succes!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:01 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb nog een schilderopdracht die morgen!!! af moet zijn. Heb er nog geen tijd voor gehad. Gelukkig heb ik tegenwoordig een heeeel grote schildersezel die ik zo in de tuin neer ga zetten. Dat wordt laat vandaag.
Tsss jij wel!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
pff heb geen zin meer gelukkig ook zo vrij
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:57 schreef nokwanda het volgende:
Ik had nog een schilderij staan dat voldoet aan het idee, dat het juiste formaat heeft, maar dat eigenlijk ooit een andere bestemming had. Is nooit afgekomen. Kon me er niet toe zetten. Het blokkerde me. Al een jaar of 10 dus.
Nu pas ik het hier en daar wat aan en gaat het morgen de deur uit. Een blokkade van jaren krijgt een mooie bestemming
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:01 schreef Topspin het volgende:
Tijd om te bikkelen zometeen![]()
Shoarma Tagin ( shoarma met gesmolten kaas plus champignons dus) plus frites en salade en 2 pita broodjes bij de afhaal
WauW!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:55 schreef vamperotica het volgende:
yup.... Ze hebebn het wel heel leuk gehad in het dolfinarium... En vrijdag wordt het rotweer... We hadden ook al bij de belgische variant gekeken... Maar ja... 't weer moet ook een beetje meewerken.
Zaterdag gat het gras erin!
snap ik! jullie gaan ook een leuke dag maken!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:37 schreef vamperotica het volgende:
Ja WauW!! Dan duurt het nog wel ff voor ze er op kunnen, maar toch!
Ja, fijn dat ze een fijne dag hebben gehad, maar het voelt nog steeds heel dubbel.
ben je wel zachtjes gevallen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:53 schreef nokwanda het volgende:
Ben toen maar omgevallen van de honger.
Moet wel veel zijn geweest als zelfs gmail de attachment te groot vindt
zienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:54 schreef nokwanda het volgende:
Schilderij is af.
Tussen nu en 15.00 uur wordt het opgehaald. Ben er ook tot een half uur geleden mee bezig geweest. En deze keer heb ik foto's
Omdat jij het bent stuurde hij me net dezequote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef Rimpelhond het volgende:
Krijgen we er een foto van zijn koppie bij?
aaah toe!
Ik bedenk eerst het grote plaatje. Ik heb een beeld in mijn hoofd van wat het moet worden. Daarom is het ook nooit goed genoeg imo. Het is mijn beeld en het is nooit perfect uitgevoerd. In mijn hoofd was het beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:19 schreef Topspin het volgende:
Behoorlijk groot dus
Waar begin je met schilderen? In het midden of aan de zijkanten? Of ga je willekeurig te werk?
Biertje smaakt vandaag beter dan gisterenGisteren bij de revalidatie-kliniek bij mijn oma eerste 2 flesjes brand gedronken en toen aan de becks gegaan thuis, kreeg amper nog wat op, alsof brand bier me niet meer smaakt terwijl ik vroeger altijd brand kocht.
Bananen-bier deed mijn vader vroeger brouwen maar heb er nooit echt van geproefd. Bananenbier was toen ook niet helemaal goed gelukt met zelf brouwen, kan daardoor komen dat ik geen enkel glas geproefd hebt toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |