Idd, nageaapt van 'best friend' Victoria Beckham die dat laatst ook al had...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Katie gewoon al Tom's kleren aan.
jamaar jamaar, dan had ze toch nooit die broek drie keer om hoeven slaan aan de onderkant??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, nageaapt van 'best friend' Victoria Beckham die dat laatst ook al had...
Dan uiteraard Davids kleren niet die van Tom
Hmm +1 scherp..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jamaar jamaar, dan had ze toch nooit die broek drie keer om hoeven slaan aan de onderkant??![]()
Volgens mij komt er gewoon een tweede alien kindje en probeert ze dat nog te verbergen met "hippe" wijde broeken en grote vesten en tassen/suri's voor dr buik enzo
Ik vind Harlow echt zo'n ongelooflijk cute babyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef KinkyGiraf het volgende:
Check [Centraal] Britney goes..... #9 voor foto's van Britney en dr kids...
Harlow Winter van Nicole Richie en Joel Madden:
[ afbeelding ]
Man wat lijkt dt kind op haar vader!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, omdat ze zo schattig zijn dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het staat hier vol met foto's van Suri en Kate, ik denk dat Tom gewoon niet opvalt ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef rena het volgende:
Tom is wel vaker gezien met Suri hoor, volgens mij is hij stapelgek op haar. Zijn volgende Scientology slachtoffer, die hij nu nog lekker kan indoctrineren
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:36 schreef rena het volgende:
Julia Roberts X Macauley Culkin =
[ afbeelding ]
Die ogen. Prachtig!quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:12 schreef kvd het volgende:
een actiefoto van Michelle Williams en Mathilda Ledger (een ietsiepietsie ontsnapt)
[ afbeelding ]
en zelfs die smiley onder de foto lijkt op dat kindquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:36 schreef rena het volgende:
Julia Roberts X Macauley Culkin =
[ afbeelding ]
ja, echt grappig en dan in dat balletpakjequote:Op zondag 31 augustus 2008 11:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat blije hoofdje terwijl ze wegrent
Oefquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:45 schreef kvd het volgende:
Halle Berry en Nahla
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het juist een heel erg mooi kindjequote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef rena het volgende:
[..]
OefZe is niet echt goed gelukt voor een kind van 2 knappe ouders
Ja inderdaad! Ik vind haar ook tegenvallen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat ze later wel mooi wordt hoor..ze heeft fijne trekken en ze heeft hele aparte ogen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef rena het volgende:
[..]
Op de eerste pagina van dit topic staan foto's, al is enn deel ervan weggehaald op Tinypic.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:15 schreef DesertRose het volgende:
Ben zo benieuwed naar de nieuwe editie's van de familie Pitt
"quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het juist een heel erg mooi kindje![]()
"
Ik vind het wel een mooi kindje, alleen de eerste foto is niet heel flatteusquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef rena het volgende:
[..]
Komt nog wel denk ik. Het verandert ook echt heel snel, eerst vond ik Violet (Affleck, red) ook echt super schattig maar nu helemaal niet meer zo.quote:Op maandag 1 september 2008 18:25 schreef AudeVie het volgende:
Geen idee wie de man van Halle Berry was.. Dus maar even gegoogled
[ afbeelding ]
Ik vind Nahla ook niet echt 'stunning'![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 18:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Komt nog wel denk ik. Het verandert ook echt heel snel, eerst vond ik Violet (Affleck, red) ook echt super schattig maar nu helemaal niet meer zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |