In dit rijtje telt de selectie 27 in plaats van 28 spelers. Zou Schilder er dan toch nog bij horen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:46 schreef Trancelocator het volgende:
Dus dan ziet het plaatje er zo uit.
Selectie:
1 Maarten Stekelenburg
2 Bruno Silva
3 Oleguer Presas
4 Thomas Vermaelen
5 Jan Vertonghen
6 Rasmus Lindgren
8 Urby Emanuelson
9 Klaas Jan Huntelaar
10 Miralem Sulejmani
11 Ismail Aissati
12 Kenneth Vermeer
15 Gregory van der Wiel
16 Luis Suarez
18 Gabri
20 Dario Cvitanich
22 Siem de Jong
24 Jan-Arie van der Heijden
26 Jeffrey Sarpong
28 Vurnon Anita
29 Mitchell Donald
30 Dennis Gentenaar
32 Donovan Slijngard
33 Javier Martina
Plus:
7 Kennedy
17 George Ogararu
19 Dennis Rommedahl
23 Leonardo
Mogen weg:
21 Kenneth Perez
25 Jurgen Colin
27 Laurent Delorge
31 Albert Luque
Niemand vergeten?
Die vergeten ze bij Ajax zelf ook gewoon hoor, Mitea in ieder geval dan. Die komt over 2 maanden weer een keer op het trainingsveld kijken en wordt dan door Koster raar aangekeken. "En jij bent?".quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:08 schreef Pritt het volgende:
Onze glazen vrienden Mitea en Manu worden niet eens meer genoemd.
Dat komt denk ik omdat Manucharyan de laatste tijd een stuk minder last van blessures heeft, en ook in zijn nationale eftal doet hij het erg goed.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die vergeten ze bij Ajax zelf ook gewoon hoor, Mitea in ieder geval dan. Die komt over 2 maanden weer een keer op het trainingsveld kijken en wordt dan door Koster raar aangekeken. "En jij bent?".
Mitea neem ik in ieder geval niet meer serieus. Manucharyan daarentegen op de een of andere manier wel.
Zou kunnen. Maar de keren dat ik Manucharyan heb gezien heeft ie me wel een gevoel gegeven van dat hij nog wel gaat doorbreken bij Ajax.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat Manucharyan de laatste tijd een stuk minder last van blessures heeft, en ook in zijn nationale eftal doet hij het erg goed.
Lijkt me niet dat we voor die 4 een eurocent gaan vangen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:13 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben benieuwd of het gaat lukken de spelers die wegmogen ook daadwerkelijk te verkopen.
Vooral bij Luque hou ik mijn hart vast.
Ik denk dat Bosz inmiddels al even heeft gebeld met Blind, ze houden wel van 30+ in Rotterdam.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:13 schreef MaxPower het volgende:
Perez naar PSV?
(zo hebben we die maar vast gehad)
Precies, en Manu is ook nog 2 jaar jonger dan Mitea, ik hoop ook dat hij aankomend seizoen verhuurd kan worden in de eredivisie om te kijken hoelang hij heel blijft.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar de keren dat ik Manucharyan heb gezien heeft ie me wel een gevoel gegeven van dat hij nog wel gaat doorbreken bij Ajax.
Ik hoop eigenlijk dat er nog wel een verdediger bij komt.
Leuk voor de tegenstanders inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:15 schreef zjroentje het volgende:
En de helft van de selectie is eigen jeugd.
Ik denk dat ze hun pijlen gaan richten op Colin. Een versterking voor hun verdediging kunnen ze daar wel gebruiken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat Bosz inmiddels al even heeft gebeld met Blind, ze houden wel van 30+ in Rotterdam.
Dat wel maar je kan beter eerlijk zijn en ze de kans te bieden op een leuke club.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
Bovendien vind ik dat je niet op die manier met mensen kunt sollen. Slecht personeelsbeleid zeg maar.
Sinds een paar maanden hoort Luque ook bij de exclusieve 30+ club, dus hopelijk belt hij daarvoor ook nog even.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat Bosz inmiddels al even heeft gebeld met Blind, ze houden wel van 30+ in Rotterdam.
Tja dat terug halen van Perez is gedaan door van Geel en die is weg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
Ik zou Perez wel willen.
Vinden Ajax-fans het dan niet gek? Perez is toch een goede speler?
Bovendien vind ik dat je niet op die manier met mensen kunt sollen. Slecht personeelsbeleid zeg maar.
Dat hadden ze vorige winter toch kunnen bedenken? Je haalt die jongen eerst terug en dan wil je weer van hem af. Zelden zoiets krankzinnigs meegemaakt in de voetballerij.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat wel maar je kan beter eerlijk zijn en ze de kans te bieden op een leuke club.
Nee, maar dat zal jij nooit snappen. De Jong speelde vorig seizoen Perez al uit de basis, en nu is daar Aissati ook nog eens bijgekomen. Perez gaat alleen maar janken als ie niet speelt. En dan is het gewoon een vreselijke kerel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
Vinden Ajax-fans het dan niet gek?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuk voor de tegenstanders inderdaad.
Ajax is in ieder geval geen serieuze kandidaat voor de titel, dat is wel weer fijn. Ik heb steeds meer het gevoel dat wij kampioen gaan worden dit jaar.
Aissati of Perez? Lijkt mij erg duidelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hadden ze vorige winter toch kunnen bedenken? Je haalt die jongen eerst terug en dan wil je weer van hem af. Zelden zoiets krankzinnigs meegemaakt in de voetballerij.
En als het nou om een slechte speler ging.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Gentenaar Vermeer Silva Oleguer Vermaelen Vertonghen (Ogararu) Van der Wiel Anita Slijngard Wormgoor Gabri Aissati Lindgren Van der Heijden de Jong Emanuelson Donald Sarpong Schilder Suarez Huntelaar Sulejmani (Bakircioglu) Cvitanich Martina (Rommedahl) (Leonardo) (Luque) |
Van mij hoeft Perez niet weg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
Ik zou Perez wel willen.
Vinden Ajax-fans het dan niet gek? Perez is toch een goede speler?
Ik vind vooral het tweede hilarisch.quote:
Perez is niet meer de Perez van een tijdje terug hoor. Daar heeft Ajax zich ook in vergist. En bij jouw club krijgt er helemaal niemand voor het seizoen te horen dat er weinig zicht op speeltijd is?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hadden ze vorige winter toch kunnen bedenken? Je haalt die jongen eerst terug en dan wil je weer van hem af. Zelden zoiets krankzinnigs meegemaakt in de voetballerij.
Ja zo kan je slecht personeelsbeleid ook verdedigen. Kom op zeg. Je haalt die jongen eerst terug. Lekker manier van met mensen omgaan. En niemand durft er nog kritiek op te hebben ook.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal jij nooit snappen. De Jong speelde vorig seizoen Perez al uit de basis, en nu is daar Aissati ook nog eens bijgekomen. Perez gaat alleen maar janken als ie niet speelt. En dan is het gewoon een vreselijke kerel.
Colin, omdat hij toen een tijdje terug was gezet naar het 2de vanwege janken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:20 schreef GGMM het volgende:
http://www.raymania.nl/toma/OP%20Ajax1000.jpg
Wie is die donkere calimero?
Dat krijg je, als de trainer/coaches zo kort in dienst blijven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet een speler die we eerst terughalen. Dat doe je toch niet Suijk. Wees eerlijk, durf jij zo'n jongen nog recht in de ogen te kijken als je bij Ajax zou werken. En een tijdje terug??? We hebben het over een half jaar man.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Perez is niet meer de Perez van een tijdje terug hoor. Daar heeft Ajax zich ook in vergist. En bij jouw club krijgt er helemaal niemand voor het seizoen te horen dat er weinig zicht op speeltijd is?
Aha, thnx.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Colin, omdat hij toen een tijdje terug was gezet naar het 2de vanwege janken.
Leo en Rommedahl zitten ook gewoon nog bij de laatste 24 hoor, alleen moeten ze niet een plek bij de laatste 18 verwachten als er geen blessures zijnquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:20 schreef Pritt het volgende:
[..]
Van mij hoeft Perez niet weg.
Sowieso vind ik dat er veel te veel jeugdige in zitten die amper iets gepresteerd hebben.![]()
Kijk namen zoals Colin en Luque mogen ook wel van mij weg, maar Leo, Rommedahl en Perez niet.
Ja maar wel met een andere staf.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet een speler die we eerst terughalen. Dat doe je toch niet Suijk. Wees eerlijk, durf jij zo'n jongen nog recht in de ogen te kijken als je bij Ajax zou werken. En een tijdje terug??? We hebben het over een half jaar man.
Meer dan genoeg toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:20 schreef thealterego1 het volgende:
[ code verwijderd ]
Hebben we niet wat weinig opties op de vleugels zo?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind vooral het tweede hilarisch.Van het eerste kijk ik niet meer op bij SCH ...
Waarschijnlijk heeft hij ook een slechte mentaliteit op de training of ziet Van Basten het sowieso niet in hem zitten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:22 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom mag Luque weg, en prutsers als Baggercioglu en Rommedahl mogen wel blijven?
Luque heeft nooit echt een kans gekregen en heeft meer kwaliteiten in zijn teennagel dan die 2 prutsers bij elkaar
Luque en kwaliteit? Right.... Die gozer zet zich er niet eens voor in man, heb je hem bij de eerste paar trainingen zien lopen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:22 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom mag Luque weg, en prutsers als Baggercioglu en Rommedahl mogen wel blijven?
Luque heeft nooit echt een kans gekregen en heeft meer kwaliteiten in zijn teennagel dan die 2 prutsers bij elkaar
Ik denk dat we de kern van dit probleem zo langzamerhand ook wel bij meneer Luque zelf kunnen gaan zoeken ....quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:22 schreef J.Herrer het volgende:
Wat heef die het toch zwaar he, die Perez. Voor een ruime halve ton per jaar een beetje elke dag lekker trainen met Jong Ajax. Ik zou er gelijk voor tekenen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet een speler die we eerst terughalen. Dat doe je toch niet Suijk. Wees eerlijk, durf jij zo'n jongen nog recht in de ogen te kijken als je bij Ajax zou werken. En een tijdje terug??? We hebben het over een half jaar man.
Je doet alsof Perez hier als een stuk stront wordt behandeld.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef SCH het volgende:
Als je een speler als Perez wegdoet omdat je weer wat jeugd wil laten doorstromen, is er gewoon iets heel goed fout gegaan, dat mogen wel wat meer mensen hier hardop zeggen. Het gaat godverdomme nog altijd om mensen waar je mee te maken hebt.
En maar lopen kankeren op medespelers als het niet naar zijn zin gaat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij ook een slechte mentaliteit op de training of ziet Van Basten het sowieso niet in hem zitten.
Ja godverdomme!quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef SCH het volgende:
[..]Wij hebben op papier een stuk sterkere selectie dan al die jonkies bij Ajax. Dat jij niks kritisch wil horen en iedere morgen in de spiegel kijkt om vast te stellen hoe geweldig je bent om vervolgens de spuugdruppeltjes weg te vegen, mag geen verrassing heten.
Gelukkig reageer je weer superinhoudelijk![]()
Als je een speler als Perez wegdoet omdat je weer wat jeugd wil laten doorstromen, is er gewoon iets heel goed fout gegaan, dat mogen wel wat meer mensen hier hardop zeggen. Het gaat godverdomme nog altijd om mensen waar je mee te maken hebt.
Dat heet beleid/visie. Ik denk dat Luque totaal niet heeft kunnen overtuigen, misschien dat er een minime kans is mocht Huntelaar vertrekken, maar volgens mij is het einde station/carriere voor Luquequote:Op maandag 4 augustus 2008 18:22 schreef J.Herrer het volgende:
*kijkt naar de aanval van Ajax en naar die van SCH.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef SCH het volgende:
[..]Wij hebben op papier een stuk sterkere selectie dan al die jonkies bij Ajax. Dat jij niks kritisch wil horen en iedere morgen in de spiegel kijkt om vast te stellen hoe geweldig je bent om vervolgens de spuugdruppeltjes weg te vegen, mag geen verrassing heten.
Een half jaar geleden zou Ajax ook hebben gekozen voor Ismaīl Aissati, alleen PSV liet hem niet gaan en Ajax haalde Kenneth Perez terug. Nu heeft Ajax tķch Aissati weten te halen, een speler die nu al even goed is als Perez en kan uitgroeien tot een topper, moet Ajax dan toch maar voor Perez kiezen? Perez is een broodvoetballer, zoals iedereen. Hij zou bij een betere club dan Ajax zeker willen verkassen en snapt dus heus wel dat Ajax deze keuze maakt, dit hoort gewoon bij professioneel voetbal.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou jij normaal vinden op je werk. Je hebt prima functioneringsgesprekken gehad, sterker nog: de afdeling wilde je enorm graag terug. Komt er een nieuwe chef en die zegt op dag 3: sorry maar ik mot jou niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Andere mensen die het niet in Perez zien zitten.
Dat is toch niet zo heel vreemd?
Nou, inderdaad zeg. Schandalig wat Perez allemaal meemaakt. Laat Amnesty International het maar niet horen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef SCH het volgende:
Het gaat potverdulleme nog altijd om mensen waar je mee te maken hebt.
Voetbal is helaas niet altijd te vergelijken met andere beroepen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou jij normaal vinden op je werk. Je hebt prima functioneringsgesprekken gehad, sterker nog: de afdeling wilde je enorm graag terug. Komt er een nieuwe chef en die zegt op dag 3: sorry maar ik mot jou niet.
Is natuurlijk niet normaal. Is bij de meeste clubs ook echt niet normaal hoor. Maar dat zal jij wel weer sensatie vinden, want het gaat om jouw club he. Sorry dat ik kritisch ben hoor. Mag niet want dat is sensatie.
Ja, dat is schandalig ja.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg. Schandalig wat Perez allemaal meemaakt. Laat Amnesty International het maar niet horen.
Als je het er niet mee eens bent gaan we die discussie verder aan in het FB topic.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je hebt de reacties van de andere heren toch ook gezien.
Je bent zelf een sensatiezoeker. Schei toch uit man.
Ja inderdaad, met een salaris van 200k is het echt schandalig !!1111quote:
Ik weet niet wat schandaliger is.quote:
Daar stond iets andersquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg. Schandalig wat Perez allemaal meemaakt. Laat Amnesty International het maar niet horen.
Oh, dus dan mag je ineens alles maken??? Vanwege dat salaris? Vind je dat echt?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, met een salaris van 200k is het echt schandalig !!1111
Prima functioneringsgesprekken? Na z'n terugkomst denk ik niet dat Perez veel 'prima functioneringsgesprekken' zal hebben gehad, aangezien hij vaak als een natte krant speelde en de grootste kansen mistte. Hij heeft een half jaar kansen gehad om zich onomstreden te maken, en nu weer een paar weken in de voorbereiding. Blijkbaar heeft 'ie die niet gepakt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou jij normaal vinden op je werk. Je hebt prima functioneringsgesprekken gehad, sterker nog: de afdeling wilde je enorm graag terug. Komt er een nieuwe chef en die zegt op dag 3: sorry maar ik mot jou niet.
Is natuurlijk niet normaal. Is bij de meeste clubs ook echt niet normaal hoor. Maar dat zal jij wel weer sensatie vinden, want het gaat om jouw club he. Sorry dat ik kritisch ben hoor. Mag niet want dat is sensatie.
Waarom haalden jullie hem dan terug??? Jullie wilden hem zo enorm graag terug en nu dank je hem af. Kom op zeg, Ajax heeft toch geen borderline ofzo. En Perez is in een half jaar echt niet ineens enorm veranderd, dat maak je mij niet wijs.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet niet wat meer schandaliger is.
Niet duidelijk zijn t.o.v. Perez omtrent zijn speelkansen en hem een heel seizoen een beetje erbij laten bungelen bij de A-selectie.
Dan is het toch 'humaner', om maar even in Amnesty International termen te blijven, om hem duideljkheid te geven over zijn toekomst?
Whahahaha, maakt ie er potverdulleme van.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het Amerikaanse stelsel zou echt niets voor jouw zijn zie ik alquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dus dan mag je ineens alles maken??? Vanwege dat salaris? Vind je dat echt?
Oh, het ligt ineens allemaal aan Perez? Ajax heeft hem niet zelf teruggehaald?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:34 schreef twi het volgende:
[..]
Prima functioneringsgesprekken? Na z'n terugkomst denk ik niet dat Perez veel 'prima functioneringsgesprekken' zal hebben gehad, aangezien hij vaak als een natte krant speelde en de grootste kansen mistte. Hij heeft een half jaar kansen gehad om zich onomstreden te maken, en nu weer een paar weken in de voorbereiding. Blijkbaar heeft 'ie die niet gepakt.
Dit kun je niet netjes noemen hoor. Zie je ook zelden bij andere clubs.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:35 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het Amerikaanse stelsel zou echt niets voor jouw zijn zie ik al
Hier in Nederland zijn ze dan nog netjes
Van Geel heeft hem teruggehaald. En Van Basten en Blind willen niet met hem verder.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, het ligt ineens allemaal aan Perez? Ajax heeft hem niet zelf teruggehaald?
We hadden verwacht dat hij beter zou spelen. Dat deed hij niet, hij was meestal vrij bagger.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom haalden jullie hem dan terug??? Jullie wilden hem zo enorm graag terug en nu dank je hem af. Kom op zeg, Ajax heeft toch geen borderline ofzo. En Perez is in een half jaar echt niet ineens enorm veranderd, dat maak je mij niet wijs.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet niet wat meer schandaliger is.
Niet duidelijk zijn t.o.v. Perez omtrent zijn speelkansen en hem een heel seizoen een beetje erbij laten bungelen bij de A-selectie.
Dan is het toch 'humaner', om maar even in Amnesty International termen te blijven, om hem duideljkheid te geven over zijn toekomst?
Dat is hetzelfde dat Ajax nu Oleguer heeft gehaald, maar op 31 augustus om 23.55 uur nog de kans krijgt om Ricardo Carvalho over te nemen van Chelsea, dan is het toch ook logisch dat Ajax voor de beste optie kiest?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom haalden jullie hem dan terug??? Jullie wilden hem zo enorm graag terug en nu dank je hem af. Kom op zeg, Ajax heeft toch geen borderline ofzo. En Perez is in een half jaar echt niet ineens enorm veranderd, dat maak je mij niet wijs.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van Geel heeft hem teruggehaald. En Van Basten en Blind willen niet met hem verder.
Voetballerij is ook echt te vergelijken met een kantoorbaan of wat dan ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een enorm kutargument. Wat heeft Perez daar nou mee te maken. Zou op jouw werk eens moeten gebeuren. Geef nou gewoon toe dat het een schandalige manier van met mensen omgaan is. Wat is daar nou zo moeilijk aan?
Maar jij bent ook geen Ajacied.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:39 schreef venomsnake het volgende:
Maar SCH heeft natuurlijk wel een beetje gelijk.
Dit verdient niet de schoonheidsprijs.
Dus omdat we afgelopen winterstop de fout maakten om Kenneth Perez terug te halen, moeten we nu maar met hem blijven spelen ook? Fouten zijn er om rechtgezet te worden, ook bij Ajax.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:39 schreef venomsnake het volgende:
Is het net zo schandalig als hoe Heerenveen destijds omging met Barsom?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Geef nou gewoon toe dat het een schandalige manier van met mensen omgaan is. Wat is daar nou zo moeilijk aan?
Wat is daar nou een kutargument aan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een enorm kutargument. Wat heeft Perez daar nou mee te maken. Zou op jouw werk eens moeten gebeuren. Geef nou gewoon toe dat het een schandalige manier van met mensen omgaan is. Wat is daar nou zo moeilijk aan?
Ach, Perez weet dondersgoed dat als je niet presteert, dit kan gebeuren. Hij wist ook wel dat als hij naar een club toekwam in de winter waar een interim-manager de baas is, alles in de zomer totaal anders kan zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:39 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
Dat is hetzelfde dat Ajax nu Oleguer heeft gehaald, maar op 31 augustus om 23.55 uur nog de kans krijgt om Ricardo Carvalho over te nemen van Chelsea, dan is het toch ook logisch dat Ajax voor de beste optie kiest?
Afgelopen winterstop was Kenneth Perez de best denkbare optie, maar het afgelopen half jaar heeft hij zķ weinig laten zien, dat een plaats op de bank of tribune een logisch vervolg is. Zeker toen Ismaīl Aissati ineens gehaald kon worden! Heel netjes dus dat Ajax Perez nu nog een kleine vier weken de kans geeft om een nieuwe club te zoeken, het had lulliger geweest als hij onaangekondigd tot de winterstop geen kans zou krijgen.
Ineens in een half jaar ben je een heel ander persoon geworden? Goh zeg. Opmerkelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat is daar nou een kutargument aan?
Als ik nu mijn werk niet goed doe en er komt een andere baas, dan is de kans toch aanwezig dat ik weg moet. Zeker als er voor mijn werk een betere kandidaat is.
Tja hij zit met de zooi van het vorige bestuur, en dit is voor beide partijen beter dan als je 2 maanden verder zijn en Perez gaat lopen zeiken omdat hij zo weinig speelt. Als je het in dat opzicht bekijkt is het toch juist wel netjes dat het zo vroeg wordt aangegeven. Perez heeft nu nog bijna een volle maand om een club te zoeken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:39 schreef venomsnake het volgende:
Ook al begrijp ik de beslissing van Van Basten wel.
Jeez sand in youre vagina??quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Weer zo'n baggerreactie.
Sensatiezoeker
Inderdaad, Baas A haalt jou in januari naar het bedrijf maar vertrekt in juni weer, in die tijd heb je slecht gepresteerd en er is iemand gekomen die jouw werk beter kan doen. De opvolger (Baas Bquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat is daar nou een kutargument aan?
Als ik nu mijn werk niet goed doe en er komt een andere baas, dan is de kans toch aanwezig dat ik weg moet. Zeker als er voor mijn werk een betere kandidaat is.
Ik snap wel dat nu Aissati zo makkelijk gehaald kon worden Perez buiten de boot valt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dus omdat we afgelopen winterstop de fout maakten om Kenneth Perez terug te halen, moeten we nu maar met hem blijven spelen ook? Fouten zijn er om rechtgezet te worden, ook bij Ajax.
Hoezo een ander persoon? Wel een persoon die z'n werk niet naar behoren uitvoerde.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ineens in een half jaar ben je een heel ander persoon geworden? Goh zeg. Opmerkelijk.
Natuurlijk gebeurt dat niet. Wees nou eens eerlijk. De baas van je baas zal dan wel zeggen dat we zo niet met mensen omgaan.
Dat er de laatste jaren wanbeleid is gevoerd gaat niemand ook ontkennen hoor. Maar die mensen zijn nu weg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik snap wel dat nu Aissati zo makkelijk gehaald kon worden Perez buiten de boot valt.
Alleen is het ten opzichte van Perez natuurlijk niet erg netjes. Die wordt nu in principe geslachtofferd.
Het is gewoon een knap staaltje wanbeleid om iemand aan PSV te verkopen, even later weer terug te halen, en na een half jaar bij grofvuil te zetten. Een half jaar geleden kon je ook wel bedenken dat Perez op leeftijd was en niet meer de Perez van 4 jaar geleden is.
Lees ik daar een sorry? Is Mike geband?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:44 schreef sjimz het volgende:
SCH, genoeg gesjimzed voor vandaag in dit Ajax topic, hier mag je inhoudelijk over Ajax praten en in het FB topic mag je verder sjimzen!
In januari is hij gehaald met bepaalde verwachtingen, die heeft hij bij lange na niet waar gemaakt. Erger nog, A-junior Siem de Jong speelde hem al uit de basis. Dan is het toch logisch dat hij weg mag, zeker nu Ismaīl Aissati er ook nog eens bijgekomen is?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ineens in een half jaar ben je een heel ander persoon geworden? Goh zeg. Opmerkelijk.
Natuurlijk gebeurt dat niet. Wees nou eens eerlijk. De baas van je baas zal dan wel zeggen dat we zo niet met mensen omgaan.
Denk je dat het daar mee te maken heeft. Het zal eerder zo zijn dat Kenneth te lastig is voor Van Basten. Die wil niet van die Van Bommel achtige types.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoezo een ander persoon? Wel een persoon die z'n werk niet naar behoren uitvoerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |