Die kan je krijgen door in te loggen met je DigiD?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef veens307 het volgende:
Hmm sorry volgens mij ook in verkeerde topic geplaatst
even langsgaan op het kantoor. Heb je 'm binnen tien minuten op zak als t goed is. welke regio zit je?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:15 schreef veens307 het volgende:
Hallo mensen,
Ik moet bij een instantie eind volgende week een kopie sturen van mijn aangifte belasting 2010 en nou blijk ik deze te missen in mijn administratie. Nou heb ik diverse malen gebeld met de belastingdienst maar krijg op geen enkele manier een medewerker te spreken. Heeft iemand een idee hoe ik deze kan opvragen? Alvast bedankt voor de hulp!
Heb je je gegevens in dat menu ergens doorgegeven? Want feitelijk zeggen ze dat je je kopie gaat ontvangen. En als je je adres oid hebt doorgegeven zou dat toch in orde moeten komen lijkt me.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:51 schreef veens307 het volgende:
Krijg alleen maar allerlei menu´s waarbij ik uitkom bij: wij sturen u een kopie binnen 5 dagen. En dan wordt de verbinding verbroken.... Raar
Nou, dat lijkt mij wel duidelijk toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:51 schreef veens307 het volgende:
Krijg alleen maar allerlei menu´s waarbij ik uitkom bij: wij sturen u een kopie binnen 5 dagen. En dan wordt de verbinding verbroken.... Raar
Dat zou wel erg makkelijk zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:19 schreef JumpingJacky het volgende:
Die kan je toch gewoon uitdraaien in het aangifteprogramma?
Ik roep ook maar watquote:
Dat is het ookquote:
quote:Hebt u een inkomensverklaring (ook wel een IB60-verklaring genoemd) nodig? Bijvoorbeeld omdat uw woningbouwvereniging erom vraagt? U kunt bij ons een inkomensverklaring aanvragen via de BelastingTelefoon. Houd wel uw burgerservicenummer (BSN) bij de hand. Vanaf 1 juli 2011 sturen wij u de inkomensverklaring binnen 5 werkdagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |