Het zal nu sowieso idd de irritatie zijn. Voordat je last van ingeademde asbest krijgt ben je vele jaren verder.quote:Op zondag 9 november 2008 13:08 schreef Qrious het volgende:
Maar de lijm was van asbest toch, niet de vloerbedekking?Dan zou er niks mis moeten zijn op zich, misschien gewoon wat irritatie in de luchtwegen verder en dat t tussen de oren zit omdat je weet dat er asbest bij betrokken is. Anders gewoon ff langs de doc gaan voor een uitlegje/onderzoek o.i.d. dan kun je ook weer wat makkelijker gerust ademhalen
Haha, nou het interesseert me echt totaal niet dat achter de kast een wit vlak zit, echt 0,0.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:05 schreef Charisma het volgende:
NOU NOU
![]()
een witte vlak waar de kast staat , ik kom er niet meer bij ,d at klein stukje had ik nu wel afgemaakt hoor, dat staat toch niet ook al zie je het niet![]()
en je hebt hetzelfde kleur laminaat als ik - ook toevallig ? alleen heb ik het niet bij de praxis gekochtz
ziet er goed uit !
Ja tuurlijk voor de foto staat het apart. Had natuurlijk die foto niet moeten posten, omdat Fokkers Pietje Preciesen zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:25 schreef Skyflipper het volgende:
Iedereen moet altijd zelf lekker wet hoe hij / zij iets verft, maar geef toe.. het staat wel apart!
Onder het bed ligt wel gewoon laminaat?
Je huis ziet er wel netjes uit, mooie kleurtjes!
ja hoe verzinnen ze het...quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Syytön het volgende:
. Er lag hiervoor door het hele huis in de breedte laminaat, dat zag er echt niet uit (was sowieso al lelijk laminaat).
heb je boven de kookplaat aan de wand ee nvoorziening getroffen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:22 schreef Syytön het volgende:
Ja, we gaan het inderdaad verven, ik hou niet van tegels in de keuken. Ik vind dat te klinisch.
Nog niet, gaat wel gebeuren, zo'n RVS achterwand...quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:00 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
heb je boven de kookplaat aan de wand ee nvoorziening getroffen?
Zit je bij Hetnet? Die smerige paupers die houden mij ook aan het lijntjequote:Op maandag 13 oktober 2008 09:28 schreef Syytön het volgende:
[..]
Daar leg je dan ook wel een flinke bom duiten voor neer, moet ik zeggen.Maargoed, dat nemen we dan maar voor lief.
Maarja als de keuken eenmaal staat moeten we nog alles verven en de vloer leggen, wandplank monteren, magnetron ophangen, raampje herstellen voor de afzuigkap-afvoer, plinten.. dus we zijn nog wel even zoet.
Morgen komt trouwens een KPN monteur voor het internet dat nog steeds niet werkt. Voor de goede orde, ik gaf op 4 augustus de adreswijziging door.
Nee zit bij Telfort, maar het is allemaal 1 pot nat hoor. Succes ermee!quote:Op zondag 23 november 2008 03:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Zit je bij Hetnet? Die smerige paupers die houden mij ook aan het lijntjeHeb al uren aan de lijn gehangen en telkens krijg ik weer een ander verhaaltje
Maar serieus, waarom zou ik het verven? Zodat de volgende bewoners zich niet samen zullen bescheuren als ze de slaapkamer inkomen?quote:Op zondag 23 november 2008 08:32 schreef Charisma het volgende:
ik blijf er toch bij, helemaal afmaken , en niet wat je later allemaal weer kun doen, zo een kwat pakken en dan weer witten, doe je echt niet als je het weer verkoopt, dat leert het prcess , maar goed m ik ben dan geen pietje precies maar wel iemand die dingen wel afmaakt
Decor Style Teak! (zoiets) Het is DEZE week in de aanbieding, het is normaal ong. 16 euro per vierkante meter, wat uitkomt op zo'n 40 euro per pak, maar deze week 32 euro per pak. Staat in de folder op de website, bij het laminaat, linksonder op de rechterpagina.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:09 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
hai syytön,
Ziet er heel leuk uit, ben vooral fan van je laminaat in de slaapkamer. Ik las gekocht bij Gamma.
Weet je misschien de naam en de prijs?
Thanx en succes verder.

Hmm, dat lijkt me wel een duur apparaat, die Powerfile. Heb je enig idee wat het kost?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:54 schreef dahei het volgende:
Ikzelf vind een dremel niet het fijnste hulpstuk hiervoor, je beschadigd het hout veel te snel doordat je de schuurstukjes niet goed plat kunt houden. Het beste werken (denk ik) de klap of polijst schijven.
Volgens mij is dé oplossing voor dit soort werk een Powerfile http://www.blackanddecker(...)ils/catno/XTA900EKA/
Volgens mij iets van 60 euro nieuw. Wat je ook kunt doen is een afbander gebruiken en een verfschapper.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:09 schreef Syytön het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt me wel een duur apparaat, die Powerfile. Heb je enig idee wat het kost?
Ik ga vanavond proberen of het werkt met verfafbijt en dan met handschuurpapier schuren.
Met een Powefile raus je zo door de deur heenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:56 schreef dahei het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 60 euro nieuw. Wat je ook kunt doen is een afbander gebruiken en een verfschapper.
Jammer alleen van die lelijke wandtegels, die ook echt tegen de muur zijn geplakt met cheap cement. waarschijnlijk heeft degene die het gedaan heeft, in zin andere hand een biertje gehad. Het z it op zich redelijk recht, maar overal zitten hobbels, het is totaal niet vlak.quote:Op maandag 1 december 2008 21:34 schreef Qrious het volgende:
Kijk, altijd leuk zulke vloeren in oudere woningenGeeft toch wel een leuke sfeer
![]()
Helaas heb ik die niet, ik ga kijken of ik die voor je kan maken, is wel lastig want Gizmore en ik zijn meestal de hele dag van huis, en de dagen zijn kort nu... Misschiend dat Gizmore donderdag of vrijdag overdag thuis is, dan kan ik wel voor een foto zorgen. De vloer is in het echt iets minder glimmend dan op de foto.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:51 schreef kayintveen het volgende:
Hi Syyton,
ik ben gister bij de gamma geweest voor die style-teak laminaat.. ziet er super uit volgens mij heb jij fotos van overdag van je slaapkamer. zou top zijn!!
Weet je nog wat voor afbijt dat was, en welk merk? Alabastine misschien?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:23 schreef Mivadi het volgende:
Wij hebben soortgelijke deuren en hebben alles met een pasta-achtige afbijt verwijderd; werkte perfect en ook tot in de kleine spleetjes schoon.
De laatste kleine restjes in de "groeven" hebben wij geschuurd met schuurpads die je gewoon bij de gamma kunt halen. Deze gewoon op de breedte knippen van de groef en je kunt perfect schuren!
Iets duurder dan gewoon schuurpapier, maar ze gaan langer mee dan schuurpapier en daarbij werkt het heel precies op de juiste breedte en gemakkelijk!
Ziet er steeds netter uit!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:28 schreef Syytön het volgende:
Ja hallo!![]()
Wij zijn hardwerkende mensen en hebben geen tijd om doordeweeks te klussen.We gaan dit weekend ECHT wat doen, geen sinterklaas excuses etcetera. Ik wil dit weekend de slaapkamer afmaken zodat de kast erin kan en ik wil laminaat in de keuken leggen zodat de koelkast daar eindelijk kan staan.
En dit alles zal uiteraard worden vastgelegd en openbaar worden gemaakt in dit topic.
@Mivadi: klikt goed maar wat een geld! 135 euro voor een emmer! Vind ik toch wel erg prijzig. Daarnaast zit er maar 1 laag verf op de deuren, het is de originele verfkleur. Tevens is het verf op waterbasis, geloof ik. Het breekt in ieder geval in plaatst van dat het zacht en rubberachtig wordt zoals acrylverf. Als ik het afbrand kan ik het redelijk opschuren. Op het overige houtwerk, de kozijnen en deurposten zitten wel vele lagen verf. Maar met een verbrander en verfkrabbertje vliegt dat er af.![]()
Het is alleen echt een rotklusje, verven is best leuk, maar het voorwerk niet.
@m-niki: Bedankt voor de complimenten!
Geinig huisje, wel veel wit, niet helemaal mijn smaak..quote:Op zondag 14 december 2008 20:36 schreef Syytön het volgende:
De kast in de slaapkamer staat eindelijk op zijn plek.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kreeg het alleen heel lastig op de foto omdat de slaapkamer zo klein is en ik tegenlicht had.
Nu alleen in de slaapkamer nog gordijnen ophangen en bestellen, rolgordijn of jaloezieen bestellen en ophangen, vloerplinten in de helft van de kamer bevestigen, deurkozijn afbranden en verven, deur verder schuren en verven, en dorpel verder lakken en bevestigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |