die kan ik toch niet kopieren...quote:
ik was goed op weg met de OPquote:
je eerste GRTDOJW-topic gefelicteerdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
die kan ik toch niet kopieren...ineens heb je het
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
je eerste GRTDOJW-topic gefelicteerd![]()
Ik wilde je alleen maar helpenquote:
nee, nou is ie al klaar... Vind trouwens het Wiki systeem van SES SC makkelijkerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen maar helpen. Je kan de OP iig weer openen.
Hey jij hierquote:
Heel SES SC komt hierheen omdat SES SC doodligt nuquote:
Beetje je bericht aanpassen héquote:
GOD jij ook hierquote:
dat verklaart het wel heul goedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Heel SES SC komt hierheen omdat SES SC doodligt nu(piles is er niet
![]()
)
jah die moet er denk ik toch wel een keer van komenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
nee, nou is ie al klaar... Vind trouwens het Wiki systeem van SES SC makkelijker
Bwhehe. Je moet wat, als er geen werk is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beetje je bericht aanpassen hé.
[..]
GOD jij ook hier! Gezellig
!
dan zit je hier goedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Bwhehe. Je moet wat, als er geen werk is.
dat is het hier ook opeensquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
Verdomme ik heb het gewoon druk
Heuh allemaal nieuwe mensen![]()
Wij zijn toch veul leukerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
.
Alle leuke collega's zijn op vakantie.
tjah dan blijven alleen de kut-collegas overquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
.
Alle leuke collega's zijn op vakantie.
Verkapte jij-bent-ook-kut-post.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:39 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah dan blijven alleen de kut-collegas overdie heeft iedereen wel
DV?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wij zijn toch veul leuker
Vraag maar aan DV
Anders lees je gewoon wat terug en zie je dat het geen verkapte jij-bent-ook-kut-post is..quote:
Ik dacht dat je stiekem bedoelde dat ik ook kut was.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Anders lees je gewoon wat terug en zie je dat het geen verkapte jij-bent-ook-kut-post is..
hoelang moet je nog werken jipje?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:43 schreef Jipje het volgende:
Hier zijn de minder gezellige collega's op vakantie
Nou ik nog
ik? of jijquote:
als je zo denk zijn we allemaal kut-collega'squote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je stiekem bedoelde dat ik ook kut was.Omdat ik niet op vakantie ben.
Neuh..er zijn hier mensen met vreselijke kut collega's...en daar hebben we het wel eens overquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je stiekem bedoelde dat ik ook kut was.Omdat ik niet op vakantie ben.
Ik?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
hoelang moet je nog werken jipje?
[..]
ik? of jij
nee joh gekkiejquote:
Wij hebben het altijd over breezers en tieten, maar dat mag niet meer van die nieuwe gast.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neuh..er zijn hier mensen met vreselijke kut collega's...en daar hebben we het wel eens over
Ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
als je zo denk zijn we allemaal kut-collega's![]()
Groot gelijk dat je naar huis gaat.... goed je rust nemenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben het zat, te veel pijn (pijnstillers hebben er geen zin in vandaag),
kut collega's die aan mijn hoofd zeuren (fucking noobs)...
Ik ga zo naar huis....
Nog 4,5 weekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
hoelang moet je nog werken jipje?
owjah das waar een jaartje reizenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nog 4,5 weekEn dan 3 weken vakantie, en dan nog 9 weken werken, en dan anderhalve week mn tas inpakken en dan 52 weken australie/nieuw zeeland/azie
Owja, en dan opnieuw een baan zoeken, en een huis, en meubels, enzovoorts
Lekker naar huis gast, en doe rustig aan daarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben het zat, te veel pijn (pijnstillers hebben er geen zin in vandaag),
kut collega's die aan mijn hoofd zeuren (fucking noobs)...
Ik ga zo naar huis....
Er was toch een mogelijkheid dat je bij je huidige bedrijf weer aan de slag kon na je reis? Of is dat niet doorgegaan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nog 4,5 weekEn dan 3 weken vakantie, en dan nog 9 weken werken, en dan anderhalve week mn tas inpakken en dan 52 weken australie/nieuw zeeland/azie
Owja, en dan opnieuw een baan zoeken, en een huis, en meubels, enzovoorts
Nouja, als ik terugkom begint mn volwassen levenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
[..]
owjah das waar een jaartje reizen![]()
zo zo dus wanneer je terug komt moet je ff allaes opnieuw opbouwen
Doei draakjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
zo en ik ben klaar voor vandaag!
dus tot de volgende keer maar weer
U riep?quote:
Een jaar is langquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Er was toch een mogelijkheid dat je bij je huidige bedrijf weer aan de slag kon na je reis? Of is dat niet doorgegaan?
tot de volgende keer Draakjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
We hadden het over leuke mensen...en jij zei dat je Anoniem leuker was enzoquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
Leuke mensen? En dan besluit je mijn naam te noemen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
We hadden het over leuke mensen...en jij zei dat je Anoniem leuker was enzo
Nee.quote:
die zit lekker in zijn eigen huisje met zijn vriendin vakantie te vierenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
Godsamme, waar is Beller als je hem nodig hebt![]()
Allemaal nieuwe mensen! Aaaah!
Ow ja..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:04 schreef tripack het volgende:
[..]
die zit lekker in zijn eigen huisje met zijn vriendin vakantie te vierenen vieze mosterd dille saus te eten
hij kwam van de week ff langsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ow ja..![]()
Vieze mosterd dille saus? Wat heb ik nu weer gemist?
Whehehequote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:07 schreef tripack het volgende:
[..]
hij kwam van de week ff langsen toen hadden we het over het eten..dat was goed op 1 gerecht na alles was lekker behalve de saus en die zat overal
Neem je je vieze ajax-plaatje wel mee?quote:
alles wat DV zegt moet je met een palet zout nemenquote:
Beller houdt zich netjes in..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
Godsamme, waar is Beller als je hem nodig hebt![]()
Allemaal nieuwe mensen! Aaaah!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:09 schreef tripack het volgende:
[..]
alles wat DV zegt moet je met een palet zout nemen
M'n koffiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Neem je je vieze ajax-plaatje wel mee?
Nee. Die laat ik hier.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
quote:
allemaal ajax mensen?quote:
Hyves uitspraakquote:
Sorryquote:
eerder cu2quote:
Ja ookquote:
hij gaat lekker zo heh ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Beller houdt zich netjes in..![]()
Nieuwe mensen zijn juist leuk ipv continu hetzelfde geouwehoer en al een jaar lang dezelfde vaste posters punt
wat Sgele zegtquote:
Oh god...hier gaan wequote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:30 schreef tripack het volgende:
[..]
wat Sgele zegtje bent geen f-side debiel tog?
nja ik ben alleen nieuwsgierig, want zo enorm anti-ajax ben ik ook weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Nee man.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:30 schreef tripack het volgende:
[..]
wat Sgele zegtje bent geen f-side debiel tog?
oke dan is dit topic veilig genoegquote:
Wat zingen we dan?quote:
Rellen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:36 schreef tripack het volgende:
[..]
oke dan is dit topic veilig genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |