Dat staat achterop je aanslag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:58 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
De aanslagen heb ik, maar ik wil de gegevens hebben die ik jaarlijks naar de belastingdienst heb gestuurd d.m.v. het digitale aangifteprogramma.
En dat allemaal vanaf 2005.
Ik had vorige week gewoon de belastingtelefoon gebeld en daar de papieren over de periode 2008-2011 opgevraagd. Van de week lagen ze op de mat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 03:54 schreef dvr het volgende:
[..]
Die schijn je bij je belastingkantoor te kunnen opvragen. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat iets met middeling te maken heeft?
Tnxs !quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:00 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik had vorige week gewoon de belastingtelefoon gebeld en daar de papieren over de periode 2008-2011 opgevraagd. Van de week lagen ze op de mat.
Die had je drie dagen geleden ook al gesteld en je hebt er van Ikweethetookniet en van mij antwoord op gehad..quote:
Je moet dus alleen wel weten of je aangifteplichtig bent.quote:Op maandag 1 april 2013 18:28 schreef From het volgende:
Als je niet aangifte plichtig bent dat hoef je geen aangifte te doen, mag wel natuurlijk. Had er ook een jaar tussen zitten waar ik geen aangifte van heb gedaan.
True,, maar daar krijg je vanzelf bericht van dmv een mooie gekleurde envelopquote:Op maandag 1 april 2013 21:52 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je moet dus alleen wel weten of je aangifteplichtig bent.
Niet altijd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:09 schreef From het volgende:
[..]
True,, maar daar krijg je vanzelf bericht van dmv een mooie gekleurde envelop
Eerst krijg je een brief en dan heb je het vaak snel terugquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:13 schreef From het volgende:
[..]
Ik zag iemand die had het met 2 weken op ze rekening maar idd beetje ongeduldig
Dit heb ik ook gehad, bleek over 2009 nog geen aangifte te hebben gedaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:30 schreef Broodboor het volgende:
Bij het opvragen van mijn aanslagen erachter gekomen dat ik voor 2008 nog geen aangifte heb gedaan, dus dat heb ik nu alsnog maar gedaan. Beter laat dan nooit
Brief binnenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:13 schreef From het volgende:
[..]
Ik zag iemand die had het met 2 weken op ze rekening maar idd beetje ongeduldig
Jaaropgaaf moet je bij de werkgever zijn lijkt me. Je kan wel een kopie van de definitieve aanslag van dat jaar krijgen.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:35 schreef xaban06 het volgende:
Is het mogelijk om een kopie jaaropgaaf te verkrijgen via de BD?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |