MadMaster +1quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Solomon Burke
Morgen weer een dag, nu
Die van Dj Jean is van Tiesto en heet Flight 643quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:12 schreef ranja het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days
MARRS - Pump up the Volume (house?)
Age of Love - Age of Love
Underworld - Born Slippy
Dj Jean - Flight 534
Metal lijkt me ook wel een ruim begrip.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:05 schreef ranja het volgende:
House. Kan het iets ruimer nog?Zijn het top40 nummers?
Sorry, ik ben vandaag 42 jaar geworden, dus ben van 'de oude stempel'...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:06 schreef Z het volgende:
Nieuwe Revu heet tegenwoordig Revu.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
House of Venus - Dish & Tell#2
Capricorn - 20 Hz
Joey Beltram - Energy Flash
Good Men - Give It Up#3
Jaydee - Plastic Dreams#1
?
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:14 schreef MadMaster het volgende:
Metal lijkt me ook wel een ruim begrip.
Mijn eerste singles kocht ik sinds m'n 6e jaar en thuis werd ik doodgegooid met jaren '50/'60-muziek...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:24 schreef ranja het volgende:
Oja, 42. Dat verklaart wel waarom jij meer vragen over 1981 en 82 stelt en ik meer over 83 en 84
Gefeliciteerd
quote:Een vrachtwagen met instrumenten vanis gestolen na diens optreden op een festival in Montreal. De waarde van de tour-truck met inhoud loopt in de "tienduizenden dollars", meldde een manager dinsdag op de site van de BBC.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |