abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63049239
Niet te hard van stapel lopen hoor Het percentage asbest erin is waarschijnlijk niet zo ontzettend hoog misschien een paar procent? En zolang de lucht niet vol hangt met rondvliegende vezels is er niks aan de hand.
Just being curious.. ofzo
pi_63049283
Nou, ik heb het losgetrokken, daar komen wel aardig wat vezels van los. Het is het tochthalletje dus ik kom er verder niet. Maar toch! In de keuken zat het ook, alleen bleven daar geen vezels achter, omdat dat zat vastgespijkerd i.p.v. gelijmd.
Ik heb een bouwkundige keuring laten doen en daar kwam uit dat er geen asbest in het huis zit, maar mogelijk wel bij het toilet van de bovenburen (niet gebasseerd op een onderzoek in dat toilet, maar op ervaringen).
pi_63049589
Maar waren die vezels van de lijm, of vloerbedekking? Want lijm splitst zich meestal minder snel op dan vloerbedekking zelf
pi_63049697
Het was van de vloerbedekking zelf, die vezels. Ik heb er best veel van ingeademd ben ik bang, want ik heb sinds ik het verwijderd heb ook last van mijn keel.
pi_63072049
Maar de lijm was van asbest toch, niet de vloerbedekking? Dan zou er niks mis moeten zijn op zich, misschien gewoon wat irritatie in de luchtwegen verder en dat t tussen de oren zit omdat je weet dat er asbest bij betrokken is. Anders gewoon ff langs de doc gaan voor een uitlegje/onderzoek o.i.d. dan kun je ook weer wat makkelijker gerust ademhalen
  zondag 9 november 2008 @ 13:21:28 #156
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_63072292
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:08 schreef Qrious het volgende:
Maar de lijm was van asbest toch, niet de vloerbedekking? Dan zou er niks mis moeten zijn op zich, misschien gewoon wat irritatie in de luchtwegen verder en dat t tussen de oren zit omdat je weet dat er asbest bij betrokken is. Anders gewoon ff langs de doc gaan voor een uitlegje/onderzoek o.i.d. dan kun je ook weer wat makkelijker gerust ademhalen
Het zal nu sowieso idd de irritatie zijn. Voordat je last van ingeademde asbest krijgt ben je vele jaren verder.
En of de kans daarop groot is als je ooit eens wat hebt ingeademd?
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_63084749
Nou, als er al iets van asbest zou moeten zijn, dan zouden dat de vezels moeten zijn van de vloerbedekking. Maar ik las dat deze meestal grijs of wit zijn, en deze zijn bruin. Er kwamen wel aardig wat vezels vrij bij het lostrekken van dat zeil, dat zal ik wel ingeademd hebben (niet dat ik nu direct last zou hebben van eventuele asbest, maar wel van die vezels). Anyway ik laat een lab test doen zodat ik zeker weet of het asbest is of niet. Heb trouwens alles wat ik in de keuken heb weggehaald ook gewoon door de gemeente laten ophalen bij het grofvuil.
pi_63089593
Ziet er leuk uit, Syytön. Hopelijk kan je er nog heel wat jaartjes in goede gezondheid van genieten.
pi_63383068
Vanmiddag hebben we laminaat in de slaapkamer gelegd. Morgen verf ik de gekleurde muur nog een keer. Van het weekend moeten we daar nog de elektra bevestigen (opbouw) en de plintjes leggen. En niet te vergeten zaterdagochtend een bed kopen want het vorige was gesneuveld, en zou ook niet eens passen in het smalle kamertje.
En dan eindelijk weer in een bedje! Kamer behoeft nog wat verdere afwerking zoals de deurpost, deur, drempel en er moet een stukje opnieuw worden behangen. Maar dat komt nog wel.

Voor het geval je je afvraagt, waarom dat grote vlak wit is gebleven: daar komt de kast voor te staan en ik vond het zonde om dat te verven. Ik ga niet een muurtje mooi verven zodat het er leuk uit ziet bij de overdracht naar de volgende bewoners.
Overigens hadden we ook al een beetje een "Praxis" (van de: en hier is de kruipruimte/schuur/meterkast reclame) gevoel bij het leggen van het laminaat, het bed en de kast beslaan het grootste gedeelte van de slaapkamer dus je ziet per saldo maar weinig van het mooie laminaat.

Verder ook in de keuken bezig, daar moeten we alle wanden en het plavond nog verfen, dan kunnen we daarna de laminaatvloer daar ook leggen. En dan kan de koelkast van de studeerkamer naar de keuken. Om vervolgens de studeerkamer (nu bekend als: opslagkamer) onder handen te nemen.

Ik weet trouwens niet waarom de foto's er elke keer zo slecht en korrelig uitzien, slecht fotoprogramma.
pi_63425806
NOU NOU

een witte vlak waar de kast staat , ik kom er niet meer bij ,d at klein stukje had ik nu wel afgemaakt hoor, dat staat toch niet ook al zie je het niet
en je hebt hetzelfde kleur laminaat als ik - ook toevallig ? alleen heb ik het niet bij de praxis gekocht z
ziet er goed uit !
pi_63427381
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:05 schreef Charisma het volgende:
NOU NOU

een witte vlak waar de kast staat , ik kom er niet meer bij ,d at klein stukje had ik nu wel afgemaakt hoor, dat staat toch niet ook al zie je het niet
en je hebt hetzelfde kleur laminaat als ik - ook toevallig ? alleen heb ik het niet bij de praxis gekocht z
ziet er goed uit !
Haha, nou het interesseert me echt totaal niet dat achter de kast een wit vlak zit, echt 0,0. Je ziet het toch alleen maar als de meubels er niet staan, en wanneer zal dat nou gebeuren. Hoe kan het nou niet staan als je het toch niet ziet. Iedereen die de foto's niet heeft gezien, zal echt niet weten dat de muur achter de kast gewoon wit is.
Welk laminaat bedoel je..? In de woonkamer? Dat is van Praxis en wat in de slaapkamer ligt is van Gamma.
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:43:51 #162
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_63427735
Dat zijn van die foto's die ook wel eens opduiken in het 'opmerklijke Funda foto's' topic.
Dan wordt er gespeculeerd of men ooit om de kast heen heeft geverfd... maar zo te zien kan het ook met voorbedachte rade.

(ik had zelf ook gewoon dat stukje meegeverfd, maar als je zeker weten nooit je kast gaat verplaatsen maakt het idd niet veel uit)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_63428316
Zou de muur nooit zo laten als het zichtbaar zou worden, en al helemaal niet voor verkoop. Maar het is maar verf, twee keer een laagje latex erover en de muur is weer wit. Kleine moeite. Snap eerlijk gezegd niet waarom je het wél zou verven. Het is niet alsof er een bank voor staat ofzo, of een stukje dat je kaal laat voor een nachtkastje...
pi_63429610
Iedereen moet altijd zelf lekker wet hoe hij / zij iets verft, maar geef toe.. het staat wel apart!
Onder het bed ligt wel gewoon laminaat?

Je huis ziet er wel netjes uit, mooie kleurtjes!
pi_63431641
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 15:25 schreef Skyflipper het volgende:
Iedereen moet altijd zelf lekker wet hoe hij / zij iets verft, maar geef toe.. het staat wel apart!
Onder het bed ligt wel gewoon laminaat?

Je huis ziet er wel netjes uit, mooie kleurtjes!
Ja tuurlijk voor de foto staat het apart. Had natuurlijk die foto niet moeten posten, omdat Fokkers Pietje Preciesen zijn.
Natuurlijk ligt er onder het bed gewoon laminaat, wat dacht je, dat we na het plaatsen van het bed die laminaatdelen weer weg gingen halen?
pi_63432956
Over dat witte vlak zal ik geen worden vuil maken

Maar waarom het laminaat niet overdwars gelegd, ik weet dat het vanwege de lichtval niet hoort, maar het maakt de kamer wel breder. Want op de foto lijkt die wel héél smal
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_63433174
Ik vind dat dat nauwelijks iets uitmaakt, het kamertje is zo smal, er past net aan in de breedte een bed in. Optisch bedrog gaat hier niet lukken.
Daarnaast vind ik vloeren gelegd in de breedte niet mooi, ziet er onnatuurlijk uit. Er lag hiervoor door het hele huis in de breedte laminaat, dat zag er echt niet uit (was sowieso al lelijk laminaat).
pi_63433232
Dit wordt lachen als ik een foto heb gepost als het bed en de kast erin staan. Jullie gaan echt flippen.
pi_63433966
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Syytön het volgende:
. Er lag hiervoor door het hele huis in de breedte laminaat, dat zag er echt niet uit (was sowieso al lelijk laminaat).
ja hoe verzinnen ze het...
maart krijg ik de sleutel; ga dan ook zo'n spannend avontuur beleven
inspirerend zo'n soapserie.
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
=loesje=
pi_63434048
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:22 schreef Syytön het volgende:
Ja, we gaan het inderdaad verven, ik hou niet van tegels in de keuken. Ik vind dat te klinisch.
heb je boven de kookplaat aan de wand ee nvoorziening getroffen?
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
=loesje=
pi_63434514
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:00 schreef zwemmer431 het volgende:

[..]

heb je boven de kookplaat aan de wand ee nvoorziening getroffen?
Nog niet, gaat wel gebeuren, zo'n RVS achterwand...
pi_63442734
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:28 schreef Syytön het volgende:

[..]

Daar leg je dan ook wel een flinke bom duiten voor neer, moet ik zeggen. Maargoed, dat nemen we dan maar voor lief.
Maarja als de keuken eenmaal staat moeten we nog alles verven en de vloer leggen, wandplank monteren, magnetron ophangen, raampje herstellen voor de afzuigkap-afvoer, plinten.. dus we zijn nog wel even zoet.

Morgen komt trouwens een KPN monteur voor het internet dat nog steeds niet werkt. Voor de goede orde, ik gaf op 4 augustus de adreswijziging door.
Zit je bij Hetnet? Die smerige paupers die houden mij ook aan het lijntje Heb al uren aan de lijn gehangen en telkens krijg ik weer een ander verhaaltje
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_63443408
ik blijf er toch bij, helemaal afmaken , en niet wat je later allemaal weer kun doen, zo een kwat pakken en dan weer witten, doe je echt niet als je het weer verkoopt, dat leert het prcess , maar goed m ik ben dan geen pietje precies maar wel iemand die dingen wel afmaakt
ik had een hekel aan de manier van mijn ex die planken tegen het plafont schroefde en de prijs stikker nog op liet plakken of die plintjes zette en daar zat nog de barcode op ...ssst , onbegrijpelijk , maar dat is dan ook weer extreem
wel vind ik het ook mooie kleuren en de slaapkamers zijn echt ienimienie, daar kan je niet zo veel mee, ach je slaapt er alleen maar in
pi_63443645
quote:
Op zondag 23 november 2008 03:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Zit je bij Hetnet? Die smerige paupers die houden mij ook aan het lijntje Heb al uren aan de lijn gehangen en telkens krijg ik weer een ander verhaaltje
Nee zit bij Telfort, maar het is allemaal 1 pot nat hoor. Succes ermee!
quote:
Op zondag 23 november 2008 08:32 schreef Charisma het volgende:
ik blijf er toch bij, helemaal afmaken , en niet wat je later allemaal weer kun doen, zo een kwat pakken en dan weer witten, doe je echt niet als je het weer verkoopt, dat leert het prcess , maar goed m ik ben dan geen pietje precies maar wel iemand die dingen wel afmaakt
Maar serieus, waarom zou ik het verven? Zodat de volgende bewoners zich niet samen zullen bescheuren als ze de slaapkamer inkomen? Dat lolletje gun ik ze dan wel. Ik zou namelijk ook niet de muur gaan witten voor ze. Het gaat erom dat je het niet zult zien in de periode dat wij er wonen.
Nouja, einde discussie over de witte vlek enzo. Zal bij de volgende foto's dit soort dingetjes niet meer op de foto zetten.
  Moderator zondag 23 november 2008 @ 11:14:54 #175
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_63444475
Iedereen is in zijn eigen huis toch vrij om te doen en laten wat je zelf wilt doen ?

Zolang niemand het ziet, en je voor 100% zeker weet dat je de kast niet verplaatst, dan zou ik het ook overwegen om daar niet te schilderen
pi_63576514
hai syytön,

Ziet er heel leuk uit, ben vooral fan van je laminaat in de slaapkamer. Ik las gekocht bij Gamma.
Weet je misschien de naam en de prijs?

Thanx en succes verder.
Everyone is entitled to My opinion.
pi_63577202
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:09 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
hai syytön,

Ziet er heel leuk uit, ben vooral fan van je laminaat in de slaapkamer. Ik las gekocht bij Gamma.
Weet je misschien de naam en de prijs?

Thanx en succes verder.
Decor Style Teak! (zoiets) Het is DEZE week in de aanbieding, het is normaal ong. 16 euro per vierkante meter, wat uitkomt op zo'n 40 euro per pak, maar deze week 32 euro per pak. Staat in de folder op de website, bij het laminaat, linksonder op de rechterpagina.
Wij hebben het dus vorige week gekocht, had ruim 32 euro gescheeld.
Ik ga dit weekend weer deuren en kozijnen schuren en verven! Kan meestal doordeweeks niets doen, omdat ik niet voor geluidshinder wil zorgen 's avonds. Ondanks dat de kinderen van de bovenburen vaak als wilde paarden door huis stormen, maargoed.
Plinten in de slaapkamer nog niet kunnen leggen omdat Gamma geen bijpassende plinten heeft, dus nu moet ik maar bij een ander filiaal gaan kijken of ze ze daar wellicht hebben.

Het bed staat trouwens wel in de slaapkamer, heerlijk om in een bed te slapen en een slaapkamer te hebben na drie maanden.

Binnenkort ook maar het toilet (laten) aanpakken, want dat ziet er echt niet uit. Allemaal afgebikte tegeltjes enzo. Wel een dure onderneming, gaat zo'n 2000 euro kosten voor alles. Maar dan zit er alleen een simpele hangende verkorte toiletpot in, niet eens een fonteintje (wc is zo klein, is niet praktisch).
pi_63577684
Kan ik een dremel gebruiken om de 'panelen' op de deuren kaal te schuren? Of een andere manier?

[ Bericht 24% gewijzigd door Syytön op 27-11-2008 21:44:47 ]
  donderdag 27 november 2008 @ 23:40:36 #179
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_63582713
Ik heb een Dremel gebruikt voor al dit soort hoekjes enzo. Goed uitproberen wat de handigste hulpstukjes zijn, dan gaat het prima. Wisselen van hulpstukje is zo gebeurd, dus ideaal.
Ik heb de eset "meubelbewerking" erbij gekocht en dat ging prima
Wel even uitkijken met het toerental.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_63586554
Oh, dan ga ik daar even voor kijken van het weekend!
De rest van de deur was zo kaal met afbranden, krabben en opschuren met de mouse. Dat is dan wel weer het voordeel dat er een paneel op de deur was getimmerd - dit geel is de originele en enige verflaag.
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:55:01 #181
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_63587874
TerugVindPlakplint.

Ben erg benieuwd naar jullie eindresultaat! De keuken is alvast erg mooi!
pi_63590916
Ikzelf vind een dremel niet het fijnste hulpstuk hiervoor, je beschadigd het hout veel te snel doordat je de schuurstukjes niet goed plat kunt houden. Het beste werken (denk ik) de klap of polijst schijven.
Volgens mij is dé oplossing voor dit soort werk een Powerfile http://www.blackanddecker(...)ils/catno/XTA900EKA/
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_63592942
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:54 schreef dahei het volgende:
Ikzelf vind een dremel niet het fijnste hulpstuk hiervoor, je beschadigd het hout veel te snel doordat je de schuurstukjes niet goed plat kunt houden. Het beste werken (denk ik) de klap of polijst schijven.
Volgens mij is dé oplossing voor dit soort werk een Powerfile http://www.blackanddecker(...)ils/catno/XTA900EKA/
Hmm, dat lijkt me wel een duur apparaat, die Powerfile. Heb je enig idee wat het kost?
Ik ga vanavond proberen of het werkt met verfafbijt en dan met handschuurpapier schuren.
pi_63595208
tvp voor de foto van de ingerichte slaapkamer! En troost je, het kan erger.... als ik de deur van onze slaapkamer open stap ik in het bed. De hele kamer ís bed Maarja, op een slaapkamer do eje toch weinig anders dan op bed liggen, dus wat maakt het ook uit
I had a signature once. It was awful.
pi_63609241
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:09 schreef Syytön het volgende:

[..]

Hmm, dat lijkt me wel een duur apparaat, die Powerfile. Heb je enig idee wat het kost?
Ik ga vanavond proberen of het werkt met verfafbijt en dan met handschuurpapier schuren.
Volgens mij iets van 60 euro nieuw. Wat je ook kunt doen is een afbander gebruiken en een verfschapper.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_63610348
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:56 schreef dahei het volgende:

[..]

Volgens mij iets van 60 euro nieuw. Wat je ook kunt doen is een afbander gebruiken en een verfschapper.
Met een Powefile raus je zo door de deur heen

Die dingen zijn om te vijlen (hout bewerken dus), niet om verflaagjes af te schuren.
pi_63614634
Hmmm, ik ga naar gewoon proberen afbranden + met handpapier opschuren, want met een schrapertje lukt het ook niet, kom niet in de 'groeven'.
  maandag 1 december 2008 @ 21:24:35 #188
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_63679599

Zo! Na een middagje schrobben ziet de vloer van het tochthalletje er zo uit De vloer moet nog een keer worden schoongemaakt (er zitten hier en daar nog wat restjes lijm) en behandeld worden, zodat ie weer een paar jaar vooruit kan
Maar toch niet helemaal.
pi_63679968
Kijk, altijd leuk zulke vloeren in oudere woningen Geeft toch wel een leuke sfeer
Zou het idd impregneren om slijtage en hechting van troep straks te voorkomen
pi_63688041
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:34 schreef Qrious het volgende:
Kijk, altijd leuk zulke vloeren in oudere woningen Geeft toch wel een leuke sfeer
Jammer alleen van die lelijke wandtegels, die ook echt tegen de muur zijn geplakt met cheap cement. waarschijnlijk heeft degene die het gedaan heeft, in zin andere hand een biertje gehad. Het z it op zich redelijk recht, maar overal zitten hobbels, het is totaal niet vlak.
Maarja, nu nog geen alternatief ervoor, dus voorlopig blijft het even zo. Voordeur moeten we ook nog verder afbranden, en de deur naar het tochthalletje moet ook nog helemaal worden gedaan, zit nu nog een paneel op.
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:51:33 #191
204276 kayintveen
kayintveen.com
pi_63698044
Hi Syyton,

ik ben gister bij de gamma geweest voor die style-teak laminaat.. ziet er super uit volgens mij heb jij fotos van overdag van je slaapkamer. zou top zijn!!
pi_63698901
Wij hebben soortgelijke deuren en hebben alles met een pasta-achtige afbijt verwijderd; werkte perfect en ook tot in de kleine spleetjes schoon.

De laatste kleine restjes in de "groeven" hebben wij geschuurd met schuurpads die je gewoon bij de gamma kunt halen. Deze gewoon op de breedte knippen van de groef en je kunt perfect schuren!

Iets duurder dan gewoon schuurpapier, maar ze gaan langer mee dan schuurpapier en daarbij werkt het heel precies op de juiste breedte en gemakkelijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mivadi op 02-12-2008 16:37:35 ]
pi_63725788
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:51 schreef kayintveen het volgende:
Hi Syyton,

ik ben gister bij de gamma geweest voor die style-teak laminaat.. ziet er super uit volgens mij heb jij fotos van overdag van je slaapkamer. zou top zijn!!
Helaas heb ik die niet, ik ga kijken of ik die voor je kan maken, is wel lastig want Gizmore en ik zijn meestal de hele dag van huis, en de dagen zijn kort nu... Misschiend dat Gizmore donderdag of vrijdag overdag thuis is, dan kan ik wel voor een foto zorgen. De vloer is in het echt iets minder glimmend dan op de foto.

quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:23 schreef Mivadi het volgende:
Wij hebben soortgelijke deuren en hebben alles met een pasta-achtige afbijt verwijderd; werkte perfect en ook tot in de kleine spleetjes schoon.

De laatste kleine restjes in de "groeven" hebben wij geschuurd met schuurpads die je gewoon bij de gamma kunt halen. Deze gewoon op de breedte knippen van de groef en je kunt perfect schuren!

Iets duurder dan gewoon schuurpapier, maar ze gaan langer mee dan schuurpapier en daarbij werkt het heel precies op de juiste breedte en gemakkelijk!
Weet je nog wat voor afbijt dat was, en welk merk? Alabastine misschien?
Wegens teveel klusjes ben ik nog niet aan de deuren toegekomen, maar ik ga vanavond even een stukje proberen.
Er moeten zoveel deuren nog worden gedaan, en alle kozijnen moeten ook nog kaal. Ik ben nu in de keuken bezig, en ik kan op grote stukken, nadat ik de verf een beetje opwarm met de verfafbrander, er zo hele lappen van aftrekken, zitten iets van 4 lagen verf op. De onderste laag is een soort blauwgroen. Lijkt me heel gaaf om foto's te zien van hoe het interieur er van deze woning of soortgelijke woningen in de eerste jaren heeft uitgezien. (bouwjaar is 1926).
pi_63733803
Ik heb hier nog een viertal emmers van 15 liter staan die hier nog op moeten dus ik kan je wel vertellen wat voor afbijt het is: Peel Away 1

Goed spul dat totaal reukloos is en haalt bij ons meer dan een laag of 8 er in 1 keer af!

Helaas is het niet bepaald goedkoop: ca 135 euro per emmer en dat is dan genoeg voor ca 15m2. Let wel: in al die profielen gaat het heel hard dus het verbruik is ook wat hoger. Het is overigens in NL alleen te verkrijgen via Sigma Coatings.

Ondanks de prijs kan ik het je wel aanraden: ik moet er niet aan denken als we alles met de brander etc zouden moeten doen... zijn al ca 120 uur met verf afhalen bezig geweest en moeten naar een voorzichtige schatting nog wel een uurtje of 300-350 uur...

Ik zou geen Alabastine of zo gebruiken overigens. Dat soort afbijt verweekt ook het hout nogal waardoor er snel beschadigingen zijn en dat is toch zonde op dergelijke mooie deuren.

Waarschijnlijk hebben jullie ook verschillende verfsoorten, van loodhoudend tot watergedragen, erop zitten en dan 'pelt' het lekker op zodra je het verhit. Been there done that!
Veel succes ermee ieg!
pi_63743811
Wat een leuk topic!!

Was vanavond na m'n werk begonnen met lezen en kon het niet helemaal aflezen omdat ik weg moest, maar was zo interessant dat ik nu na terugkomst de laatste pagina heb gelezen!

Ik vind het een ontzettend gaaf huisje en het begint al behoorlijk 'vorm' te krijgen zo hier en daar!
(en.. wat een leuke humor heb je Syyton!! )

/stiekeme tvp
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_63943198
Update hallo.
Een signature is spang man.
pi_63944172
Ja hallo!
Wij zijn hardwerkende mensen en hebben geen tijd om doordeweeks te klussen. We gaan dit weekend ECHT wat doen, geen sinterklaas excuses etcetera. Ik wil dit weekend de slaapkamer afmaken zodat de kast erin kan en ik wil laminaat in de keuken leggen zodat de koelkast daar eindelijk kan staan.
En dit alles zal uiteraard worden vastgelegd en openbaar worden gemaakt in dit topic.

@Mivadi: klikt goed maar wat een geld! 135 euro voor een emmer! Vind ik toch wel erg prijzig. Daarnaast zit er maar 1 laag verf op de deuren, het is de originele verfkleur. Tevens is het verf op waterbasis, geloof ik. Het breekt in ieder geval in plaatst van dat het zacht en rubberachtig wordt zoals acrylverf. Als ik het afbrand kan ik het redelijk opschuren. Op het overige houtwerk, de kozijnen en deurposten zitten wel vele lagen verf. Maar met een verbrander en verfkrabbertje vliegt dat er af.
Het is alleen echt een rotklusje, verven is best leuk, maar het voorwerk niet.

@m-niki: Bedankt voor de complimenten!
pi_64013788
De kast in de slaapkamer staat eindelijk op zijn plek.

Kreeg het alleen heel lastig op de foto omdat de slaapkamer zo klein is en ik tegenlicht had.

En op verzoek nog foto's van het laminaat:

Nu alleen in de slaapkamer nog gordijnen ophangen en bestellen, rolgordijn of jaloezieen bestellen en ophangen, vloerplinten in de helft van de kamer bevestigen, deurkozijn afbranden en verven, deur verder schuren en verven, en dorpel verder lakken en bevestigen.
pi_64031772
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:28 schreef Syytön het volgende:
Ja hallo!
Wij zijn hardwerkende mensen en hebben geen tijd om doordeweeks te klussen. We gaan dit weekend ECHT wat doen, geen sinterklaas excuses etcetera. Ik wil dit weekend de slaapkamer afmaken zodat de kast erin kan en ik wil laminaat in de keuken leggen zodat de koelkast daar eindelijk kan staan.
En dit alles zal uiteraard worden vastgelegd en openbaar worden gemaakt in dit topic.

@Mivadi: klikt goed maar wat een geld! 135 euro voor een emmer! Vind ik toch wel erg prijzig. Daarnaast zit er maar 1 laag verf op de deuren, het is de originele verfkleur. Tevens is het verf op waterbasis, geloof ik. Het breekt in ieder geval in plaatst van dat het zacht en rubberachtig wordt zoals acrylverf. Als ik het afbrand kan ik het redelijk opschuren. Op het overige houtwerk, de kozijnen en deurposten zitten wel vele lagen verf. Maar met een verbrander en verfkrabbertje vliegt dat er af.
Het is alleen echt een rotklusje, verven is best leuk, maar het voorwerk niet.

@m-niki: Bedankt voor de complimenten!
Ziet er steeds netter uit!

Heeft jullie baas er ook al geen begrip voor dat je eigenlijk geen tijd hebt om te werken, maar moet klussen? Onze bazen zijn ook al zo onbegripvol

Dat goedje is inderdaad duur en als er maar 1 laag is, dan zou ik het ook op afbranden houden. Wij hebben een laag of 9: acrylverf op alkyd op loodhoudende verf etc etc niet leuk meer :-(
Voorwerk is niet leuk, maar het is meer dan de moeite waard als je het dan strak in de verf hebt!
pi_64056795
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:36 schreef Syytön het volgende:
De kast in de slaapkamer staat eindelijk op zijn plek.

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Kreeg het alleen heel lastig op de foto omdat de slaapkamer zo klein is en ik tegenlicht had.

Nu alleen in de slaapkamer nog gordijnen ophangen en bestellen, rolgordijn of jaloezieen bestellen en ophangen, vloerplinten in de helft van de kamer bevestigen, deurkozijn afbranden en verven, deur verder schuren en verven, en dorpel verder lakken en bevestigen.
Geinig huisje, wel veel wit, niet helemaal mijn smaak..

Maarreh, wat een claustrofobisch gedoe, die slaapkamer
Zou je niet een hoekkast nemen, zodat je wat meer ruimte hebt in die slaapkamer?
En misschien is het bed draaien ook een idee?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')