abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60748711
Hartkloppingen heb ik ook! Heel vervelend!
Ik heb pas bloed laten prikken en moet nu weer om in de gaten te houden of het erger of minder wordt of stabiel is gebleven. Het is maar goed dat het nu vakantie is en we het rustig aan kunnen doen!
Saartje
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:40:30 #82
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60748998
Je valt er wel snel van af hoor
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_60749033
Nou ik niet..kom alleen maar aan
Saartje
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:53:32 #84
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60749327
Jeetje wat rot weer Maneki . Kon die (#*@$@)##*(@# dokter je niet eens wat informatie geven?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60749594
Whehe nee die is met vakantie Dus ik heb m`n hele waslijst maar ff bij z`n vervanger op tafel gegooid
Saartje
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 06:46:28 #86
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60752834
Maneki, sterkte, klinkt helemaal niet fijn.

Sjak, wat fijn om te lezen dat je eindelijk géén nieuwe afspraak hebt hoeven maken! Heel goed, eindelijk echt het gevoel dat dingen beter gaan nu. Voelt dat ook zo voor je? Ik hoop echt dat je nu sneller opknapt en je ouwe staat vlug weer terughebt. Heel veel sterkte daarmee.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60754703
LL wat fijn dat koen t wel leuk heeft gehad op school

En Maneki, lekker klote zeg!
pi_60759112
Soms is het best wel even heel zwaar hier..
Lotte wil eigenlijk overdag en 's avonds alleen bij ons slapen en niet in d'r bedje. 's nachts gaat het gelukkig wel goed
Als ze in d'r bed/kinderwagen/box ligt (dan leg ik haar er al slapend in, anders wordt het echt geen succes) slaapt ze hooguit een half uurtje tot uur (met een beetje geluk). Dan wordt ze wakker (als ze niet al direct wakker wordt als je d'r in bed legt) en is het echt krijsen geblazen. Laten huilen werkt ook niet, ook al geprobeerd
De rest van de tijd wil ze bij je zijn of op je liggen te slapen...
Van de week heeft ze 2x een tijdje in de draagdoek bij me geslapen, kon ik nog iets meer doen dan alleen op de bank zitten..

Ik merk dat het heel veel energie kost op deze manier, ook met de borstvoeding (die gelukkig goed loopt)
Ik kan niet even bijslapen als zij overdag slaapt (omdat ze steeds zo kort slaapt) en dat breekt me denk ik nog het meeste op. Bovendien, op een gegeven moment ben je gewoon zo moe dat je ook niet kunt slapen op het moment dat je kan slapen..

Ik geniet ontzettend hoor en het is ook echt heel fijn om zo'n slapend meisje op je te hebben, maar ik zou het ook erg fijn vinden als ik weer iets meer tijd voor mezelf kan hebben
pi_60759203
Het gaat beter worden Mrien, echt waar. Het zal nooit meer zo worden zoals het was, althans niet tot ze het huis uit is vrees ik , maar over een paar weken zal het al een beetje anders zijn en over een paar maanden helemįįl.
Misschien kan het je troosten dat Lotte zeker geen raar gedrag heeft voor een kindje van haar leeftijd, zowat alle babies hebben zo'n fase en ze komen er allemaal uit
pi_60759280
Bedankt weer owlet..
Ik weet ook dat het echt wel weer beter gaat worden, maar nu is het nog wel even moeilijk
M'n man ging al kijken of hij van de week nog een middag vrij kan nemen om mij te ontlasten, dat zal ook wel schelen denk ik
pi_60760213
Die eerste tijd is slopend Mrien, maar zolang je maar weet dat dat allemaal maar tijdelijk is wordt het wel wat draaglijker. Lotte zal haar ritme wel gaan vinden en langer gaan slapen en dan kom jij stilletjes aan ook steeds meer weer aan jezelf toe.
Fijn dat je man van de week een middagje thuis wil blijven. Ga je bijslapen dan of ga je lekker even voor jezelf iets leuks doen? Heel even kort een paar winkels in, kapper, weetikveel. Dat verdienen verse mama's!
Hardloper.
IG @webkim
pi_60761140
Mrien, ik slaap overdag nog steeds even een uurtje bij samen met Jen. Jennifer wil ook het liefst bij mij slapen, niet emer op me maar wel graag naast me. Dus als we samen slapen dan slaapt mevrouwtje langer dan dat ze alleen ligt, zo zijn we na ons schoonheidsslaapje weer helemaal fris en fruitig.

Vannacht was het hier wel flink raak. Jen was weer voor het eerst naar het kdv geweest. Ander ritme, andere mensen, alleen slapen. Dus vannacht had ze nogal wat te verwerken, dus ze heeft liggen huilen en snikken. Om 0.00 wilde ze tutten, alleen ik was dus in slaap gevallen, om 3 uur werd ik wakker.... Licht stond nog aan... Een tevreden meisje naast me. Dus ik haar in dr eigen bedje gelegd en het licht uit gedaan... Maar om 5 uur begon het huilen alweer.... Dus heeft ze de rest gewoon weer bij me gelegen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:50:42 #93
14746 k_i_m
pi_60761481
Mrien, voor je het weet slaapt ze zoveel overdag dat jij niet meer weet wat je moet doen om jezelf bezig te houden! .
In my life
Why do I smile
pi_60761544
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef k_i_m het volgende:
Mrien, voor je het weet slaapt ze zoveel overdag dat jij niet meer weet wat je moet doen om jezelf bezig te houden! .
Vertel, wanneer gebeurt dat??
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:52:46 #95
14746 k_i_m
pi_60761562
Bij mij was het na 3 maanden zover .
In my life
Why do I smile
pi_60761658
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:52 schreef k_i_m het volgende:
Bij mij was het na 3 maanden zover .
Hmmz, nou hier wordt het alleen nog maar nog minder. Nog maar 2 slaapjes overdag en dan kunnen we mooi de hele dag vrolijk zijn.
pi_60762162
Mrien ik kan me voorstellen dat dat erg veel energie vreet op die manier. Wel lief dat je man je wel ff een middagje wil ontlasten, geniet daar dan ook van en probeer echt iets voor jezelf te doen, iets leuks/ ontspannends
pi_60762551
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef k_i_m het volgende:
Zo rond de pubertijd, dan moet je haar in het weekend om half twee 's middags uit bed schoppen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60762701
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:28 schreef Webkim het volgende:

[..]

Zo rond de pubertijd, dan moet je haar in het weekend om half twee 's middags uit bed schoppen.
Tenzij je naar een heel warm land gaat, dan komen ze er om 9 uur mopperend uit omdat het bloedheet is in de tent.
pi_60785771
Ik ben gisteravond heerlijk wezen sporten (wel zwaar zeg!) en manlief heeft lekker voor Lotte gezorgd. Flesjes in de koelkast en meneer redde zich wel.
Toen ik terugkwam was er rust in huis, mevrouw had spontaan besloten de nieuwe spenen die ik gehaald had (geen voorstander van, mja je probeert wat) wel te willen en lag lekker rustig te sabbelen in de box. De rest van de avond heeft ze ook gezellig en rustig doorgebracht, ik had bijvoorbeeld nog niet gedacht dat ik haar ipv op schoot ook naast me kon hebben (liggend op de bank). Ze viel op een gegeven moment zelfs in slaap met d'r speen en heeft toen ze weer wakker was kleine hazeslaapjes gedaan

Soms moet je even op andere ideeen gebracht worden merk ik, hopelijk geeft mij dit overdag nu ook meer rust

En vrijdag ga ik weer sporten, lekker (tot de spierpijn morgen komt...)
pi_60786266
Dat klinkt als een lekkere avond mrien.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60786396
Hoezo last van hormonen????? Is het normaal dat je in huilen uitbarst omdat je man (na waarschuwen) toch de worteltjes in de magnetron doet en deze vervolgens compleet verkloot?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:15:05 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_60837808
Dat is heel normaal.

Maarre, worteltjes in de magnetron??
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:34:37 #104
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60838399
Die zijn ontploft ws ? Dat doen de worteltjes uit potjes nl.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:37:51 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60858492
Leah! Thanks! Ik heb al zovaak die dingen weggegooid omdat ik dacht dat er iets niet goed was.
Opgelost! Het hoort gewoon!
Ja, ik eet wel eens groente uit een potje ja!

Deze mama is heel-heel erg blij. Het zit erop hier .
We gaan over een half uurtje naar het vliegveld en dan ben ik een fiks aantal uurtjes op mijn kont zitten later weer in Nederland!
Het is vast heel dramatisch allemaal, want het waren 'maar' 11 dagen, maar echt... in mijn hoofd heb ik al tig keer het moment bekeken dat ik F. en Sasha zie staan daar. Damn! Ik ben zo blij!
pi_60858561
Om te voorkomen dat er meteen een beeb II achteraan komt ben ik vanmiddag bij de huisarts langsgeweest en 5 sept mag ik terug komen om een mirena spiraaltje te laten plaatsen.

Implanon doet ie helaas niet omdat hij niet graag onnodig in een lichaam snijd en het nogal littekens kan achterlaten. Nou vond ie mijn litteken wel meevallen van de vorige implanon.

Voelt wel fijn dat ik dat nu geregeld heb. Voorlopig willen we het alleen bij Amber laten. Maar wie weet over een paar jaar bedenken we ons nog.
We voelen ons al rijk/compleet genoeg voorlopig met ons meisje
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_60859934
Fijn dat je je mannen straks weer ziet BE *alvast doosje tissues aangeeft*
Verstandige keuze Llewella..wij moeten ook nog eens iets gaan regelen qua anticonceptie want ik wil echt geen 4e.

Vanmiddag de uitslagen gehad van m`n bloed prikken en óf ik heb het vorige keer verkeerd begrepen, of de huisartsen zijn het niet met elkaar eens want m`n schilklier zou te snel werken. Nou ja..hij doet iig iets niet goed en er wordt toch verder niets aan gedaan dus het maakt niet uit ook.
Saartje
pi_60860121
Mrien wat fijn dat je lekker hebt kunnen sporten en in een lekker rustig huis thuis kwam
speentjes zijn hier soms ook een uitkomst hoor

BE wat fijn dat het er op zit en je lekker naar je mannetjes toe kunt.

Maneki en nu dan? hoezo word er niks aan gedaan?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:23:00 #109
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60862039
Maneki, als het een ontsteking is waardoor ie te snel werkt doen ze daar idd niets aan. Staat 6 weken voor, en dan zou het over moeten zijn. Vraag anders om een echo, daarop kunnen ze het zien.

Fijn BE, lekker naar huis . Worteltjes ontploffen niet als je ze in het water van het potje opwarmt in de magnetron .
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:05:07 #110
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60862856
BE! Wat heerlijk!

Maneki, wat vervelend dat er telkens wisselende berichten komen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Jubileum moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:06:57 #111
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60862896
O BE wat fijn dat je alweer bijna thuis bent! Veilige thuisreis
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 05:49:06 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60871334
Nou niet dus...
Lang verhaal met veel vertraging, storm en omgeleide vliegtuigen. De uitkomst is dat ik met 24u vertraging op Schiphol aan kom...
Zit nu in een hotel ergens een half uur buiten NY...

Bah, ik heb me in tijden niet zo k*t gevoeld zeg... Ik heb ook heel erg medelijden met mezelf.
De vertraging was al in Quebec en dus zouden we de aansluiting in NY missen. Er was nog 1 plekje op een vlucht vanuit Newark naar A'dam en mijn collega's waren zo lief om mij die te laten nemen. Zij kregen een vlucht via Parijs, wel met een upgrade naar first class.

Toen we in de lucht hingen sloten ze Newark vanwege hevige storm en zwaar onweer en dus hebben we eerst gecirkeld, toen uitgeweken naar Allentown (door mijn collega liefdevol Fuckville genoemd ) en toen weer naar Newark. Daar aangekomen moesten mijn collega's haasten, hun vlucht stond er nog en voor mij zouden ze kijken wat ze konden doen.
Niks dus... Holiday Inn kon ik krijgen en meer niet... En dus zit ik hier. Ipv op een uurtje vliegen van Nederland, nog gewoon dik 24 uur van NL en vooral Sasha verwijderd...

Zo... moest het even kwijt hoor. Nu maar gewoon slapen en morgen een paar uur vliegveld-hangen.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 07:43:21 #113
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60871519
Ah, BE, wat rot. Dat zou ik ook echt heel klote vinden, zeker als je er zo naar hebt uitgekeken weer thuis te zijn!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60871638
BE, dat is balen zeg
Ik duim voor je dat vandaag alles voorspoedig loopt
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 08:20:16 #115
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60871653
Das kut BE
En helemaal nu je in je eentje zit en je collega's al wel bijna thuis zijn

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator zaterdag 16 augustus 2008 @ 09:35:35 #116
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60872056
Ah verdorie BE dat is echt zwaar klote!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60872204
BE wat klote zeg
pi_60872704
BE
pi_60873214
He BE, wat balen zeg! Hoop dat de uurtjes voorbij vliegen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:16:59 #121
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60876911
BE, zoiets bedenk je toch ook niet?!? Jee, je bent nu vast een stukje dichterbij al, maar ik begrijp je frustratie helemaal. Gats. Daar zou ik echt woest van worden.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:37:54 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60877449
Lief allemaal!

Het is nu half 9 's ochtends hier en ik vlieg pas om 17.15 dus het duurt nog wel even.
Ik ben idd ook wel woest Lishe, maar ik kan dan alleen maar janken ipv met mijn voet stampen en iets beters eisen. Ik ben daar gewoon heel slecht in. Het was ook een collega (L.) die me op de eerdere omboeking kreeg want ik stond dus alleen maar te huilen.

Een klein pluspuntje, mijn collega (C.) is al eerder uit Canada vertrokken om een dagje naar haar familie in NY te gaan en als het goed is zit ik vanmiddag bij haar op de vlucht, dat is dan wel weer gezellig.

En verder heb ik de laptop van mijn collega (L.) gekregen en kan ik dus nu iig de hele dag een beetje hier kijken en wat kletsen zo hier en daar.

Maar ik baal wel hoor. Toen ik weg ging zei ik als mensen vroegen 'hoe oud is hij?': 7 maanden, nu is het al 7,5 maand... Het is gewoon echt te lang geweest...
Er werd gevraagd of ik in November ook mee kwam naar australie voor een vergadering. Ik heb gezegd dat ik erover na zou denken. Dat heb ik inmiddels gedaan, ik doe het niet. Sowieso een idioot lange vlucht voor een dag of 3 en ik wil gewoon even niet meer weg.

[/ lief-dagboek-post]

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 16-08-2008 14:47:00 ]
pi_60877563
Be
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:03:59 #124
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60879580
BE echt gewoon enorm k*
veilige terrugreis gewenst met een warm en hoogknuffelgehalte thuis toegewenst.
pi_60880557
BE

Ik heb net te horen gekregen dat wij een 'grote kindervriend' precies aan de overkant hebben wonen.
Ben blij dat ik het weet, het is wel iemand die weinig meer kan, komt ook nooit buiten.
We wonen helaas in een buurt met weinig kinderen, veel ouderen. Dus had al zoiets, zo'n iemand zal dan eerder in een buurt als deze geplaatst worden.

Ik hoop natuurlijk dat het alleen buurtpraatjes zijn, maar de woningbouw schijnt er ook al van te weten.

Zo krijg je nog eens wat te horen tijdens kraamvisite

Nou wij gaan even lekker uitwaaien op het strand, even leukere dingen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:57:12 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60881283
Oh, dat lijkt me niet leuk om te weten...
Zelfs al zou hij zijn handjes thuis houden, dan nog lijkt het me een naar idee dat hij wel kan kijken.

Zou het mogelijk zijn om zelf bij de woningbouw eens na te vragen? Ik zou het liever zeker(der) weten dan dat je jezelf mss om niks ongemakkelijk voelt...
pi_60883120
BE wat kl*te zeg.
Ik wens je een voorspoedige reis terug en dat je maar snel je mannetje weer vast kan houden en plat knuffelen.
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:04:35 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60883130
Balen BE, zijn de rest van je collega's dan nu wel al in Nederland?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Jubileum moderator zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:32:37 #129
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60885006
He bah Llewella! Dit zijn natuurlijk dingen die je overal kan verwachten, maar de wetenschap dat het zo dicht in de buurt is lijkt me moeilijk.

BEtje Die vraag van afgelopen week "is het het waard" is ineens helemaal actueel he? Bah! Ik hoop dat de rest van de reis wel voorspoedig gaat en dat je snel F. en Sasha in je armen kunt sluiten.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60896000
BE; ik kan even bellen, maar weet niet of ze dat mogen doorgeven/bevestigen ivm privacy.

Verder ben ik er vrij neutraal over; maar ohwee als ik ook ooit maar iets merk qua dat; ik voel me dan als een woeste leeuwin die haar jong verdedigd! Ik ben behoorlijk verdedigend en beschermend qua dat omdat ik zelf al iets teveel van dichtbij heb gezien. En ik denk dat opa dan nog erger wordt, die laat niks van zo'n iemand heel.
Amber Mae
pi_60897876
Ben je al thuis BE? Wat een tegenvaller.

Eng idee Llewella, maar fijn dat je zoiets weet. Dan ben je extra alert.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 17 augustus 2008 @ 15:30:52 #132
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_60900752
BE, ben je inmiddels thuis? Wat een wereldreis heb je gemaakt zeg!
Llewella wat naar zoiets, maar ik zou zelf ook proberen om wat meer info te achterhalen voordat je continue op je hoede bent terwijl dat misschien niet eens hoeft. Ik duim voor je.

Hier komen we thuis eindelijk in wat rustiger vaarwater terecht.
Ik heb het al een tijd lang niet naar mijn zin op mijn werk en vrijdag 2 weken geleden was er de welbekende druppel die de emmer deed overlopen. Ik was er helemaal klaar mee en ben als een gek aan het solliciteren. dat was ik al wel, maar meer op mijn gemakje. Het weekend wat voorbereidend werk gedaan maar we moesten ook weg dus veel concreets kon ik niet doen.
Komt maandagavond Lautie thuis met de mededeling dat hij de volgende dag op zijn werk een gesprek kreeg waarvan hij geen goed gevoel had en inderdaad op dinsdag kreeg hij te horen dat hij op zoek moest naar nieuw werk.
Dan stort de boel toch echt wel even in, we zijn bezig met een koophuis én met een brusjeal bijna een jaar inmiddels, ik zag alle plannen in duigen vallen, gelukkig hoeven we wat dat betref geen plannen te wijzigen, maar leuk is anders.
Een C.V. op mosterboard deed wonderen want Lautie kan op 1 september al bij een nieuwe werkgever aan de slag . Hierdoor gaan we nu niet op vakantie, maar dat kan een andere keer wel weer.
En ik? Ik zit mijn ontslagbrief te tikken nu, ik heb nog niets nieuws, ook nog niet in het vooruitzicht maar ik ben echt helemaal op, het is klaar . Ik moet nog 2 weken werken, dan heb ik 2 weken vakantie en dan is het hopelijk zo 1 oktober. Ik vind het doodeng om 'gewoon' te stoppen terwijl ik nog niets anders heb, ben er ook goed nerveus onder, maar ook wel een klein beetje opgelucht dat ik hier zometeen klaar ben.
Ik ben serieus aan het denken over een carriere-switch en dan richting management-assistente, echt compleet iets anders dan wat ik nu doe, hopelijk kan ik mijn 'eigen' vak dan thuis gaan doen en verder uitbreiden.
Lang verhaal geworden, maar moest het echt even kwijt.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_60900919
Oef Saffier, dat is even schrikken geweest zeg! Dan staan ineens al je zekerheden even op losse schroeven. Maar wat goed dat hij al zo snel iets anders heeft gevonden.
En dan jij; dapper dat je gaat stoppen. Ik hoop dat je je weg gaat vinden in wat nieuws. Wat ga je daar concreet voor doen, voor die evt. switch? Komt daar nog opleiding/omscholing aan te pas oid? E dat dat brusje er maar eens van mag komen.

BE! Als je al thuis bent heb je vast wel iets beters te doen dan Fokken. Jullie hebben een boel geknuffel in te halen geloof ik (Kleenex-commercialwaardig denk ik ). Zo lang van huis, pfff, ik doe het je niet na hoor. Ik hoop dat je een fijne thuiskomst hebt/had, al zal je wel volkomen afgepeigerd zijn gok ik zo.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60901070
Mischien is ons huis wel op een indianenkerkhof gebouwd. Ik weet het allemaal niet meer
M`n kinkerhand is verkrampt en gevoelloos..het begon bij een tintelende pink en binnen een week zie ik er uit of er een gardenclaw® aan m`n arm gemonteerd is Aan m`n andere hand doet m`n pols pijn en nu durf ik m`n meisje niet mee te dragen En ik voel me gewoon beroerd en heb ineens een bultje op m`n scheenbeen
Morgen maar wéér naar de huisarts

BE hoop voor je dat je thuis bent ondertussen!
Saffier wat een shrik ineens! Gelukkig vlot een andere baan voor je man
Saartje
pi_60901361
Tjeesus Maneki, zit er iemand met spelden in een op jou lijkend poppetje te poken ofzo? Je gaat maar van 't een in 't ander.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:20:25 #136
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60901806
Maneki, bah! Dat het nou eindelijk maar eens op gaat houden, en gewoon beter kan gaan.
pi_60903015
Saffier gelukkig maar dat je man zo snel een andere baan heeft gevonden!
Ik vind het knap dat je voor jezelf kiest!

Maneki, ik hoop dat het snel weer over gaat! Je hebt wel pech zeg met je gezondheid!
pi_60903148
Saffier, fijn dat je man in elk geval een nieuwe baan heeft gevonden...rottig als ineens alles samenloopt en dat voor een hoop onzekerheid lijkt te zorgen

Maneki t zit je echt niet mee qua gezondheid he, bah!

Llewella, brr lijkt mij niks om "zo iemand" in de buurt te hebben wonen
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:38:07 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60903307
Saffier, wat komt alles dan ineens tegelijk zeg! Wel heel dapper van je dat je gewoon wel je baan op gaat zeggen. Hopelijk vind je snel wat anders.
Had ik dat lef maar.

Maneki, jemig meid, ze moeten jou wel hebben he...

En Lois... Heel toevallig dat je die vraag nu aan haalt, want ik bedacht me dus vanmorgen, toen ik Sasha in mijn armen nam al dat ik de volgende post zou gaan plaatsen.
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:05 schreef anne_Chris het volgende:

[..]

En wat is dan je conclusie? Is het het waard
Nee.
Sasha keek me heel bevreemd aan, zo van 'er rinkelt ergens een belletje, maar ik weet het niet helemaal meer'.
Idd kleenex Webkim. Ik heb hem in zijn oor gefluisterd dat ik nooit meer zo lang weg ga. Ik doe het echt niet meer. Het was leuk, maar zo leuk nou ook weer niet... Als hij ouder is zal het vast wel makkelijker worden, maar vooralsnog is het echt, echt niet leuk...

Maar nu ben ik weer bij hem. Mijn lieve kleine prullekje! Snotterig, beetje hangerig, rode tandenwangen, beetje humeurig en vooral heel erg op jacht naar de kattebrokken.

Oh, en ik vergeet nog het toefje op de slagroom qua tranentrekkerij, Sasha heeft samen met papa een mooie tekening voor me gemaakt. Papa de verf gehaald vrijdag nog even snel en toen samen een kliederboel maken.

[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 17-08-2008 17:48:03 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 17 augustus 2008 @ 17:39:22 #140
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60903333
goed om weer thuis te zijn
waren je collegas dan nu eerder terug?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:49:04 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60903476
Jup! Die zaten first class via parijs en zouden gisteren om een uur of 3 terug zijn als het goed is.
Ze wilden eerst op me wachten in New York maar ik heb gezegd dat ze hun vliegtuig maar moesten gaan halen, dat ik me wel zou redden. Onzin om dan met z'n 3-en achter te blijven.
pi_60904559
Fijn dat je weer thuis bent BE! Geniet ervan!
Amber Mae
pi_60905004
Fijn dat je weer thuis bent BE!

Raar idee he Llewella. Toevallig moest ik onlangs voor m'n werk bij iemand op bezoek die enkele jaren geleden veroordeeld was wegens "ontucht met en vrijheidsberoving van minderjarigen". Vooraf had ik daar ook een heel apart gevoel bij. Op het moment dat ik daar was kon ik het wel van me afzetten, maar toch. Ik moest ook aan de buurt denken, die wellicht helemaal niet weten watvoor persoon daar woont.

En de woningbouw zal daar niets over loslaten ben ik bang, mogen ze ook niet vanwege privacy.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_60905198
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:30 schreef Saffier het volgende:

Ik ben serieus aan het denken over een carriere-switch en dan richting management-assistente, echt compleet iets anders dan wat ik nu doe, hopelijk kan ik mijn 'eigen' vak dan thuis gaan doen en verder uitbreiden.
Lang verhaal geworden, maar moest het echt even kwijt.
Veel sterkte ermee iig. Waarom een carričre switch richting management-assistente? Als het iets compleet anders is dan wat je nu doet wat doe je nu dan?
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_60905202
Ik betrap me er nu op dat ik naar de overkant kijk of hij niet kijkt. Hij kan naar binnen kijken, er zit een eenrichtingsstraatje tussen en dan de 2 voortuinen. Maargoed, ik probeer dat nu te laten anders maak ik mezelf gek.
Amber Mae
pi_60905923
Saffier, wat een goede beslissing neem je! En wat fijn dat Lautie zo snel een nieuwe baan heeft. Het komt vast allemaal goed

BE, wat fijn da tje weer thuis bent maar ik kan me voorstellen dat het toch echt te lang is geweest.
Hopelijk moet je net als ik ook eens 'gedwongen' op zoek naar iets anders Ik moet zeggen dat het best oplucht

Maneki, wat vervelend al die kwaaltjes. Ik hoop dat je er snel vanaf bent
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:21:16 #147
24188 Belana
kloon van belana
pi_60906579
Saffier, wat ontzettend moeilijk en ook moedig van je zeg!
stormy waters...
sailin'
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:33:55 #148
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60906847
BE, wat fijn dat je er weer bent! Ik kan me het (een beetje) voorstellen hoe erg je gebaald hebt en verdrietig en boos bent geweest. Ik vond afgelopen weekend 1 nacht al lang, kun je nagaan hoe het voor jou was.

Saffier, wat fijn dat je man een andere baan heeft! Ik hoop dat jij ook rust kunt vinden in de carrierekeus die je gaat maken, maar bovenal dat het tweede kindje vlug zich aan zal dienen
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60907367
Echt wel stoer Saffier, om zo voor jezelf te kiezen.

Maneki, het zit je wel verschrikkelijk tegen steeds. Je hebt er niks aan, maar toch een
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 augustus 2008 @ 21:13:59 #150
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60907777
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Er werd gevraagd of ik in November ook mee kwam naar australie voor een vergadering. Ik heb gezegd dat ik erover na zou denken. Dat heb ik inmiddels gedaan, ik doe het niet. Sowieso een idioot lange vlucht voor een dag of 3 en ik wil gewoon even niet meer weg.
2 dagen vliegen voor een vergadering van 3 dagen... Nee ik had het ook niet gedaan.
Ik ben al blij dat ik niet meer 3 keer per jaar naar Taiwan hoef.

Maar als het goed is zit je in de lucht ondertussen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 augustus 2008 @ 21:15:06 #151
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60907808
Al thuis zelfs, kan ik niet meer rekenen?

Ow fuck het is zondag
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:33:23 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60908241
Al bijna niet meer zelfs.

Ik ben wel een paar keer voor 3 dagen naar Argentinie gegaan, was ook 15 uur reizen, maar dit gaat me echt te ver.

Taiwan is idd ook niet echt om de hoek.
* Brighteyes vindt dat ze maar eens op moeten gaan schieten met dat tijdreizen enzo.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 augustus 2008 @ 21:36:17 #153
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60908315
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Al bijna niet meer zelfs.

Ik ben wel een paar keer voor 3 dagen naar Argentinie gegaan, was ook 15 uur reizen, maar dit gaat me echt te ver.

Taiwan is idd ook niet echt om de hoek.
* Brighteyes vindt dat ze maar eens op moeten gaan schieten met dat tijdreizen enzo.
Taiwan is een uurtje of 14, inclusief overstap op Hongkong. Maar aan tijdreizen heb je niet zoveel. Teleportatie. Dat wel
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:45:32 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60908538
Dat bedoelde ik ook.
Hoog tijd om mijn jet lag naar bed te gaan brengen.
pi_60909268
BE, slaap lekker in je eigen bedje!
Fake it till you make it...
  maandag 18 augustus 2008 @ 03:23:35 #156
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60914873
Ik lig wakker, want mijn dochter gaat voor het eerst naar school.
Zij slaapt als een roosje, morgen voor het eerst naar school!
18 augustus 2008. Precies 4 jaar na 'mijn uitgerekende datum'.

Zou ze zomaar hup, zwaaien en beginnen met school?
Zou ze huilen, zich vastklampen, me niet laten gaan?
Zou ķk huilen, me vastklampen, haar niet laten gaan? Van binnen wel. Stiekem.
Maar ik ga haar met heel veel vertrouwen loslaten, een beetje, een stukkie. En om 12.15 uur sta ik te popelen!

Maria naar school. Dat drupke van nog geen meter groot, met voetjes in maat 24-25, nog geen 15 kilo weegt ze. Maar ze gaat naar school. Want ze is bijna 4. Ooooh, hoe zal het gaan?
  maandag 18 augustus 2008 @ 07:14:56 #157
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_60915555
Veel plezier vandaag jullie
  maandag 18 augustus 2008 @ 07:30:47 #159
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60915609
Hihi, het is nu wel leuk, hoor! Denk ik. Dankjulliewel!
LB, ik hoop dat het nu weer gaat? En dat vandaag een fijne dag wordt voor Jolie.
  maandag 18 augustus 2008 @ 08:21:22 #160
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60915845
Sugar, jullie zitten nu vast op de fiets. Succes met deze mijlpaal. En ik popel met je mee, ik hoop zo dat ze het fijn gaat vinden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')