?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_60397624
Ben je bezet?
Vivre
pi_60397640
Oh, dacht dat dit gedeelte van het forum serieus was
  maandag 28 juli 2008 @ 15:49:13 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60397661
Nee hoor. Volgens mij zijn er heel veel aardige/lieve jongens. Maak je niet druk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60397678
Om even serieus in te gaan op je vraag:

Ik kom ze maar weinig tegen, de jongens die knuffelen zonder vroeg of laat aan seks te denken.
pi_60397693
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:49 schreef Tinkepink het volgende:
Nee hoor. Volgens mij zijn er heel veel aardige/lieve jongens. Maak je niet druk.
Maar de postgeschiedenis van Tinkepink is dan wel weer veel geloofwaardiger dan de mijne.
pi_60397699
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:48 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Kut he, dat je er nog niet opmag
GHB does the trick
Denk niet dat we niks doen, maar dat is voor ons gewoon een apart gedeelte, soms zijn we gewoon kei lang lief en andere momenten rollen we de kamer door zegmaar
  Moderator maandag 28 juli 2008 @ 15:51:44 #8
5428 crew  miss_sly
pi_60397730
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:49 schreef MLI het volgende:

Ik kom ze maar weinig tegen, de jongens die knuffelen zonder vroeg of laat aan seks te denken.
Volgens zijn er ongeveer net zo veel meisjes die niet vroeg of laat toch aan seks denken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 28 juli 2008 @ 15:52:14 #9
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60397740
doe ik ook allemaal..
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60397806
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:45 schreef delano.888 het volgende:
Als ik er met mensen over heb zijn ze meestal verbaasd, dat ik, als jongen van 17, het bijvoorbeeld heerlijk vind om gewoon uren lang met mijn vriendin op bed te knuffelen enz, zonder speciaal seksuele bedoelingen daarachter, of gewoon graag cadeautjes koop enz om haar blij te maken, het lijkt op mij over te komen alsof ik de enigste ben die zo denkt, en eigenlijk alle jongens van mijn leeftijd alleen maar "er boven op willen" hoe zit dat nou?
Wellicht kom je iets te kort, anders had je in KPD niet hoeven lurken in het gratis cammen topic.

Lieve jongen
  maandag 28 juli 2008 @ 15:55:54 #11
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_60397843
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:54 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Wellicht kom je iets te kort, anders had je in KPD niet hoeven lurken in het gratis cammen topic.

Lieve jongen
Busted

Oh, en volgens mij zijn alle reacties serieus hoor.
pi_60397863
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:49 schreef MLI het volgende:

En vind je dat aantrekkelijk?
pi_60397901
Ik snap je precies, ben zelf ook zo.
Knuffelen

Maar ook gewoon iedere avond palen
pi_60398128
OMG, dit gaat niks worden
pi_60398134
Niks vreemds aan. Het overgrote deel van de mensen die hier flauw reageren zijn overigens precies hetzelfde maar hebben enkel de drang om voor zichzelf te bewijzen wat voor een klootzakken ze kunnen zijn (op internet ) ter compensatie van lack of testosteron. Jij kunt er iig op een normale manier mee om gaan en hebt het geaccepteerd.
  maandag 28 juli 2008 @ 16:11:46 #16
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_60398208
Opzich niet vreemd..
Maar wel op jouw leeftijd
Eigenlijk hoor je nu alleen maar aan palen te denken en het lief doen komt normaal over een paar jaar
  maandag 28 juli 2008 @ 16:13:04 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60398229
rampen topic...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 28 juli 2008 @ 16:14:13 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60398248
opgeschoond dus
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60398520
quote:
Op maandag 28 juli 2008 16:14 schreef Re het volgende:
opgeschoond dus
Volgens mij blijf je bezig, als t zo doorgaat gooi dr maar een slotje op, ik heb hier natuurlijk ook niet veel aan, maarja, blijkbaar zijn er dus niet zo heel veel als mij, maar ben dan ook gelukkig weer niet de enigste
  maandag 28 juli 2008 @ 16:30:03 #20
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_60398594
quote:
Op maandag 28 juli 2008 16:27 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Volgens mij blijf je bezig, als t zo doorgaat gooi dr maar een slotje op, ik heb hier natuurlijk ook niet veel aan, maarja, blijkbaar zijn er dus niet zo heel veel als mij, maar ben dan ook gelukkig weer niet de enigste
t Valt allemaal wel mee... Volgens mij hebben de meeste jongens dit ook wel, alleen de manier waarop je de OP hebt opgebouwd lokte reactie uit.
pi_60398632
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:45 schreef delano.888 het volgende:
Waarschijnlijk heeft je vriendin gewoon zin in keiharde seks en denk jij dat je goed bezig bent, maar in tegenstelling irriteert ze zich mateloos aan dat geknuffel, ze is tenslotte niet eeuwig tiener.
pi_60398663
quote:
Op maandag 28 juli 2008 16:31 schreef M-AH het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft je vriendin gewoon zin in keiharde seks en denk jij dat je goed bezig bent, maar in tegenstelling irriteert ze zich mateloos aan dat geknuffel, ze is tenslotte niet eeuwig tiener.
Hier ga ik dus niet op in he, denk je nou echt dat jij haar beter kent dan ik?
pi_60398736
quote:
Op maandag 28 juli 2008 16:33 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hier ga ik dus niet op in he, denk je nou echt dat jij haar beter kent dan ik?
Doe dat dan ook niet!
pi_60398741
Ik weet in elk geval wel dat ik ook van knuffelen houd, maar dat er daarna weldegelijk ook geneukt dient te worden. En cadeautjes geef ik niet, zonde van het geld. Maar daar is m'n vrouw wel aan gewend.
  maandag 28 juli 2008 @ 16:44:12 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60398937
Ze zijn er wel, maar er is geen vraag naar.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 28 juli 2008 @ 16:53:46 #26
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_60399160
quote:
Op maandag 28 juli 2008 16:44 schreef soylent het volgende:
Ze zijn er wel, maar er is geen vraag naar.
Inderdaad. Al beschreven door Charles Darling in 1859 in zijn boek "The origin of gays". Bijna geheel uitgestorven.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_60399494
Natuurlijk komt het op jou over alsof geen enkele jongen dit ook doet maar zeg nou zelf, wat komt stoerder over?
Jonge.. ik heb haar toch lekker gepaald vanacht!
of
We hebben toch zo heerlijk geknuffeld.
pi_60399593
En imago is maar o zo belangrijk voor (een selecte groep?) mannen. Het is hun eigen kapstokje van eigenwaarde, en als je die onderuit probeert te halen worden ze nog agressief ook. Het komt niet eens in hen op dat er meer in het leven is, dat ze ook in andere dingen goed kunnen zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2008 17:15:28 ]
pi_60399671
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:56 schreef Roccultane het volgende:

[..]

En vind je dat aantrekkelijk?
Alleen als er wederzijdse seksuele aantrekkingskracht is. Bonding cuddling is lekkerder na de seks, vind ik. Maar nee, over het algemeen vind ik het niet aantrekkelijk.
pi_60399682
Dat betekend natuurlijk niet dat ze er niet zijn, je hoort het alleen gewoon niet
  maandag 28 juli 2008 @ 17:21:10 #31
81237 releaze
best of both worlds
pi_60399714
Doodnormaal om lang op bed te liggen knuffelen, maar wij houden er toch van om onze tijd bij elkaar wat actiever te besteden. Niet perse neuken, maar er samen op uitgaan, overdag ritje met de auto, savonds bios of film oid, wat drinken in de stad. Knuffelen is best lekker, maar ook wel erg inactief.
  maandag 28 juli 2008 @ 17:25:29 #32
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_60399800
Lieve jongens komen er vroeg of laat achter dat lieve vrouwen niet bestaan en dat als ze zich niet wat harder opstellen ze hun hele leven worden gebruikt als deurmat.

Ik spreek je over een jaar of 4 wel weer knul.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 28 juli 2008 @ 17:27:39 #33
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_60399830
Volgens mij probeer je met je TT en OP een beeld van jezelf te creëren die niet helemaal kloppend is.
"Bijna alle jongens lijken er alleen maar bovenop te willen, terwijl ik urenlang knuffelen ook goed vind"

Op die manier zet je jezelf op een bepaalde manier neer die veel mensen niet kunnen waarderen, je hebt namelijk totaal geen cijfers over hoe andere jongens zijn op dezelfde momenten wanneer jij overgaat tot knuffelen. Hou het nou maar gewoon bij jezelf en maak geen conclusies
Dit, dus.
pi_60399858
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:27 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij probeer je met je TT en OP een beeld van jezelf te creëren die niet helemaal kloppend is.
"Bijna alle jongens lijken er alleen maar bovenop te willen, terwijl ik urenlang knuffelen ook goed vind"

Op die manier zet je jezelf op een bepaalde manier neer die veel mensen niet kunnen waarderen, je hebt namelijk totaal geen cijfers over hoe andere jongens zijn op dezelfde momenten wanneer jij overgaat tot knuffelen. Hou het nou maar gewoon bij jezelf en maak geen conclusies
Check de reacties en trek je conclusie?
  maandag 28 juli 2008 @ 17:31:40 #35
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_60399893
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:29 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Check de reacties en trek je conclusie?
Een conclusie waarover?
Dit, dus.
pi_60399955
Ik heb de enige lieve jongen dus dan blijft er idd weinig over
pi_60399979
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Een conclusie waarover?
De reden waarom TS denkt te weten dat jongens niet graag knuffelen. Precies de reacties en suggesties welke dit veroorzaken.
pi_60399989
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:27 schreef Buitendam het volgende:

ps.
TS is een homo in tha closet.
  maandag 28 juli 2008 @ 17:39:17 #39
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_60400041
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:36 schreef Poepoog het volgende:

[..]

ps.
TS is een homo in tha closet.
Nu komt Re langs, oppassen Poepoog.
  maandag 28 juli 2008 @ 17:39:45 #40
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_60400052
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:35 schreef RRGJL het volgende:

[..]

De reden waarom TS denkt te weten dat jongens niet graag knuffelen. Precies de reacties en suggesties welke dit veroorzaken.
Daar heb ik geen conlcusie op, ik spreek alleen zijn OP tegen. Ook zonder cijfers, overigens.
Dit, dus.
pi_60400072
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:39 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Nu komt Re langs, oppassen Poepoog.
Kan ie dit hele topique niet beter op slot zetten?

Mijne god, wat een domme, domme o/p.
  maandag 28 juli 2008 @ 17:42:32 #42
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_60400100
Tja... ik kom nooit vrouwen tegen die op zoek zijn naar mannen die willen knuffelen; nuff said.
  maandag 28 juli 2008 @ 18:04:32 #43
171999 Krullenkut
Kut met krullen
pi_60400508
Ach ze zijn er genoeg, tot ze erachter komen dat 90% van de vrouwen/meiden ook hypocriet is en dan veranderen vanzelf in genadeloze players
** It ain't the coffee in my kitchen..
** I Wanna play a little game (6)
pi_60400652
Je bent zeker niet de enige. Maar daar hoor je gewoon minder over (zeker op jouw leeftijd).
Volgens mij niet iets waar je je druk over hoeft te maken.
http://www.lifebuilding.nl - over gelukkiger worden e.d. (werk, geld, leven)
pi_60400809
Kennelijk
pi_60401131
Uhmmm... vroeger... toen ik 18-19 was... zo een 10 jaar geleden , haalde ik mijn toenmalige vriendin op en bezorgde haar ook thuis op het afgesproken tijdstip... Haar moeder was stomverbaast ! toen het uit ging vond haar moeder het erger dan haar zelf :-S .Net zoals alle andere op 1 na ...
Tot op de dag van vandaag geloof ik nog wel steeds dat je voor een dame gewoon trakteert en haar speciaal moet voelen door eens lekker samen iets leuks te doen , een weekendje weg ( op de man zijn kosten) en kadootjes kopen. Hoewel ik nu wel ouder ben en wel wat kieskeuriger wordt ... Ik blijf nog steeds een gentelman en behandel vrouwen met respect. ( behalve op internet :-) ).

De verhalen die ik zo hoor krijg ik toch wel medelij met de jongeren van vandaag .... vroeger als je een mooie roos mee bracht was het owww... wat lief ... en nu vragen ze waar de rest blijft :-S
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_60401886
Vrouwen vinden knuffelen dan misschien wel echt heel boeiend en misschien willen ze ook wel uren met hun kerel over gevoelens praten alsof het hun beste vriendin is, maar uiteindelijk vallen ze toch voor de lomperik die hen op keukentafel neemt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 28 juli 2008 @ 19:16:48 #48
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60401976
geen geduld voor
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_60402459
(*zucht* Okee, wat ik hieronder dus post is dus grotendeels niet relevant omda tik het topic niet goed gelezen heb. Ik laat het maar staan omdat de poster na mij het helemaal gequote heeft. Dan weet je waar het vandaan komt...)

*zucht*

TS, ik denk dat je wat naief bent op dit vlak.

Tuurlijk, knuffelen is leuk. Maar ik ben er van overtuigd dat als een meisje/vrouw alleen maar met je wil knuffelen, dat:

1). er iets met haar aan de hand is op sexueel gebied;
2). ze een laag libido heeft;
3). ze asexueel/non-libidoïstisch (zoals het tegenwoordig heet) is;
4). ze niks voor je voelt op sexueel gebied (al dan niet omdat jij je niet sexueel opstelt);
5). ze er nog niet "klaar" voor is (wat helemaal niet erg is natuurlijk, maar dat kan ook punt 4 inhouden);
5) er iets anders aaan de hand is wat niet onder bovenstaande valt (zekerheidsclausule )

Kijk, er is natuurlijk helemaal niets mis met (alleen maar) knuffelen. Er hoeft niet altijd sex plaats te vinden. Tot zover is er niks aan de hand. Maar als jij als jongen/man meer wil zijn met een meisje/vrouw dan (bijvoorbeeld) alleen maar vrienden, dan is alleen knuffelen voor het meisje/de vrouw over het algemeen niet voldoende om de "meer dan vrienden"-gevoelens in haar op te wekken.

En om op je vraag in te gaan: er zijn wel meer lieve jongens, zoals jij die bedoelt. Die niet alleen maar persé sex willen en knuffelen op zich ook heerlijk vinden. Dat zijn echter niet per definitie "lieve" jongens. Liefheid heeft niets, maar dan ook HELEMAAL niets met wel of geen sex te maken.

Ik denk trouwens dat jij met "andere jongens die er alleen maar bovenop willen" duidt op de stoere praat van onnozele puberjochies die het zelf nog nooit gedaan hebben en zodoende behoorlijk sexueel gefrustreerd zijn. Je kunt namelijk ook lief zijn en tot hete en dampende sex in staat te zijn zonder dat je je hoeft te uiten in al die banale onzin.

Afijn. TS, misschien moet je je er eens in verdiepen, in de materie. Als de reacties hier al iets laten zien, dan is het dat je een beeld hebt van meisjes wat niet helemaal klopt met de werkelijkheid zoals die in het algemeen geldt. De meeste vrouwen zijn net zo belust op sex en geil als mannen. Sla de "literatuur" er maar eens op na. Als een meisje persé alleen maar wil knuffelen, dan is er denk ik toch iets aan de hand. En als je als jongen/man alleen maar wilt knuffelen, dan is er ook iets aan de hand volgens mijn bescheiden mening.

Wellicht heb jij te maken gehad met meisjes die sex maar bah vinden? Of die er om wat voor reden dan ook niet zoveel van moeten hebben? Meestal zijn dat inderdaad pubermeisjes die er wellicht nog niet zo aan durven. Of meisjes die tot de zeldzame 3% van de mensen behoren die niet zo of helemaal niet sexueel zijn ingesteld. Of wellicht is hen iets overkomen waardoor sex een beladen onderwerp voor ze is. Zo'n gozer die er alleen maar overheen wilde en haar vervolgens links liet liggen, bijvoorbeeld. Dat kan sporen nalaten. (Excuseer de beeldspraak. )

TS, misschien heb je je een beetje laten beïnvloeden door verhalen alsof sex vies, oneerbaar en iets laags en dierlijks is dat onderdrukt moet worden? Als je zulke verhalen als waarheid ziet, dan zul je er over 10 jaar achter komen dat je nog steeds geen vriendin hebt gehad, of misschien wel en dan is het zo'n frusti-typje dat je heeft meegesleurd in haar anti-sexuele waanideeën. Misschien is het zelfs wel dat je dan nog (steeds) geen sex hebt gehad...

Sex is natuurlijk, normaal en gezond. Hoedt je voor mensen die je willen laten geloven dat iedereen alleen maar daar op uit is. Hoedt je ook voor mensen die je willen doen geloven alsof banaal gelul over sex ook de norm is. There are many shades of grey.

Je vraag maakt me trouwens benieuwd: heb je al eens sex gehad? Zo ja, hoe heb je dat ervaren? En hoe kom je op het idee dat alleen "lieve" jongens geen of minder sex zouden willen met een meisje, of niet "alleen maar"? M.a.w. wat heeft je bewogen om dit te posten? Ik ben daar oprecht benieuwd naar. Misschien zou je dat willen vertellen, ondanks de vele reacties tot nu toe die je misschien niet zo liggen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Falalalan op 28-07-2008 20:29:01 ]
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_60402953
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:39 schreef Falalalan het volgende:
*zucht*

TS, ik denk dat je wat naief bent op dit vlak.

Tuurlijk, knuffelen is leuk. Maar ik ben er van overtuigd dat als een meisje/vrouw alleen maar met je wil knuffelen, dat:

1). er iets met haar aan de hand is op sexueel gebied;
2). ze een laag libido heeft;
3). ze asexueel/non-libidoïstisch (zoals het tegenwoordig heet) is;
4). ze niks voor je voelt op sexueel gebied (al dan niet omdat jij je niet sexueel opstelt);
5). ze er nog niet "klaar" voor is (wat helemaal niet erg is natuurlijk, maar dat kan ook punt 4 inhouden);
5) er iets anders aaan de hand is wat niet onder bovenstaande valt (zekerheidsclausule )

Kijk, er is natuurlijk helemaal niets mis met (alleen maar) knuffelen. Er hoeft niet altijd sex plaats te vinden. Tot zover is er niks aan de hand. Maar als jij als jongen/man meer wil zijn met een meisje/vrouw dan (bijvoorbeeld) alleen maar vrienden, dan is alleen knuffelen voor het meisje/de vrouw over het algemeen niet voldoende om de "meer dan vrienden"-gevoelens in haar op te wekken.

En om op je vraag in te gaan: er zijn wel meer lieve jongens, zoals jij die bedoelt. Die niet alleen maar persé sex willen en knuffelen op zich ook heerlijk vinden. Dat zijn echter niet per definitie "lieve" jongens. Liefheid heeft niets, maar dan ook HELEMAAL niets met wel of geen sex te maken.

Ik denk trouwens dat jij met "andere jongens die er alleen maar bovenop willen" duidt op de stoere praat van onnozele puberjochies die het zelf nog nooit gedaan hebben en zodoende behoorlijk sexueel gefrustreerd zijn. Je kunt namelijk ook lief zijn en tot hete en dampende sex in staat te zijn zonder dat je je hoeft te uiten in al die banale onzin.

Afijn. TS, misschien moet je je er eens in verdiepen, in de materie. Als de reacties hier al iets laten zien, dan is het dat je een beeld hebt van meisjes wat niet helemaal klopt met de werkelijkheid zoals die in het algemeen geldt. De meeste vrouwen zijn net zo belust op sex en geil als mannen. Sla de "literatuur" er maar eens op na. Als een meisje persé alleen maar wil knuffelen, dan is er denk ik toch iets aan de hand. En als je als jongen/man alleen maar wilt knuffelen, dan is er ook iets aan de hand volgens mijn bescheiden mening.

Wellicht heb jij te maken gehad met meisjes die sex maar bah vinden? Of die er om wat voor reden dan ook niet zoveel van moeten hebben? Meestal zijn dat inderdaad pubermeisjes die er wellicht nog niet zo aan durven. Of meisjes die tot de zeldzame 3% van de mensen behoren die niet zo of helemaal niet sexueel zijn ingesteld. Of wellicht is hen iets overkomen waardoor sex een beladen onderwerp voor ze is. Zo'n gozer die er alleen maar overheen wilde en haar vervolgens links liet liggen, bijvoorbeeld. Dat kan sporen nalaten. (Excuseer de beeldspraak. )

TS, misschien heb je je een beetje laten beïnvloeden door verhalen alsof sex vies, oneerbaar en iets laags en dierlijks is dat onderdrukt moet worden? Als je zulke verhalen als waarheid ziet, dan zul je er over 10 jaar achter komen dat je nog steeds geen vriendin hebt gehad, of misschien wel en dan is het zo'n frusti-typje dat je heeft meegesleurd in haar anti-sexuele waanideeën. Misschien is het zelfs wel dat je dan nog (steeds) geen sex hebt gehad...

Sex is natuurlijk, normaal en gezond. Hoedt je voor mensen die je willen laten geloven dat iedereen alleen maar daar op uit is. Hoedt je ook voor mensen die je willen doen geloven alsof banaal gelul over sex ook de norm is. There are many shades of grey.

Je vraag maakt me trouwens benieuwd: heb je al eens sex gehad? Zo ja, hoe heb je dat ervaren? En hoe kom je op het idee dat alleen "lieve" jongens geen of minder sex zouden willen met een meisje, of niet "alleen maar"? M.a.w. wat heeft je bewogen om dit te posten? Ik ben daar oprecht benieuwd naar. Misschien zou je dat willen vertellen, ondanks de vele reacties tot nu toe die je misschien niet zo liggen?
Hij geeft nergens aan dat hij alleen maar wil knuffelen en ook niet dat zij dat alleen maar wil.
Hij geeft zelfs aan dat ze wel gewoon vaak zat sex hebben, maar ook vaak knuffelen. Zijn vraag gaat dus meer over het feit dat hij de indruk krijgt dat andere mannen alleen sex willen en verder niks uit de relatie halen. Hij laat zijn beeld een beetje te makkelijk vertroebelen.

Zo een lange post, het had zo constructief kunnen zijn Al die moeite voor niks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')