abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60961852
Ticootje, bij ons werkt regelmaat 's avonds het beste, zodat Anna precies weet wanneer ze naar bed moet, daar kan ze zich dan op instellen.

Wat vervelend Marlieske, dat hij zo moet doen. Wat is er met dat predictorstreepje?

Een speciale patiënt ben je wel Maneki. Het is niet dat tunnelgebeuren dus?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60965149
Naja waarom we geen contact meer hebben is een lang verhaal houd het erop dat een paar weken voor ik trouwde mijn vader flipte mijn moeder vertrok omdat uitkwam dat mijn vader met andere dames rotzooide, en mijn moeder bedreigde en daarna mij de schuld van alles gaf, iedereen was fout behalve hij, toen kwam zijn zelfmoordpoging no:1 en werd hij manisch depressief bevonden door de artsen waarbij ik langs ben geweest toen hij opgenomen werd.
Ik weet dat hij geen medicatie neemt en niet wil nemen, en aangezien hij nogal agressief deed hebben wij op advies van de artsen voor het geluk van ons gezin gekozen en de banden verbroken.
Het laatste contact dat ik heb proberen te leggen was het geboorte kaartje van Isa sturen en eigelijk had ik dat niet eens gehoeven want toen was er al ruim een jaar geen contact geweest hij heeft Isa dus nooit gezien en is niet op onze trouwerij geweest, hoewel hij aan iedereen vol overtuiging verteld dat het zo'n mooie dag was

maar ja ik weet dus dat dit zijn nieuwe vlam is en dat ze een foto camera heeft, ik ga er niet meer naar de politie toe hoor, dat was meer mijn moeders insteek maar ik wil dat ze zich er buiten houdt.
Dit lossen mijn man en ik wel op mocht het nogmaals gebeuren.
Dan ga ik gewoon aan de deur en geef ze een foto van Isa, met de mededeling dat we met rust gelaten willen worden zeker door haar, want ik ken haar niet en wil haar niet kennen, en wens niet gestalkt te worden.
want ik wed dat ze gewoon heeft zitten wachten tot ik weg ging.
Erg vervelend allemaal maar ben blij dat ik de boosheid hier even kwijt kan.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:09:31 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60965916
Maneki... daar ben je ook mooi klaar mee dan...

Marlieske, rare situatie hoor. Dat doe je toch niet zomaar. Gek mens...
Ik zou geloof ik zelf een kaartje of mailtje sturen met daarin de melding dat jullie daar niet van gediend zijn en dat als ze een foto willen, ze dat gewoon kunnen vragen.
pi_60966024
jeetje mina Marlieske dat is een heel heftig iets zeg! het lijkt mij wel een hele goede beslissing dat julllie afstand hebben genomen, want je zou toch niet willen dat je kinderen opgroeien met een beeld van agressie.
waarom stuur je niet een foto met een briefje erbij dan ben je gelijk van het gezeur af maar dan hoef je niet langs. alhoewel ben je niet bang dat hij dan straks ook nog contact wil.

weet je wat ik zo gek vind? hoe kent zij jou dan? als jij haar verder niet kent? ik vind het gewoon zo raar dat zij dan foto's zit te maken. waarom bemoeit zij zich uberhaupt ermee?

nou hoe dan ook, lekker je boosheid blijven botvieren hoor! en je er ook niet te druk om maken ze zijn het niet waard hoor!
pi_60967730
Ow maneki...Nou weet je dus nóg niets!
Marlieske...bah, waqt een rotsituatie!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60967925
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef tigermickey het volgende:
jeetje mina Marlieske dat is een heel heftig iets zeg! het lijkt mij wel een hele goede beslissing dat julllie afstand hebben genomen, want je zou toch niet willen dat je kinderen opgroeien met een beeld van agressie.
waarom stuur je niet een foto met een briefje erbij dan ben je gelijk van het gezeur af maar dan hoef je niet langs. alhoewel ben je niet bang dat hij dan straks ook nog contact wil.

weet je wat ik zo gek vind? hoe kent zij jou dan? als jij haar verder niet kent? ik vind het gewoon zo raar dat zij dan foto's zit te maken. waarom bemoeit zij zich uberhaupt ermee?

nou hoe dan ook, lekker je boosheid blijven botvieren hoor! en je er ook niet te druk om maken ze zijn het niet waard hoor!
Ze zij het zeker niet waard!
Maar ze kent me vast van foto's bij mijn vader thuis en van wijzen als ik voorbij loop bij het bejaardentehuis.
Ik weet namelijk ook hoe zij er uit ziet

heb inmiddels een mailtje gestuurd met de vriendelijke vraag zijn vriendin uit mijn buurt te houden met de camera, en dat ze ook kunnen vragen om foto's op een nette fatsoenlijke manier.
Mama van Isa en Ties
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 07:25:05 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60972452
vandaag begint mijn school en vind het best eng
pi_60973481
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:16 schreef marlieske het volgende:

[..]

Ze zij het zeker niet waard!
Maar ze kent me vast van foto's bij mijn vader thuis en van wijzen als ik voorbij loop bij het bejaardentehuis.
Ik weet namelijk ook hoe zij er uit ziet

heb inmiddels een mailtje gestuurd met de vriendelijke vraag zijn vriendin uit mijn buurt te houden met de camera, en dat ze ook kunnen vragen om foto's op een nette fatsoenlijke manier.
Hele goed!!! hopen dat ze het respect hebben en je verder nu met rust laten!
pi_60973495
Het is vast leuk en goed en interessant lady-wrb. Hoe laat moet je beginnen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:17:36 #210
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60973516
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
Veel succes en plezier, Ladywrb!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60973696
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
Have fun! school is cool!
pi_60979647
Hoihoi!
pi_60979862
Succes lady-wrb

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60980319
hier een berichtje van simmu en seleentje: seleentje is het lage geboortegewicht in aan het halen en een dubbele onderkin aan het kweken (morgen doen we extra wegen op het consultatiebureau, dus dan weten we het zeker)

selene eet 100 cc per flesje, 7 x per dag (en ze is zo gulzig dat ze het flesje vacuum trekt en we het er tussendoor 2 x uit moeten trekken anders is alles binnen 5 minuten op). goede poep en plasluiers, temperatuur en humeur (ze huilt alleen als ze honger heeft, dus elke 3 uur, daar kan je de klok op zetten ). gewoon een wolk van een baby die graag bij mama en papa is en geknuffeld wordt

ik heb nare ontstekingen en voel me beroerd. ik mag nu van de dokter ook de nachtvoedingen niet doen, wat best kut is voor sangdrax, want die moet zn proefschrift schrijven wat op 1 november af moet zijn. maar die zegt zelf dat die dan niet aan baby had moeten beginnen, dus ik doe mijn best om me niet te schuldig te voelen, en zoveel mogelijk gewoon te slapen en de medicijnen braaf op tijd te nemen!

is er nog iemand in de omgeving den haag die prematuurluiertjes nodig heeft? ze passen niet meer en we hebben nog anderhalf pak staan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:12:44 #215
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_60980631
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:59 schreef simmu het volgende:

is er nog iemand in de omgeving den haag die prematuurluiertjes nodig heeft? ze passen niet meer en we hebben nog anderhalf pak staan
ideetje: Als niemand ze wil hebben dan zou je ze ook nog kunnen bewaren,
zodat Selene ze straks kan gebruiken voor haar poppen.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:19:53 #216
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_60982615
Heel veel succes en plezier vandaag Ladywrb!
Simmu, wat fijn dat ze lekkere spekkies krijgt en beterschap voor jezelf, hopelijk zijn de ontstekingen snel weg.

Even een crosspost uit het speeltuinbankje; ik ben gebeld of ik wil komen solliciteren aanstaande dinsdag al, het heeft voor 90% met mijn eigen vak te maken, ik vind het heel spannend En morgen krijgt mijn huidige baas mijn ontslagbrief
al ga ik wél cursussen doen om een ander vak in te kunnen gaan straks of later als ik groot ben, maar als dit doorgaat scheelt dat toch wel een heel eind stress en gaat het iets relaxter
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_60989109
gvd gvd gvd sorry hoor even vloeken... ben ik net een beetje aan het bijkomen van me urineweg infectie krijg ik gvd weer een koortslip grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr het houd gewoon niet op!!! moet ik morgen weer naar de apotheek om van die gekke kapjes te halen. pffff ik ohhh pfff zucht ik heb echt zin om dingen te gooien op dit moment!!!
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 19:51:05 #218
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60989892
bedankt voor alle reakties O_O

het was vandaag kennismaken met de rest van de klas, veel informatietoestanden en uitleg enzo.
en toegangspasjes maken en een rondleiding. was wel nodig want allemachtig, wat zijn die scholen groot tegenwoordig
nu moet ik volgende week maandag voor het echie, dan beginnen de lessen.
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 19:53:19 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60989966
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:25 schreef tigermickey het volgende:
gvd gvd gvd sorry hoor even vloeken... ben ik net een beetje aan het bijkomen van me urineweg infectie krijg ik gvd weer een koortslip grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr het houd gewoon niet op!!! moet ik morgen weer naar de apotheek om van die gekke kapjes te halen. pffff ik ohhh pfff zucht ik heb echt zin om dingen te gooien op dit moment!!!
een koortslip komt altijd op als je gezondheid wat minder is. heel vervelend. maar wat voor gekke kapjes bedoel je?
(heb nog nooit een koortslip gehad, dus ik heb geen idee wat je bedoelt)
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 19:54:16 #220
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60990002
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:19 schreef Saffier het volgende:
Heel veel succes en plezier vandaag Ladywrb!
Simmu, wat fijn dat ze lekkere spekkies krijgt en beterschap voor jezelf, hopelijk zijn de ontstekingen snel weg.

Even een crosspost uit het speeltuinbankje; ik ben gebeld of ik wil komen solliciteren aanstaande dinsdag al, het heeft voor 90% met mijn eigen vak te maken, ik vind het heel spannend En morgen krijgt mijn huidige baas mijn ontslagbrief
al ga ik wél cursussen doen om een ander vak in te kunnen gaan straks of later als ik groot ben, maar als dit doorgaat scheelt dat toch wel een heel eind stress en gaat het iets relaxter
geweldig toch! succes !
pi_60990737
Goed nieuws Saffier. Wat gek dat dat soort dingen soms net komen als je ze nodig hebt
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:24:20 #222
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60990890
Nou, de kop is eraf lady-wrb! Veel succes en plezier!

Lady-S, ben jij inmiddels begonnen met je opleiding? En heb je de opvang voor de meiden kunnen regelen?

Sjak, wat fijn te lezen dat jullie het zo goed hebben gehad samen!

Tigermickey, je weet dat een koortslip gevaarlijk kan zijn voor jonge babietjes? Ik weet alleen niet meer precies warom.

En Saffier!!!! Spannend!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_60991489
Moonah, ik wilde net vertellen dat ik maandagavond ook begin met school. Ik heb gisteren gehoord dat ik op maandagavond en dinsdagavond naar school moet (van 18.15 uur tot 23.00 uur!!!). Dat zijn ook dagen dat ik werk. Peter is 's avonds gewoon thuis, maar ik ben nog aan het brainstormen over wat het makkelijkst is

Lady-wrb, jij ook naar school Succes maandag!

Saffier ook
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 20:52:13 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60991702
ik heb een hele leuke klas. het is een zeer gemeleerd gezelschap: allemaal dames/meiden, van piepjong tot ouder dan ik en één jongen die er zo duidelijk voor uitkomt dat hij homo is, dat hij er helemaal een act van heeft gemaakt.
en we kregen als welkomstgeschenk een tasje met inhoud die kennlijk bij de vorige diploma-uitreiking overgebleven was: allemaal bonnen met de aanhef: gefeliciteerd met je diploma
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:57:31 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_60991867
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:53 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

een koortslip komt altijd op als je gezondheid wat minder is. heel vervelend. maar wat voor gekke kapjes bedoel je?
(heb nog nooit een koortslip gehad, dus ik heb geen idee wat je bedoelt)
waarschijnlijk moet ze kapjes gebruiken om te voorkomen dat ze haar babytje besmet? Zoiets denk ik tenminste, heb het gelukkig nog nooit gehad!

Spannend allemaal hoor, schoolgaande dames. Ik durf simpelweg geen nieuwe opleiding meer te starten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:57:54 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60991879
Leuk hoor meiden, en vooral heel stoer!

Maar LadyS, wat een tijden! Pittig!
pi_60991935
Jee wat een lange schoolavonden LadyS! En Leuk Lady WRB dat je eerste dag zo goed bevallen is.

Ik heb nog even twee weken vrij van school en dan mag ik ook weer. Laatste jaartje als het goed is.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_60993152
ik heb kapjes nodig (mond kapjes) om inderdaad te voorkomen dat je je baby besmet. In het ergste geval kan je kleintje er namelijk een hersenvliesonsteking van krijgen.

als je een koortslip krijgt dan mag je niet in contact komen met je kleintje dus niet knuffen zoenen etc. en je moet je handen honderd keer wassen en een mondkapje dragen als je de kleine verschoont. ja echt heel lastig allemaal. dus echt ik baal als een stekker!!!

Leuk dat je zo een goeie dag op school hebt gehad trouwens. ik mis het best wel het leren... ik doe nu een thuiscursus verhalen schrijven ik hoop ooit eens een boek uit te brengen.
pi_61005914
Wat goed dat het allemaal zo goed gaat Ladies Ik vind het stoer dat jullie weer naar school gaan....

Tigermickey, da's echt balen.

Simmu fijn dat het met de klein goed gaat, hoop dat jij ook snel opknapt

Saffier, wat goed succes met je sollicitatie.

Maneki, hoop toch dat je snel duidelijkheid hebt....

Marlieske, goed gehandeld!!

Hier even een 'ik schrijf het van me af post'

Sinds drie maanden gaat het wat minder met me, maar dan vooral lichamelijk. Ik slaap slecht en mijn menstruatie is echt heeeeel raar. Na Fleur heb ik Mirena genomen en dat werkte perfect, dus na Maud weer gedaan. Alleen daar waar het bij Fleur allemaal volgens het boekje ging, ging het bij na Maud juist heel raar. Veel vloeien ook tussendoor en sinds 3 maanden dus een ongesteldheid van 1,5 tot 2 weken om vervolgens mijn eissprong te krijgen en zo weer door te gaan. Mijn humeur is waardeloos. Ik snauw alles en iedereen af en om het kleinste kan ik boos worden.

Nu speelt er op de zaak wel heel veel, maar ik merk dat ik daar juist goed mee om ga. De gesprekken met de psych. vorig jaar hebben daar goed bij geholpen en F. en ik praten daadwerkelijk met elkaar. Ik hou geen monoloog meer en kan goed aangeven wat me dwars zit en waar ik me zorgen om maak.

Vorige week na veel twijfel naar de HA en omdat ook hij van mening is dat het niet goed zit zo, is vandaag het spiraaltje eruit gegaan in de hoop dat dit de oorzaak is. Ik ga nu weer terug aan de pil.

Alleen nu ben ik heel erg onrustig beetje bang dat ik de pil ga vergeten, want zo goed was ik er niet in en daarom het spiraaltje. Maar ik wil me weer lekker in mijn vel voelen zitten. Ik vind het gewoon heel raar...zo onbekend. Het ging allemaal zo lekker en nu als uit het niets eigenlijk weer een terugslag. Ik hoop heel erg dat het inderdaad gewoon door het spiraaltje komt en ik over een paar weken tot de conclusie kan komen dat ik niet meer om niets uit mijn slof schiet en niet meer hoef te denken: wat deed je raar, waarom zei je dat nou weer zo....

/einde van de ik schrijf het van me af post/
pi_61007294
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef chacama het volgende:
Wat goed dat het allemaal zo goed gaat Ladies Ik vind het stoer dat jullie weer naar school gaan....

Tigermickey, da's echt balen.
Hier even een 'ik schrijf het van me af post'

Sinds drie maanden gaat het wat minder met me, maar dan vooral lichamelijk. Ik slaap slecht en mijn menstruatie is echt heeeeel raar. Na Fleur heb ik Mirena genomen en dat werkte perfect, dus na Maud weer gedaan. Alleen daar waar het bij Fleur allemaal volgens het boekje ging, ging het bij na Maud juist heel raar. Veel vloeien ook tussendoor en sinds 3 maanden dus een ongesteldheid van 1,5 tot 2 weken om vervolgens mijn eissprong te krijgen en zo weer door te gaan. Mijn humeur is waardeloos. Ik snauw alles en iedereen af en om het kleinste kan ik boos worden.

Nu speelt er op de zaak wel heel veel, maar ik merk dat ik daar juist goed mee om ga. De gesprekken met de psych. vorig jaar hebben daar goed bij geholpen en F. en ik praten daadwerkelijk met elkaar. Ik hou geen monoloog meer en kan goed aangeven wat me dwars zit en waar ik me zorgen om maak.

Vorige week na veel twijfel naar de HA en omdat ook hij van mening is dat het niet goed zit zo, is vandaag het spiraaltje eruit gegaan in de hoop dat dit de oorzaak is. Ik ga nu weer terug aan de pil.

Alleen nu ben ik heel erg onrustig beetje bang dat ik de pil ga vergeten, want zo goed was ik er niet in en daarom het spiraaltje. Maar ik wil me weer lekker in mijn vel voelen zitten. Ik vind het gewoon heel raar...zo onbekend. Het ging allemaal zo lekker en nu als uit het niets eigenlijk weer een terugslag. Ik hoop heel erg dat het inderdaad gewoon door het spiraaltje komt en ik over een paar weken tot de conclusie kan komen dat ik niet meer om niets uit mijn slof schiet en niet meer hoef te denken: wat deed je raar, waarom zei je dat nou weer zo....

/einde van de ik schrijf het van me af post/
Hey meis, niet zo gek hoor dat je zo een las hebt van de hormone/humeur. het kan gewoon zijn dat je niet goed reageert op de spiraal. ik moet nu ook de beslissing gaan maken of ik weer aan de pil ga of een hormoon spiraal ga nemen.. ik ben er nog steeds niet over uit.

als je nou bang bent dat je de pil vergeet dan heb ik nog wel een tip uit eigen doos (hahha niet te letterlijk nemen ) ik weet niet of je bekend bent met de pavlof reactie. dit is een reactie die opgeroepen word uit gewoonte. vroeger (heeeeel lang geleden) hebben ze een test gedaan met een hond en een bel. elke keer na de bel kreeg hij eten. de hond ging kwijlen na de bel omdat hij wist dat hij eten kreeg. na een tijdje deden ze alleen de bel en geen eten meer maar wat bleek de hond bleef kwijlen...

om een lang verhaald kort te maken. dit werkt dus ook zo met mensen. wat ik dus deed (omdat ik ook altijd zo vergeetachtig ben) was opstaan plassen pil lenzen tanden koffie. elke ochtend herhaalde ik dit ritueel. na een tijdje werd het gewoonte en dacht ik zelfs dat ik de pil niet had ingenomen, had ik d at dus wel..

het duurt wel even voor je hersenen dit als zodanig opslaan, maar bij mij werkte het echt. nu als ik dingen niet mag vergeten (zoals het uikoken van de flessen elke ochtend) maak ik daar weer een gewoonte van. nu doe ik het standaard en vergeet ik het dus niet meer

misschien dat je hier wat aan hebt....
pi_61008448
Lady dames, wat spannend, weer naar school..succes alle2

Saffier, succes met je sollicitatie gesprek!

Chacama, bah! wat rot dat t niet lekker loopt...ik hoop voor je je snel weer beter in je velletje voelt nu het spiraaltje eruit is.
De pil gewoon op je nachtkastje leggen of naast je tandeborstel, dan zie je m vanzelf liggen en vergeet je m ook niet
pi_61009836
Het zal dus inderdaad een ritueel moeten worden. Ligt nu naast mijn deo op de wc. Daar kom ik in elk geval elke dag en de deo doe ik ook elke dag op....dus zou goed moeten komen... Met tandenpoetsen ben ik niet zo secuur....jajajaja weet het, is niet goed.....kauwgom doet bij mij dan ook het nodige schoonmaakwerk in mijn mond.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 augustus 2008 @ 14:20:16 #233
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61009886
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:18 schreef chacama het volgende:
Het zal dus inderdaad een ritueel moeten worden. Ligt nu naast mijn deo op de wc. Daar kom ik in elk geval elke dag en de deo doe ik ook elke dag op....dus zou goed moeten komen... Met tandenpoetsen ben ik niet zo secuur....jajajaja weet het, is niet goed.....kauwgom doet bij mij dan ook het nodige schoonmaakwerk in mijn mond.
misschien een tip
hier heb ik een herinnering op mijn telefoon staan zodat ik aan mijn tabletten denk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:29:36 #234
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61010191
Saffier, ik vergat helemaal op jouw verhaal te reageren eerder, terwijl ik echt even wilde zeggen dat ik het zo goed van je vind dat je de stap hebt gezet om ontslag te nemen. Echt wél dapper.
En verder een heel dikke kus voor het hele gevoel over alles, het op-zijn en de onzekerheid die er nu misschien volgt. Ik hoop dat je sollicitatie meteen succes heeft! Hou vol daar.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61010479
Hier binnenkort ook weer aan anticoncepte.. de vraag is alleen wat. Ik denk toch de mirenaspiraal.
Voorlopig komt er geen 3e. En de pil werkt toch niet zo heel erg goed, anders had ik nu geen 2 kindjes
Op dit moment wacht ik nog even mijn menstruatie af. Ben toch wel benieuwd wanneer het komt (ik geef geen BV dus dan zou het vanzelf wel weer eens op gang moeten komen) Na hoelang kwam bij jullie de menstruatie weer op gang? (en dan heb ik het even over de flessenmama's ipv de borstvoedende moeders)

Nog bedankt voor de reacties op mijn vorige post
Ik heb na mijn gesprek met de maatschappelijk werkster nog een keer een gesprek gehad en ik moet zeggen, het gaat de goede kant op. Ik ben weer wat positiever tegenover mezelf. Wat een paar gesprekjes al niet kan doen. Soms is iemand van buitenaf toch een hele goeie hulpmiddel om de boel op een rijtje te krijgen.
Ik zit al een stuk beterderder en zekerder in mijn vel en dat heeft weer zo zijn effect op Sander die vorige week nog alleen maar een grote mond had. De regelmaat komt er weer in, Sander naar school, Koen die eindelijk van 9 tot 6 doorslaapt. Misschien toch ook wat minder last van de hormonen en de stemmingswisselingen vallen ook mee.
Volgende week is vriendlief de hele week vrij voordat hij aan zijn nieuwe baan begint. Over 2 weken ga ik weer aan het werk en ik heb er eigenlijk wel weer zin in, in tegen stelling tot een paar dagen terug.
Niets meer dan goed nieuws eigenlijk
pi_61010669
Zeker goed nieuws LL. Fijn!!!
pi_61012342
ik gebruik al jaren de pil niet meer. wij doen condooms

selene woog 3020 gram bij de geboorte 2 weken terug was ze 2495 gram. volgens de mevrouw doet ze het goed. zat de hele tijd om haar heen te kijken, en hing de blije baby uit met nu en dan wat gepruttel. sangdrax had vanochtend bedacht dat het een leuk idee zou zijn als zn moeder morgenochtend langs zou komen en hij zou gaan werken. dat leek mij niet zo'n goed idee. ik ga dus mooi niet braaf opzitten en rotopmerkingen aanhoren, en al zeker niet in mijn uppie. pech voor ze. hij kon kiezen: ofwel thuisblijven terwijl ik in bed blijf, of het afbellen. (ze komt volgende week wel 's avonds)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_61012450
Goed gedaan Simmu!! Heel duidelijk geweest en goed voor jezelf opgekomen... (moet ik ook nog leren..zo af en toe)
En voor Selene. Goed gegroeid!!
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 17:56:41 #239
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61015899
saffier, wat zei je baas over je ontslagbrief?

want die heeftie nu toch ontvangen?
pi_61017383
wat fijn dat je weer wat lekkerder in je vel zit LL

wat betreft t op gang komen van de menstruatie, was bij mijn na 4 weker alweer als ik me niet vergis.
pi_61018321
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat fijn dat je weer wat lekkerder in je vel zit LL

wat betreft t op gang komen van de menstruatie, was bij mijn na 4 weker alweer als ik me niet vergis.
Is dat snel? Ze zeggen dat je kan vloeien tot 6 weken na de bevalling... bij mij was het na 3 weken al over. Het is nu ruim 7 weken terug dat ik bevallen ben, dus je zou verwachten dat ik toch binnenkort wel eens ongesteld zou moeten worden.
Al zou het me niet verbazen, net als voor de zwangerschap, het gewoon weer 3 maanden zomaar wegblijft
pi_61019631
Geen idee of dat snel is eerlijk gezegd. Ik heb toen ook wel ff getwijfeld of ik nou weer was gaan vloeien of dat het echt mijn menstruatie weer was. Maar aan de buikpijn en andere dingen te merken was het echt mijn menstruatie.

En het was helemaal duidelijk toen mijn vriend zei: "Wat een reactie schat! Twijfel maar niet je bent gegarandeerd ongesteld "
  donderdag 21 augustus 2008 @ 21:23:13 #243
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61020704
Wat goed LovelyLady!

Lady-WRBb en Lady-S wat stoer en leuk en spannend voor jullie, succes met de start!

Saffier, te gek dat je benaderd bent!

Chacama, lastig is dat. En
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 21 augustus 2008 @ 21:29:25 #244
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61020891
Sugar bedankt voor je reactie Onzekerheid ja, maar graag nu even. Ik vind wel weer werk, daar vertrouw ik op. We hadden besproken samen dat ik tot januari thuis blijf om bij te komen en ik weet al helemaal wat ik dan allemaal ga doen. Als de sollicitatie wat word gaat dat niet door
Hoe gaat het met jou nu?

Lady-wrb, ik heb vanmorgen gezegd dat ik mijn ontslag wilde nemen, dat viel niet echt in goede aarde Het is gewoon een boerenl*l en dat bewees hij maar weer eens vandaag, heel jammer. Hij is jarig vandaag ( , kan ik ook niet helpen) en na de koffie heb ik gezegd dat ik 'm even wilde spreken. Meteen eruit geflapt dat ik ermee wilde stoppen en mijn contract opzei, ik stond te trillen als een rietje van de zenuwen 'Hoezo?' werd er nog even gevraagd en ik flapte er weer uit 'omdat ik het zat ben', 'Nou nou, zo kan die wel weer' was zijn reactie, maar er verder niet op in gaan, als hij had gevraagd wát ik zat was had ik 't 'm nog wel verteld en per wanneer dat dan was 'Per direct' zei ik, even gesteggel dat dat niet zomaar kon en ging enzo waarop ik antwoordde dat ik een maand opzegtermijn heb, per 1 oktober dus. Het is mijn goed recht zei hij, maar vond het niet leuk. Wat ik nu ging doen dan; 'niets'zei ik. Ik heb gevraagd of hij mijn vakantie-uren wilde uitbetalen of dat ik ze op kon nemen, maar hij is niet zo van de betalen zeg maar dus ik kan ze opnemen. Zelf heb ik uitgerekend dat ik dan morgen nog moet en volgende week donderdag en vrijdag en dan dus een maand vakantie heb, ik ben heel benieuwd wat hij uitrekend, kan ik daar nog over bakkelijen Ik hoop dat ik dat morgen hoor van 'm.
Een paar uur later kwam de vrouw van de baas nog even 'melden' dat ze het geen stijl vond hoe ik het bracht, ik heb gezegd dat ik niet zou weten hoe je dat anders moet doen, maar ze bleef zeuren; ik was zó koud en hard en dát met de sfeer die we altijd hebben hier. Het is duidelijk dat ze me in die 2 jaar dus níet hebben leren kennen (ik was nerveus ja!) én dat ze een enorm bord voor hun kop hebben qua sfeer, iedereen klaagt nl. Maar zij mogen wel vanalles doodleuk mededelen op een rotmanier (melden dat ze hebben laten uitzoeken dat ze ons kunnen verplichten om 6 zondagen per jaar te gaan werken, kan dus niet, maar dat ze dat niet doen omdat dat de sfeer niet ten goede komt, nee gezellig zo'n opmerking en terloops ook even zeggen dat ze niet van plan zijn om 200% te betalen op zondag terwijl dát weer wel verplicht is)en dat moeten we maar slikken, het is klaar, nog één week hierna... hopelijk.

Jemig wat een verhaal weer
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_61021749
Saffier, het lijkt me duidelijk! Je hebt een prima beslissing genomen
Vergeten die gasten, ze zoeken het maar uit
Nu ben jij aan de beurt
pi_61022257
Saffier nu opzoek naar heel leuk ander werk !!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_61022353
Bazen gaan vaak alleen maar voor hun eigen hachje
Maar je hebt het gewoon gedaan Saffier, wees er maar lekker trots op, je bent straks lekker van die hark verlost
You go GIRL!

Verder lees ik hier wel mee, weet alleen vaak niet hoe te reageren...er komen zoveel nare dingen voorbij, dingen waar ik me gelukkig totaal niet in kan inleven...(behalve dat ik mijn oor laat uitspuiten morgen gaat het hier lekker!)
Voor iedereen die het nodig is, een dikke knuffel!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61022466
Goed zo Saffier!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61030971
Oeh Saffier, wat een goede zet !
en wat heerlijk dat je waarschijnlijk dus na volgende week gewoon van het gezeik af bent !

karin, succes met je oor
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:16:59 #250
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61031027
Laat maar .

[ Bericht 90% gewijzigd door Vivi op 22-08-2008 09:27:15 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')