quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik kom even trots vertellen dat ik 5 hele kilootjes kwijt ben door aan het Cambridge dieet mee te doen. Ben nu een week bezig, het is rete ongezellig, soms rete lastig, maar het resultaat !!! Zo lekker !! Morgenavond even met de consulente overleggen....Ben zo happy !!
Ik heb mijn lijf aan laten passen aan mijn geestquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
ja maar jouw lijf functioneert niet gans normaal
En wat is dan je conclusie? Is het het waardquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
Het is idd omdat het hier tegenzit even extra zwaar, ben je moe, geirriteerd en dan denk je, althans ik dan, 'waarom doe ik dit eigenlijk???'.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:34 schreef Webkim het volgende:
Oh Vamp, ik weet hoe vreselijk dat voelt...
Ik heb aan de sepsis een lekkende hartklep overgehouden. Ik weet alleen niet hoe erg, daarvoor was ik te ziek op dat moment. Het zal niet al te erg zijn anders had ik vast wel eerder moeten komen. Maar beter zou geen hartklepafwijking zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je daar zenuwachtig voor bent Sjak. Zou er blijvende schade kunnen zijn?
Sorry...lees je vraag nu pas..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:17 schreef Ynske het volgende:
Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders, deel 62
wat goed KP
wat houd dat camebridgedieet in?
Ik begrijp dat het een lichamelijke reactie is die volledig losstaat van dieet/eetprobleem/algemeen welzijn etc, ik wou even aangeven wat mijn reden is om dit te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:29 schreef LadyS het volgende:
Ga je dan over een week van de 1 op de andere dag weer gewoon eten? Of wordt dat dan ook weer langzaam geintroduceerd? Is er een soort "stabilisatieperiode"?
En volgens mij hoeft dat effect niet alleen op te treden als je wel eerder gedieet hebt of wel eetproblemen hebt gehad, of als je niet gelukkig bent. Het is puur een lichamelijke reactie.
Wat goed dat je die 30 kilo er wel af afgekregen hebtIk heb daar echt de discipline niet voor....
Thx, Webkim. Ik heb namelijk geen zin om eeuwig aan de lijn te doen. Het is gewoon NU bikkelen en klaar is KP.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:45 schreef Webkim het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met het She-eet.
Staat een grote schaal met grillgroenten in de oven en wat ik het fijne vind aan dit eetschema is dat je best veel eetmomenten hebt met lekkere dingen ook nog eens. (zie de OP in de slanktopicreeks)
Ik geef het om te beginnen maar eens 2 weken.
Ik krijg ook af en toe weer de 'ben je afgevallen'-vraag. Terwijl dat dus jammergenoeg niet zo is, maar wel fijn dat ik minder vet oog.
En KP, holyschmoly, wat een discipline, 500 kal., een 2ling en een huishouden en toch niet omvallen!![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:45 schreef vamperotica het volgende:
Oe LL... Zou ze 't liefst gewoon weer meenemen he, als ze niet willen...Proberen we het gewoon volgend jaar nog ee keer!
U roept, wij draaienquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
En de rest ook?
Hoewel dit natuurlijk alles te maken heeft met hoe het met de moeders gaat moeten we wel een beetje uitkijken dat we hier geen 2e dieet of slank-topic krijgen.
Voor je het weet staat er een lijstje in de op!![]()
![]()
Ik kan ook de OP niet zomaar veranderen hequote:
Ik ben te zwaar voor het slanktopic.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
Webkim, kom je ook gezellig meeposten in het slanktopic dan?. En je het is meestal zo dat je geen kilo's afvalt én centimeters verliest, dus het kan heel goed dat je toch al weer een stukkie gekrompen bent hoor! dan vliegen de kilo's straks weer omlaag!!
Dat was ik ook toen ik daar kwam! En in het andere topic doen ze niet aan SHE. Gezellig man, de moeders nemen het slanktopic over!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:09 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik ben te zwaar voor het slanktopic.
Vertel, wanneer gebeurt dat??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef k_i_m het volgende:
Mrien, voor je het weet slaapt ze zoveel overdag dat jij niet meer weet wat je moet doen om jezelf bezig te houden!.
Hmmz, nou hier wordt het alleen nog maar nog minder. Nog maar 2 slaapjes overdag en dan kunnen we mooi de hele dag vrolijk zijn.quote:
Zo rond de pubertijd, dan moet je haar in het weekend om half twee 's middags uit bed schoppen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef k_i_m het volgende:
Mrien, voor je het weet slaapt ze zoveel overdag dat jij niet meer weet wat je moet doen om jezelf bezig te houden!.
Tenzij je naar een heel warm land gaat, dan komen ze er om 9 uur mopperend uit omdat het bloedheet is in de tent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:28 schreef Webkim het volgende:
[..]
Zo rond de pubertijd, dan moet je haar in het weekend om half twee 's middags uit bed schoppen.
Nee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:05 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
En wat is dan je conclusie? Is het het waard
Veel sterkte ermee iig. Waarom een carrière switch richting management-assistente? Als het iets compleet anders is dan wat je nu doetquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:30 schreef Saffier het volgende:
Ik ben serieus aan het denken over een carriere-switch en dan richting management-assistente, echt compleet iets anders dan wat ik nu doe, hopelijk kan ik mijn 'eigen' vak dan thuis gaan doen en verder uitbreiden.
Lang verhaal geworden, maar moest het echt even kwijt.
2 dagen vliegen voor een vergadering van 3 dagen... Nee ik had het ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Er werd gevraagd of ik in November ook mee kwam naar australie voor een vergadering. Ik heb gezegd dat ik erover na zou denken. Dat heb ik inmiddels gedaan, ik doe het niet.![]()
![]()
Sowieso een idioot lange vlucht voor een dag of 3 en ik wil gewoon even niet meer weg.
Taiwan is een uurtje of 14, inclusief overstap op Hongkong. Maar aan tijdreizen heb je niet zoveel. Teleportatie. Dat welquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Al bijna niet meer zelfs.![]()
Ik ben wel een paar keer voor 3 dagen naar Argentinie gegaan, was ook 15 uur reizen, maar dit gaat me echt te ver.
Taiwan is idd ook niet echt om de hoek.
* Brighteyes vindt dat ze maar eens op moeten gaan schieten met dat tijdreizen enzo.
Ja dat wilde ik ook nog even zeggen, je hoeft het niet alleen te doen. Het is niet erg als je hulp krijgt en zeker niet iets om je voor te schamen, of dat nou een vriendin/vriend is of iemand van een professionele instelling.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:49 schreef Jelief het volgende:
Loveylady, hulp vragen is de al helft hè. Ik hoop dat je snel op jouw tijd weer uit de roes bent.
Precies, goed gedaan hoor!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ja dat wilde ik ook nog even zeggen, je hoeft het niet alleen te doen. Het is niet erg als je hulp krijgt en zeker niet iets om je voor te schamen, of dat nou een vriendin/vriend is of iemand van een professionele instelling.
Kijk, daar heb ik als aanstaande vader nog eens wat aan! Dank voor die tipquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Tigermickey, vwb onzekere gevoelens als versgebakken mama, waar ik het meest last van had, is de druk dat ik als Moeder instinctief zou moeten weten wat er mis was als eli huilde en dat ik De Moeder alls op kon lossen. Vreselijk vond ik het als PR eli beter kon troosten dan ik, want tja, ik was toch De Moeder en Moeder-Kind-Band en zo... Inmiddels weet ik idd bijna altijd direct wat er mis is, maar het kind wordt ook al bijna een jaarWat ik hiermee wil zeggen is, onzekerheid hoort erbij, nee, je weet niet altijd direct wat er aan de hand is, maar de eerste maanden is het meest waardevolle wat je voor je kind kan doen (naast schone luiers en eten) lis ekker knuffelen.
jeetje die slaat er wel in bij mij, ik ben zo blij dit te horen. we zijn nu een week verder en ik heb nu pas het gevoel dat ik een beetje grip op alles ga krijgen. nou heb ik geen makkelijke bevalling gehad, maar ik vond mezelf zo een zeikerd. ik ga gelijk je advies opvolgen en haar nu meteen nog maar een keertje helemaal knuffelenquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Tigermickey, vwb onzekere gevoelens als versgebakken mama, waar ik het meest last van had, is de druk dat ik als Moeder instinctief zou moeten weten wat er mis was als eli huilde en dat ik De Moeder alls op kon lossen. Vreselijk vond ik het als PR eli beter kon troosten dan ik, want tja, ik was toch De Moeder en Moeder-Kind-Band en zo... Inmiddels weet ik idd bijna altijd direct wat er mis is, maar het kind wordt ook al bijna een jaarWat ik hiermee wil zeggen is, onzekerheid hoort erbij, nee, je weet niet altijd direct wat er aan de hand is, maar de eerste maanden is het meest waardevolle wat je voor je kind kan doen (naast schone luiers en eten) lis ekker knuffelen.
Jeetje, wat vervelend voor je dat die kleine niet wil slapen.. kan je die kleine niet even bij iemand brengen zodat je even kan bijslapen? je hebt je kracht toch ook heel hard nodig.. het kan zijn dat ze beter sliep op vakantie omdat ze daar de hele dag meer nieuwe indrukken kreeg. daar worden ze vaak oververmoeid van. misschien kan je haar s avonds een beetje uitputten met speeltjes enzo.. ik weet niet hoe oud ze is maar een vriendin van mij is een soort slaapgod als het gaat om kinderenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:32 schreef Ticootje het volgende:
Tigermickey, Jennifer kreunt ook als ze slaapt en kan ook flink snurken. Verder doet ze als ze in slaapt valt heel hard met dr hoofd schudden....
Hier weer een rampennacht!!! Ik word er een beetje moe van (niet raar met weinig slaap). Jen is een echt een vreselijk lieve schat, maar waarom wil ze nou niet slapen? Niet overdag en ook niet 's nachts.... en al helemaal niet in haar eigen bed.
Ik blijf haar steeds in haar eigen bed leggen, maar dan maakt ze me elk uur wakker. Op vakantie ging het slapen veel beter, toen kwam ze steeds pas om 6 uur... Maar nu is het alweer 2 dagen raak en lukt het slapen gewoon echt niet.
wat ook heel goed werkt is lavendel olie. om mee te wassen en bodylotion. daar slapen ze super op. ook een badje voor bed wil heel goed helpen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:00 schreef Ticootje het volgende:
Tigermickey, misschien is dat het wel... Ik hou juist 's avonds haar omgeving prikkelarm, zodat ze dan rustiger wordt. Misschien inderdaad lekker moe maken werkt beter. Het is in elk geval te proberen.
Ze zij het zeker niet waard!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef tigermickey het volgende:
jeetje mina Marlieske dat is een heel heftig iets zeg! het lijkt mij wel een hele goede beslissing dat julllie afstand hebben genomen, want je zou toch niet willen dat je kinderen opgroeien met een beeld van agressie.
waarom stuur je niet een foto met een briefje erbij dan ben je gelijk van het gezeur af maar dan hoef je niet langs. alhoewel ben je niet bang dat hij dan straks ook nog contact wil.
weet je wat ik zo gek vind? hoe kent zij jou dan? als jij haar verder niet kent? ik vind het gewoon zo raar dat zij dan foto's zit te maken. waarom bemoeit zij zich uberhaupt ermee?
nou hoe dan ook, lekker je boosheid blijven botvieren hoor! en je er ook niet te druk om maken ze zijn het niet waard hoor!
Hele goed!!! hopen dat ze het respect hebben en je verder nu met rust laten!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:16 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ze zij het zeker niet waard!
Maar ze kent me vast van foto's bij mijn vader thuis en van wijzen als ik voorbij loop bij het bejaardentehuis.
Ik weet namelijk ook hoe zij er uit ziet![]()
heb inmiddels een mailtje gestuurd met de vriendelijke vraag zijn vriendin uit mijn buurt te houden met de camera, en dat ze ook kunnen vragen om foto's op een nette fatsoenlijke manier.
Veel succes en plezier, Ladywrb!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
vandaag begint mijn school en vind het best eng
Have fun! school is cool!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
vandaag begint mijn school en vind het best eng
ideetje: Als niemand ze wil hebben dan zou je ze ook nog kunnen bewaren,quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:59 schreef simmu het volgende:
is er nog iemand in de omgeving den haag die prematuurluiertjes nodig heeft? ze passen niet meer en we hebben nog anderhalf pak staan
een koortslip komt altijd op als je gezondheid wat minder is. heel vervelend. maar wat voor gekke kapjes bedoel je?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:25 schreef tigermickey het volgende:
gvd gvd gvd sorry hoor even vloeken... ben ik net een beetje aan het bijkomen van me urineweg infectie krijg ik gvd weer een koortslip grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr het houd gewoon niet op!!! moet ik morgen weer naar de apotheek om van die gekke kapjes te halen. pffff ik ohhh pfff zucht ik heb echt zin om dingen te gooien op dit moment!!!
geweldig toch! succes !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:19 schreef Saffier het volgende:
Heel veel succes en plezier vandaag Ladywrb!
Simmu, wat fijn dat ze lekkere spekkies krijgten beterschap voor jezelf, hopelijk zijn de ontstekingen snel weg.
Even een crosspost uit het speeltuinbankje; ik ben gebeld of ik wil komen solliciterenaanstaande dinsdag al, het heeft voor 90% met mijn eigen vak te maken, ik vind het heel spannend
En morgen krijgt mijn huidige baas mijn ontslagbrief
![]()
al ga ik wél cursussen doen om een ander vak in te kunnen gaan straks of later als ik groot ben, maar als dit doorgaat scheelt dat toch wel een heel eind stress en gaat het iets relaxter
waarschijnlijk moet ze kapjes gebruiken om te voorkomen dat ze haar babytje besmet? Zoiets denk ik tenminste, heb het gelukkig nog nooit gehad!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
een koortslip komt altijd op als je gezondheid wat minder is. heel vervelend. maar wat voor gekke kapjes bedoel je?
(heb nog nooit een koortslip gehad, dus ik heb geen idee wat je bedoelt)
Hey meis, niet zo gek hoor dat je zo een las hebt van de hormone/humeur. het kan gewoon zijn dat je niet goed reageert op de spiraal. ik moet nu ook de beslissing gaan maken of ik weer aan de pil ga of een hormoon spiraal ga nemen.. ik ben er nog steeds niet over uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef chacama het volgende:
Wat goed dat het allemaal zo goed gaat LadiesIk vind het stoer dat jullie weer naar school gaan....
Tigermickey, da's echt balen.
Hier even een 'ik schrijf het van me af post'
Sinds drie maanden gaat het wat minder met me, maar dan vooral lichamelijk. Ik slaap slecht en mijn menstruatie is echt heeeeel raar. Na Fleur heb ik Mirena genomen en dat werkte perfect, dus na Maud weer gedaan. Alleen daar waar het bij Fleur allemaal volgens het boekje ging, ging het bij na Maud juist heel raar. Veel vloeien ook tussendoor en sinds 3 maanden dus een ongesteldheid van 1,5 tot 2 weken om vervolgens mijn eissprong te krijgen en zo weer door te gaan. Mijn humeur is waardeloos. Ik snauw alles en iedereen af en om het kleinste kan ik boos worden.
Nu speelt er op de zaak wel heel veel, maar ik merk dat ik daar juist goed mee om ga. De gesprekken met de psych. vorig jaar hebben daar goed bij geholpen en F. en ik praten daadwerkelijk met elkaar. Ik hou geen monoloog meer en kan goed aangeven wat me dwars zit en waar ik me zorgen om maak.
Vorige week na veel twijfel naar de HA en omdat ook hij van mening is dat het niet goed zit zo, is vandaag het spiraaltje eruit gegaan in de hoop dat dit de oorzaak is. Ik ga nu weer terug aan de pil.
Alleen nu ben ik heel erg onrustig beetje bang dat ik de pil ga vergeten, want zo goed was ik er niet in en daarom het spiraaltje. Maar ik wil me weer lekker in mijn vel voelen zitten. Ik vind het gewoon heel raar...zo onbekend. Het ging allemaal zo lekker en nu als uit het niets eigenlijk weer een terugslag. Ik hoop heel erg dat het inderdaad gewoon door het spiraaltje komt en ik over een paar weken tot de conclusie kan komen dat ik niet meer om niets uit mijn slof schiet en niet meer hoef te denken: wat deed je raar, waarom zei je dat nou weer zo....
/einde van de ik schrijf het van me af post/
misschien een tipquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:18 schreef chacama het volgende:
Het zal dus inderdaad een ritueel moeten worden. Ligt nu naast mijn deo op de wc. Daar kom ik in elk geval elke dag en de deo doe ik ook elke dag op....dus zou goed moeten komen... Met tandenpoetsen ben ik niet zo secuur....jajajaja weet het, is niet goed.....kauwgom doet bij mij dan ook het nodige schoonmaakwerk in mijn mond.
Is dat snel? Ze zeggen dat je kan vloeien tot 6 weken na de bevalling... bij mij was het na 3 weken al over. Het is nu ruim 7 weken terug dat ik bevallen ben, dus je zou verwachten dat ik toch binnenkort wel eens ongesteld zou moeten worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat fijn dat je weer wat lekkerder in je vel zit LL
wat betreft t op gang komen van de menstruatie, was bij mijn na 4 weker alweer als ik me niet vergis.
Dat lijkt me inderdaad verstandig, gezien de andere fratsen die je baas heeft uitgehaald! Goede keus hoor Saffier, als ik het zo lees ben je beter af zonder.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik post hier nooit, maar even voor Saffier: zorg voor de zekerheid dat je je ontslag etc. nog even schriftelijk bevestigt. Dan staat het zwart op wit, verwijs naar dit gesprek, verwijs ook meteen naar de vakantiedagen enzo, dan kan hij je niets maken.
Kraamtranen horen erbij. Lekker dat je je zo goed voelt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef freecell het volgende:
Saffier ik ken het verhaal verder niet, maar het klinkt als een goede beslissing!
Vandaag kraamtranendag hier geloof ikIk ben niet moe, voel me prima, ben heel gelukkig en kan overal wel om janken.
Was vanmorgen trouwens op 67,5 KG (was voor de zwangerschap 64) en ik pas mijn eigen broeken weer allemaalBest netjes zo op dag 6
Haha, alles gaat hier echt supersnel, de borstvoeding (op dag 3 moest ik even kolven ivm behoorlijke stuwing, had binnen 10 minuten 90 ccquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:59 schreef chacama het volgende:
[..]
Kraamtranen horen erbij. Lekker dat je je zo goed voelt.
vingers in de oren...LALALALALA
LALALALALAquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef freecell het volgende:
Saffier ik ken het verhaal verder niet, maar het klinkt als een goede beslissing!
Vandaag kraamtranendag hier geloof ikIk ben niet moe, voel me prima, ben heel gelukkig en kan overal wel om janken.
Was vanmorgen trouwens op 67,5 KG (was voor de zwangerschap 64) en ik pas mijn eigen broeken weer allemaalBest netjes zo op dag 6
Ik was precies 10 kilo aangekomen. Ook wel weinig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
LALALALALA
Mag ik vragen hoeveel je tijdens de zwangerschap was aangekomen. Aangezien ik boven de 25 kilo zat heeft het bij mij wel iets langer geduurd...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef freecell het volgende:
BOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik ben ook jaloerssss! van de 25 kilo ben ik maar 15 kilo kwijt de rest zal ik ervanaf moeten trainen... pfff eigen schuld maar dan nog...quote:
Hier ook zoiets. En met een kindje van 4,5 kilo, wat vruchtwater en een placenta van 900 gram eraf bleef er niet zoveel over. Daarna nog een paar kilo's kwijt door de borstvoeding en zo kon ik deze zwangerschap met een beetje minder gewicht starten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was precies 10 kilo aangekomen.
4,5 kiloquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:24 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hier ook zoiets. En met een kindje van 4,5 kilo, wat vruchtwater en een placenta van 900 gram eraf bleef er niet zoveel over. Daarna nog een paar kilo's kwijt door de borstvoeding en zo kon ik deze zwangerschap met een beetje minder gewicht starten.
(Wat niet wil zeggen dat ik geen 'reserve' heb, maar ja, dat is altijd al zo geweest dus zal wel bij me horen...)
Nee, echt nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:30 schreef owlet het volgende:
Freecell!Ik moest net nog zo lachen om je post over hoe je maatje 44 moest gaan halen. Ik kan me dát bijna niet voorstellen, waarschijnlijk net zoals jij je bijna niet voor kan stellen dat er heel veel babies zijn die meteen in 56 zitten
Ik dacht dat ook. Ik was ook heel bang dat ik Jennifer niet zou herkennen als ze haar maar heel even bij me weg zouden halen. Ik hield haar dus heel erg in de gaten in het ziekenhuis (dat ene nachtje).quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Je hebt een mooi kindje Freecell <3 Zo zie je maar weer dat geen enkel kindje hetzelfde is (en al helemaal niet als ze net geboren zijn! (Ik dacht nl altijd van wel)
Nee, hij was ook al 56 cm lang, dus maat 50 hebben we overgeslaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:26 schreef freecell het volgende:
[..]
4,5 kilo
Past dat nog in maatje50, of zit je dan meteen groter?
Jah en ik voel me dus net een klein kind dat ik over een knuffel loop te jankenquote:
aaaaahhh nee hequote:Op maandag 25 augustus 2008 21:08 schreef Troel het volgende:
Het gaat hier ronduit kut. We waren weekendje weg en bij thuiskomst missen we een tas. Met daarin mijn Jan-draagdoek en wat speeltjes van Ruben (Squish, dat ding vindt hij zo mooi!), maar nog veel erger (ja, dan ben ik maar egoistisch), mijn knuffel
De knuffel die me door mijn zwangerschap heengesleept heeft, al mijn dingen toevertrouwd heeft gekregen ligt ergens in Maastricht in een tasje en schijnt echt zoek te zijn volgens het meisje van het hotel. Het tasje is nog niet gevonden, iets wat ik me haast niet voor kan stellen, dus ik ben bang dat iemand het heeft meegenomen.
Alles is natuurlijk wel te vervangen, behalve mijn Raffi (en geloof me, daarvan hebben we er meerdere liggen), maar ik voel me echt gewoon kut dat hij weg is.
Ynske bood het ook al aanquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:54 schreef Sjeen het volgende:
Welk hotel in Maastricht Troel? Ik kan misschien even langsgaan deze week...
Isa en ik hebben allebei een oogontsteking, lastig natuurlijk, maar op zich zien we er eigenlijk gewoon komisch uit samen
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:00 schreef Sjeen het volgende:
Da's hier om de hoek... Als je wilt, mag je een PM sturen waarin je uitlegt om watvoor tasje het gaat en wat erin zat. Dan ga ik van de week even langs, wie weet heb ik geluk
SSSSSSSHHHHHHHT, zei een heel jaloers meisjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef freecell het volgende:
Ik vind het echt tof hoe dit soort dingen altijd heel snel geregeld worden op FOK!
Hier vanmorgen 65,6, nog 600 gram en ik ben weer op gewicht![]()
Ik ben alleen bang dat ik er behoorlijk onder ga schieten, want meer eten dan ik nu doe is niet echt haalbaar.
Das ook wel balenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SSSSSSSHHHHHHHT, zei een heel jaloers meisje
Ik ben alleen nog maar aangekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |