quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:17 schreef draculettetje het volgende:
nope
denk dat rimpelhond de laatste naar bed aan het brengen is
ow da's precies het omgekeerdequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
')
Ik was van pure ellende het schreeuwmonster toch maar gaan halen.
:
Defecte oordopjes?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
![]()
Ik was van pure ellende het schreeuwmonster toch maar gaan halen.
:
de tepelknederquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Defecte oordopjes?
Welk schreeuwplakmonstertje vandaag? 3 of 4?
Hier worden er alleen maar nageltjes in gezetquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hier worden er alleen maar nageltjes in gezet![]()
Ja dat doet ie hier ook eerst...En dan verbaast kijken als ie zich verslikt....quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:25 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
de van mij "kneedt" echt zoals kittens dat ook doen... echt stimuleren.
Nu slaapt hij overigens op mijn linkerarm/schoot.......tot ik hem weg leg...
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:15 schreef vamperotica het volgende:
Bah...Ik ben níet meer vrolijk.... We hadden een geweldig dagje uit gepland vrijdag ( dochterlief dr verjaardag)
We zouden naar t dolfinarium gaan wan t mevrouw is heeeelemaaaaal gek van dolfijnen...
Krijg ik net en krabbel op mn hyves dat ze met papa gaat.....
Ik heb staan jánken net...( hormonen/emo/sowiesonietlekkerinmnvel enz...)
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Kan ik me nou helemaal voorstellen.
Hier, neem er nog een
Maar pas nádat we gebeld hadden heur!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
ik begin maar eerst heel veeluit te delen!
Nok en gefeliciteerd!
![]()
zoessie omdat ik in slaap was gevallen, schijnbaar met de foon nog in mn hand
ja maae ik had graag erna nog even met je gebeldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar pas nádat we gebeld hadden heur!
Your husband had dat nog ff gesjekt
Nokje...Ook hier een Gappy bursday
1 die mij wakker houdt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:17 schreef Rimpelhond het volgende:
In een volgend leven word ik jullie telefoonprovider.
Een die zich bemoeit met het gesprek:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:17 schreef Rimpelhond het volgende:
ha jarige job!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een die zich bemoeit met het gesprek:
Hey you... stick to the topic
Heeeeeeyyyyy, NO SLEEPING!!!
![]()
Dank jullie wel
Dat hebben we vanmorgen toch gedaan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maae ik had graag erna nog even met je gebeld
klopt als een busquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat hebben we vanmorgen toch gedaan?
Als je aantrekkelijke bel bundels hebt... kom maar op!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:17 schreef Rimpelhond het volgende:
ja nok is jarig!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
middag allemaal. Nog wat spannends gebeurd hier.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:35 schreef draculettetje het volgende:
kijk dat is in ieder geval een goed begin!
Wat vond Ew van de nieuwste aanwinst eigenlijk?
en veel plezier vandaag met alle bezoek in hopelijk de juiste volgorde
oew wat spannendquote:
Ze heeft zeker weten aantrekkelijke bundelsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:21 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Als je aantrekkelijke bel bundels hebt... kom maar op!
Neuj.... Alles is volgebouwd...Het gras kan er bijna in!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt als een bus
kan je al bij je fiets?
Jij gaat toevallig voor haar werken in je volgende leven en hebt dus al een sneak peak gehad ofzo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:08 schreef nokwanda het volgende:
Ze heeft zeker weten aantrekkelijke bundels
Ik ken haar persoonlijk goed genoeg om haar bundels te kennen en de aantrekkelijkheid daarvan voldoende in te schatten in dit levenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:42 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jij gaat toevallig voor haar werken in je volgende leven en hebt dus al een sneak peak gehad ofzo?
En waarom heb ik jou nog niet gefeliciteerd!?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik ken haar persoonlijk goed genoeg om haar bundels te kennen en de aantrekkelijkheid daarvan voldoende in te schatten in dit leven
da's fijn! die heeft dan wel heeeeel hard doorgewerkt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neuj.... Alles is volgebouwd...Het gras kan er bijna in!!
*Trots op ventje is![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's fijn! die heeft dan wel heeeeel hard doorgewerkt!
hihi ook goed van jou!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Heeft ie zeker...
En ik heb een klein beetje geholpen...Nou ja... meer in de weg gelopen zeg maar..
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:42 schreef Topspin het volgende:
Prociat Nokje
Ik ben iets minder online laatste tijd, nu weer film kijken. Zal eentje drinken op je verjaardag, oma wordt morgen jarig en we vieren het vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |