Het zal nu sowieso idd de irritatie zijn. Voordat je last van ingeademde asbest krijgt ben je vele jaren verder.quote:Op zondag 9 november 2008 13:08 schreef Qrious het volgende:
Maar de lijm was van asbest toch, niet de vloerbedekking?Dan zou er niks mis moeten zijn op zich, misschien gewoon wat irritatie in de luchtwegen verder en dat t tussen de oren zit omdat je weet dat er asbest bij betrokken is. Anders gewoon ff langs de doc gaan voor een uitlegje/onderzoek o.i.d. dan kun je ook weer wat makkelijker gerust ademhalen
Haha, nou het interesseert me echt totaal niet dat achter de kast een wit vlak zit, echt 0,0.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:05 schreef Charisma het volgende:
NOU NOU
![]()
een witte vlak waar de kast staat , ik kom er niet meer bij ,d at klein stukje had ik nu wel afgemaakt hoor, dat staat toch niet ook al zie je het niet![]()
en je hebt hetzelfde kleur laminaat als ik - ook toevallig ? alleen heb ik het niet bij de praxis gekochtz
ziet er goed uit !
Ja tuurlijk voor de foto staat het apart. Had natuurlijk die foto niet moeten posten, omdat Fokkers Pietje Preciesen zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:25 schreef Skyflipper het volgende:
Iedereen moet altijd zelf lekker wet hoe hij / zij iets verft, maar geef toe.. het staat wel apart!
Onder het bed ligt wel gewoon laminaat?
Je huis ziet er wel netjes uit, mooie kleurtjes!
ja hoe verzinnen ze het...quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Syytön het volgende:
. Er lag hiervoor door het hele huis in de breedte laminaat, dat zag er echt niet uit (was sowieso al lelijk laminaat).
heb je boven de kookplaat aan de wand ee nvoorziening getroffen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:22 schreef Syytön het volgende:
Ja, we gaan het inderdaad verven, ik hou niet van tegels in de keuken. Ik vind dat te klinisch.
Nog niet, gaat wel gebeuren, zo'n RVS achterwand...quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:00 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
heb je boven de kookplaat aan de wand ee nvoorziening getroffen?
Zit je bij Hetnet? Die smerige paupers die houden mij ook aan het lijntjequote:Op maandag 13 oktober 2008 09:28 schreef Syytön het volgende:
[..]
Daar leg je dan ook wel een flinke bom duiten voor neer, moet ik zeggen.Maargoed, dat nemen we dan maar voor lief.
Maarja als de keuken eenmaal staat moeten we nog alles verven en de vloer leggen, wandplank monteren, magnetron ophangen, raampje herstellen voor de afzuigkap-afvoer, plinten.. dus we zijn nog wel even zoet.
Morgen komt trouwens een KPN monteur voor het internet dat nog steeds niet werkt. Voor de goede orde, ik gaf op 4 augustus de adreswijziging door.
Nee zit bij Telfort, maar het is allemaal 1 pot nat hoor. Succes ermee!quote:Op zondag 23 november 2008 03:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Zit je bij Hetnet? Die smerige paupers die houden mij ook aan het lijntjeHeb al uren aan de lijn gehangen en telkens krijg ik weer een ander verhaaltje
Maar serieus, waarom zou ik het verven? Zodat de volgende bewoners zich niet samen zullen bescheuren als ze de slaapkamer inkomen?quote:Op zondag 23 november 2008 08:32 schreef Charisma het volgende:
ik blijf er toch bij, helemaal afmaken , en niet wat je later allemaal weer kun doen, zo een kwat pakken en dan weer witten, doe je echt niet als je het weer verkoopt, dat leert het prcess , maar goed m ik ben dan geen pietje precies maar wel iemand die dingen wel afmaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |