waar moet ik hem van kennen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Een God.
Zijn naam? Adrian Grenier.
voor me zelf gehoudenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:54 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Waar zijn de BitterBallen TS?
Hij komt mij in ieder geval bekend voor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef gers het volgende:
goede OP
sorryquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij komt mij in ieder geval bekend voor..
trustequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:04 schreef vogelkooi het volgende:
Hier astublieft;
[ afbeelding ]
En slaap lekker.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:04 schreef vogelkooi het volgende:
Hier astublieft;
[ afbeelding ]
En slaap lekker.
Ben ik toch niet de enigequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lieve zarGon.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fixed, had nog een tapje in de kast staanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik mis Grolsch in de OP.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:10 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Fixed, had nog een tapje in de kast staan
Morgen vrij dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:13 schreef Seam het volgende:
Vandaag 15,5 uur gewerkt...
Tijd voor bier dus
Nog maar twee weken en dan intro week van de UMquote:
Moraalridder to the rescue ?quote:
Niet echt mijn ding, (onder andere ook omdat ik er niets van begrijp). De eerste vind ik wel wat beter dan de tweede klinken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:10 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Lieve zarGon.
Heb jij toevallig nog mijn nummers meegekregen?
Ik versta het zelfs.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, (onder andere ook omdat ik er niets van begrijp). De eerste vind ik wel wat beter dan de tweede klinken.
Ken jij Benny Lava?
Kun jij nou nooit gezellig meelullen zonder eerst commentaar te hebben? En, doorgaan met hetzelfde commentaar in hetzelfde topic, elke dag. Snugger,quote:
Jij verstaat het niets eens, lullo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:27 schreef Buitendam het volgende:
Benny Lava... Hij haalt het nivau Günther en zijn SunshineGirls niet, mijns inziens..
Bwehehequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, (onder andere ook omdat ik er niets van begrijp). De eerste vind ik wel wat beter dan de tweede klinken.
Ken jij Benny Lava?
Vertaal voor mij eens even wat van de hoogstaande tekst van dit nummerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Jij verstaat het niets eens, lullo.
Interesse in Bollywood producties?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:27 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
zarGon, hij is zelfs mijn favoriete danceacteur.
Echt geweldig! Ik wilde vroeger op hem lijken.
Check
Ik dacht, het is nog niet warm genoegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:33 schreef gers het volgende:
fapfapfap
Bollywood, Tollywood...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Interesse in Bollywood producties?
Deze is in tegenstelling tot de bovenstaande leuker, veel levendiger. Leuke videoclip ook..
Morgen wordt het weer beter weerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik dacht, het is nog niet warm genoeg
dr zit zon knopje ergens in je actieve topics, en het ziet er zo uit >>quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:34 schreef Seam het volgende:
Nu moet ik veel te veel naar beneden scrollen iedere keer
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vertaal voor mij eens even wat van de hoogstaande tekst van dit nummer
Nee echt waarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
dr zit zon knopje ergens in je actieve topics, en het ziet er zo uit >>
proost.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:36 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Het is viesssssssssssss.
Günther wint, baas dat het is.quote:Ding Dong Song
by Gunther Levi
oh, you touch my tralala,
mmm... my ding ding dong.
Hoe dans jij dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:33 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Bollywood, Tollywood...
Nostalgie
Hij danst zelfs beter dan MJ.
En hoe was jouw dag zarGon?
Klassiekersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:39 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
dan moet jij zeggen: 'NO WAI!', ken je klassiekers![]()
Neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:36 schreef gers het volgende:
mevrouw de d66'er weet jij toevallig in nijmegen een goede smartshop
Geen uitstraling, komt niet al te snugger over en een bimbo look. Maar ja, al die dingen neuk je niet, dus wat maakt het uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:40 schreef delano.888 het volgende:
Ah, nog eentje dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pff, truste.
Wou net zeggen, je kan niet alles hebben hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen uitstraling, komt niet al te snugger over en een bimbo look. Maar ja, al die dingen neuk je niet, dus wat maakt het uit..
en hoeveel porties zijn dat danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:42 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nee
Maar dat maakt niet uit... Paddo's krijg jij bijvoorbeeld toch in zo'n standaardpakje. Mexicaanse paddo's horen plusminus 15 euro te kosten. Hawaiaanse paddos plusminus 18.5 euro.
Vandaag heb ik Hawaiaanse paddo's gebruikt... Super! Het schijnt dat deze paddo's visueel veel meer jouw omgeving fucking, en het klopt ook (voor mij dan).
Grappig, maar wel al behoorlijk oudquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:45 schreef zarGon het volgende:
Şımarık van Tarkan ken je wel toch?
Wel jammer van het einde, though.
Zit jij elk moment van de dag aan de genotsmiddelen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:42 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nee
Maar dat maakt niet uit... Paddo's krijg jij bijvoorbeeld toch in zo'n standaardpakje. Mexicaanse paddo's horen plusminus 15 euro te kosten. Hawaiaanse paddos plusminus 18.5 euro.
Vandaag heb ik Hawaiaanse paddo's gebruikt... Super! Het schijnt dat deze paddo's visueel veel meer jouw omgeving fucking, en het klopt ook (voor mij dan).
Dat zou het godcomplex kunnen verklarenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zit jij elk moment van de dag aan de genotsmiddelen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Grappig, maar wel al behoorlijk oud
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe dans jij dan?.
Vermakelijke dag gehad. D'r werken veel Surinamers bij mij op de afdeling, maar ook een Nederlander die het niet zo echt heeft met buitenlanders. De chef die het voor het zeggen heeft is ook een Surinamer. Anyways, er staan een paar radio's in een paar hoeken en iedereen luistert dan naar wat diegene wil. Maar goed, men weet dat die Nederlander niet tegen buitenlandse muziek kan, dus zetten ze alle radio's op een Hindoestaanse zender, vol op z'n maximale. En dan afschuiven op de chef, kan de Nederlander er ook niet echt iets van zeggen. In de pauze zag je hoe pissed die ene Nederlander was, mij kon je echt opvegen toen er eentje zelfs oordopjes als tip voorstelde..
Dus.
En jouw dag? Weeral boeken gelezen?
Het is vakantie! Mwa, laatste tijd wel een beetje... Maar ach, ik vind het erg leerzaam, en heeft heeft mij veel interessante gedachtes gegeven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zit jij elk moment van de dag aan de genotsmiddelen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat zou het godcomplex kunnen verklaren
Werkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:49 schreef delano.888 het volgende:
Jongens wat gaan jullie vandaag (donderdag) doen, ik verveel me
Weetje, als je alles in sub doet dan kan je het net zogoed niet doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:49 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Het is vakantie! Mwa, laatste tijd wel een beetje... Maar ach, ik vind het erg leerzaam, en heeft heeft mij veel interessante gedachtes gegeven.
Na elke trip ben ik weer iets wijzer... Altijd goed.
werkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:49 schreef delano.888 het volgende:
Jongens wat gaan jullie vandaag (donderdag) doen, ik verveel me
Zeg dat ook even tegen elfnogwatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weetje, als je alles in sub doet dan kan je het net zogoed niet doen
Ben jij nou volbloed of een halfbloedje? Of een modderbloed (quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:48 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zoiets, alleen heel wat minder uitbundig (weinig ruimte natuurlijk)...
Autochtoontje pesten...
Autochtone Nederlanders niet thuis laten voelen...
Stemt vast PVV door jullie...
Nee, geen boek aangeraakt...Ik had dat al net getypt...
Kijk, ik had 4 bakjes Hawaiaanse paddo's. Echter, mijn mat.. Dus ik dacht... Ik neem vandaag al een bakje, zodat ik morgen 2 bakjes kan nemen (zodat ik even kan wennen).
Echt bizar... Zo bizar dat een paar paddenstoelen jouw beeld visueel zo kan veranderen...Dat was mijn dag.
Hey. Ik doe waarin ik zin heb. Laat mij met rust! Stelletje communisten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weetje, als je alles in sub doet dan kan je het net zogoed niet doen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:52 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Hey. Ik doe waarin ik zin heb. Laat mij met rust! Stelletje communisten.
Nou, wat leer jij dan? Maak mij ook eens wijzer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:49 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Het is vakantie! Mwa, laatste tijd wel een beetje... Maar ach, ik vind het erg leerzaam, en heeft heeft mij veel interessante gedachtes gegeven.
Na elke trip ben ik weer iets wijzer... Altijd goed.
quote:
Volbloed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben jij nou volbloed of een halfbloedje? Of een modderbloed ().
Och, die ene autochtoon zoekt het zelf op. Genoeg anderen die wel normaal in de omgang zijn.
Je mat? En zou jij geen topic openen of die andere kicken?. Je was dus de hele dag aan de paddo's.
.
Mat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:54 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Volbloed.
Oh, mijn vriend.(mat)
Uh... Wat? Topic openen of kicken?
Had je netquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef delano.888 het volgende:
Ow wacht, droge humor, daar heb ik meer van![]()
watizda..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Had je netBottom
moeten kijken.
Téring.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef delano.888 het volgende:
Ow wacht, droge humor, daar heb ik meer van![]()
Wel afkijken, hij word steeds beterquote:
Nou, dat is vrij persoonlijk, maar het gaat onder andere over mijn relaties met andere mensen. Paddo's laten mij beseffen hoe waardevol bepaalde mensen in mijn leven zijn... Het stimuleert mij actief om diep over deze relaties na te denken. Anderzijds stimuleert het mij ook om grondig na te denken over de organisatie van onze maatschappij, en de machtsverdeling (en of dat wel correct is verdeeld). Zo zijn er wel meer onderwerpen...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou wat leer jij dan? Maak mij ook eens wijzer.
Liever niet, niet zoveel in ieder geval.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zal ik er op deze pagina nog zon meid doorheen gooien![]()
quote:
/carequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik wist toch wie el rolando was
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mat.. Okay dan.
Topic kicken/openen wanneer je aan de paddo's bent, net zoals die ene van MLI.
Dat niet kennen en zeggen dat je van droge humor houdtquote:
Dan toch niet jongenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Liever niet, niet zoveel in ieder geval..
dat krijg je toch ook met alcoholquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:00 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nou, dat is vrij persoonlijk, maar het gaat onder andere over mijn relaties met andere mensen. Paddo's laten mij beseffen hoe waardevol bepaalde mensen in mijn leven zijn... Het stimuleert mij actief om diep over deze relaties na te denken. Anderzijds stimuleert het mij ook om grondig na te denken over de organisatie van onze maatschappij, en de machtsverdeling (en of dat wel correct is verdeeld). Zo zijn er wel meer onderwerpen...
Een goede massage wil wel helpenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ben nu al moe...
Vanavond eerste training van het seizoen weer gehad
Meteen hardlooptrainingMorgen spierpijn dus
buttom?quote:
Jij bent de paddo expert hier hè. Dus zoek even op voor me waar ik die in Helmond kan halen, aub ASG.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:02 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
En zarGon... Heb jij al paddo's gebruikt? Zo ja, hoe was het? Zo nee, waarom niet/wanneer dan?
met 3 0,75 ltr juups gaat engels niet meer zo heel goedquote:
smoesjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:03 schreef gers het volgende:
[..]
met 3 0,75 ltr juups gaat engels niet meer zo heel goed
Denk je anders (dan je normaal denkt) of denk je eraan (normaal denk je er niet aan/over)?Of zie je dingen van een ander punt of iets dergelijks?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:00 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nou, dat is vrij persoonlijk, maar het gaat onder andere over mijn relaties met andere mensen. Paddo's laten mij beseffen hoe waardevol bepaalde mensen in mijn leven zijn... Het stimuleert mij actief om diep over deze relaties na te denken. Anderzijds stimuleert het mij ook om grondig na te denken over de organisatie van onze maatschappij, en de machtsverdeling (en of dat wel correct is verdeeld). Zo zijn er wel meer onderwerpen...
Juupsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:03 schreef gers het volgende:
[..]
met 3 0,75 ltr juups gaat engels niet meer zo heel goed
quote:
GTA IVquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:04 schreef delano.888 het volgende:
Over dat soort middeltjes gesproken![]()
Hij heeft gewoon zwaaar gelijk
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijk ik tover mezelf nu weg
Nope, geen alcohol, geen drugs, geen niets. Braaf. Geen behoefte aan gehad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:02 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
En zarGon... Heb jij al paddo's gebruikt? Zo ja, hoe was het? Zo nee, waarom niet/wanneer dan?
Mede gamersquote:
Waarom moet ik nou lachen om jouw "quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ben nu al moe...
Vanavond eerste training van het seizoen weer gehad
Meteen hardlooptrainingMorgen spierpijn dus
die ken ik nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mede gamers![]()
(heb je de fingerless gloves al gevonden)
Heb geen ideequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou lachen om jouw "".
Ik heb zelfs een cursus sportmassage gevolgd dus zeg maar waarquote:
nee hoor dat is juist schattigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
Heb nu al zin in GTA IV !!
Of ben ik nu een nerd nu ik dat gezegd heb
Kuiten en bovenbenenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een cursus sportmassage gevolgd dus zeg maar waar
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope, geen alcohol, geen drugs, geen niets. Braaf. Geen behoefte aan gehad.
Ik las 3x kuttenquote:
Uhm, combinatie ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denk je anders (dan je normaal denkt) of denk je eraan (normaal denk je er niet aan/over)?Of zie je dingen van een ander punt of iets dergelijks?
17quote:
Religieuze redenen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope, geen alcohol, geen drugs, geen niets. Braaf. Geen behoefte aan gehad.
quote:
Religieus opgevoed, maar nu ook geen behoefte om paddo's te gaan kopen of om te roken etcetera. Ik kan het immers niet missen, nooit gehad namelijk.quote:
Oke hier komt een reactie wat velen denken:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
omg, al de 2e keer hetzelfde nummer op tmf in een half uur
tmfquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
Renatequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:16 schreef gers het volgende:
[..]
tmf![]()
die sletjes die het vroegah presenteerden waren trouwens wel lekkah
Best duidelijk geformuleerd anders. Ooit gecopuleerd onder de invloed van paddo's? (Moest even aan je ijsblokjes vraag van gisteren denken.)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:13 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Uhm, combinatie ook.
Issues die een rol spelen in mijn onderbewustzijn komen naar boven drijven... En extreem/open/hard. Zeg maar... Bijvoorbeeld over politiek... Ik heb bijvoorbeeld wel een bepaalde gedachte bij een bepaalde politieke kwestie... Maar de gedachte was eigenlijk heel vaag... Door de paddo's wordt deze gedachte ineens heel concreet en duidelijk.
Maar tijdens mijn paddo-trips stel ik ook erg veel existentiele vragen... Afgelopen donderdag heb ik aan mijn partner 2 uur lang alleen maar existentiele vragen gesteld... Maar ook... Tijdens mijn paddo-trip verwonder ik over De Dingen... Ik zie dan hoe bijzonder bepaalde zaken zijn die de mens over het algemeen als vanzelfsprekend aanneemt, zoals dieren (die slachten wij af voor eigen consumptie), natuur (idem), hoge welwaart...
Het zijn allemaal gedachtes die ik wel eens heb gehad, maar paddo's maken deze gedachtes veel concreter/duidelijker.
Maar het is zo lastig om te formuleren...
TMFquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
leven die nogquote:
Je topic over lieve jongens verliest geloofwaardigheid na al je posts hier..quote:Op maandag 28 juli 2008 15:45 schreef delano.888 het volgende:
het lijkt op mij over te komen alsof ik de enigste ben die zo denkt, en eigenlijk alle jongens van mijn leeftijd alleen maar "er boven op willen" hoe zit dat nou?
Krijg de tyfusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je topic over lieve jongens verliest geloofwaardigheid na al je posts hier..
Hey stukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb het idee deze NB al eens eerder gelezen te hebben.
Gisteren ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ben jij niet nieuwsgierig? Uit allerlei wetenschappelijke onderzoeken is gebleken dat paddo's(geen overdosis natuurlijk) veilig zijn, tenzij jij psychotische trekken hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Religieus opgevoed, maar nu ook geen behoefte om paddo's te gaan kopen of om te roken etcetera. Ik kan het immers niet missen, nooit gehad namelijk.
Ah, ook een stukje herkenning dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
hoe lang is trouwens het effectquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:19 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Maar ben jij niet nieuwsgierig? Uit allerlei wetenschappelijke onderzoeken is gebleken dat paddo's(geen overdosis natuurlijk) veilig zijn, tenzij jij psychotische trekken hebt.
Echt zarGon. Echt verschrikkelijk cool om jouw omgeving te zien transformeren...
owokequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dude, natuurlijk leven ze nog
Hai!quote:
En als je manisch depressief bent ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:19 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Maar ben jij niet nieuwsgierig? Uit allerlei wetenschappelijke onderzoeken is gebleken dat paddo's(geen overdosis natuurlijk) veilig zijn, tenzij jij psychotische trekken hebt.
Echt zarGon. Echt verschrikkelijk cool om jouw omgeving te zien transformeren...
Nog kutterquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hai!
Mijn 'eerste' training ging kut. De jouwe?
Tsjah, de ene houdt van experimenteren, de ander wat minder. Het lijkt mij inderdaad ook wel een leuke ervaring om mee te maken, van jouw verhaal hierboven uitgaande, maar nop, niet nieuwsgierig genoeg, zou je kunnen zeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:19 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zelfde plaatjes, een OP uit het jaar 0, paddo geouwehoer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, ook een stukje herkenning dus..
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:21 schreef Seam het volgende:
[..]
En als je manisch depressief bent ?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:20 schreef gers het volgende:
[..]
hoe lang is trouwens het effect
stel ik neem het zaterdag middag in kan ik dan dinsdag normaal werken ?
Scarymovie, wat zijn dat een kutfilms zeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:22 schreef delano.888 het volgende:
Iedereen die scary movie heeft gezien moet deze even zien btw
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:20 schreef gers het volgende:
[..]
Beetje een kuthumeur, hmmm Ludo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zelfde plaatjes, een OP uit het jaar 0, paddo geouwehoer.
dat was best wel een domme opmerkingquote:
Niet eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje een kuthumeur, hmmm Ludo?
Goeie grapquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
En nu komt de prestige
ik ben terug
Hoe kom je erbijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:24 schreef gers het volgende:
[..]
dat was best wel een domme opmerking
Oh, mijn knie heeft het voor het eerst sinds anderhalf jaar weer volgehouden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn beenspieren zijn nu kapot ja
Ik kwam niet meer bij inderdaadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je moest lachen he
El TLK
Ik raad het dan af. Ik heb namelijk een keer een behoorlijke badtrip gehad...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:21 schreef Seam het volgende:
[..]
En als je manisch depressief bent ?
Ben jij de zwakzinnige vannacht?quote:
Wat heb jij te verliezen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tsjah, de ene houdt van experimenteren, de ander wat minder. Het lijkt mij inderdaad ook wel een leuke ervaring om mee te maken, van jouw verhaal hierboven uitgaande, maar nop, niet nieuwsgierig genoeg, zou je kunnen zeggen.
Dat ben ik elke nachtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij de zwakzinnige vannacht?
Dankje voor de waarschuwingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:26 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik raad het dan af. Ik heb namelijk een keer een behoorlijke badtrip gehad...Ik denk dat ik een einde aan mijn leven had gemaakt, als ik ook nog eens manisch depressief zou zijn. Waarom?
Omdat ik realiseerde dat het leven zo leeg is, en dat ik mijzelf alleen maar dwing om te leven. Ik geloof bijvoorbeeld in reincarnatie. Vanuit deze gedachte is het bijvoorbeeld zinloos om zelfmoord te plegen. En dat ik realiseerde ik mij. Even voor de duidelijkheid
. Ik wilde geen einde maken aan mijn leven, alleen ik kreeg gewoon een gevoel van onbehagen van binnen als het gaat om de zin van het leven.
Lijkt mij niet verstandig dat depressieve mensen dit meemaken... Dat is namelijk depressiviteit^10.
Hmpfff.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij de zwakzinnige vannacht?
Jazeker!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:20 schreef gers het volgende:
[..]
PK, hoe laat moet het olympische elftal morgen/vandaag?quote:
Ik heb niets te verliezen, maar niet iedereen wil in zijn leven elk moment zijn grenzen verzetten. Het is goed, zo. Misschien, ooit, later.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:28 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Wat heb jij te verliezen?Jouw hersencellen worden namelijk niet aangetast.
Het was dan wel een opgevoerde electrische vliegenmepper he, die zijn pijnlijkerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Motorieke problemen, bikkel van een oligofreen....
Gebruikt je ook XTC of cocaïne ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:29 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Jazeker!
Vandaag... Ik nam om kwart voor twee de paddo's... 20 minuten later begon het... Rond 18.00 was het wel weg...
jazekerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:29 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Jazeker!
Vandaag... Ik nam om kwart voor twee de paddo's... 20 minuten later begon het... Rond 18.00 was het wel weg...
Kwart voor 2 dacht ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PK, hoe laat moet het olympische elftal morgen/vandaag?
Congratsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, mijn knie heeft het voor het eerst sinds anderhalf jaar weer volgehouden.
Jij krijst zeker ook de hele wereld bij elkander als je een tikje op je schouder krijgt?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het was dan wel een opgevoerde electrische vliegenmepper he, die zijn pijnlijker
Ok.quote:
Nope. Te schadelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gebruikt je ook XTC of cocaïne ofzo?
Moet je eens proberen een stukje glas op te eten, dan ligt je keel open, lekker manquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een stuk glas kapot geslagen en nu liggen mijn vingers open.[ afbeelding ]
Okquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een stuk glas kapot geslagen en nu liggen mijn vingers open.[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:32 schreef delano.888 het volgende:
Je beseft dat je geen leven hebt als je...
Dit topic fullscreen hebt en elke 5 seconden op f5 drukt
Als je het netjes houdt nietquote:
Hoeveel van deze nog?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je eens proberen een stukje glas op te eten, dan ligt je keel open, lekker man
Uhm, jammer...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb niets te verliezen, maar niet iedereen wil in zijn leven elk moment zijn grenzen verzetten. Het is goed, zo. Misschien, ooit, later.
Al ooit gedaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je eens proberen een stukje glas op te eten, dan ligt je keel open, lekker man
We moeten raden wat jij vertellen wil met foto's?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
is de enige manier om mijn nachtdienst door te komen!!!
OT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je moet toch wat als je je vriendin maar niet van msn af weet te pratenquote:
D'r is nog niets aan de hand toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:36 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Uhm, jammer...
Ik hoop het.Alleen zou je het wel zelf moeten kweken, of illegaal moeten regelen.
Conservatieve politici
Hoe kweek je paddo's?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:36 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Uhm, jammer...
Ik hoop het.Alleen zou je het wel zelf moeten kweken, of illegaal moeten regelen.
Conservatieve politici
Anderhalf jaar geen bal kunnen aanraken zo'n beetje, wanneer je dan begint lukt niets! En dat frustreert me dan zo ontzettend dat er ook niets meer gaat lukken ook. Ik wil direct weer op het basisniveau zitten.quote:
HOAX, alsof jij een vriendin hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
je moet toch wat als je je vriendin maar niet van msn af weet te praten
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
We moeten raden wat jij vertellen wil met foto's?
Je valt als een blok op het glas op de eerste plaatje?
Welke klasse speel je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geen bal kunnen aanraken zo'n beetje, wanneer je dan begint lukt niets! En dat frustreert me dan zo ontzettend dat er ook niets meer gaat lukken ook. Ik wil direct weer op het basisniveau zitten.
Niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r is nog niets aan de hand toch?
best wel ja, alleen ik zit met dr te msnen, maar wil naar bed, maar zij niet, dus tot die tijd verveel ik julliequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HOAX, alsof jij een vriendin hebt.
Nee, ik heb nog nooit gerookt. Ik wil mijn leven niet verkankeren.quote:
No shit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die vind je in het bos
Op ieder potje past een dekseltje, PK. Ook jij zult ooit de ware weten te vinden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HOAX, alsof jij een vriendin hebt.
hopen dat ze snel gaat dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
best wel ja, alleen ik zit met dr te msnen, maar wil naar bed, maar zij niet, dus tot die tijd verveel ik jullie
Ik?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje, PK. Ook jij zult ooit de ware weten te vinden.
Iedereen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje, PK. Ook jij zult ooit de ware weten te vinden.
Wat had je dan? Meniscusproblemen? Knieband gescheurd?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geen bal kunnen aanraken zo'n beetje, wanneer je dan begint lukt niets! En dat frustreert me dan zo ontzettend dat er ook niets meer gaat lukken ook. Ik wil direct weer op het basisniveau zitten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
No shit.
Maar hoe kweek je ze thuis ofzo.
dat zeg ik ook de hele tijdquote:
Dat zal ik dan wel ooit eens doen, ben nu te lui.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:40 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Googlen op paddoforum... Genoeg kweektips, verhalen en meer.
Breaking Benjamin - Phase.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Welk lied zou ik moeten luisteren? Ik weet geen leuk lied en het is zo stil
Volgens de paddoshopeigenaar gaat De Politiek in september praten over het paddoverbod...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik vroeg vorig schooljaar nog of iemand uit mijn klas paddo's kon halen en zei toen al dat die al illegaal waren?![]()
dus snel maar halen ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:42 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Volgens de paddoshopeigenaar gaat De Politiek in september praten over het paddoverbod...
hmm, is dus nog wel gewoon te halenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:42 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Volgens de paddoshopeigenaar gaat De Politiek in september praten over het paddoverbod...
Hé die grap is orgineel zeg, zag ik ook echt niet aankomen ofzo.quote:
3e klasse zondag, althans het eerste dan. Ik ga eerst weer eens wat ritme bij het tweede opdoen.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Welk lied zou ik moeten luisteren? Ik weet geen leuk lied en het is zo stil
Wat een kutlied.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Breaking Benjamin - Phase.
Dan weet je het nu, voor de volgende keer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hé die grap is orgineel zeg, zag ik ook echt niet aankomen ofzo.
ga snel!.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:46 schreef delano.888 het volgende:
ow mn vriendin is offline, ik ga nog even dit totaan het slotje volgen dan ben ik pleitos
Ziekte van Osgood-Schlatter.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat had je dan? Meniscusproblemen? Knieband gescheurd?
Ah, je bent zo'n ongeduldig type die soms wat te veel wil zeker?
Ik ken het, ben zelf ook zo
Iets wat enkel overgaat met rust, wat inderdaad niet mijn sterkste punt is.quote:De ziekte van Osgood-Schlatter is een ziekte waarbij er pijn optreedt op de plaats van de aanhechting van de kniepees aan het scheenbeen. Hierbij ontstaat er een gevoelige bobbel op het scheenbeen net onder de knie. De ziekte is in 1903 voor het eerst beschreven door de Amerikaanse chirurg Robert Osgood en de zwitserse chirurg Carl Schlatter, die de ziekte onafhankelijk van elkaar voor het eerst beschreven in 1903
maarre hoe kan je nou die gloves krijgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:46 schreef delano.888 het volgende:
ow mn vriendin is offline, ik ga nog even dit totaan het slotje volgen dan ben ik pleitos
Niet, op alle gtaforums hebben ze het erover omdat ze op alle screens staan, maar niet ingame zijn, dus iedereen zoeken en elke dag komt er wel zon mafkees zeggen dat ie ze gevonden heeft, maar ze bestaan niet ingame (of zijn echt onvindbaar)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:48 schreef gers het volgende:
[..]
maarre hoe kan je nou die gloves krijgen
Goed plan. Train je al met een team mee of louter eenzame rondjes om het trainingsveld?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
3e klasse zondag, althans het eerste dan. Ik ga eerst weer eens wat ritme bij het tweede opdoen.
Doodsverwensing mensen, ban plz want ik voel me nu echt niet meer veilig op dit forum!!quote:
Dudequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doodsverwensing mensen, ban plz want ik voel me nu echt niet meer veilig op dit forum!!![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:45 schreef zarGon het volgende:
Hoi,
Welkom bij de lokale paddo informatievergaarbak.
Groeten,
Aldus.
Ajoo, nog nooit van gehoord!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ziekte van Osgood-Schlatter.
[..]
Iets wat enkel overgaat met rust, wat inderdaad niet mijn sterkste punt is.
Waar kan ik ze halen in Helmond?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik raad iedereen (behalve schizofrenen e.d.) aan om paddo's te gebruiken. Dus Ja! Ask your questions...
![]()
EN HALEN! MORGEN NOG.![]()
![]()
Ik heb zin in morgenavond.
Maar zarGon. Ben jij positief gediscrimineerd op FOK!? Dus... Dat jij deze MOD-positie kreeg, omdat jij een allochtoon bent? Ik bedoel... Ik neem aan dat FOK! graag multicultureel wil zijn, dus moet zij dat ook laten zien in haar personeelsbeleid.![]()
Nee, dus ga nou maarquote:
Mwah, dat was pas het begin van de ellende. Verder nog een heel medischdossier aan weten te leggen waar ze in NL geen raad mee wisten. De Belgen daarentegen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ajoo, nog nooit van gehoord!
Dan moet je maar even niet eigenwijs doen en gewoon rust houden
En ik weet hoe kloten dat is... "Rust houden" Bah... het klinkt ook nog eens stom
Het allerergste vind ik nog dat je in het dug out moet zitten en dan je teamgenoten ziet voetballen
Bah, wat voel je je dan hulpeloos
Bijna, nog 10quote:
Zo hé!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:55 schreef delano.888 het volgende:
OMG, kijk ik net in mn koelkast, zit ie zo vol dat het licht er niet meer doorkomt, moest ik helemaal opstaan om de lamp aan te gaan doen om mijn chocolade chip cookies te kunnen pakken
Insinueer jij nu dat ik niet geschikt ben voor de functie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Maar zarGon. Ben jij positief gediscrimineerd op FOK!? Dus... Dat jij deze MOD-positie kreeg, omdat jij een allochtoon bent? Ik bedoel... Ik neem aan dat FOK! graag multicultureel wil zijn, dus moet zij dat ook laten zien in haar personeelsbeleid.![]()
Boh wat een verhaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:55 schreef delano.888 het volgende:
OMG, kijk ik net in mn koelkast, zit ie zo vol dat het licht er niet meer doorkomt, moest ik helemaal opstaan om de lamp aan te gaan doen om mijn chocolade chip cookies te kunnen pakken
bij de straatneger op de hoek?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:58 schreef delano.888 het volgende:
Waar zou ik een desert eagle kunnen kopen zonder vergunning btw?
Helemaal alleen? Good boy. Een aai over je bol en een knijp in je wangen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:55 schreef delano.888 het volgende:
In een ravijn? Ik zou zeggen, spring erin en kijk of je er een kan halen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:58 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou het maar bij die elektrische vliegenmepper houden, gevaarlijk genoeg voor jou.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:58 schreef delano.888 het volgende:
WTF is dat telkens, remlof?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:03 schreef remlof het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |