quote:Heej lieverd alles goed? kheb nagedacht over wat je zei en geef je gelijk, mar kwil je supr graag nog zien!! xx mij
SMS TERUG:quote:
Dat, het is niet jouw schuld dat ze zo onnozel is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
Gebruik haar dan alleen voor de seks
Gewoon gebruiken voor de seks zo heb jij er plezier aan en als ze merkt dat jij dr alleen gebruikt voor de seks dan is het wel over hoor. 2vliegen in 1klapquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
Gebruik haar dan alleen voor de seks
Heb je misschien een punt. Al sta ik niet voor mijzelf in als ik haar in een kroeg weer tegenkom en ik heb genoeg bier op, en zij dan weer om mij heen komt hangen enzoquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:01 schreef Miss_paraplu het volgende:
Gewoon uberhauot niet eens meer reageren op smsjes of telefoontjes.. helpt denk ik het beste, volgens mij kun je 20 x zeggen dat je haar niet wil, trekt zij zich alleen niks van aan, zie smsje: ik geef je gelijk, maar ik wil je super graag zien..
Nu hoopt madam dat jij dan toch overstag gaat, en zeg oke, nog maar keertje afspreken dan.. kansloos dus..
Daaromquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat, het is niet jouw schuld dat ze zo onnozel is.
ZULLEN WIJ DAT OOK MAAR DOEN DAN JOJOOR, IK KAN BEST ONNOZEL ZIJNquote:
Mijn zinsopbouw is niet zo belabberd als 2609quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:04 schreef Adelante het volgende:
Is TS de nieuwe 2609?
Bij ja, kan er wat aan gedaan worden?
Geboortedatum 17-03-1987quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:54 schreef afcajos het volgende:
mokkeltje van 18 ontmoet <knip> dat ik haar te jong vind
Zó, jij bent me eventjes een partij volwassenquote:over mij:
ajax
voetbal
uitgaan
bier
vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zó, jij bent me eventjes een partij volwassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Probleem van TS is, dat hij vind dat zij zich kinderachtig gedraagt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef Earry het volgende:
[..]
Geboortedatum 17-03-1987
Dat maakt jou 21, wow.. enorm verschil zeg
Als je dan een lemming maakt, pas je profiel ff aan zodat alles klopt
Je hebt nog niet door dat het een lemming is?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Probleem van TS is, dat hij vind dat zij zich kinderachtig gedraagt.
geef dan ook je 06 niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:54 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een lekker geil mokkeltje van 18 ontmoet in een kroeg en heb er toen mee gezoend. Afijn, allemaal leuk en wel.. Voor een keertje moet dat kunnen. Totdat ze begon te smsen en door te drammen dat ze me vaker wilde zien.
SERIEUS INGAAN OP EEN LEMMINGquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:11 schreef gateway het volgende:
[..]
geef dan ook je 06 niet.
sukkel, en dan wel in KLB een topic openen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:00 schreef jordeeeh het volgende:
SMS TERUG:
"HOI LEKKER DING, IK ZOU JOUW INGEWANDEN OOK NOG WEL EENS MET MIJN VLEESSTAAF WILLEN AANDRUKKEN. IK WIL JE HARTJE BIJ ME HEBBEN, ZODAT IK ER VAN KAN SMIKKELEN".
Jawel, maar feit blijft dat leeftijdsverschil op zich niet erg is, maar als ze zich ook kinderachtig gaan gedragen het irri is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:11 schreef Earry het volgende:
[..]
Je hebt nog niet door dat het een lemming is?
neequote:Op maandag 4 augustus 2008 23:15 schreef Markster het volgende:
wow kom jij wel eens ergens anders dan de klaagbak ?
ZO TE ZIEN OOK IN DE KLAAGBAAKquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:15 schreef Markster het volgende:
wow kom jij wel eens ergens anders dan de klaagbak ?
Ik snap hem, noobquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ZO TE ZIEN OOK IN DE KLAAGBAAK![]()
![]()
SNAP JE M ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees altijd met veel plezier die verhalen daarquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
nu ik zie dat het een lemming is ff een serieuze reactie van mijn kant:
verkapt-ik-zit-weleens-in-R&P-topic
Waardig adviesquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:39 schreef MLF het volgende:
gewoon neuken en misbruiken
nee mongool het is een lemmingquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:02 schreef bhm het volgende:
linda???
tnxquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:19 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ook al is dit een lemming, het ziet er wel geloofwaardig uit en het enige "ik-kom-een-geil-wijf-tegen-en-neuk-haar-maar-nu-wil-ik-d'r-niet-meer"-topic dat geloofwaardig overkomt
Zal wel met de grote fantasie van fokkers te maken hebben
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:54 schreef afcajos het volgende:
(ze heeft gewoon 19 km gefietst om bij mij te komen)
Ik begin op jou te lijken mangz!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:38 schreef BonJovi het volgende:
Ai ai brother BoX die smatjes willen je
Joh dat meen je!quote:
OK ik zag het al nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:23 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
o nee? naief sletje van 18 dat het maar niet door heeft
Uiteraard zit er een kern van waarheid in... Je kent mequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:56 schreef bhm het volgende:
[..]
Joh dat meen je!
Maar daarom kan er nog wel een kern van waarheid inzitten.
En ik vond dit dichtbij komen..
kereltje, je praat alsof je 40 bent maar je bent met je 21 jaar amper de luiers ontgroeid, wat klaag je nou.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:54 schreef afcajos het volgende:
Dus ik sms haar op zn subtielst dat ik haar superleuk vind maar toch een beetje te jong() Uiteraard hapte ze dat als zoete koek en geeft ze mij de tijd die ik zogenaamd nodig heb om erachter te komen wat ik nou wil met haar
![]()
Nu wil ze weer afspreken om erover te praten enzo, ik word er echt moe van![]()
Klacht: Naïeve meisjes die niet doorhebben dat je ze niet meer moet.
In zijn dromen denk ik zeker als je naar dit topic kijktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:53 schreef SeLang het volgende:
Verkapt "ik heb ook eindelijk een keer geneukt" topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |