tnxquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:19 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ook al is dit een lemming, het ziet er wel geloofwaardig uit en het enige "ik-kom-een-geil-wijf-tegen-en-neuk-haar-maar-nu-wil-ik-d'r-niet-meer"-topic dat geloofwaardig overkomt
Zal wel met de grote fantasie van fokkers te maken hebben
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:54 schreef afcajos het volgende:
(ze heeft gewoon 19 km gefietst om bij mij te komen)
Ik begin op jou te lijken mangz!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:38 schreef BonJovi het volgende:
Ai ai brother BoX die smatjes willen je
Joh dat meen je!quote:
OK ik zag het al nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:23 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
o nee? naief sletje van 18 dat het maar niet door heeft
Uiteraard zit er een kern van waarheid in... Je kent mequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:56 schreef bhm het volgende:
[..]
Joh dat meen je!
Maar daarom kan er nog wel een kern van waarheid inzitten.
En ik vond dit dichtbij komen..
kereltje, je praat alsof je 40 bent maar je bent met je 21 jaar amper de luiers ontgroeid, wat klaag je nou.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:54 schreef afcajos het volgende:
Dus ik sms haar op zn subtielst dat ik haar superleuk vind maar toch een beetje te jong() Uiteraard hapte ze dat als zoete koek en geeft ze mij de tijd die ik zogenaamd nodig heb om erachter te komen wat ik nou wil met haar
![]()
Nu wil ze weer afspreken om erover te praten enzo, ik word er echt moe van![]()
Klacht: Naïeve meisjes die niet doorhebben dat je ze niet meer moet.
In zijn dromen denk ik zeker als je naar dit topic kijktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:53 schreef SeLang het volgende:
Verkapt "ik heb ook eindelijk een keer geneukt" topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |