Wel afkijken, hij word steeds beterquote:
Nou, dat is vrij persoonlijk, maar het gaat onder andere over mijn relaties met andere mensen. Paddo's laten mij beseffen hoe waardevol bepaalde mensen in mijn leven zijn... Het stimuleert mij actief om diep over deze relaties na te denken. Anderzijds stimuleert het mij ook om grondig na te denken over de organisatie van onze maatschappij, en de machtsverdeling (en of dat wel correct is verdeeld). Zo zijn er wel meer onderwerpen...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou wat leer jij dan? Maak mij ook eens wijzer.
Liever niet, niet zoveel in ieder geval.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zal ik er op deze pagina nog zon meid doorheen gooien![]()
quote:
/carequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik wist toch wie el rolando was
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mat.. Okay dan.
Topic kicken/openen wanneer je aan de paddo's bent, net zoals die ene van MLI.
Dat niet kennen en zeggen dat je van droge humor houdtquote:
Dan toch niet jongenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Liever niet, niet zoveel in ieder geval..
dat krijg je toch ook met alcoholquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:00 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nou, dat is vrij persoonlijk, maar het gaat onder andere over mijn relaties met andere mensen. Paddo's laten mij beseffen hoe waardevol bepaalde mensen in mijn leven zijn... Het stimuleert mij actief om diep over deze relaties na te denken. Anderzijds stimuleert het mij ook om grondig na te denken over de organisatie van onze maatschappij, en de machtsverdeling (en of dat wel correct is verdeeld). Zo zijn er wel meer onderwerpen...
Een goede massage wil wel helpenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ben nu al moe...
Vanavond eerste training van het seizoen weer gehad
Meteen hardlooptrainingMorgen spierpijn dus
buttom?quote:
Jij bent de paddo expert hier hč. Dus zoek even op voor me waar ik die in Helmond kan halen, aub ASG.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:02 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
En zarGon... Heb jij al paddo's gebruikt? Zo ja, hoe was het? Zo nee, waarom niet/wanneer dan?
met 3 0,75 ltr juups gaat engels niet meer zo heel goedquote:
smoesjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:03 schreef gers het volgende:
[..]
met 3 0,75 ltr juups gaat engels niet meer zo heel goed
Denk je anders (dan je normaal denkt) of denk je eraan (normaal denk je er niet aan/over)?Of zie je dingen van een ander punt of iets dergelijks?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:00 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nou, dat is vrij persoonlijk, maar het gaat onder andere over mijn relaties met andere mensen. Paddo's laten mij beseffen hoe waardevol bepaalde mensen in mijn leven zijn... Het stimuleert mij actief om diep over deze relaties na te denken. Anderzijds stimuleert het mij ook om grondig na te denken over de organisatie van onze maatschappij, en de machtsverdeling (en of dat wel correct is verdeeld). Zo zijn er wel meer onderwerpen...
Juupsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:03 schreef gers het volgende:
[..]
met 3 0,75 ltr juups gaat engels niet meer zo heel goed
quote:
GTA IVquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:04 schreef delano.888 het volgende:
Over dat soort middeltjes gesproken![]()
Hij heeft gewoon zwaaar gelijk
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijk ik tover mezelf nu weg
Nope, geen alcohol, geen drugs, geen niets. Braaf. Geen behoefte aan gehad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:02 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
En zarGon... Heb jij al paddo's gebruikt? Zo ja, hoe was het? Zo nee, waarom niet/wanneer dan?
Mede gamersquote:
Waarom moet ik nou lachen om jouw "quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ben nu al moe...
Vanavond eerste training van het seizoen weer gehad
Meteen hardlooptrainingMorgen spierpijn dus
die ken ik nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mede gamers![]()
(heb je de fingerless gloves al gevonden)
Heb geen ideequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou lachen om jouw "".
Ik heb zelfs een cursus sportmassage gevolgd dus zeg maar waarquote:
nee hoor dat is juist schattigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
Heb nu al zin in GTA IV !!
Of ben ik nu een nerd nu ik dat gezegd heb
Kuiten en bovenbenenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een cursus sportmassage gevolgd dus zeg maar waar
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope, geen alcohol, geen drugs, geen niets. Braaf. Geen behoefte aan gehad.
Ik las 3x kuttenquote:
Uhm, combinatie ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denk je anders (dan je normaal denkt) of denk je eraan (normaal denk je er niet aan/over)?Of zie je dingen van een ander punt of iets dergelijks?
17quote:
Religieuze redenen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope, geen alcohol, geen drugs, geen niets. Braaf. Geen behoefte aan gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |