quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:34 schreef Nuna het volgende:
Alleen ik vind Knox Leon dan weer zo'n poepnaam. Vivienne is wel leuk![]()
Wat lijkt de man van Liv Tyler op Chris Martin van Coldplay! Of is dat alleen op deze foto?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:27 schreef Nuna het volgende:
Zo, even wat pics tussendoor![]()
Kate Hudson met Ryder
[ afbeelding ]
Teri Hatcher en Emerson Rose
[ afbeelding ]
Liv en Milo
[ afbeelding ]
Heidi & family
[ afbeelding ]
Jennifer met Violet
[ afbeelding ]
Die bovenste quote is dan wel weer een leuke steek onder water naar Jennifer Anistonquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:56 schreef Malahide het volgende:
Tadaaaaa... de scans van de familie Brangelina![]()
[ afbeelding ]
ja he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die bovenste quote is dan wel weer een leuke steek onder water naar Jennifer Aniston.
In dat geval had haar stylist wel even een steiltang door d'r haar mogen halenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:42 schreef DarkElf het volgende:
dat zal heus wel uitgedacht zijnen er zit wrs meer tijd in de die look dan lijkt
natuurlijk niet, dan haal je meteen het "spontane" casual gedoe weg enzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In dat geval had haar stylist wel even een steiltang door d'r haar mogen halen
Princessquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Even een afwisseling op Brad en Angelina...
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar het lijkt alsof er iets niet klopt aan het kind, of niet?
inderdaad...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:53 schreef Suerte het volgende:
Dat kindje van Jordan en Peter Andere is echt lelijk
En dan heeft ze het ook nog niet eens getroffen met haar naamquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:53 schreef Suerte het volgende:
Dat kindje van Jordan en Peter Andere is echt lelijk
Zoveel plaatjes doen het al niet meerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:56 schreef Malahide het volgende:
Tadaaaaa... de scans van de familie Brangelina![]()
Moesten ze daar nou zo vreselijk lang over nadenken?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:17 schreef Jumping-Skippy het volgende:
De naam van het dochtertje van Helena Bonham Carter en Tim Burton is eindelijk bekend. Het kind heet Nell...
Harlow is echt een papa-kopiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:09 schreef Nuna het volgende:
Nog ff een closeup van Harlow
[ afbeelding ]
ach, wat maakt dat nou uit. Mijn kids hebben tot hun 4e uit een fles gedronken=. En hebben allebei een schitterend gebit gekregen, zonder gaatjes en geen beugels nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:03 schreef Suerte het volgende:
Suri is ruim twee, en dan nog uit een fles drinken![]()
wat maakt dat nou uit?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:03 schreef Suerte het volgende:
Op de eerste foto zie ik duidelijk een speen. En nee, voor de tanden is het vast niet heel slecht, voor de mondmotoriek wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Volgens mij is het geen fles maar een anti-lek drinktuit
Ach, voor op stap is zo'n fles toch handig? Ik kan me voorstellen dat ze thuis wel uit een 'gewone' beker drinkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Op de eerste foto zie ik duidelijk een speen. En nee, voor de tanden is het vast niet heel slecht, voor de mondmotoriek wel.
Het is mijn keuze niet geweest in ieder geval.
Dat heb ik dan met Kingston z'n speen, die hij op praktisch elke foto in z'n mond heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:03 schreef Suerte het volgende:
Kingston is ook ruim 2quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:46 schreef Carmella het volgende:
[..]
Dat heb ik dan met Kingston z'n speen, die hij op praktisch elke foto in z'n mond heeft.![]()
Ik weet niet hoe oud hij ongeveer is... elke keer heb ik het idee dat hij al veel te oud is
Iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Spees_Eend het volgende:
En wat ziet Jamie-Lynn Spears er weer goed uit zeg, vlak na haar bevalling![]()
![]()
Die foto is superschattig, kind zelf ook nog wel maar die pony vind ik echt niet mooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:34 schreef Smeej het volgende:
aaahw!!
maar ze is niet mooi ofzo... ik vind haar niet de baby van 2 super mooie mensen..
Die middelste lijkt volgens mij het meeste op z'n papaquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:07 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
David Beckham met z'n jongens![]()
Ik vind die Liam van Tori Spelling echt een engerd
Yep yep, ik wilde het al zeggen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Die Liam lijkt heel erg op dat broertje van Tori Spelling.
kan ook niet anders met zo'n moeder, maar wat een mooie meidquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef Meaghan het volgende:
Alexandria, dochter van David Bowie en Iman.
[ afbeelding ]
én met zo'n vader!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:11 schreef kvd het volgende:
[..]
kan ook niet anders met zo'n moeder, maar wat een mooie meid
2 druppels water. Alleen grotere tietenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:41 schreef lily het volgende:
Bette Midler en dochter![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef KinkyGiraf het volgende:
Check [Centraal] Britney goes..... #9 voor foto's van Britney en dr kids...
Harlow Winter van Nicole Richie en Joel Madden:
[ afbeelding ]
Man wat lijkt dt kind op haar vader!
't Kan ook van z'n tweelingbroer zijn natuurlijk...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jeutje hee die hoeft er in elk geval niet aan te twijfelen of het kind wel van hem is!
Volgens mij heeft Katie gewoon al Tom's kleren aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Mijn God, Katie Holmes en haar 'Mom Jeans'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |