BE, ben je inmiddels thuis? Wat een wereldreis heb je gemaakt zeg!
Llewella wat naar zoiets, maar ik zou zelf ook proberen om wat meer info te achterhalen voordat je continue op je hoede bent terwijl dat misschien niet eens hoeft. Ik duim voor je.
Hier komen we thuis eindelijk in wat rustiger vaarwater terecht.
Ik heb het al een tijd lang niet naar mijn zin op mijn werk en vrijdag 2 weken geleden was er de welbekende druppel die de emmer deed overlopen. Ik was er helemaal klaar mee en ben als een gek aan het solliciteren. dat was ik al wel, maar meer op mijn gemakje. Het weekend wat voorbereidend werk gedaan maar we moesten ook weg dus veel concreets kon ik niet doen.
Komt maandagavond Lautie thuis met de mededeling dat hij de volgende dag op zijn werk een gesprek kreeg waarvan hij geen goed gevoel had en inderdaad op dinsdag kreeg hij te horen dat hij op zoek moest naar nieuw werk.
Dan stort de boel toch echt wel even in, we zijn bezig met een koophuis én met een brusje
al bijna een jaar
inmiddels, ik zag alle plannen in duigen vallen, gelukkig hoeven we wat dat betref geen plannen te wijzigen, maar leuk is anders.
Een C.V. op mosterboard deed wonderen want Lautie kan op 1 september al bij een nieuwe werkgever aan de slag

. Hierdoor gaan we nu niet op vakantie, maar dat kan een andere keer wel weer.
En ik? Ik zit mijn ontslagbrief te tikken nu, ik heb nog niets nieuws, ook nog niet in het vooruitzicht maar ik ben echt helemaal op, het is klaar

. Ik moet nog 2 weken werken, dan heb ik 2 weken vakantie en dan is het hopelijk zo 1 oktober. Ik vind het doodeng om 'gewoon' te stoppen terwijl ik nog niets anders heb, ben er ook goed nerveus onder, maar ook wel een klein beetje opgelucht dat ik hier zometeen klaar ben.
Ik ben serieus aan het denken over een carriere-switch en dan richting management-assistente, echt compleet iets anders dan wat ik nu doe, hopelijk kan ik mijn 'eigen' vak dan thuis gaan doen en verder uitbreiden.
Lang verhaal geworden, maar moest het echt even kwijt.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana