quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef draculettetje het volgende:
nope
denk dat rimpelhond de laatste naar bed aan het brengen is
ow da's precies het omgekeerdequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
')
Ik was van pure ellende het schreeuwmonster toch maar gaan halen.
:
Defecte oordopjes?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
![]()
Ik was van pure ellende het schreeuwmonster toch maar gaan halen.
:
de tepelknederquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Defecte oordopjes?
Welk schreeuwplakmonstertje vandaag? 3 of 4?
Hier worden er alleen maar nageltjes in gezetquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hier worden er alleen maar nageltjes in gezet![]()
Ja dat doet ie hier ook eerst...En dan verbaast kijken als ie zich verslikt....quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:25 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
de van mij "kneedt" echt zoals kittens dat ook doen... echt stimuleren.
Nu slaapt hij overigens op mijn linkerarm/schoot.......tot ik hem weg leg...
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:15 schreef vamperotica het volgende:
Bah...Ik ben níet meer vrolijk.... We hadden een geweldig dagje uit gepland vrijdag ( dochterlief dr verjaardag)
We zouden naar t dolfinarium gaan wan t mevrouw is heeeelemaaaaal gek van dolfijnen...
Krijg ik net en krabbel op mn hyves dat ze met papa gaat.....
Ik heb staan jánken net...( hormonen/emo/sowiesonietlekkerinmnvel enz...)
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Kan ik me nou helemaal voorstellen.
Hier, neem er nog een
Maar pas nádat we gebeld hadden heur!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
ik begin maar eerst heel veeluit te delen!
Nok en gefeliciteerd!
![]()
zoessie omdat ik in slaap was gevallen, schijnbaar met de foon nog in mn hand
ja maae ik had graag erna nog even met je gebeldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar pas nádat we gebeld hadden heur!
Your husband had dat nog ff gesjekt
Nokje...Ook hier een Gappy bursday
1 die mij wakker houdt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:17 schreef Rimpelhond het volgende:
In een volgend leven word ik jullie telefoonprovider.
Een die zich bemoeit met het gesprek:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:17 schreef Rimpelhond het volgende:
ha jarige job!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een die zich bemoeit met het gesprek:
Hey you... stick to the topic
Heeeeeeyyyyy, NO SLEEPING!!!
![]()
Dank jullie wel
Dat hebben we vanmorgen toch gedaan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maae ik had graag erna nog even met je gebeld
klopt als een busquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat hebben we vanmorgen toch gedaan?
Als je aantrekkelijke bel bundels hebt... kom maar op!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:17 schreef Rimpelhond het volgende:
ja nok is jarig!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
middag allemaal. Nog wat spannends gebeurd hier.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:35 schreef draculettetje het volgende:
kijk dat is in ieder geval een goed begin!
Wat vond Ew van de nieuwste aanwinst eigenlijk?
en veel plezier vandaag met alle bezoek in hopelijk de juiste volgorde
oew wat spannendquote:
Ze heeft zeker weten aantrekkelijke bundelsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:21 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Als je aantrekkelijke bel bundels hebt... kom maar op!
Neuj.... Alles is volgebouwd...Het gras kan er bijna in!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt als een bus
kan je al bij je fiets?
Jij gaat toevallig voor haar werken in je volgende leven en hebt dus al een sneak peak gehad ofzo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:08 schreef nokwanda het volgende:
Ze heeft zeker weten aantrekkelijke bundels
Ik ken haar persoonlijk goed genoeg om haar bundels te kennen en de aantrekkelijkheid daarvan voldoende in te schatten in dit levenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:42 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jij gaat toevallig voor haar werken in je volgende leven en hebt dus al een sneak peak gehad ofzo?
En waarom heb ik jou nog niet gefeliciteerd!?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik ken haar persoonlijk goed genoeg om haar bundels te kennen en de aantrekkelijkheid daarvan voldoende in te schatten in dit leven
da's fijn! die heeft dan wel heeeeel hard doorgewerkt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neuj.... Alles is volgebouwd...Het gras kan er bijna in!!
*Trots op ventje is![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's fijn! die heeft dan wel heeeeel hard doorgewerkt!
hihi ook goed van jou!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Heeft ie zeker...
En ik heb een klein beetje geholpen...Nou ja... meer in de weg gelopen zeg maar..
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:42 schreef Topspin het volgende:
Prociat Nokje
Ik ben iets minder online laatste tijd, nu weer film kijken. Zal eentje drinken op je verjaardag, oma wordt morgen jarig en we vieren het vandaag
succes!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:01 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb nog een schilderopdracht die morgen!!! af moet zijn. Heb er nog geen tijd voor gehad. Gelukkig heb ik tegenwoordig een heeeel grote schildersezel die ik zo in de tuin neer ga zetten. Dat wordt laat vandaag.
Tsss jij wel!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
pff heb geen zin meer gelukkig ook zo vrij
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef nokwanda het volgende:
Ik had nog een schilderij staan dat voldoet aan het idee, dat het juiste formaat heeft, maar dat eigenlijk ooit een andere bestemming had. Is nooit afgekomen. Kon me er niet toe zetten. Het blokkerde me. Al een jaar of 10 dus.
Nu pas ik het hier en daar wat aan en gaat het morgen de deur uit. Een blokkade van jaren krijgt een mooie bestemming
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:01 schreef Topspin het volgende:
Tijd om te bikkelen zometeen![]()
Shoarma Tagin ( shoarma met gesmolten kaas plus champignons dus) plus frites en salade en 2 pita broodjes bij de afhaal
WauW!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:55 schreef vamperotica het volgende:
yup.... Ze hebebn het wel heel leuk gehad in het dolfinarium... En vrijdag wordt het rotweer... We hadden ook al bij de belgische variant gekeken... Maar ja... 't weer moet ook een beetje meewerken.
Zaterdag gat het gras erin!
snap ik! jullie gaan ook een leuke dag maken!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:37 schreef vamperotica het volgende:
Ja WauW!! Dan duurt het nog wel ff voor ze er op kunnen, maar toch!
Ja, fijn dat ze een fijne dag hebben gehad, maar het voelt nog steeds heel dubbel.
ben je wel zachtjes gevallen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:53 schreef nokwanda het volgende:
Ben toen maar omgevallen van de honger.
Moet wel veel zijn geweest als zelfs gmail de attachment te groot vindt
zienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:54 schreef nokwanda het volgende:
Schilderij is af.
Tussen nu en 15.00 uur wordt het opgehaald. Ben er ook tot een half uur geleden mee bezig geweest. En deze keer heb ik foto's
Omdat jij het bent stuurde hij me net dezequote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef Rimpelhond het volgende:
Krijgen we er een foto van zijn koppie bij?
aaah toe!
Ik bedenk eerst het grote plaatje. Ik heb een beeld in mijn hoofd van wat het moet worden. Daarom is het ook nooit goed genoeg imo. Het is mijn beeld en het is nooit perfect uitgevoerd. In mijn hoofd was het beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:19 schreef Topspin het volgende:
Behoorlijk groot dus
Waar begin je met schilderen? In het midden of aan de zijkanten? Of ga je willekeurig te werk?
Biertje smaakt vandaag beter dan gisterenGisteren bij de revalidatie-kliniek bij mijn oma eerste 2 flesjes brand gedronken en toen aan de becks gegaan thuis, kreeg amper nog wat op, alsof brand bier me niet meer smaakt terwijl ik vroeger altijd brand kocht.
Bananen-bier deed mijn vader vroeger brouwen maar heb er nooit echt van geproefd. Bananenbier was toen ook niet helemaal goed gelukt met zelf brouwen, kan daardoor komen dat ik geen enkel glas geproefd hebt toen.
Dank!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh en gefeli met je jarige meissie!![]()
Neuj... Ze gister laten kiezen....Of nar een dierentuin ofzo, of naar belgië of een andere keer naar 't dolfinarium.....quote:
Ja pcies...Maar t blijft een dubbel gevoel..Zeker omdat het hier nu best lekker weer is....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
nee da's waar!
nou ja met elkaar lekker thuis kan ook heel leuk zijn!
Je hebt d'r in ieder geval bij je!
hier is het vollop aan het regenen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:52 schreef vamperotica het volgende:![]()
[..]
Ja pcies...Maar t blijft een dubbel gevoel..Zeker omdat het hier nu best lekker weer is....
Maar ja.... we gaan straks lekker taartjes halen enzo
Op die van jou gister.... Zal die van je husband zo eens met een bezoek vereren....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier is het vollop aan het regenen!
en taartjes halen hmmmmm
heb jij al op mn en die van mnhyves gekijkt
hihiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Op die van jou gister.... Zal die van je husband zo eens met een bezoek vereren....
Meeste foto's hak al gezien![]()
![]()
hihi ja was allemaal zo gezelligquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:58 schreef vamperotica het volgende:
Ow...fijn van de Hema...
Hihi,,, Die bij je husband hak nog nie gezien....We hebben nogal wat aan zangtalent gemist zie ik!
Gezellig ontbijtje!
knuffelen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:36 schreef vamperotica het volgende:
Hihi...Gaat snel hé?!
Ow er is hier een klein/groot meisje wakker...
hoe leuk vond bo dippie doequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:28 schreef vamperotica het volgende:
ee...
een telefoon![]()
En wat een rotweer..We wilden eik nog iets leuks gaan doen ( het dolfinarium is uitgesteld) maar we weten niet wat
ik moest lachen om mr moose!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:29 schreef vamperotica het volgende:
Yup.....
We zijn uiteindelijk toch niets meer gaan doen...
Nou ja, samen boodschapjes gedaan. Ze wilde zelluf een taart maken ( uit een pakje)
Ook nog ff nar de stad geweest, ze had heule leuke kaarsjes gezien voor op de taart!
Lekker aangerommeld, filmpje gekeken (Bratz...lekker meidengeneuzel) Mac gegeten en 's avonds, na overleg met mister Moose, de film nog een keer gekeken want ze had er 's middags neits van verstaan met al dat gekakel van iedereen.
Dolfinarium gaan we een ander dagje doen....
Dus dat is lekker lang genieten van de voorpret!
Ow bah... wel fijn dat de Hema een beetje meewerkt!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:41 schreef draculettetje het volgende:
als het goed is vandaag nog snel naar de hema
Mr E moet werken
dat moeten we dan nog zien hequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow bah... wel fijn dat de Hema een beetje meewerkt!
Turkije of...?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:33 schreef draculettetje het volgende:
ow verdorie we komen niet uit de bestemming voor de vakantie in okt of nov
nu bijvoorbeeld een 9 daags fly & drive naar americaquote:
ja is ook florida geloof ik, miami en orlando die kant opquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:53 schreef vamperotica het volgende:
oe... wel leuk.... Maar ik zou daar ook wel meer tijd voor uittrekken...Of je moet zeggen we doen alleen Las Vegas ofzo
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja is ook florida geloof ik, miami en orlando die kant op
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:46 schreef Rimpelhond het volgende:
Oooow, wat mooi... het lijkt op een kerk.
klein stemmetje "maar het is een poes mama"
ik ben ook dom....
hihi de is ook was bedoeld van een deel!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar zitten wel een paar km tussen hoor.
Las Vegas ligt in Nevada. Da's toch echt bijna aan de andere kant van het continent .
ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:46 schreef Rimpelhond het volgende:
Oooow, wat mooi... het lijkt op een kerk.
klein stemmetje "maar het is een poes mama"
ik ben ook dom....
Dan denk ik dat je meer hebt aan Florida. Eventueel met cruise.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi de is ook was bedoeld van een deel!
Verhef het tot een kunst om het zo te laten lijken dat je je expres dommer voordoet dan je bentquote:
precies, daarom twijfelen ook steedsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je meer hebt aan Florida. Eventueel met cruise.
Valt best veel moois te zien op een relatief korte trip.
Alleen moet je even bedenken dat je lang in het vliegtuig zit en dat je dan last van je pootjes krijgt.
Maar dat heb je sowieso tijdens het reizen wel. Iets o rekening mee te houden bij de plaats die je boekt misschien.
Op tijd boeken om dat goed rond te krijgen?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
groeten van mij uit italie!
weer is goed!
Da weet ik, maar ik mis nog wat kindertjes om ze mooi te makenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geen nieuwe nieuwe
en ik mis nog wat oranje papiertjes tralala
Moggequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:30 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh allemaal!
...Anders heb je even wat topics bij te lezen en is er opeens een deeltje 5 (die ook al op pagina 5 zit ondertussen).
Hoopte dat het een grapje was in de topic titel. Niet dus!
quote:
ja ze is nu 5 maanden en een beetjequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef Topspin het volgende:
Je hond is nog jong of niet soms?
Vaak worden ze vanzelf rustiger als ze ouder worden.
Speels dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ze is nu 5 maanden en een beetje
wel gezellig hoor maar af en toe zo'n gekke bui!
Dankequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:44 schreef draculettetje het volgende:
nogmaals weltrusten
ik ga zo ook een poging doen!
Goede morgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:31 schreef draculettetje het volgende:
nog vallende sterren gezien dan?
en goede morgen trouwens
Ik wil ook zonquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:36 schreef draculettetje het volgende:
ik wil zon en niet zoveel regen hoor!
De hele nacht doorslapen is een hele prestatie wat mij dus gisteren is gelukt als uitzondering, vandaar dat ik minder moe was deze nacht. Vanavond weer nieuwe poging hier ook en dan zal het vast en zeker lukken. Ben dus niet eens bewust wakker gebleven omdat ik geen zin had om te slapen maar ik merkte meteen dat ik klaar wakker was bij de eerste 3 pogingen tot slapen gaan. Toch 4 koppen slaapthee gedronken, waarschijnlijk maar het advies van Rimpelhond ten harte nemen en die valeriaan kruiden pillen proberen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:38 schreef draculettetje het volgende:
ik geloof dat ik toen allemaal wel sliep
al heb ik niet de hele nacht doorgeslapen
maar goed vannacht weer een poging
Weet het niet meer zeker maar volgens mij inderdaad in het begin warmer weer met meer zon vorig jaar. Weet niet hoe de nazomer toen was. Dit jaar misschien ook een redelijke nazomer die nog gaat komen, zul je zien dat de nazomer heet gaat zijn en 3 weken gaat durenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:40 schreef draculettetje het volgende:
en toch heb ik het idee dat dze zomer beter was dan vorig jaar
alhoewel vorig een goed voorseizoen had dacht ik
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
rimpelhond heeft vaak wel goede adviezen
hihi ja! zolang dat dan maar ook in de weekende is!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:42 schreef Topspin het volgende:
[..]
Weet het niet meer zeker maar volgens mij inderdaad in het begin warmer weer met meer zon vorig jaar. Weet niet hoe de nazomer toen was. Dit jaar misschien ook een redelijke nazomer die nog gaat komen, zul je zien dat de nazomer heet gaat zijn en 3 weken gaat duren
Bidden tot de weergoden dan maar of anders de zonne-dans doen inplaats van de regendansquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja! zolang dat dan maar ook in de weekende is!
ha ha da's wel een idee jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:44 schreef Topspin het volgende:
[..]
Bidden tot de weergoden dan maar of anders de zonne-dans doen inplaats van de regendans
Zachtjes tikt de regen op het dakterras, het ritme van de somberheidquote:
Boehoeeeee! IK wil ook vakantie!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
groeten van mij uit italie!
weer is goed!
Ik lees alles bij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:45 schreef Windigo het volgende:
Nee, de discussie in dat topic gaat sneller dan het lichtik heb discussie 3 en 4 ook zo goed als gemist
Inderdaad ook ergens mee bezig zijn dat nuttig is, werk afronden dat erbij komt kijken ook. Iets afronden is dan iets dat als zinnig kan worden gezien en dan kan het afronden van werk van alles zijn. Een soort van eindresultaat en als het dan goed verlopen is dan geeft dat ook een positieve impuls.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
het idee "nuttig" bezig te zijn en gewaardeerd worden om de werkzaamheden die je doet
en vooral niet thuis te zitten en me daar te vervelen of niet weten wat te doen in ieder geval
tenminste zo ervaar ik het
deze week opgebouwd naar 13,5 uur als ik het volhoudt!
That's the spiritquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:27 schreef draculettetje het volgende:
even een knuffel voor de zoessie hier
* draakje slaat armen om zoessie heen
Auto's ook...En "gelukkig" kwam ik van rechts.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef draculettetje het volgende:
nou ja niet vergeten dat fietsers van rechts ook voorrang hebben
mijn auto ook!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Auto's ook...En "gelukkig" kwam ik van rechts.....
Vind het wel sneu voor die mevrouw....Die is heel aardig!
alstquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:34 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica roept....Help....Het gaat heel hard onweren hier.....
En dank voor de roosvicee...
Wil het toch eik t liefst weg hebben hier....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alst
zolang je het onweer maar dan daar laat
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef Rimpelhond het volgende:
'zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo en nu een sigaret!
Weer drukke dag geweest, weer gekookt voor een heel weeshuis
..nou ja.. dat niet helemaal... maar wel voor een extra huishouden.
en dat bovenop de hoeveelheid monden die ik van mijzelf al te voeden heb maakt dat een paar behoorlijke pannen vol.
Één van mijn buurmannen ligt al weer een tijd in het ziekenhuis en zijn vrouw kookt gewoonweg niet.. ze eet amper.. zelfs geen brood, en het ís al zo'n tenger vrouwtje.. dan heeft ze nog een dochter die ook stevig te eten moet hebben. Ik heb ze voorlopig dus maar bij ons maaltijden schema ingedeeld. (misschien neit zo aardig, maar ik dacht dat ze met een beetje sociale druk achter haar broek zichzelf wat mer zou dwingen toch wat te eten..en het werkt!)
Hihi... toch zijn die flitsen toch echt t gevaarlijkst heurquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:39 schreef draculettetje het volgende:
de flitsen vind ik wel mooi
die donder mag weg blijven
al schrik ik nog van de flits
ik zie ons nog samen bij het zolderraam staan
Ik weet het ook alleen van horen vertellen en dat ik daarna altijd bang voor onweer geweest benquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:45 schreef draculettetje het volgende:
ja dat weet ik dan ook wel weer maar toch
maar goed dat ik niks van 't harde weet
Het gras smeekt om regen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:10 schreef draculettetje het volgende:
zal het daarom regenen voor het gras van de zoessie
goed zo!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:02 schreef Topspin het volgende:
Goede morgen
Heb geweldig fantastisch geslapen weer
Nu tijd voor koffie, het ritme van het leven
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:04 schreef draculettetje het volgende:
zo heb ik even een offdag vandaag zeg
omdat ik het ook niet weetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Waarom weet ik daar niets van
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat ik het ook niet weet
hihihi.... Dacht al dat ze nooooooit zelf die foto erop zou hebben gekregen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:25 schreef draculettetje het volgende:
hihi dat is een hele goede optie
maar als ik jou spreek is dat ook niet zo
en heb aardig lang ons tantetje geholpen
ssst ze zei toch steeds dat ze er niet op kwamquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hihihi.... Dacht al dat ze nooooooit zelf die foto erop zou hebben gekregen!
Maar als wil praatje maken huisfoon ligt naast me
ghehehe.. krabbeltje bij mij ook jouw werk?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ssst ze zei toch steeds dat ze er niet op kwam
iets met wachtwoord steeds verkeerd intoetsen ha ha
nee dat heeft ze zelf gedaan!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ghehehe.. krabbeltje bij mij ook jouw werk?
Wat goehoed!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee dat heeft ze zelf gedaan!
hihi dan doe maar gewoon op pm zettenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:38 schreef vamperotica het volgende:
hihi....
Ow...Ik wilde nog wat zeggen, maar weet niet meer wat
En iets heul anders wat al een tijd in mn hoofd rondspookt maar wat ik stom vind, maar weet niet of is nu goeie moment enzo
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:44 schreef nokwanda het volgende:
Wat zijn jullie weer heerlijk cryptisch en eenregelig
Dat maakt heel nieuwsgierig, weten jullie dat?
eigenlijk kreeg ik gewoon op mn donder dat ik niet had gezegd dat ik een offdag hadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:44 schreef nokwanda het volgende:
Wat zijn jullie weer heerlijk cryptisch en eenregelig
Dat maakt heel nieuwsgierig, weten jullie dat?
Juist ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eigenlijk kreeg ik gewoon op mn donder dat ik niet had gezegd dat ik een offdag had
heel veel plezierquote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:49 schreef Spellmeista het volgende:
zo goedemorgen..ik ben naar lowlands..:)
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:25 schreef sararaats het volgende:
ai, ik ben jullie vergeten te melden dat ik een nichtje bijheb.
ze heet EEF
Sara (de fiere tante en meter van Eef)
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:25 schreef sararaats het volgende:
ai, ik ben jullie vergeten te melden dat ik een nichtje bijheb.
ze heet EEF
Sara (de fiere tante en meter van Eef)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |