In dit rijtje telt de selectie 27 in plaats van 28 spelers. Zou Schilder er dan toch nog bij horen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:46 schreef Trancelocator het volgende:
Dus dan ziet het plaatje er zo uit.
Selectie:
1 Maarten Stekelenburg
2 Bruno Silva
3 Oleguer Presas
4 Thomas Vermaelen
5 Jan Vertonghen
6 Rasmus Lindgren
8 Urby Emanuelson
9 Klaas Jan Huntelaar
10 Miralem Sulejmani
11 Ismail Aissati
12 Kenneth Vermeer
15 Gregory van der Wiel
16 Luis Suarez
18 Gabri
20 Dario Cvitanich
22 Siem de Jong
24 Jan-Arie van der Heijden
26 Jeffrey Sarpong
28 Vurnon Anita
29 Mitchell Donald
30 Dennis Gentenaar
32 Donovan Slijngard
33 Javier Martina
Plus:
7 Kennedy
17 George Ogararu
19 Dennis Rommedahl
23 Leonardo
Mogen weg:
21 Kenneth Perez
25 Jurgen Colin
27 Laurent Delorge
31 Albert Luque
Niemand vergeten?
Die vergeten ze bij Ajax zelf ook gewoon hoor, Mitea in ieder geval dan. Die komt over 2 maanden weer een keer op het trainingsveld kijken en wordt dan door Koster raar aangekeken. "En jij bent?".quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:08 schreef Pritt het volgende:
Onze glazen vrienden Mitea en Manu worden niet eens meer genoemd.
Dat komt denk ik omdat Manucharyan de laatste tijd een stuk minder last van blessures heeft, en ook in zijn nationale eftal doet hij het erg goed.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die vergeten ze bij Ajax zelf ook gewoon hoor, Mitea in ieder geval dan. Die komt over 2 maanden weer een keer op het trainingsveld kijken en wordt dan door Koster raar aangekeken. "En jij bent?".
Mitea neem ik in ieder geval niet meer serieus. Manucharyan daarentegen op de een of andere manier wel.
Zou kunnen. Maar de keren dat ik Manucharyan heb gezien heeft ie me wel een gevoel gegeven van dat hij nog wel gaat doorbreken bij Ajax.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat Manucharyan de laatste tijd een stuk minder last van blessures heeft, en ook in zijn nationale eftal doet hij het erg goed.
Lijkt me niet dat we voor die 4 een eurocent gaan vangen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:13 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben benieuwd of het gaat lukken de spelers die wegmogen ook daadwerkelijk te verkopen.
Vooral bij Luque hou ik mijn hart vast.
Ik denk dat Bosz inmiddels al even heeft gebeld met Blind, ze houden wel van 30+ in Rotterdam.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:13 schreef MaxPower het volgende:
Perez naar PSV?
(zo hebben we die maar vast gehad)
Precies, en Manu is ook nog 2 jaar jonger dan Mitea, ik hoop ook dat hij aankomend seizoen verhuurd kan worden in de eredivisie om te kijken hoelang hij heel blijft.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar de keren dat ik Manucharyan heb gezien heeft ie me wel een gevoel gegeven van dat hij nog wel gaat doorbreken bij Ajax.
Ik hoop eigenlijk dat er nog wel een verdediger bij komt.
Leuk voor de tegenstanders inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:15 schreef zjroentje het volgende:
En de helft van de selectie is eigen jeugd.
Ik denk dat ze hun pijlen gaan richten op Colin. Een versterking voor hun verdediging kunnen ze daar wel gebruiken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat Bosz inmiddels al even heeft gebeld met Blind, ze houden wel van 30+ in Rotterdam.
Dat wel maar je kan beter eerlijk zijn en ze de kans te bieden op een leuke club.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
Bovendien vind ik dat je niet op die manier met mensen kunt sollen. Slecht personeelsbeleid zeg maar.
Sinds een paar maanden hoort Luque ook bij de exclusieve 30+ club, dus hopelijk belt hij daarvoor ook nog even.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat Bosz inmiddels al even heeft gebeld met Blind, ze houden wel van 30+ in Rotterdam.
Tja dat terug halen van Perez is gedaan door van Geel en die is weg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
Ik zou Perez wel willen.
Vinden Ajax-fans het dan niet gek? Perez is toch een goede speler?
Bovendien vind ik dat je niet op die manier met mensen kunt sollen. Slecht personeelsbeleid zeg maar.
Dat hadden ze vorige winter toch kunnen bedenken? Je haalt die jongen eerst terug en dan wil je weer van hem af. Zelden zoiets krankzinnigs meegemaakt in de voetballerij.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat wel maar je kan beter eerlijk zijn en ze de kans te bieden op een leuke club.
Nee, maar dat zal jij nooit snappen. De Jong speelde vorig seizoen Perez al uit de basis, en nu is daar Aissati ook nog eens bijgekomen. Perez gaat alleen maar janken als ie niet speelt. En dan is het gewoon een vreselijke kerel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
Vinden Ajax-fans het dan niet gek?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuk voor de tegenstanders inderdaad.
Ajax is in ieder geval geen serieuze kandidaat voor de titel, dat is wel weer fijn. Ik heb steeds meer het gevoel dat wij kampioen gaan worden dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |