quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:34 schreef Nuna het volgende:
Alleen ik vind Knox Leon dan weer zo'n poepnaam. Vivienne is wel leuk![]()
Wat lijkt de man van Liv Tyler op Chris Martin van Coldplay! Of is dat alleen op deze foto?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:27 schreef Nuna het volgende:
Zo, even wat pics tussendoor![]()
Kate Hudson met Ryder
[ afbeelding ]
Teri Hatcher en Emerson Rose
[ afbeelding ]
Liv en Milo
[ afbeelding ]
Heidi & family
[ afbeelding ]
Jennifer met Violet
[ afbeelding ]
Die bovenste quote is dan wel weer een leuke steek onder water naar Jennifer Anistonquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:56 schreef Malahide het volgende:
Tadaaaaa... de scans van de familie Brangelina![]()
[ afbeelding ]
ja he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die bovenste quote is dan wel weer een leuke steek onder water naar Jennifer Aniston.
In dat geval had haar stylist wel even een steiltang door d'r haar mogen halenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:42 schreef DarkElf het volgende:
dat zal heus wel uitgedacht zijnen er zit wrs meer tijd in de die look dan lijkt
natuurlijk niet, dan haal je meteen het "spontane" casual gedoe weg enzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In dat geval had haar stylist wel even een steiltang door d'r haar mogen halen
Princessquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Even een afwisseling op Brad en Angelina...
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar het lijkt alsof er iets niet klopt aan het kind, of niet?
inderdaad...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:53 schreef Suerte het volgende:
Dat kindje van Jordan en Peter Andere is echt lelijk
En dan heeft ze het ook nog niet eens getroffen met haar naamquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:53 schreef Suerte het volgende:
Dat kindje van Jordan en Peter Andere is echt lelijk
Zoveel plaatjes doen het al niet meerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:56 schreef Malahide het volgende:
Tadaaaaa... de scans van de familie Brangelina![]()
Moesten ze daar nou zo vreselijk lang over nadenken?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:17 schreef Jumping-Skippy het volgende:
De naam van het dochtertje van Helena Bonham Carter en Tim Burton is eindelijk bekend. Het kind heet Nell...
Harlow is echt een papa-kopiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:09 schreef Nuna het volgende:
Nog ff een closeup van Harlow
[ afbeelding ]
ach, wat maakt dat nou uit. Mijn kids hebben tot hun 4e uit een fles gedronken=. En hebben allebei een schitterend gebit gekregen, zonder gaatjes en geen beugels nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:03 schreef Suerte het volgende:
Suri is ruim twee, en dan nog uit een fles drinken![]()
wat maakt dat nou uit?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:03 schreef Suerte het volgende:
Op de eerste foto zie ik duidelijk een speen. En nee, voor de tanden is het vast niet heel slecht, voor de mondmotoriek wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Volgens mij is het geen fles maar een anti-lek drinktuit
Ach, voor op stap is zo'n fles toch handig? Ik kan me voorstellen dat ze thuis wel uit een 'gewone' beker drinkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Op de eerste foto zie ik duidelijk een speen. En nee, voor de tanden is het vast niet heel slecht, voor de mondmotoriek wel.
Het is mijn keuze niet geweest in ieder geval.
Dat heb ik dan met Kingston z'n speen, die hij op praktisch elke foto in z'n mond heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:03 schreef Suerte het volgende:
Kingston is ook ruim 2quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:46 schreef Carmella het volgende:
[..]
Dat heb ik dan met Kingston z'n speen, die hij op praktisch elke foto in z'n mond heeft.![]()
Ik weet niet hoe oud hij ongeveer is... elke keer heb ik het idee dat hij al veel te oud is
Iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Spees_Eend het volgende:
En wat ziet Jamie-Lynn Spears er weer goed uit zeg, vlak na haar bevalling![]()
![]()
Die foto is superschattig, kind zelf ook nog wel maar die pony vind ik echt niet mooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:34 schreef Smeej het volgende:
aaahw!!
maar ze is niet mooi ofzo... ik vind haar niet de baby van 2 super mooie mensen..
Die middelste lijkt volgens mij het meeste op z'n papaquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:07 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
David Beckham met z'n jongens![]()
Ik vind die Liam van Tori Spelling echt een engerd
Yep yep, ik wilde het al zeggen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Die Liam lijkt heel erg op dat broertje van Tori Spelling.
kan ook niet anders met zo'n moeder, maar wat een mooie meidquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef Meaghan het volgende:
Alexandria, dochter van David Bowie en Iman.
[ afbeelding ]
én met zo'n vader!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:11 schreef kvd het volgende:
[..]
kan ook niet anders met zo'n moeder, maar wat een mooie meid
2 druppels water. Alleen grotere tietenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:41 schreef lily het volgende:
Bette Midler en dochter![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef KinkyGiraf het volgende:
Check [Centraal] Britney goes..... #9 voor foto's van Britney en dr kids...
Harlow Winter van Nicole Richie en Joel Madden:
[ afbeelding ]
Man wat lijkt dt kind op haar vader!
't Kan ook van z'n tweelingbroer zijn natuurlijk...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jeutje hee die hoeft er in elk geval niet aan te twijfelen of het kind wel van hem is!
Volgens mij heeft Katie gewoon al Tom's kleren aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Mijn God, Katie Holmes en haar 'Mom Jeans'
Idd, nageaapt van 'best friend' Victoria Beckham die dat laatst ook al had...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Katie gewoon al Tom's kleren aan.
jamaar jamaar, dan had ze toch nooit die broek drie keer om hoeven slaan aan de onderkant??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, nageaapt van 'best friend' Victoria Beckham die dat laatst ook al had...
Dan uiteraard Davids kleren niet die van Tom
Hmm +1 scherp..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jamaar jamaar, dan had ze toch nooit die broek drie keer om hoeven slaan aan de onderkant??![]()
Volgens mij komt er gewoon een tweede alien kindje en probeert ze dat nog te verbergen met "hippe" wijde broeken en grote vesten en tassen/suri's voor dr buik enzo
Ik vind Harlow echt zo'n ongelooflijk cute babyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef KinkyGiraf het volgende:
Check [Centraal] Britney goes..... #9 voor foto's van Britney en dr kids...
Harlow Winter van Nicole Richie en Joel Madden:
[ afbeelding ]
Man wat lijkt dt kind op haar vader!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, omdat ze zo schattig zijn dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het staat hier vol met foto's van Suri en Kate, ik denk dat Tom gewoon niet opvalt ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef rena het volgende:
Tom is wel vaker gezien met Suri hoor, volgens mij is hij stapelgek op haar. Zijn volgende Scientology slachtoffer, die hij nu nog lekker kan indoctrineren
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:36 schreef rena het volgende:
Julia Roberts X Macauley Culkin =
[ afbeelding ]
Die ogen. Prachtig!quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:12 schreef kvd het volgende:
een actiefoto van Michelle Williams en Mathilda Ledger (een ietsiepietsie ontsnapt)
[ afbeelding ]
en zelfs die smiley onder de foto lijkt op dat kindquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:36 schreef rena het volgende:
Julia Roberts X Macauley Culkin =
[ afbeelding ]
ja, echt grappig en dan in dat balletpakjequote:Op zondag 31 augustus 2008 11:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat blije hoofdje terwijl ze wegrent
Oefquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:45 schreef kvd het volgende:
Halle Berry en Nahla
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het juist een heel erg mooi kindjequote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef rena het volgende:
[..]
OefZe is niet echt goed gelukt voor een kind van 2 knappe ouders
Ja inderdaad! Ik vind haar ook tegenvallen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat ze later wel mooi wordt hoor..ze heeft fijne trekken en ze heeft hele aparte ogen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef rena het volgende:
[..]
Op de eerste pagina van dit topic staan foto's, al is enn deel ervan weggehaald op Tinypic.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:15 schreef DesertRose het volgende:
Ben zo benieuwed naar de nieuwe editie's van de familie Pitt
"quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het juist een heel erg mooi kindje![]()
"
Ik vind het wel een mooi kindje, alleen de eerste foto is niet heel flatteusquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef rena het volgende:
[..]
Komt nog wel denk ik. Het verandert ook echt heel snel, eerst vond ik Violet (Affleck, red) ook echt super schattig maar nu helemaal niet meer zo.quote:Op maandag 1 september 2008 18:25 schreef AudeVie het volgende:
Geen idee wie de man van Halle Berry was.. Dus maar even gegoogled
[ afbeelding ]
Ik vind Nahla ook niet echt 'stunning'![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 18:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Komt nog wel denk ik. Het verandert ook echt heel snel, eerst vond ik Violet (Affleck, red) ook echt super schattig maar nu helemaal niet meer zo.
Echt, wij hebben een totaal ander beeld van wat cute isquote:Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef AudeVie het volgende:
Ok dan, Dumbo is ook best schattig![]()
[ afbeelding ]
Terug ontopic, nog zo'n cutie![]()
[ afbeelding ]
Dochter van Denise Richards
Hehe, nee die Sheen kinderen vind ik ook monsters. Goed dat we het daar over eens zijnquote:Op maandag 1 september 2008 19:43 schreef AudeVie het volgende:
Je snapt toch dat ik bij de dochter van Denise sarcastisch was he? Dus maw, dat vind jij ook een mooi kind.. Ja, smaken verschillen wel degelijk![]()
![]()
Dit wordt een kindervleeskeuring, stop it![]()
én dochter van Charlie Sheenquote:Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef AudeVie het volgende:
Terug ontopic, nog zo'n cutie![]()
[ afbeelding ]
Dochter van Denise Richards
Kruisjequote:Op maandag 1 september 2008 20:13 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hehe, nee die Sheen kinderen vind ik ook monsters. Goed dat we het daar over eens zijn. Laat ik dan nu even een ontopic plaatje posten
![]()
Mark Wahlberg en kids.
[ afbeelding ]
Ik zie die gigantische neus er nog niet in bij Max, dit is meer breed dan de gok die Christina heeftquote:Op woensdag 3 september 2008 21:13 schreef Ireentje het volgende:
Alleen dan de verkeerde genen van christinaMisschien valt 't nog wel mee later
Ella lijkt echt op haar papa!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:26 schreef Malahide het volgende:
Mark Wahlberg en Ella
[ afbeelding ]
Daar is Dumbo terug en deze keer is het Violet nietquote:Op woensdag 3 september 2008 13:34 schreef DesertRose het volgende:
Matthew McConaughey en Camila Alves samen met zoontje Levi
[ afbeelding ]
Seal met Leni en Henry
[ afbeelding ]
Grappig dat bij alle kindjes hier ze de looks van de bekende papa of mama hebbenquote:Op donderdag 4 september 2008 15:26 schreef Malahide het volgende:
Jason Bateman en Francesca![]()
[ afbeelding ]
Mark Wahlberg en Ella
[ afbeelding ]
Sara Gilbert en Sawyer
[ afbeelding ]
Gloria Estefan en Emily![]()
[ afbeelding ]
Kijk nou hoe klein die Leviquote:Op woensdag 3 september 2008 13:34 schreef DesertRose het volgende:
Matthew McConaughey en Camila Alves samen met zoontje Levi
[ afbeelding ]
zeker, de mooie donkere krullen en de lichtgetinte huid + de felblauwe ogen van pappiequote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze later wel mooi wordt hoor..ze heeft fijne trekken en ze heeft hele aparte ogen.
Hier een foto van een lachende Nahla... het is een bijzonder kind en dat is zequote:Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
zeker, de mooie donkere krullen en de lichtgetinte huid + de felblauwe ogen van pappie
mooier kan je ze niet krijgen hoor
Wat een popjequote:Op donderdag 4 september 2008 22:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Hier een foto van een lachende Nahla... het is een bijzonder kind en dat is ze.
[ afbeelding ]
Die is inmiddels heel erg doodquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:17 schreef AudeVie het volgende:
Tori Spelling en gezinnetje Vooral de hond ziet er heel gelukkig uit!
Er zit ook echt helemaal niks van d'r moeder bijquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:17 schreef AudeVie het volgende:
Hij wordt in november voor de tweede keer vader, hopelijk dan een betere mix van de genen
Nou ja 1 ding wel hoop ik...quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:44 schreef Irrem het volgende:
[..]
Er zit ook echt helemaal niks van d'r moeder bij
Mimi LaRue what's in a namequote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef rena het volgende:
[..]
Die is inmiddels heel erg dood[/einde-offtopic
]
...en dat kind is inmiddels ook alláng geboren!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef rena het volgende:
[..]
Die is inmiddels heel erg dood[/einde-offtopic
]
Ik weet hetquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef AudeVie het volgende:
Ik weet niet wat erger is, de dode hond of jij die dat weetNo offence hoor
Schattige verzamelingquote:Op maandag 8 september 2008 21:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nicole Ritchie met Harlow Winter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heidi Klum, Seal en Henry
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bon Jovi en Romeo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Christian Bale en dochter Emmeline
[ afbeelding ]
Jessica Alba en Honor Marie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lisa Kudrow en Julian
[ afbeelding ]
Denise Richards en kinders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op deze foto lijkt ie echt onwijs op Christinaquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:01 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1tje van Christina & Max
Valt al een klein beetje beter mee hier![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:05 schreef bondgirl007 het volgende:
Die Kingston vind ik absoluut niet een mooi kind. Lelijke vader ook.
Inderdaad.. Voor een vent van boven de 40 ziet ie er echt behoorlijk smakelijk uit nogquote:
Voor een vent van 40 is hij behoorlijk doorsnee. Maar misschien ligt dat aan de omgeving waar ik woon...quote:Op donderdag 11 september 2008 14:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Inderdaad.. Voor een vent van boven de 40 ziet ie er echt behoorlijk smakelijk uit nogEn idd, Kingston is echt een poepie
Wat een leuk jongetjequote:Op donderdag 11 september 2008 17:24 schreef Takkembah het volgende:
Sarah Jessica & James
[ afbeelding ]
Zij heeft toch een tweeling? belachelijk dat ze maar met één van de twee gaat wandelen. Weer een typische verwende celeb dus.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:34 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Marcia Cross & dochter
Dat dus. En je ziet haar vaker met beide kinderen dan apart, ze is echt dol op d'r koters geloof ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:51 schreef AudeVie het volgende:
Nou, ze heeft inderdaad een tweeling maar nu trek je toch wel wat overhaaste conclusies imo... Voor hetzelfde geld staat haar man 5 meter verderop met de andere dochter, of is het kind ziek of is het kind op een playdate of... Opties genoeg me dunkt!
Wat een overtrokken reactiequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zij heeft toch een tweeling? belachelijk dat ze maar met één van de twee gaat wandelen. Weer een typische verwende celeb dus.
Dat is ook een manier om terug te komen op je woordenquote:
Voelt goed he? Negatieve aandacht is natuurlijk ook aandachtquote:
Meestal wel, maar deze aandacht stinkt.quote:Op zondag 14 september 2008 23:15 schreef rena het volgende:
[..]
Voelt goed he? Negatieve aandacht is natuurlijk ook aandachtEn ik geef het je nogmaals. Met liefde.
Haar kinderen zullen haar later dankbaar zijn; hun huid zal tot iin lengte van jaren rimpelvrij blijvenquote:
Wat een stralend poppetjequote:Op maandag 15 september 2008 12:12 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Dannielynn ziet er schattig uitWel sneu dat haar eerste woordje mama was, hoe leg je zoiets uit aan zo'n kind?
![]()
Wat een pretbekkiequote:Op maandag 15 september 2008 18:14 schreef DesertRose het volgende:
Milla Jovovich samen met haar dochterje Ever Gabo.
[ afbeelding ]
Ik heb helemaal niks met die lui he, ik vind het net 2 schooiers. Alsof ze van een rommelmarktje komen ofzoquote:
Damn dat kind looks retarded.quote:Op maandag 15 september 2008 12:12 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Dannielynn ziet er schattig uitWel sneu dat haar eerste woordje mama was, hoe leg je zoiets uit aan zo'n kind?
![]()
Dacht dat die koter van haar Mees heette?quote:Op maandag 15 september 2008 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Bridget net bij Boulevard, uh jaaaaa Kingston, we wilden eigenlijk King maar dat was ook weer zo iets om je kind naar een koning te noemen dus dan maar Kingston, jaja, naar die van Gwen en Gavin.
Ze heeft geloof ik een oogziekte waardoor ze scheel lijktquote:
Ja, maar Kingston is de tweede naam van Mees.quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dacht dat die koter van haar Mees heette?
ik ook!quote:Op maandag 15 september 2008 20:04 schreef Zeeltje het volgende:
ik vind die dochter van halle berry zo schatje!
Marcia lijkt me echt een leuke mamaquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Marcia Cross met twins, die gekruiste voetjes![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:58 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Chris Noth, vriendin & baby![]()
Hoognodig! Verder wel een leuk kindjequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hij mag wel eens naar de kapper
quote:Grr! Backstreet Boy Brian Littrell and 5 ½-year-old son Baylee Thomas Wylee make their best chihuahua faces as they attend the after party for Walt Disney Pictures' Beverly Hills Chihuahua on Thursday evening in Hollywood.
Mom is Leighanne Littrell
quote:Ten-month-old Griffin Thomas McIntyre looks like he doesn't want dad to go to work! Griffin and Joey McIntyre were spotted outside their Toronto hotel just before Joey, 35, left for opening night of the New Kids on the Block reunion tour on Thursday evening.
Mom is Barrett, Joey's wife of five years.
quote:Actress Katie Holmes left her apartment with 2-year-old daughter Suri -- who was sporting braided pigtails -- on Thursday in New York.
The pair made their way to the theater for Katie's performance in All My Sons -- the show begins previews today.
De allerleukste baby van deze topicreeks!quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:58 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Chris Noth, vriendin & baby![]()
Alweer 1 jaar? Is haar geboorte alweer zo lang geleden?quote:Happy Birthday Valentina Paloma Pinault. You are now 1 year old!
Name: Valentina Paloma Pinault
Birthday: September 21st, 2007
Famous for: Valentina is famous for being the daughter of actress Salma Hayek and her former fiancé, PPR CEO François-Henri Pinault.
Ik wist niet eens dat Kate al moeder wasquote:Director Len Wiseman, actress Kate Beckinsale, and 9 ½-year-old daughter Lily Mo posed with a pair of chihuahuas while attending the premiere of Beverly Hills Chihuahua on Thursday in Los Angeles.
Lily's father is actor Michael Sheen.
Yep. Eerst leek het alsof Selma 14 maanden zwanger was of zoquote:Op zondag 21 september 2008 22:00 schreef Carmella het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Alweer 1 jaar? Is haar geboorte alweer zo lang geleden?
Iddquote:Op maandag 22 september 2008 19:03 schreef rena het volgende:
SlashDat zoontje voelt zich ook al een hele rockster
quote:Nicole Kidman Has a Smooch for Sunday
Smartly dressed in stripes, 11-week-old Sunday Rose Kidman Urban receives a kiss from mom Nicole Kidman while out in London on Sunday.
Later in the day, Nicole, 41, and husband Keith Urban attended the Chelsea versus Manchester United Football match at Stamford Bridge.
quote:Fatherhood is 'Magical,' Says Kyle MacLachlan
Calling his 8 ½-week-old son Callum Lyon "pretty adorable," Kyle MacLachlan says that he is adjusting to first-time fatherhood just fine. While filling in Friday as co-host on Live with Regis and Kelly, the 49-year-old actor admitted that while he was skeptical of other parents who promised him that having a baby would change his life, he was happily proven wrong. "It does [change you], from the inside and in a way that you really can't describe," Kyle says. "It is a magical, magical thing." When co-host Kelly Ripa likened parenthood to a scene in How the Grinch Stole Christmas where the Grinch's heart grows, Kyle agreed, saying that his heart grew "ten sizes" the day Callum was born. "That's exactly how I feel, because I was kind of green and Grinchy before," Kyle joked. Of newborn babies, he added
quote:Amanda Peet Tickles Frankie's Toes!Actress Amanda Peet tickled 19-month-old daughter Frances 'Frankie' Pen's feet while swinging at a park in Beverly Hills on Wednesday.
Accompanying them was husband David Benioff, author of City of Thieves, as well as Amanda's mom Penny, whom Frankie's middle name is in honor of. Amanda, 36, and David, 38, wed in September 2006.
Die foto is toch al redelijk oud hoor. Je kan goed vergelijken met de onderste foto die ook nog maar onlangs werd gepost. Al probeert Julia ze klein te houden blijkbaar, door ze in de kinderwagen te latenquote:
quote:
OMGquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:10 schreef Takkembah het volgende:
Anthony Kiedis (RedHotChillyPeppers) & Everly (oftewel mini-me)
[ afbeelding ]
Ze ziet er zwanger uit. Heb ik onder een steen gezeten, of is de wind onder d'r truitje geslagen?quote:Op zondag 21 september 2008 17:11 schreef DesertRose het volgende:
Julia Roberts samen met tweeling Hazel en Phinnaeus
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:34 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Mischa Barton wordt de stiefmoeder van Harlow?![]()
quote:Josie Maran and Rumi are Pretty in Pink!
Model and cosmetics maven Josie Maran, 30, poses for photos with 2-year-old daughter Rumi Joon at Jane Goodall's Roots & Shoots Day of Peace on Sunday. The event was held at Griffith Park in Los Angeles and featured a performance by Gavin Rossdale, as well as an eco-friendly fashion show hosted by Hot Moms Clubs that Josie walked in.
Rumi's father is photographer Ali Alborzi, Josie's longtime boyfriend.
quote:Marcia Cross and Family Take a Breather
Marcia Cross and Tom Mahoney have a little chat with Eden while Savannah wanders off while hanging out at the park on Saturday. Marcia, 46, and Tom then walked home, each carrying a 19-month-old twin on their shoulders! Marcia recently told OK!,
"They're putting words together, and sentences. They're so cute, fun and funny. They're the best thing ever."
quote:Matthew and James Broderick Scoot to School
James Wilkie Broderick, 5 ½, scoots side-by-side with actor dad Matthew Broderick as they rode to school in NYC on Wednesday morning.
Mom is Sarah Jessica Parker.
quote:Dezi Inherited the Loud Gene, Says Jaime Pressly
In a Wednesday appearance on Late Night with Conan O'Brien, Jaime Pressly dished on life with Dezi James
Calvo, her 16-month-old son with fiancé Eric Calvo (aka DJ Eric Cubiche). Nothing that "the Pressly genes are very strong," the 31-year-old My Name is Earl actress said that the baby boy has "big blue eyes and dirty blonde hair" just like his mom. Dezi also "unfortunately" inherited Jaime's skin tone, she jokingly complained to Conan. "I didn't have a mixed baby for nothing."
"Eric is very, very, very dark. He's Cuban with an olive complexion. Dezi came out looking like you [Conan]. It's pretty crazy! Although he does tan really well."
Father and son -- who "speaks Spanglish up a storm" -- do still have some things in common, however. Jaime said that Dezi's roots are evident every time he speaks! Cubans are "very loud," Jaime explains. "You think when they're speaking to each other in Spanish they're mad, but they're really just saying, 'Hey, do you want to go get a cup of coffee?'" A native of North Carolina, Jaime feels that Southerners tend to speak the same way, "yelling everything" and just generally being "very boisterous." Put the two together, and it only makes sense that Dezi would be "really, really loud" according to Jaime.
"So that kid is just like 'MOMMY' all the time. And I'll be standing right next to him. He means no harm. He just wants a cup of Cuban coffee."
Nieuwe weg ingeslagen voor de kleding?quote:Sarah Jessica Parker Smiles for Shutterbugs
Sarah Jessica Parker -- trading in her heels for a pair of clogs -- smiles as she brings 5 ½-year-old son James Wilkie to school in the West Village of NYC on Thursday. Sarah Jessica, 43, and James both stayed cozy in a fleece jacket and a sweater for the walk.
Ook al is het een meisje, ik vind het echt een Zuid-Europees jochie om te zienquote:Salma Hayek's Precious Cargo
After hitting a Vanity Fair bash in Spain, Salma Hayek steps out Friday in with daughter Valentina Paloma (who turned 1 on September 21st) in Paris, where they reportedly strolled near the Plaza Athenee and the Luxembourg Garden.
quote:Helena Bonham Carter and Nell in 'Wonderland
Actress Helena Bonham Carter totes her cape-wearing daughter Nell, 9 months, on the set of partner Tim Burton's version of Alice in Wonderland, currently filming in Cornwall, UK.
The film -- a mix of live-action and CGI -- will be released in March 2010 and features Johnny Depp as the Mad Hatter.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |