Wij zijn toch veul leukerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
.
Alle leuke collega's zijn op vakantie.
tjah dan blijven alleen de kut-collegas overquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
.
Alle leuke collega's zijn op vakantie.
Verkapte jij-bent-ook-kut-post.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:39 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah dan blijven alleen de kut-collegas overdie heeft iedereen wel
DV?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wij zijn toch veul leuker
Vraag maar aan DV
Anders lees je gewoon wat terug en zie je dat het geen verkapte jij-bent-ook-kut-post is..quote:
Ik dacht dat je stiekem bedoelde dat ik ook kut was.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Anders lees je gewoon wat terug en zie je dat het geen verkapte jij-bent-ook-kut-post is..
hoelang moet je nog werken jipje?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:43 schreef Jipje het volgende:
Hier zijn de minder gezellige collega's op vakantie
Nou ik nog
ik? of jijquote:
als je zo denk zijn we allemaal kut-collega'squote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je stiekem bedoelde dat ik ook kut was.Omdat ik niet op vakantie ben.
Neuh..er zijn hier mensen met vreselijke kut collega's...en daar hebben we het wel eens overquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je stiekem bedoelde dat ik ook kut was.Omdat ik niet op vakantie ben.
Ik?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
hoelang moet je nog werken jipje?
[..]
ik? of jij
nee joh gekkiejquote:
Wij hebben het altijd over breezers en tieten, maar dat mag niet meer van die nieuwe gast.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neuh..er zijn hier mensen met vreselijke kut collega's...en daar hebben we het wel eens over
Ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
als je zo denk zijn we allemaal kut-collega's![]()
Groot gelijk dat je naar huis gaat.... goed je rust nemenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben het zat, te veel pijn (pijnstillers hebben er geen zin in vandaag),
kut collega's die aan mijn hoofd zeuren (fucking noobs)...
Ik ga zo naar huis....
Nog 4,5 weekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
hoelang moet je nog werken jipje?
owjah das waar een jaartje reizenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nog 4,5 weekEn dan 3 weken vakantie, en dan nog 9 weken werken, en dan anderhalve week mn tas inpakken en dan 52 weken australie/nieuw zeeland/azie
Owja, en dan opnieuw een baan zoeken, en een huis, en meubels, enzovoorts
Lekker naar huis gast, en doe rustig aan daarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben het zat, te veel pijn (pijnstillers hebben er geen zin in vandaag),
kut collega's die aan mijn hoofd zeuren (fucking noobs)...
Ik ga zo naar huis....
Er was toch een mogelijkheid dat je bij je huidige bedrijf weer aan de slag kon na je reis? Of is dat niet doorgegaan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nog 4,5 weekEn dan 3 weken vakantie, en dan nog 9 weken werken, en dan anderhalve week mn tas inpakken en dan 52 weken australie/nieuw zeeland/azie
Owja, en dan opnieuw een baan zoeken, en een huis, en meubels, enzovoorts
Nouja, als ik terugkom begint mn volwassen levenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
[..]
owjah das waar een jaartje reizen![]()
zo zo dus wanneer je terug komt moet je ff allaes opnieuw opbouwen
Doei draakjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
zo en ik ben klaar voor vandaag!
dus tot de volgende keer maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |