Huppeldepup van de bumble bee (volgens mij bestaat er wel zo'n nummerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:35 schreef ranja het volgende:
Een van mijn weinige favoriete kruisbestuivingen tussen klassiek en rock is gemaakt door B. Bumble & The Stingers. Waar zijn die ook weer bekend mee geworden?
and the flowers and the trees...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:54 schreef ranja het volgende:
bedoel je niet the birds and the bees?
In elk geval is de titel die ik zoek een single uit 1962.
Ik ken wel een Flight of the Bumblebeequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Huppeldepup van de bumble bee (volgens mij bestaat er wel zo'n nummer) .
MadMaster +1quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Solomon Burke
Morgen weer een dag, nu
Die van Dj Jean is van Tiesto en heet Flight 643quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:12 schreef ranja het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days
MARRS - Pump up the Volume (house?)
Age of Love - Age of Love
Underworld - Born Slippy
Dj Jean - Flight 534
Metal lijkt me ook wel een ruim begrip.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:05 schreef ranja het volgende:
House. Kan het iets ruimer nog?Zijn het top40 nummers?
Sorry, ik ben vandaag 42 jaar geworden, dus ben van 'de oude stempel'...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:06 schreef Z het volgende:
Nieuwe Revu heet tegenwoordig Revu.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
House of Venus - Dish & Tell#2
Capricorn - 20 Hz
Joey Beltram - Energy Flash
Good Men - Give It Up#3
Jaydee - Plastic Dreams#1
?
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:14 schreef MadMaster het volgende:
Metal lijkt me ook wel een ruim begrip.
Mijn eerste singles kocht ik sinds m'n 6e jaar en thuis werd ik doodgegooid met jaren '50/'60-muziek...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:24 schreef ranja het volgende:
Oja, 42. Dat verklaart wel waarom jij meer vragen over 1981 en 82 stelt en ik meer over 83 en 84
Gefeliciteerd
quote:Een vrachtwagen met instrumenten vanis gestolen na diens optreden op een festival in Montreal. De waarde van de tour-truck met inhoud loopt in de "tienduizenden dollars", meldde een manager dinsdag op de site van de BBC.

quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iggy en de Stooges?
De nieuwe Watt (quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:36 schreef MadMaster het volgende:
De oude Nighttown in Rotjeknor openen?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal het sowieso niet snel bezoeken...
Lijkt behoorlijk op de programmering van de nighttown de laatste jaren dat ie nog open was. Maar ik ben wel blij dat er weer een poppodium van die grootte is in R-dam. Nu hard werken aan die programmering!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
wat een compleet Nighttown onwaardige programmering tot nog toe daar in Watt zeg. om je dood te schamen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |