quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik kom even trots vertellen dat ik 5 hele kilootjes kwijt ben door aan het Cambridge dieet mee te doen. Ben nu een week bezig, het is rete ongezellig, soms rete lastig, maar het resultaat !!! Zo lekker !! Morgenavond even met de consulente overleggen....Ben zo happy !!
Ik heb mijn lijf aan laten passen aan mijn geestquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
ja maar jouw lijf functioneert niet gans normaal
En wat is dan je conclusie? Is het het waardquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
Het is idd omdat het hier tegenzit even extra zwaar, ben je moe, geirriteerd en dan denk je, althans ik dan, 'waarom doe ik dit eigenlijk???'.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:34 schreef Webkim het volgende:
Oh Vamp, ik weet hoe vreselijk dat voelt...
Ik heb aan de sepsis een lekkende hartklep overgehouden. Ik weet alleen niet hoe erg, daarvoor was ik te ziek op dat moment. Het zal niet al te erg zijn anders had ik vast wel eerder moeten komen. Maar beter zou geen hartklepafwijking zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je daar zenuwachtig voor bent Sjak. Zou er blijvende schade kunnen zijn?
Sorry...lees je vraag nu pas..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:17 schreef Ynske het volgende:
Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders, deel 62
wat goed KP
wat houd dat camebridgedieet in?
Ik begrijp dat het een lichamelijke reactie is die volledig losstaat van dieet/eetprobleem/algemeen welzijn etc, ik wou even aangeven wat mijn reden is om dit te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:29 schreef LadyS het volgende:
Ga je dan over een week van de 1 op de andere dag weer gewoon eten? Of wordt dat dan ook weer langzaam geintroduceerd? Is er een soort "stabilisatieperiode"?
En volgens mij hoeft dat effect niet alleen op te treden als je wel eerder gedieet hebt of wel eetproblemen hebt gehad, of als je niet gelukkig bent. Het is puur een lichamelijke reactie.
Wat goed dat je die 30 kilo er wel af afgekregen hebtIk heb daar echt de discipline niet voor....
Thx, Webkim. Ik heb namelijk geen zin om eeuwig aan de lijn te doen. Het is gewoon NU bikkelen en klaar is KP.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:45 schreef Webkim het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met het She-eet.
Staat een grote schaal met grillgroenten in de oven en wat ik het fijne vind aan dit eetschema is dat je best veel eetmomenten hebt met lekkere dingen ook nog eens. (zie de OP in de slanktopicreeks)
Ik geef het om te beginnen maar eens 2 weken.
Ik krijg ook af en toe weer de 'ben je afgevallen'-vraag. Terwijl dat dus jammergenoeg niet zo is, maar wel fijn dat ik minder vet oog.
En KP, holyschmoly, wat een discipline, 500 kal., een 2ling en een huishouden en toch niet omvallen!![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:45 schreef vamperotica het volgende:
Oe LL... Zou ze 't liefst gewoon weer meenemen he, als ze niet willen...Proberen we het gewoon volgend jaar nog ee keer!
U roept, wij draaienquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
En de rest ook?
Hoewel dit natuurlijk alles te maken heeft met hoe het met de moeders gaat moeten we wel een beetje uitkijken dat we hier geen 2e dieet of slank-topic krijgen.
Voor je het weet staat er een lijstje in de op!![]()
![]()
Ik kan ook de OP niet zomaar veranderen hequote:
Ik ben te zwaar voor het slanktopic.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:53 schreef k_i_m het volgende:
Webkim, kom je ook gezellig meeposten in het slanktopic dan?. En je het is meestal zo dat je geen kilo's afvalt én centimeters verliest, dus het kan heel goed dat je toch al weer een stukkie gekrompen bent hoor! dan vliegen de kilo's straks weer omlaag!!
Dat was ik ook toen ik daar kwam! En in het andere topic doen ze niet aan SHE. Gezellig man, de moeders nemen het slanktopic over!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:09 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik ben te zwaar voor het slanktopic.
Vertel, wanneer gebeurt dat??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef k_i_m het volgende:
Mrien, voor je het weet slaapt ze zoveel overdag dat jij niet meer weet wat je moet doen om jezelf bezig te houden!.
Hmmz, nou hier wordt het alleen nog maar nog minder. Nog maar 2 slaapjes overdag en dan kunnen we mooi de hele dag vrolijk zijn.quote:
Zo rond de pubertijd, dan moet je haar in het weekend om half twee 's middags uit bed schoppen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef k_i_m het volgende:
Mrien, voor je het weet slaapt ze zoveel overdag dat jij niet meer weet wat je moet doen om jezelf bezig te houden!.
Tenzij je naar een heel warm land gaat, dan komen ze er om 9 uur mopperend uit omdat het bloedheet is in de tent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:28 schreef Webkim het volgende:
[..]
Zo rond de pubertijd, dan moet je haar in het weekend om half twee 's middags uit bed schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |