En de laatst geboren baby in het vorige deel:quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Carmella, welkom!![]()
Speedy, Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Ik heb woensdagochtend mijn 2e echo!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey allemaal, even snel via mijn mob. Moeder en kindje maken het goed![]()
naam cynthia leunk
datum 04-08-08
tijd 10:42
gewicht 2940 gram
bevalling heeft ongeveer 7.15 uur geduurd. Foto komt nog.
'krampen niet' klinkt goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:28 schreef simmu het volgende:
gefeli speedy!
ik kom hier net (weer) mijn bed uitrollen. het bloeden lijkt op te houden, de krampen niet en het enige wat ik doe is slapen!
Dankjewel! En ook alle andere bedankt voor de leuke welkompostsquote:
sokjes? Ik denk dat je er daarvan zoveel gekregen hebt omdat iedereen die dingen in het groot inkoopt om er vervolgens achter te komen dat je het beste de maat 6 tot 9 maanden kan hebben omdat die kleine sokken nooit passenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:55 schreef freecell het volgende:
Ik heb een hele stapel okjes en rompertjes in 50/56. Om de één of andere reden krijg ik die van allerlei mensen, haha.
Er kunnen nog wel wat truitjes in dat maatje bij trouwens. Broekjes heb ik genoeg.
Heb vanmiddag bij de HEMA een setje mt 50 en een broekje 56 erbij gekocht, dus het gaat de goeie kant opquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:33 schreef Jambo het volgende:
Reinhilde, 3 setjes in 56 vind ik persoonlijk weinig. Maar goed, dat is natuurlijk ook afhankelijk van hoe groot je kindje is bij de geboorte. Mijn ervaring is in ieder geval dat je ontzettend veel kleertjes in maatje 62 krijgt. Daar zou ik er zelf dan weer wat minder van kopen.
bij de H&M hebben ze ook snoezige pakjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:01 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Heb vanmiddag bij de HEMA een setje mt 50 en een broekje 56 erbij gekocht, dus het gaat de goeie kant op![]()
Ik vind het alleen erg moeilijk om leuke kleertjes te vinden in die kleinste maatjes. Iemand nog een tip?
Jambo, wat raad je aan? 5 setjes?
En speedy, gefeliciteerd met je dochter!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
DJMO.. Ik snap dat nesteldrang heftig kan zijn..
Maaruh?! Zou je ook niet eens rustiger aandoen?!![]()
Speedy van harte met je dochter!
Bij Ruben maakte de maat echt het verschil. De grotere sokjes zaten echt stukken beter en bleven meestal gewoon aanquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:36 schreef freecell het volgende:
Als ik naar mijn oppas-uk kijk zijn sokjes sowieso ondingen, ze gaan áltijd uit
Nee kan me voorstellen dat je het werken dan niet meer ziet zitten. gezondheid gaat toch even voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:09 schreef Fuente het volgende:
Madelieve, wat spannend! Maar wat fijn
Tex, ik had er bij Sara ook al een beetje last van, maar niet zoals nu. Kijk je wel een beetje uit? Ja stom om te zeggen, want uiteindelijk heb je het niet helemaal in de hand, maar schakel op tijd fysio in enzo he!
Ja ik draag een buik/bekkenband, dat is wel fijn op momenten dat ik werk, of weg ga van huis. Thuis doe ik 'm af, het is best een warm ding namelijk
Ik denk dat ik vanmiddag de verloskundige maar eens bel om te vragen hoe het nu verder gaat/ moet. Het wordt duidelijk niet beter en ik zie het zo ook niet meer zitten om te werken. Door de pjin heb ik veel last van harde buiken en dat lijkt me ook niet goed.
Ik hoef vandaag pas om 16:00 te werken, dus nu mooi ff rustig aandoen
Verder geniet ik wel echt van mijn zwangerschap. Ik beleef het heel anders dan bij Sara.
Niet echt, maar ik bleek wel verminderd beschermd. Moet na mijn zwangerschap opnieuw laten inenten. Tot dan hoef ik er niet echt rekening mee te houden, maar ze informeerde wel of ik met kinderen werkte (is niet zo) en dat ik het in de gaten moest houden als kinderen in mijn omgeving rode hond zouden krijgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:10 schreef Raissa het volgende:
Ik ben net gebeld door de verloskundige, ik blijk niet beschermd te zijn tegen rode hond.. Iemand hier ervaring mee?
Hmm.. ben toevallig afgelopen zondag nog een uurtje wezen zwemmen... Voorlopig maar ff niet doen dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:08 schreef Fuente het volgende:
Raissa, ik bleek bij Sara helemaal geen antistoffen tegen rode hond te hebben. Bij navraag bij mijn ouders bleek ik ook nooit een inenting gehad te hebben daarvoor.
Je moet oppassen met kleine kinderen die mogelijk rode hond hebben, vermijd zwembaden en warme vochtige plaatsen waar veel kinderen zijn.
Hier in de buurt brak toen een rode hond epidemie uit, gewoon uit de buurt bij de kinderen blijven en dan gebeurt er niets. Na de bevalling van Sara heb ik me alsnog laten inenten.
Helpt een warme kruik niet? Of een massage met een zachte sinaasappel (rijp) tussen je rug en de deur en dan bewegen. Een kinderbal (dus niet zo'n harde) is nog beter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:22 schreef DJMO het volgende:
madlieve wat fijn dat het zo goed de goede kant opgaat!!!
cattie, gelukkig dat alles goed was, al duurde het lang voor ze het hartje vonden
Jelief voor zo'n kleintje is het helemaal geweldig om het hartje te horen lijkt me
mooi gezicht is dat he reinhilde?? ik wacht er ook met spanning op , vriend heeft de beeb wel gevoeld gisteren, maar nog niet zien bewegen ...
ik ga weer kijken of ik kan rusten, werd vanmorgen mijn bed weer uitgebeld, en de hele middag zijn ze hier aan de schutting bezig geweest.. duurde nogal er moest een flinke stronk worden uitgegraven: ik stond erbij, keek ernaar en maakte foto's ... toch heb ik weer onwijs last van mijn rug nu.. dus tot morgen!!
mibos heel veel sterkte morgen
Gefeliciteerd!! en klik ook eens op Het grote kleine babietjes topic deel 154 Veel ouders (denk ik) met slaaptekortquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:55 schreef Lionheaad het volgende:
Hallo
Ik ben hier nog nooit geweest....maar goed...
Op zaterdag 2 augustus ben ik papa geworden van een prachtige dochter.
Ze heet Caitlin. is 2270 gram en 47 cm.
Caitlin is 3 weken te vroeg geboren. Ze had al een groeiachterstand van 2 weken toen ze in de buik zat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:09 schreef Jojogirl het volgende:
Mooi meiske Speedy
Gefeliciteerd LionheaadMooie naam ook. Wel een licht ukkie trouwens
....
God speedy, ik hoop dat jullie het redden als 'gezin'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Hier paar foto's.
De moeder en Cynthia
[ afbeelding ]
Zegt genoeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit-- nvm waar bemoei ik me ook meequote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
God speedy, ik hoop dat jullie het redden als 'gezin'.
Veel geluk en sterkte. Ik hoop er voor de kleine meid het beste van.
Dan zal ik het maar doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoezo redden als gezin? Sorry maar dan heb je toch echt de verkeerde voor je! Plaats liever wat positiefs, of hou anders deze rot opmerking bij je, dank!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:04 schreef marlieske het volgende:
Zo nu een leuke post Speedy en vrouw/vriending van Speedy, van harte met de geboorte van jullie kleine meid.
Geniet van de baby tijd want die gaat ooo zoo snel voorbij.
Mibos en Madelieve zet hem op en geniet van jullie kraamdagen.
Ze is ook wakkerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:57 schreef YPPY het volgende:
Wat kijkt Cynthia al wakker.
Succes Mibos!
Aaaah wat een snoessie! Wordt helemaal vrolijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
Bedankt allemaal,,,,
Even een paar fototjes....
[ afbeelding ]
Dit is Caitlin
[ afbeelding ]
Eerste Pakje
[ afbeelding ]
papa geeft de fles
Ja, klopt, moet zeggen dat de echo in het echt wat duidelijker te zien zijn, beetje raarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:54 schreef Ynske het volgende:
wat leuk
is op de bovenste foto aan de rechterkant de billetjes en links het hoofdje te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |