Een jaar is langquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Er was toch een mogelijkheid dat je bij je huidige bedrijf weer aan de slag kon na je reis? Of is dat niet doorgegaan?
tot de volgende keer Draakjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
zo en ik ben klaar voor vandaag!
dus tot de volgende keer maar weer
We hadden het over leuke mensen...en jij zei dat je Anoniem leuker was enzoquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
zo en ik ben klaar voor vandaag!
dus tot de volgende keer maar weer
Leuke mensen? En dan besluit je mijn naam te noemen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
We hadden het over leuke mensen...en jij zei dat je Anoniem leuker was enzo
Nee.quote:
die zit lekker in zijn eigen huisje met zijn vriendin vakantie te vierenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
Godsamme, waar is Beller als je hem nodig hebt![]()
Allemaal nieuwe mensen! Aaaah!
Ow ja..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:04 schreef tripack het volgende:
[..]
die zit lekker in zijn eigen huisje met zijn vriendin vakantie te vierenen vieze mosterd dille saus te eten
hij kwam van de week ff langsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ow ja..![]()
Vieze mosterd dille saus? Wat heb ik nu weer gemist?
Whehehequote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:07 schreef tripack het volgende:
[..]
hij kwam van de week ff langsen toen hadden we het over het eten..dat was goed op 1 gerecht na alles was lekker behalve de saus en die zat overal
Neem je je vieze ajax-plaatje wel mee?quote:
alles wat DV zegt moet je met een palet zout nemenquote:
Beller houdt zich netjes in..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
Godsamme, waar is Beller als je hem nodig hebt![]()
Allemaal nieuwe mensen! Aaaah!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:09 schreef tripack het volgende:
[..]
alles wat DV zegt moet je met een palet zout nemen
M'n koffiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Neem je je vieze ajax-plaatje wel mee?
Nee. Die laat ik hier.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |