Ze zij het zeker niet waard!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef tigermickey het volgende:
jeetje mina Marlieske dat is een heel heftig iets zeg! het lijkt mij wel een hele goede beslissing dat julllie afstand hebben genomen, want je zou toch niet willen dat je kinderen opgroeien met een beeld van agressie.
waarom stuur je niet een foto met een briefje erbij dan ben je gelijk van het gezeur af maar dan hoef je niet langs. alhoewel ben je niet bang dat hij dan straks ook nog contact wil.
weet je wat ik zo gek vind? hoe kent zij jou dan? als jij haar verder niet kent? ik vind het gewoon zo raar dat zij dan foto's zit te maken. waarom bemoeit zij zich uberhaupt ermee?
nou hoe dan ook, lekker je boosheid blijven botvieren hoor! en je er ook niet te druk om maken ze zijn het niet waard hoor!
Hele goed!!! hopen dat ze het respect hebben en je verder nu met rust laten!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:16 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ze zij het zeker niet waard!
Maar ze kent me vast van foto's bij mijn vader thuis en van wijzen als ik voorbij loop bij het bejaardentehuis.
Ik weet namelijk ook hoe zij er uit ziet![]()
heb inmiddels een mailtje gestuurd met de vriendelijke vraag zijn vriendin uit mijn buurt te houden met de camera, en dat ze ook kunnen vragen om foto's op een nette fatsoenlijke manier.
Veel succes en plezier, Ladywrb!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
vandaag begint mijn school en vind het best eng
Have fun! school is cool!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
vandaag begint mijn school en vind het best eng
ideetje: Als niemand ze wil hebben dan zou je ze ook nog kunnen bewaren,quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:59 schreef simmu het volgende:
is er nog iemand in de omgeving den haag die prematuurluiertjes nodig heeft? ze passen niet meer en we hebben nog anderhalf pak staan
een koortslip komt altijd op als je gezondheid wat minder is. heel vervelend. maar wat voor gekke kapjes bedoel je?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:25 schreef tigermickey het volgende:
gvd gvd gvd sorry hoor even vloeken... ben ik net een beetje aan het bijkomen van me urineweg infectie krijg ik gvd weer een koortslip grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr het houd gewoon niet op!!! moet ik morgen weer naar de apotheek om van die gekke kapjes te halen. pffff ik ohhh pfff zucht ik heb echt zin om dingen te gooien op dit moment!!!
geweldig toch! succes !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:19 schreef Saffier het volgende:
Heel veel succes en plezier vandaag Ladywrb!
Simmu, wat fijn dat ze lekkere spekkies krijgten beterschap voor jezelf, hopelijk zijn de ontstekingen snel weg.
Even een crosspost uit het speeltuinbankje; ik ben gebeld of ik wil komen solliciterenaanstaande dinsdag al, het heeft voor 90% met mijn eigen vak te maken, ik vind het heel spannend
En morgen krijgt mijn huidige baas mijn ontslagbrief
![]()
al ga ik wél cursussen doen om een ander vak in te kunnen gaan straks of later als ik groot ben, maar als dit doorgaat scheelt dat toch wel een heel eind stress en gaat het iets relaxter
waarschijnlijk moet ze kapjes gebruiken om te voorkomen dat ze haar babytje besmet? Zoiets denk ik tenminste, heb het gelukkig nog nooit gehad!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
een koortslip komt altijd op als je gezondheid wat minder is. heel vervelend. maar wat voor gekke kapjes bedoel je?
(heb nog nooit een koortslip gehad, dus ik heb geen idee wat je bedoelt)
Hey meis, niet zo gek hoor dat je zo een las hebt van de hormone/humeur. het kan gewoon zijn dat je niet goed reageert op de spiraal. ik moet nu ook de beslissing gaan maken of ik weer aan de pil ga of een hormoon spiraal ga nemen.. ik ben er nog steeds niet over uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef chacama het volgende:
Wat goed dat het allemaal zo goed gaat LadiesIk vind het stoer dat jullie weer naar school gaan....
Tigermickey, da's echt balen.
Hier even een 'ik schrijf het van me af post'
Sinds drie maanden gaat het wat minder met me, maar dan vooral lichamelijk. Ik slaap slecht en mijn menstruatie is echt heeeeel raar. Na Fleur heb ik Mirena genomen en dat werkte perfect, dus na Maud weer gedaan. Alleen daar waar het bij Fleur allemaal volgens het boekje ging, ging het bij na Maud juist heel raar. Veel vloeien ook tussendoor en sinds 3 maanden dus een ongesteldheid van 1,5 tot 2 weken om vervolgens mijn eissprong te krijgen en zo weer door te gaan. Mijn humeur is waardeloos. Ik snauw alles en iedereen af en om het kleinste kan ik boos worden.
Nu speelt er op de zaak wel heel veel, maar ik merk dat ik daar juist goed mee om ga. De gesprekken met de psych. vorig jaar hebben daar goed bij geholpen en F. en ik praten daadwerkelijk met elkaar. Ik hou geen monoloog meer en kan goed aangeven wat me dwars zit en waar ik me zorgen om maak.
Vorige week na veel twijfel naar de HA en omdat ook hij van mening is dat het niet goed zit zo, is vandaag het spiraaltje eruit gegaan in de hoop dat dit de oorzaak is. Ik ga nu weer terug aan de pil.
Alleen nu ben ik heel erg onrustig beetje bang dat ik de pil ga vergeten, want zo goed was ik er niet in en daarom het spiraaltje. Maar ik wil me weer lekker in mijn vel voelen zitten. Ik vind het gewoon heel raar...zo onbekend. Het ging allemaal zo lekker en nu als uit het niets eigenlijk weer een terugslag. Ik hoop heel erg dat het inderdaad gewoon door het spiraaltje komt en ik over een paar weken tot de conclusie kan komen dat ik niet meer om niets uit mijn slof schiet en niet meer hoef te denken: wat deed je raar, waarom zei je dat nou weer zo....
/einde van de ik schrijf het van me af post/
misschien een tipquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:18 schreef chacama het volgende:
Het zal dus inderdaad een ritueel moeten worden. Ligt nu naast mijn deo op de wc. Daar kom ik in elk geval elke dag en de deo doe ik ook elke dag op....dus zou goed moeten komen... Met tandenpoetsen ben ik niet zo secuur....jajajaja weet het, is niet goed.....kauwgom doet bij mij dan ook het nodige schoonmaakwerk in mijn mond.
Is dat snel? Ze zeggen dat je kan vloeien tot 6 weken na de bevalling... bij mij was het na 3 weken al over. Het is nu ruim 7 weken terug dat ik bevallen ben, dus je zou verwachten dat ik toch binnenkort wel eens ongesteld zou moeten worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat fijn dat je weer wat lekkerder in je vel zit LL
wat betreft t op gang komen van de menstruatie, was bij mijn na 4 weker alweer als ik me niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |