Ik eet haast nooit nederlandsquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:47 schreef Klonk het volgende:
ik ga ook maar eens koken, wel wat meer hollandse burgerkost dan de rest hier, zelfgemaakte aardappelpuree met groente en een lekker stukkie vis
Hebben ze nog levende dinosaurussen gezien ja?quote:
quote:
Je hebt nog geen puf om naar de sportschool te waggelen? ik ook niet vandaag..quote:
19:00 ga ik heb ik beslotenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt nog geen puf om naar de sportschool te waggelen? ik ook niet vandaag..
Nou wil ik ook aandelen PSPquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:38 schreef Klonk het volgende:
Pheno, ik wil je even persoonlijk bedanken, jij en alleen jij bent de oorzaak dat ik ook een psp ga halen...
Hahahaquote:
Call mister Sony.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou wil ik ook aandelen PSP
Succes!quote:
Zweet zequote:
Piertjequote:
Heb je een zwaar weekend gehad?quote:
Nee ook niet.. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben echt gaar vandaag.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je een zwaar weekend gehad?
Of je bent gewoon lui van te veel slapenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ook niet.. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben echt gaar vandaag.
Ik slaap maar 8 uur tegenwoordig hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of je bent gewoon lui van te veel slapen
Heb je nog geen baantje kunnen vinden?
Jeumigquote:
Als je eenmaal zit moet je niet meer stoppenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeumigik ren na een minuut of 10 snel richting krachttraining sectie
Stom fietsgedoe..
Jawel want het is vet dodelijk saai..quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je eenmaal zit moet je niet meer stoppen
daar verbaas ik me ook altijd over, gaan mensen met de auto naar de sportschoolquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan toch naar de sportschool toefietsen?
Briljant is dat ja. EN druk op de parkeerplaats. Ik loop dat eindje altijd, een soort van warming upquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar verbaas ik me ook altijd over, gaan mensen met de auto naar de sportschool
Oh, en dat natuurlijk.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |