Maar de postgeschiedenis van Tinkepink is dan wel weer veel geloofwaardiger dan de mijne.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:49 schreef Tinkepink het volgende:
Nee hoor. Volgens mij zijn er heel veel aardige/lieve jongens. Maak je niet druk.
Denk niet dat we niks doen, maar dat is voor ons gewoon een apart gedeelte, soms zijn we gewoon kei lang lief en andere momenten rollen we de kamer door zegmaarquote:Op maandag 28 juli 2008 15:48 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Kut he, dat je er nog niet opmag![]()
GHB does the trick
Volgens zijn er ongeveer net zo veel meisjes die niet vroeg of laat toch aan seks denken.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:49 schreef MLI het volgende:
Om even serieus in te gaan op je vraag:
Ik kom ze maar weinig tegen, de jongens die knuffelen zonder vroeg of laat aan seks te denken.
Wellicht kom je iets te kort, anders had je in KPD niet hoeven lurken in het gratis cammen topic.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:45 schreef delano.888 het volgende:
Als ik er met mensen over heb zijn ze meestal verbaasd, dat ik, als jongen van 17, het bijvoorbeeld heerlijk vind om gewoon uren lang met mijn vriendin op bed te knuffelen enz, zonder speciaal seksuele bedoelingen daarachter, of gewoon graag cadeautjes koop enz om haar blij te maken, het lijkt op mij over te komen alsof ik de enigste ben die zo denkt, en eigenlijk alle jongens van mijn leeftijd alleen maar "er boven op willen" hoe zit dat nou?
Bustedquote:Op maandag 28 juli 2008 15:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wellicht kom je iets te kort, anders had je in KPD niet hoeven lurken in het gratis cammen topic.
Lieve jongen
En vind je dat aantrekkelijk?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:49 schreef MLI het volgende:
Om even serieus in te gaan op je vraag:
Ik kom ze maar weinig tegen, de jongens die knuffelen zonder vroeg of laat aan seks te denken.
Volgens mij blijf je bezig, als t zo doorgaat gooi dr maar een slotje op, ik heb hier natuurlijk ook niet veel aan, maarja, blijkbaar zijn er dus niet zo heel veel als mij, maar ben dan ook gelukkig weer niet de enigstequote:
t Valt allemaal wel mee... Volgens mij hebben de meeste jongens dit ook wel, alleen de manier waarop je de OP hebt opgebouwd lokte reactie uit.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij blijf je bezig, als t zo doorgaat gooi dr maar een slotje op, ik heb hier natuurlijk ook niet veel aan, maarja, blijkbaar zijn er dus niet zo heel veel als mij, maar ben dan ook gelukkig weer niet de enigste
Waarschijnlijk heeft je vriendin gewoon zin in keiharde seks en denk jij dat je goed bezig bent, maar in tegenstelling irriteert ze zich mateloos aan dat geknuffel, ze is tenslotte niet eeuwig tiener.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:45 schreef delano.888 het volgende:
Als ik er met mensen over heb zijn ze meestal verbaasd, dat ik, als jongen van 17, het bijvoorbeeld heerlijk vind om gewoon uren lang met mijn vriendin op bed te knuffelen enz, zonder speciaal seksuele bedoelingen daarachter, of gewoon graag cadeautjes koop enz om haar blij te maken, het lijkt op mij over te komen alsof ik de enigste ben die zo denkt, en eigenlijk alle jongens van mijn leeftijd alleen maar "er boven op willen" hoe zit dat nou?
Hier ga ik dus niet op in he, denk je nou echt dat jij haar beter kent dan ik?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:31 schreef M-AH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft je vriendin gewoon zin in keiharde seks en denk jij dat je goed bezig bent, maar in tegenstelling irriteert ze zich mateloos aan dat geknuffel, ze is tenslotte niet eeuwig tiener.
Doe dat dan ook niet!quote:Op maandag 28 juli 2008 16:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier ga ik dus niet op in he, denk je nou echt dat jij haar beter kent dan ik?
Inderdaad. Al beschreven door Charles Darling in 1859 in zijn boek "The origin of gays". Bijna geheel uitgestorven.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:44 schreef soylent het volgende:
Ze zijn er wel, maar er is geen vraag naar.
Alleen als er wederzijdse seksuele aantrekkingskracht is. Bonding cuddling is lekkerder na de seks, vind ik. Maar nee, over het algemeen vind ik het niet aantrekkelijk.quote:
Check de reacties en trek je conclusie?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:27 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij probeer je met je TT en OP een beeld van jezelf te creëren die niet helemaal kloppend is.
"Bijna alle jongens lijken er alleen maar bovenop te willen, terwijl ik urenlang knuffelen ook goed vind"
Op die manier zet je jezelf op een bepaalde manier neer die veel mensen niet kunnen waarderen, je hebt namelijk totaal geen cijfers over hoe andere jongens zijn op dezelfde momenten wanneer jij overgaat tot knuffelen. Hou het nou maar gewoon bij jezelf en maak geen conclusies
Een conclusie waarover?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:29 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Check de reacties en trek je conclusie?
De reden waarom TS denkt te weten dat jongens niet graag knuffelen. Precies de reacties en suggesties welke dit veroorzaken.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:27 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij probeer je met je TT en OP een beeld van jezelf te creëren die niet helemaal kloppend is.
"Bijna alle jongens lijken er alleen maar bovenop te willen, terwijl ik urenlang knuffelen ook goed vind"
Op die manier zet je jezelf op een bepaalde manier neer die veel mensen niet kunnen waarderen, je hebt namelijk totaal geen cijfers over hoe andere jongens zijn op dezelfde momenten wanneer jij overgaat tot knuffelen. Hou het nou maar gewoon bij jezelf en maak geen conclusies
Daar heb ik geen conlcusie op, ik spreek alleen zijn OP tegen. Ook zonder cijfers, overigens.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:35 schreef RRGJL het volgende:
[..]
De reden waarom TS denkt te weten dat jongens niet graag knuffelen. Precies de reacties en suggesties welke dit veroorzaken.
Hij geeft nergens aan dat hij alleen maar wil knuffelen en ook niet dat zij dat alleen maar wil.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:39 schreef Falalalan het volgende:
*zucht*
TS, ik denk dat je wat naief bent op dit vlak.
Tuurlijk, knuffelen is leuk. Maar ik ben er van overtuigd dat als een meisje/vrouw alleen maar met je wil knuffelen, dat:
1). er iets met haar aan de hand is op sexueel gebied;
2). ze een laag libido heeft;
3). ze asexueel/non-libidoïstisch (zoals het tegenwoordig heet) is;
4). ze niks voor je voelt op sexueel gebied (al dan niet omdat jij je niet sexueel opstelt);
5). ze er nog niet "klaar" voor is (wat helemaal niet erg is natuurlijk, maar dat kan ook punt 4 inhouden);
5) er iets anders aaan de hand is wat niet onder bovenstaande valt (zekerheidsclausule)
Kijk, er is natuurlijk helemaal niets mis met (alleen maar) knuffelen. Er hoeft niet altijd sex plaats te vinden. Tot zover is er niks aan de hand. Maar als jij als jongen/man meer wil zijn met een meisje/vrouw dan (bijvoorbeeld) alleen maar vrienden, dan is alleen knuffelen voor het meisje/de vrouw over het algemeen niet voldoende om de "meer dan vrienden"-gevoelens in haar op te wekken.
En om op je vraag in te gaan: er zijn wel meer lieve jongens, zoals jij die bedoelt. Die niet alleen maar persé sex willen en knuffelen op zich ook heerlijk vinden. Dat zijn echter niet per definitie "lieve" jongens. Liefheid heeft niets, maar dan ook HELEMAAL niets met wel of geen sex te maken.
Ik denk trouwens dat jij met "andere jongens die er alleen maar bovenop willen" duidt op de stoere praat van onnozele puberjochies die het zelf nog nooit gedaan hebben en zodoende behoorlijk sexueel gefrustreerd zijn. Je kunt namelijk ook lief zijn en tot hete en dampende sex in staat te zijn zonder dat je je hoeft te uiten in al die banale onzin.
Afijn. TS, misschien moet je je er eens in verdiepen, in de materie. Als de reacties hier al iets laten zien, dan is het dat je een beeld hebt van meisjes wat niet helemaal klopt met de werkelijkheid zoals die in het algemeen geldt. De meeste vrouwen zijn net zo belust op sex en geil als mannen. Sla de "literatuur" er maar eens op na. Als een meisje persé alleen maar wil knuffelen, dan is er denk ik toch iets aan de hand. En als je als jongen/man alleen maar wilt knuffelen, dan is er ook iets aan de hand volgens mijn bescheiden mening.
Wellicht heb jij te maken gehad met meisjes die sex maar bah vinden? Of die er om wat voor reden dan ook niet zoveel van moeten hebben? Meestal zijn dat inderdaad pubermeisjes die er wellicht nog niet zo aan durven. Of meisjes die tot de zeldzame 3% van de mensen behoren die niet zo of helemaal niet sexueel zijn ingesteld. Of wellicht is hen iets overkomen waardoor sex een beladen onderwerp voor ze is. Zo'n gozer die er alleen maar overheen wilde en haar vervolgens links liet liggen, bijvoorbeeld. Dat kan sporen nalaten. (Excuseer de beeldspraak.)
TS, misschien heb je je een beetje laten beïnvloeden door verhalen alsof sex vies, oneerbaar en iets laags en dierlijks is dat onderdrukt moet worden? Als je zulke verhalen als waarheid ziet, dan zul je er over 10 jaar achter komen dat je nog steeds geen vriendin hebt gehad, of misschien wel en dan is het zo'n frusti-typje dat je heeft meegesleurd in haar anti-sexuele waanideeën. Misschien is het zelfs wel dat je dan nog (steeds) geen sex hebt gehad...
Sex is natuurlijk, normaal en gezond. Hoedt je voor mensen die je willen laten geloven dat iedereen alleen maar daar op uit is. Hoedt je ook voor mensen die je willen doen geloven alsof banaal gelul over sex ook de norm is. There are many shades of grey.
Je vraag maakt me trouwens benieuwd: heb je al eens sex gehad? Zo ja, hoe heb je dat ervaren? En hoe kom je op het idee dat alleen "lieve" jongens geen of minder sex zouden willen met een meisje, of niet "alleen maar"? M.a.w. wat heeft je bewogen om dit te posten? Ik ben daar oprecht benieuwd naar. Misschien zou je dat willen vertellen, ondanks de vele reacties tot nu toe die je misschien niet zo liggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |