ik heb inmiddels wel alles bijgelezen geloof ik.. maar echt puf om overal op te reageren heb ik niet op het moment..
alleen simmu wil ik even succes wensen met het rommelen, en ik vraag me af waar buiwkie is??
carmella welkom
ik heb vanmorgen afspraken gehad, nu last van mijn rug en heup, en ik blijf toch schoonmaken, als ik iets op de grond zie liggen moet ik gewoon stofzuigen

vriendlief is even weg, maar de eetafel moest ook ineens weer anders staan van mij dus dat heb ik zelf maar gedaan (hoezo eigenwijs en niet willen wachten

) en nu zit ik me kapot te ergeren aan de kattenbak, maar daar blijf ik maar vanaf tot mannetje weer thuis is..
ramen lappen heeft geen zin zolang de schutting niet klaar is, en de tuin nog niet is opgehoogd, dus ook daar waag ik me niet aan hoe vuil ze ook zijn

dus wat nesteldrang betreft .. ik wil alles schoon, schoon en nog eens schoon

kleertjes krijg ik overigens in overvloed, ik kan zelfs dingen wegdoen als ik het niet mooi vind (met volledige instemming van de geefster overigens

)
zo klaar met mijn geëmmer voor vandaag .. ik hoop alleen dat ik ook weer eens normaal kan slapen (en sorry fuente, ik heb weinig ervaring met zuur enzo dus ik heb geen tips voor je)
--kleine edit-- ik ben vandaag precies 20 weken zwanger