Je hebt nog niet door dat het een lemming is?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Probleem van TS is, dat hij vind dat zij zich kinderachtig gedraagt.
geef dan ook je 06 niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:54 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een lekker geil mokkeltje van 18 ontmoet in een kroeg en heb er toen mee gezoend. Afijn, allemaal leuk en wel.. Voor een keertje moet dat kunnen. Totdat ze begon te smsen en door te drammen dat ze me vaker wilde zien.
SERIEUS INGAAN OP EEN LEMMINGquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:11 schreef gateway het volgende:
[..]
geef dan ook je 06 niet.
sukkel, en dan wel in KLB een topic openen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:00 schreef jordeeeh het volgende:
SMS TERUG:
"HOI LEKKER DING, IK ZOU JOUW INGEWANDEN OOK NOG WEL EENS MET MIJN VLEESSTAAF WILLEN AANDRUKKEN. IK WIL JE HARTJE BIJ ME HEBBEN, ZODAT IK ER VAN KAN SMIKKELEN".
Jawel, maar feit blijft dat leeftijdsverschil op zich niet erg is, maar als ze zich ook kinderachtig gaan gedragen het irri is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:11 schreef Earry het volgende:
[..]
Je hebt nog niet door dat het een lemming is?
neequote:Op maandag 4 augustus 2008 23:15 schreef Markster het volgende:
wow kom jij wel eens ergens anders dan de klaagbak ?
ZO TE ZIEN OOK IN DE KLAAGBAAKquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:15 schreef Markster het volgende:
wow kom jij wel eens ergens anders dan de klaagbak ?
Ik snap hem, noobquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ZO TE ZIEN OOK IN DE KLAAGBAAK![]()
![]()
SNAP JE M ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees altijd met veel plezier die verhalen daarquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
nu ik zie dat het een lemming is ff een serieuze reactie van mijn kant:
verkapt-ik-zit-weleens-in-R&P-topic
Waardig adviesquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:39 schreef MLF het volgende:
gewoon neuken en misbruiken
nee mongool het is een lemmingquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:02 schreef bhm het volgende:
linda???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |