Proficiat Nokje

Tijd voor kopje koffie, heb vannacht super lekker geslapen, echt een van de betere nachtrusten sinds lange tijd en de dag erna is het ook meteen een oase van rust in mijn hoofd

Net ff opgeruimd in huis en morgen weer in de tuin, over 3 weken arbeidsdeskundige en dan laat ik die 20 blz's lezen over hoe ik omga met onrust en de rest van alles wat ik hem meegemaakt, ben bezig met een soort van boek hoe ik omga met alles en dat vonden ze een goed initiatief omdat ze het zelf ook willen lezen zodat ze er wat van kunnen leren. Nu zit ik op de 15 blz's en denk over 3 weken een stuk of 50. Niet om uit te geven als boek maar meer om te overleggen daar en wie weet ooit uit geven want dat kan tegenwoordig overal tegen lage prijs.
Iedere dag proberen een stuk of 5 blz's te schrijven, niet teveel achter elkaar want dan ga ik ratelen en dan ga ik van de hak op de tak en wordt het onduidelijk.
Gisteren erachter gekomen dat negeren van gedachtes goed kan helpen als het onrustig is en chaotisch is. Nog een stukje geschreven over spanningen en onrust in het onderbewuste dat op de een of andere manier opgeschoond dient te worden door bepaalde technieken zoals ademhalingsoefeningen, meditatie en sport maar zo ging dat nog dieper tot de menselijke ziel.