abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60554582
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:11:48 #2
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60554590
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:46 schreef Trancelocator het volgende:
Dus dan ziet het plaatje er zo uit.

Selectie:
1 Maarten Stekelenburg
2 Bruno Silva
3 Oleguer Presas
4 Thomas Vermaelen
5 Jan Vertonghen
6 Rasmus Lindgren
8 Urby Emanuelson
9 Klaas Jan Huntelaar
10 Miralem Sulejmani
11 Ismail Aissati
12 Kenneth Vermeer
15 Gregory van der Wiel
16 Luis Suarez
18 Gabri
20 Dario Cvitanich
22 Siem de Jong
24 Jan-Arie van der Heijden
26 Jeffrey Sarpong
28 Vurnon Anita
29 Mitchell Donald
30 Dennis Gentenaar
32 Donovan Slijngard
33 Javier Martina

Plus:
7 Kennedy
17 George Ogararu
19 Dennis Rommedahl
23 Leonardo

Mogen weg:
21 Kenneth Perez
25 Jurgen Colin
27 Laurent Delorge
31 Albert Luque

Niemand vergeten?
In dit rijtje telt de selectie 27 in plaats van 28 spelers. Zou Schilder er dan toch nog bij horen?
pi_60554599
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:08 schreef Pritt het volgende:
Onze glazen vrienden Mitea en Manu worden niet eens meer genoemd.
Die vergeten ze bij Ajax zelf ook gewoon hoor, Mitea in ieder geval dan. Die komt over 2 maanden weer een keer op het trainingsveld kijken en wordt dan door Koster raar aangekeken. "En jij bent?".

Mitea neem ik in ieder geval niet meer serieus. Manucharyan daarentegen op de een of andere manier wel.
pi_60554604
Iemand anders mag een leuke TT bedenken.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:13:06 #5
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_60554617
De schoonmaak mag nog wel wat worden uitgebreid
pi_60554619
Ik ben benieuwd of het gaat lukken de spelers die wegmogen ook daadwerkelijk te verkopen.
Vooral bij Luque hou ik mijn hart vast.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60554622
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:12 schreef Nashje het volgende:

[..]

Die vergeten ze bij Ajax zelf ook gewoon hoor, Mitea in ieder geval dan. Die komt over 2 maanden weer een keer op het trainingsveld kijken en wordt dan door Koster raar aangekeken. "En jij bent?".

Mitea neem ik in ieder geval niet meer serieus. Manucharyan daarentegen op de een of andere manier wel.
Dat komt denk ik omdat Manucharyan de laatste tijd een stuk minder last van blessures heeft, en ook in zijn nationale eftal doet hij het erg goed.
pi_60554632
Perez naar PSV?

(zo hebben we die maar vast gehad)
pi_60554659
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:13 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat komt denk ik omdat Manucharyan de laatste tijd een stuk minder last van blessures heeft, en ook in zijn nationale eftal doet hij het erg goed.
Zou kunnen. Maar de keren dat ik Manucharyan heb gezien heeft ie me wel een gevoel gegeven van dat hij nog wel gaat doorbreken bij Ajax.

Ik hoop eigenlijk dat er nog wel een verdediger bij komt.
pi_60554661
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:13 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben benieuwd of het gaat lukken de spelers die wegmogen ook daadwerkelijk te verkopen.
Vooral bij Luque hou ik mijn hart vast.
Lijkt me niet dat we voor die 4 een eurocent gaan vangen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:15:39 #11
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60554676
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:13 schreef MaxPower het volgende:
Perez naar PSV?

(zo hebben we die maar vast gehad)
Ik denk dat Bosz inmiddels al even heeft gebeld met Blind, ze houden wel van 30+ in Rotterdam.
pi_60554684
En de helft van de selectie is eigen jeugd.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60554692
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:14 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar de keren dat ik Manucharyan heb gezien heeft ie me wel een gevoel gegeven van dat hij nog wel gaat doorbreken bij Ajax.

Ik hoop eigenlijk dat er nog wel een verdediger bij komt.
Precies, en Manu is ook nog 2 jaar jonger dan Mitea, ik hoop ook dat hij aankomend seizoen verhuurd kan worden in de eredivisie om te kijken hoelang hij heel blijft.
pi_60554693
Ik zou Perez wel willen.

Vinden Ajax-fans het dan niet gek? Perez is toch een goede speler?

Bovendien vind ik dat je niet op die manier met mensen kunt sollen. Slecht personeelsbeleid zeg maar.
pi_60554696
Perez .
Wat zal die balen zeg.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60554698
Manu moet gewoon zo snel mogelijk verhuurd worden zodat hij de voorbereiding bij een andere club nog mee maakt. Paar dagen geleden stond nog op voetbalprimeur dat hij te huur was aangeboden bij Anderlecht maar dat lijkt me een beetje te hoog gegepen en dus onzin.
pi_60554711
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:15 schreef zjroentje het volgende:
En de helft van de selectie is eigen jeugd.
Leuk voor de tegenstanders inderdaad.

Ajax is in ieder geval geen serieuze kandidaat voor de titel, dat is wel weer fijn. Ik heb steeds meer het gevoel dat wij kampioen gaan worden dit jaar.
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:17:07 #18
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60554714
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:15 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik denk dat Bosz inmiddels al even heeft gebeld met Blind, ze houden wel van 30+ in Rotterdam.
Ik denk dat ze hun pijlen gaan richten op Colin. Een versterking voor hun verdediging kunnen ze daar wel gebruiken.
pi_60554722
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
Bovendien vind ik dat je niet op die manier met mensen kunt sollen. Slecht personeelsbeleid zeg maar.
Dat wel maar je kan beter eerlijk zijn en ze de kans te bieden op een leuke club.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60554725
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:15 schreef Prosac het volgende:

[..]

Sinds een paar maanden hoort Luque ook bij de exclusieve 30+ club, dus hopelijk belt hij daarvoor ook nog even.
pi_60554746
quote:
Ik zou Perez wel willen.

Vinden Ajax-fans het dan niet gek? Perez is toch een goede speler?

Tja dat terug halen van Perez is gedaan door van Geel en die is weg.
Perez speelt af en toe leuk maar echt de lijnen uitzetten heeft hij het laatste half jaar bij Ajax niet meer gedaan, hij werd de laatste tijd ook steeds meer vervangen door de Jong.
pi_60554748
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:17 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat wel maar je kan beter eerlijk zijn en ze de kans te bieden op een leuke club.
Dat hadden ze vorige winter toch kunnen bedenken? Je haalt die jongen eerst terug en dan wil je weer van hem af. Zelden zoiets krankzinnigs meegemaakt in de voetballerij.

En als het nou om een slechte speler ging.
pi_60554761
quote:
Vinden Ajax-fans het dan niet gek?
Nee, maar dat zal jij nooit snappen. De Jong speelde vorig seizoen Perez al uit de basis, en nu is daar Aissati ook nog eens bijgekomen. Perez gaat alleen maar janken als ie niet speelt. En dan is het gewoon een vreselijke kerel.
pi_60554766
Het terughalen van Perez was natuurlijk een fout. Achteraf gezien dan.
pi_60554770
quote:

[..]

Leuk voor de tegenstanders inderdaad.

Ajax is in ieder geval geen serieuze kandidaat voor de titel, dat is wel weer fijn. Ik heb steeds meer het gevoel dat wij kampioen gaan worden dit jaar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')