Dat wil ik ook! Wat, wie, hoe..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:51 schreef Karina het volgende:Ze gaan me 6 verschillende Mario keychains sturen (moeten ze volgens mij met de hand uitzoeken).
Op deze http://services.dealextreme.com/forms/ChangeOrder.aspx pagina je ordernummer invullen en dan Customer Service Express: Change Items in Order, dan bij Original SKU*: en New SKU (Change to)*: hetzelfde nummer invullen en in de Brief Reason for the Change neerzetten dat je 6 verschillende wilt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat wil ik ook! Wat, wie, hoe..
Oké, gaaf! Ga zo ook een poging wagenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Op deze http://services.dealextreme.com/forms/ChangeOrder.aspx pagina je ordernummer invullen en dan Customer Service Express: Change Items in Order, dan bij Original SKU*: en New SKU (Change to)*: hetzelfde nummer invullen en in de Brief Reason for the Change neerzetten dat je 6 verschillende wilt.
Dan krijg je een net mailtje van Monica dat ze je 6 verschillende gaan sturen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef tonja het volgende:
Vandaag een paar zendingen binnen gekregen. De postbode is inmiddels door mijn toedoen ook verslaafd aan DX
Dan heeft 'ie eindelijk wat te doen, is het weer niet goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn postbode vind het alleen maar bloedirritant dat ie elke dag een pakje langs moet brengen
Super Mario, plaatje zie een stukje naar boven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn postbode vind het alleen maar bloedirritant dat ie elke dag een pakje langs moet brengen
En welke sleutelhangers hebben jullie het over?
Bron?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef AstroNova het volgende:
Hmm, plotseling zakt de dollarkoers in elkaar
Joh, dat is het hele concept van PayPalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:20 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Per transactie pakken ze daardoor toch een paar centen van mij af. En met miljoenen gebruikers loopt dat gauw lekker op voor ze.
Kusjes terugquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef RacerDKB het volgende:
Dit gaat ook ff de OP in:
[ afbeelding ]
Kusjes voor Tarabass, dat ik nog niet zelf had bedacht om een teletekstpagina in de OP te zetten zeg
Ja, maar nu de hamvraag: is het eigenlijk nuttig.. Denk haast dat het nuttiger is om een linkje in de OP te zetten naar de Paypal calculator, aangezien paypal een eigen exchange rate hanteert..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef RacerDKB het volgende:
Dit gaat ook ff de OP in:
[ afbeelding ]
Kusjes voor Tarabass, dat ik nog niet zelf had bedacht om een teletekstpagina in de OP te zetten zeg
Schijnt van model tot model te verschillen.. Kleine kans dat hier iemand het aangedurfd heeft..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:43 schreef THEFXR het volgende:
Heeft er weleens iemand hier een gsm besteld? zo ja, wat was de kwaliteit daarvan?
De huidige koers is de koers die geldt. Wat de koers van paypal is is additional information, maar ook belangrijk natuurlijk. Maar je kan er niet van uit gaan dat iedereen dezelfde methode gebruikt natuurlijk. Vind ik dan..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, maar nu de hamvraag: is het eigenlijk nuttig.. Denk haast dat het nuttiger is om een linkje in de OP te zetten naar de Paypal calculator, aangezien paypal een eigen exchange rate hanteert..En volgens mij iedereen met paypal betaalt hier.
Hij staat op de WIki, degene die automatisch update. Ben geen newb hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:49 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Kusjes terug
Volgens mij als je het plaatje van de site zelf pakt zal deze automatisch geupdate worden. Zou wel gaaf zijn.
Ja maar daarvoor moet je eerst inloggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, maar nu de hamvraag: is het eigenlijk nuttig.. Denk haast dat het nuttiger is om een linkje in de OP te zetten naar de Paypal calculator, aangezien paypal een eigen exchange rate hanteert..En volgens mij iedereen met paypal betaalt hier.
In het DealExtreme topic kan je er wel van uitgaan dat iedereen PayPal gebruikt, aangezien PayPal de enige betaalmethode is op DX.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:08 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Maar je kan er niet van uit gaan dat iedereen dezelfde methode gebruikt natuurlijk. Vind ik dan..
Het schijnt nl dat alle gsm's dezelfde imei hebben en daardoor geblokt worden, als je ze wilt aanmelden in het netwerk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef neo2000 het volgende:
Schijnt van model tot model te verschillen.. Kleine kans dat hier iemand het aangedurfd heeft..Anyhoo.. ik zou gewoon reakties lezen bij de producten en vooral goed op het OS van de telefoon letten, soms willen die Chinese fabrikanten nog wel iets letterlijk qua uiterlijk kopiëren.. Dan ziet het OS eruit als Windows Mobile of Symbian (Nokia), maar dan is het het niet..
![]()
zie ook bijv.:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[..]
Schijnt van model tot model te verschillen.. Kleine kans dat hier iemand het aangedurfd heeft..Anyhoo.. ik zou gewoon reakties lezen bij de producten en vooral goed op het OS van de telefoon letten, soms willen die Chinese fabrikanten nog wel iets letterlijk qua uiterlijk kopiëren.. Dan ziet het OS eruit als Windows Mobile of Symbian (Nokia), maar dan is het het niet..
![]()
Waarom zo onaardig. Het was een tip. Wist niet dat je een vedette wasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:Hij staat op de WIki, degene die automatisch update. Ben geen newb hoor
Met dank aan natuurlijkquote:Volgende topic staat ie in de OP
True, niet goed over nagedachtquote:In het DealExtreme topic kan je er wel van uitgaan dat iedereen PayPal gebruikt, aangezien PayPal de enige betaalmethode is op DX.
Dat is het eerste wat ik daarover hoor.. Volgens mij is het wel zo dat er veel GSM's bij zijn waar een dual sim slot in zit.. Veel mensen denken dan dat je 2 simkaarten tegelijkertijd kan gebruiken, dit is echter niet zo, want beide sim kaarten melden zich dan aan op het Nederlandse netwerk, met dezelfde imei (telefoon gebonden), en dan gaat het wel fout.. Daarom moet je eerst telefoon uitzetten, aanzetten en kiezen welke sim je gebruiken wilt. Maar dat alle telefoons dezelfde imei hebben is volgens mij bollocks, dan hadden de forums van DealExtreme wel volgestaan met meldingen er over.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het schijnt nl dat alle gsm's dezelfde imei hebben en daardoor geblokt worden, als je ze wilt aanmelden in het netwerk.
Ik kreeg een wisselkoers van 1,51.. terwijl op de teletekst de koersen een stuk gunstiger was..1.59. Nu zeggen ze wel dat er een paar cent pakken op transactiekosten..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:20 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Bron?
Wat de NOS zegt dat hij nog steeds met tienden zakt. Waarom paypal trouwens nog steeds een verouderde koers aanhoudt is mij een raadsel, en anders gezegd ook diefstal. Per transactie pakken ze daardoor toch een paar centen van mij af. En met miljoenen gebruikers loopt dat gauw lekker op voor ze.
Op die manier. Ja, blijf het vreemd vinden dat het verschil zo groot is. Het lijkt weinig, maar op alle klanten is het cashen natuurlijk. Ach, DX maakt een hoop goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kreeg een wisselkoers van 1,51.. terwijl op de teletekst de koersen een stuk gunstiger was..1.59. Nu zeggen ze wel dat er een paar cent pakken op transactiekosten..
Als ik jouw verhaal goed begrijp zou je dan wel een NL en een Duitse simkaart tegelijk werkend kunnen krijgen in zo'n telefoon?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:20 schreef neo2000 het volgende:
Dat is het eerste wat ik daarover hoor.. Volgens mij is het wel zo dat er veel GSM's bij zijn waar een dual sim slot in zit.. Veel mensen denken dan dat je 2 simkaarten tegelijkertijd kan gebruiken, dit is echter niet zo, want beide sim kaarten melden zich dan aan op het Nederlandse netwerk, met dezelfde imei (telefoon gebonden), en dan gaat het wel fout.. Daarom moet je eerst telefoon uitzetten, aanzetten en kiezen welke sim je gebruiken wilt. Maar dat alle telefoons dezelfde imei hebben is volgens mij bollocks, dan hadden de forums van DealExtreme wel volgestaan met meldingen er over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |