Idd, nageaapt van 'best friend' Victoria Beckham die dat laatst ook al had...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Katie gewoon al Tom's kleren aan.
jamaar jamaar, dan had ze toch nooit die broek drie keer om hoeven slaan aan de onderkant??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, nageaapt van 'best friend' Victoria Beckham die dat laatst ook al had...
Dan uiteraard Davids kleren niet die van Tom
Hmm +1 scherp..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jamaar jamaar, dan had ze toch nooit die broek drie keer om hoeven slaan aan de onderkant??![]()
Volgens mij komt er gewoon een tweede alien kindje en probeert ze dat nog te verbergen met "hippe" wijde broeken en grote vesten en tassen/suri's voor dr buik enzo
Ik vind Harlow echt zo'n ongelooflijk cute babyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef KinkyGiraf het volgende:
Check [Centraal] Britney goes..... #9 voor foto's van Britney en dr kids...
Harlow Winter van Nicole Richie en Joel Madden:
[ afbeelding ]
Man wat lijkt dt kind op haar vader!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, omdat ze zo schattig zijn dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het staat hier vol met foto's van Suri en Kate, ik denk dat Tom gewoon niet opvalt ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef rena het volgende:
Tom is wel vaker gezien met Suri hoor, volgens mij is hij stapelgek op haar. Zijn volgende Scientology slachtoffer, die hij nu nog lekker kan indoctrineren
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:36 schreef rena het volgende:
Julia Roberts X Macauley Culkin =
[ afbeelding ]
Die ogen. Prachtig!quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:12 schreef kvd het volgende:
een actiefoto van Michelle Williams en Mathilda Ledger (een ietsiepietsie ontsnapt)
[ afbeelding ]
en zelfs die smiley onder de foto lijkt op dat kindquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:36 schreef rena het volgende:
Julia Roberts X Macauley Culkin =
[ afbeelding ]
ja, echt grappig en dan in dat balletpakjequote:Op zondag 31 augustus 2008 11:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat blije hoofdje terwijl ze wegrent
Oefquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:45 schreef kvd het volgende:
Halle Berry en Nahla
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het juist een heel erg mooi kindjequote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef rena het volgende:
[..]
OefZe is niet echt goed gelukt voor een kind van 2 knappe ouders
Ja inderdaad! Ik vind haar ook tegenvallen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat ze later wel mooi wordt hoor..ze heeft fijne trekken en ze heeft hele aparte ogen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef rena het volgende:
[..]
Op de eerste pagina van dit topic staan foto's, al is enn deel ervan weggehaald op Tinypic.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:15 schreef DesertRose het volgende:
Ben zo benieuwed naar de nieuwe editie's van de familie Pitt
"quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het juist een heel erg mooi kindje![]()
"
Ik vind het wel een mooi kindje, alleen de eerste foto is niet heel flatteusquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef rena het volgende:
[..]
Komt nog wel denk ik. Het verandert ook echt heel snel, eerst vond ik Violet (Affleck, red) ook echt super schattig maar nu helemaal niet meer zo.quote:Op maandag 1 september 2008 18:25 schreef AudeVie het volgende:
Geen idee wie de man van Halle Berry was.. Dus maar even gegoogled
[ afbeelding ]
Ik vind Nahla ook niet echt 'stunning'![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 18:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Komt nog wel denk ik. Het verandert ook echt heel snel, eerst vond ik Violet (Affleck, red) ook echt super schattig maar nu helemaal niet meer zo.
Echt, wij hebben een totaal ander beeld van wat cute isquote:Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef AudeVie het volgende:
Ok dan, Dumbo is ook best schattig![]()
[ afbeelding ]
Terug ontopic, nog zo'n cutie![]()
[ afbeelding ]
Dochter van Denise Richards
Hehe, nee die Sheen kinderen vind ik ook monsters. Goed dat we het daar over eens zijnquote:Op maandag 1 september 2008 19:43 schreef AudeVie het volgende:
Je snapt toch dat ik bij de dochter van Denise sarcastisch was he? Dus maw, dat vind jij ook een mooi kind.. Ja, smaken verschillen wel degelijk![]()
![]()
Dit wordt een kindervleeskeuring, stop it![]()
én dochter van Charlie Sheenquote:Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef AudeVie het volgende:
Terug ontopic, nog zo'n cutie![]()
[ afbeelding ]
Dochter van Denise Richards
Kruisjequote:Op maandag 1 september 2008 20:13 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hehe, nee die Sheen kinderen vind ik ook monsters. Goed dat we het daar over eens zijn. Laat ik dan nu even een ontopic plaatje posten
![]()
Mark Wahlberg en kids.
[ afbeelding ]
Ik zie die gigantische neus er nog niet in bij Max, dit is meer breed dan de gok die Christina heeftquote:Op woensdag 3 september 2008 21:13 schreef Ireentje het volgende:
Alleen dan de verkeerde genen van christinaMisschien valt 't nog wel mee later
Ella lijkt echt op haar papa!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:26 schreef Malahide het volgende:
Mark Wahlberg en Ella
[ afbeelding ]
Daar is Dumbo terug en deze keer is het Violet nietquote:Op woensdag 3 september 2008 13:34 schreef DesertRose het volgende:
Matthew McConaughey en Camila Alves samen met zoontje Levi
[ afbeelding ]
Seal met Leni en Henry
[ afbeelding ]
Grappig dat bij alle kindjes hier ze de looks van de bekende papa of mama hebbenquote:Op donderdag 4 september 2008 15:26 schreef Malahide het volgende:
Jason Bateman en Francesca![]()
[ afbeelding ]
Mark Wahlberg en Ella
[ afbeelding ]
Sara Gilbert en Sawyer
[ afbeelding ]
Gloria Estefan en Emily![]()
[ afbeelding ]
Kijk nou hoe klein die Leviquote:Op woensdag 3 september 2008 13:34 schreef DesertRose het volgende:
Matthew McConaughey en Camila Alves samen met zoontje Levi
[ afbeelding ]
zeker, de mooie donkere krullen en de lichtgetinte huid + de felblauwe ogen van pappiequote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze later wel mooi wordt hoor..ze heeft fijne trekken en ze heeft hele aparte ogen.
Hier een foto van een lachende Nahla... het is een bijzonder kind en dat is zequote:Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
zeker, de mooie donkere krullen en de lichtgetinte huid + de felblauwe ogen van pappie
mooier kan je ze niet krijgen hoor
Wat een popjequote:Op donderdag 4 september 2008 22:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Hier een foto van een lachende Nahla... het is een bijzonder kind en dat is ze.
[ afbeelding ]
Die is inmiddels heel erg doodquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:17 schreef AudeVie het volgende:
Tori Spelling en gezinnetje Vooral de hond ziet er heel gelukkig uit!
Er zit ook echt helemaal niks van d'r moeder bijquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:17 schreef AudeVie het volgende:
Hij wordt in november voor de tweede keer vader, hopelijk dan een betere mix van de genen
Nou ja 1 ding wel hoop ik...quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:44 schreef Irrem het volgende:
[..]
Er zit ook echt helemaal niks van d'r moeder bij
Mimi LaRue what's in a namequote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef rena het volgende:
[..]
Die is inmiddels heel erg dood[/einde-offtopic
]
...en dat kind is inmiddels ook alláng geboren!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef rena het volgende:
[..]
Die is inmiddels heel erg dood[/einde-offtopic
]
Ik weet hetquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef AudeVie het volgende:
Ik weet niet wat erger is, de dode hond of jij die dat weetNo offence hoor
Schattige verzamelingquote:Op maandag 8 september 2008 21:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nicole Ritchie met Harlow Winter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heidi Klum, Seal en Henry
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bon Jovi en Romeo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Christian Bale en dochter Emmeline
[ afbeelding ]
Jessica Alba en Honor Marie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lisa Kudrow en Julian
[ afbeelding ]
Denise Richards en kinders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op deze foto lijkt ie echt onwijs op Christinaquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:01 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1tje van Christina & Max
Valt al een klein beetje beter mee hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |