abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64615100
Laatst was ik naar de kaasspeciaalzaak voor wat Maaslander-kaas, maar wilde ook nog wat andere soorten hebben. De verkoper noemde op wat hij nog meer had: Leerdammer, Zaanlander, Edammer... Uiteindelijk besloot ik voor de Maaslander en de Zaanlander te gaan, maar tot m'n eigen schrik (en hilariteit van de omstanders) hoor ik mezelf tegen de verkoper zeggen: 'Doet u mij maar die Maanlander!'
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_64616004
Toen ik laatst naar buiten wilde kreeg ik de voordeur in mijn enthousiasme vol in mijn gezicht toen ik 'm open wilde doen, hetgeen een bloedneus tot gevolg had.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:57:25 #103
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_64617069
Van de week nog op 't werk stap ik op 'n papiertje oid dat glad is, lig ik ook in de spagaat/split, vlug kijken, gelukkig had niemand m'n actie gezien. Knie is 'n beetje blauw maar da's alles wat ik er aan over heb gehouden. Had veel erger kunnen zijn, zo vallen is de manier om je kniebanden te scheuren oid.

M.
Hallon!
pi_64618244
ik sloop een keer van de trap af in mijn flat en wou mijn vader laten schrikken
Bleek het mijn buurman te zijn -_-

Ik rende vorige maand 's nachts, rende om de hoek (same flat) en daar schrikt mijn buurmeisje zich rot, en haar moeder ook! Ik zo: oh sorry -_-
(moest dus mijn broertje van kerstdiner halen, was bijna te laat )
당신을 사랑합니다
pi_64619287
Vroeger toen we met de basisschool op schoolkamp gingen met de fiets. Een vriend van me kon met zijn trommelremmen een ratelend geluid maken. Waarop ik reageerde 'dat kan ik ook', ik liet mijn voet dus langs mn spaken tikken. Je ziet het al aankomen: mijn voet blijft hangen en vervolgens vlieg ik vol over mijn stuur heen op mijn bek. Heel mijn knie ligt open en de meester zegt vervolgens doodleuk dat ik niet moet vervelen en moet opschieten..
pi_64620276
Ik kwam een meid tegen tijdens het uitgaan die ik dacht te kennen.

' Hey Jessica!!'
- 'Hoi?'
'Heee hoe is het nou met jou joh??'
- 'Uhh.. goed... maar wie ben jij?'
'Jaaa Richard, je weet wel, van het **************'
- 'Ken ik niet hoor....'
'Jawel joh, je weet wel van... en jij woont...'
- 'Nee hoor, ik woon daar helemaal niet...'
'Oke dan..'

Ze leek echt sprekend op iemand die ik ken. Maar goed, dikke blunder.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:54:02 #107
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_64620594
Heel vroeger toen ik nog een klein jongetje (ik was 13/14?) was met m'n ouders en m'n broertje naar een camping ergens in Noord-Holland. Ik was aan het tafeltennissen met m'n broertje (6 jaar jonger). Iets verderop zag ik twee Duitse meisjes staan. Ze waren met een of andere Nederlandse gast (in het Duits) aan het praten over Duitse naamvallen. Aangezien ik net een jaar Duits gehad heb op de HAVO, wist ik dat ook allemaal. Naja, lekker door tafeltennissen.
Op een gegeven moment komen die twee meisjes naar mij en toe en gaan op de tafeltennistafel zitten: "Hallo, wie heißt du?". Ik was erg verlegen en schaamde me ook een beetje omdat m'n broertje erbij was (was nog jong he ) Ik vertelde ze dat ik Ian heette Maar dat is dus niet zo... Maar ach, zij geloofden het en we praatten wat verder en m'n broertje ging ondertussen weer terug naar de caravan.
Niet veel later kwamen m'n ouders eraan gelopen om te tennissen (tennisbaan was naast tafeltennistafel).
Mijn moeder begon wat tegen me te zeggen en die Duitse meisjes zeiden daarna ook iets tegen mij. M'n moeder opgewekt als ze is begon tegen de Duitse meisjes te praten (vanaf hier gaat het fout ). M'n moeder zei iets tegen die meisjes van "jullie kennen elkaar al?", waarop de Duitse meisjes antwoordden "Ja, seine Name ist Ian" en in m'n hoofd zei ik al "noooooooooo" en toen m'n moeder zo "Nein, seine Name ist nicht Ian, er heißt Jeroen" En toen liepen de Duitse meisjes weg en hebben ze nooit meer met mij gepraat
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_64621100
Zo'n 2 jaar geleden gaf ik aan een handje vol mensen bijles wiskunde en zo ook aan een Turkse jongen van een jaar of 20. Ik zou direct na de bijles naar m'n vriendin gaan en zou haar dus laten weten wanneer ik klaar was en naar haar toe zou komen.

Zo gezegd, zo gedaan, bijles afgelopen, even spullen opgeruimd en ik sms-en:
"Hee schat, ik ben klaar hoor, ben zo bij je, dikke kus XxX"

Vrolijk versturen en op naar m'n vriendin. Toen ik daar aankwam keek ze een beetje verbaasd, wat bleek, had ik mijn 'lieve' smsje naar die gast van de bijles gestuurd Nooit meer gezien of gesproken
pi_64621334
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:54 schreef Billy_Talent het volgende:
Heel vroeger toen ik nog een klein jongetje (ik was 13/14?) was met m'n ouders en m'n broertje naar een camping ergens in Noord-Holland. Ik was aan het tafeltennissen met m'n broertje (6 jaar jonger). Iets verderop zag ik twee Duitse meisjes staan. Ze waren met een of andere Nederlandse gast (in het Duits) aan het praten over Duitse naamvallen. Aangezien ik net een jaar Duits gehad heb op de HAVO, wist ik dat ook allemaal. Naja, lekker door tafeltennissen.
Op een gegeven moment komen die twee meisjes naar mij en toe en gaan op de tafeltennistafel zitten: "Hallo, wie heißt du?". Ik was erg verlegen en schaamde me ook een beetje omdat m'n broertje erbij was (was nog jong he ) Ik vertelde ze dat ik Ian heette Maar dat is dus niet zo... Maar ach, zij geloofden het en we praatten wat verder en m'n broertje ging ondertussen weer terug naar de caravan.
Niet veel later kwamen m'n ouders eraan gelopen om te tennissen (tennisbaan was naast tafeltennistafel).
Mijn moeder begon wat tegen me te zeggen en die Duitse meisjes zeiden daarna ook iets tegen mij. M'n moeder opgewekt als ze is begon tegen de Duitse meisjes te praten (vanaf hier gaat het fout ). M'n moeder zei iets tegen die meisjes van "jullie kennen elkaar al?", waarop de Duitse meisjes antwoordden "Ja, seine Name ist Ian" en in m'n hoofd zei ik al "noooooooooo" en toen m'n moeder zo "Nein, seine Name ist nicht Ian, er heißt Jeroen" En toen liepen de Duitse meisjes weg en hebben ze nooit meer met mij gepraat
Waarom vertelde je dat je Ian heette dan?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:38:37 #110
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_64621993
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:20 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:

[..]

Waarom vertelde je dat je Ian heette dan?
Ik heb echt geen idee
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_64623065
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:13 schreef McGilles het volgende:
Zo'n 2 jaar geleden gaf ik aan een handje vol mensen bijles wiskunde en zo ook aan een Turkse jongen van een jaar of 20. Ik zou direct na de bijles naar m'n vriendin gaan en zou haar dus laten weten wanneer ik klaar was en naar haar toe zou komen.

Zo gezegd, zo gedaan, bijles afgelopen, even spullen opgeruimd en ik sms-en:
"Hee schat, ik ben klaar hoor, ben zo bij je, dikke kus XxX"

Vrolijk versturen en op naar m'n vriendin. Toen ik daar aankwam keek ze een beetje verbaasd, wat bleek, had ik mijn 'lieve' smsje naar die gast van de bijles gestuurd Nooit meer gezien of gesproken
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:04:06 #112
240156 Limey
Sassenach
pi_64625431
Mijn toenmalige vriendin had een (naar dus bleek) een vrij gammel bed. Ze woonde nog bij haar ouders, dus kwam het ook wel eens voor dat we daar aan de gang gingen. Op een gegeven moment, zakte dat bed een keer door (van die dunne houten latjes). Op zich al niet echt prettig, maar haar vader bleek dus vlakbij en het gaf nogal een kabaal. Hij deed dus de deur open, terwijl ik daar nog in mijn blote reet op zijn dochter lag. Ik wist even niet goed wat ik met de situatie aan moest en die muts maar lachen...
"Now that's no way for a kid to be wastin his time, readin' that long-haired gobbledegook"
Foghorn Leghorn
pi_64625628
Dat lijkt mij als vader zijnde (op zijn zachts gezegd) niet prettig om te zien
당신을 사랑합니다
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:58:53 #114
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  zaterdag 3 januari 2009 @ 23:00:36 #115
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64629826
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:04 schreef Limey het volgende:
Mijn toenmalige vriendin had een (naar dus bleek) een vrij gammel bed. Ze woonde nog bij haar ouders, dus kwam het ook wel eens voor dat we daar aan de gang gingen. Op een gegeven moment, zakte dat bed een keer door (van die dunne houten latjes). Op zich al niet echt prettig, maar haar vader bleek dus vlakbij en het gaf nogal een kabaal. Hij deed dus de deur open, terwijl ik daar nog in mijn blote reet op zijn dochter lag. Ik wist even niet goed wat ik met de situatie aan moest en die muts maar lachen...
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 23:02:35 #116
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_64629885
De dag na een wazige avond: ( )

Wasmand en prullenbak type pedaalemmer staan naast elkaar. Ik stap op het pedaal zodat de emmer opengaat, til met mijn ene hand de wasmand open en kieper met de andere ZO de asbak leeg in de wasmand.

pi_64630204
Ja die ken ik ja.
Lig je lekker op bed met toen je vriendin. Eerst beetje kussen, al gauw komt van het één en ander en dus lag ik al met mijn hand in dr broek.
En terwijl ze haar broek nog aan heeft, maar wel al helemaal opengeknoopt en geritst enzo, hoor je ineens: KRRRRRR. Gaat de deur ineens open!
Ik kreeg een hartverzwakking man. Ik had echt net twee weken met dr en lag al van alles met dr te doen (was toen 14). Zij wist niet hoe snel ze dr dekens over dr heen moest trekken, en mijn hand was helemaal vochtig Ze deed de deur weer dicht na haar vraag gesteld te hebben, maar dat was het keerpunt tussen kloppen en de deur opengooien. Ze klopte daarna altijd netjes
pi_64631607
Ik was laatst in de supermarkt. Moest uit het rek iets hebben en gooide het meteen in mijn kar (dat dacht ik iig) . Toen liep ik weg met "m'n" kar en ging verder winkelen, totdat er een boze mevrouw naast me stond en zei dat ik haar kar had meegenomen.
pi_64633556
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Alec690 het volgende:

' Hey Jessica!!'
- 'Hoi?'
- 'Ken ik niet hoor....'
'Oke dan..'

dat heb ik juist vaak andersom.
Ik twijvel vaak of mensen zijn wie ze zijn en uiteindelijk zijn ze het toch .
en dan ga ik juist weer af door niks gezegt te hebben.
pi_64638931
Laatst was ik om een uurtje of 9 op bed gaan liggen met de deur nog een beetje open, mijn huisgenote was weg.

Dus ik denk nou ik zal mezelf nog even lekker helpen, viel ik zoals ik had kunnen verwachten daarna natuurlijk in slaap !!

Om een uur of 11 word ik wakker, met mijn hand nog om mijn lul die nog uit mijn broek hing, de deur stond wagenwijd open.

Precies 2 minuten later kwam mijn huisgenote thuis ! Wat een geluk achteraf ...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_64649411
tvp
  zondag 4 januari 2009 @ 17:45:22 #122
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_64653798
Ik heb heel vaak dat als ik aan 1 ding denk, dat ik niet meer uit mijn woorden kom, of als ik ergens mee bezig ben dat ik niets onthoud van wat mensen tegen me zeggen.

Dus ongeveer elke keer als ik werk komt de leidinggevende naar me toe, "kan jij dit en dit doen?" Ja prima.
En dan een half uur later komt ie weer, Ik dacht dat jij dit en dit zou doen? Oja, kut

Ook een keer tijdens paaltjesvoetbal met trainen, probeer ik de bal tegen te houden. dus ik strek mijn been, en RATS. Broek uitgescheurd
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:43:47 #123
175228 Blauwjongetje
Blauwe vingers
pi_64665431
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef Alec690 het volgende:

' Hey Jessica!!'
- 'Hoi?'
- 'Ken ik niet hoor....'
'Oke dan..'

Herkenbaar
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
pi_64665610
quote:
Op zondag 4 januari 2009 09:46 schreef JohnDDD het volgende:
Laatst was ik om een uurtje of 9 op bed gaan liggen met de deur nog een beetje open, mijn huisgenote was weg.

Dus ik denk nou ik zal mezelf nog even lekker helpen, viel ik zoals ik had kunnen verwachten daarna natuurlijk in slaap !!

Om een uur of 11 word ik wakker, met mijn hand nog om mijn lul die nog uit mijn broek hing, de deur stond wagenwijd open.

Precies 2 minuten later kwam mijn huisgenote thuis ! Wat een geluk achteraf ...
pi_64666588
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef behangplakker het volgende:
Een vriend van me wilde naar zen vriendin smsen dat ze goed in bed was (ze deden het voor het eerst, ze hebben sinds kort en het was op gisteravond laat waarna hij naar huis ging).

Dus hij helemaal een lief smsje sturen, ja het was dan wel je eerste keer maar ik heb genoten enzo en de hele mikmak erbij. Dus hij het smsje sturen. Kwam na een half uur zen moeder thuis, ja waarom noem je mij [naam vriendin] en ben ik goed in bed?

2 sec later lag ik ernaast op de grond te lachen echt waar
EPIC FAIL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')